Morgen mag ik testen van het ziekenhuis... Alhoewel, mogen is meer moeten. De gyn belt namelijk in de middag om te informeren naar de uitslag.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 08:16 schreef droomvrouwtje het volgende:
Frummel
Wanneer mag je van het ziekenhuis testen? Hier was het ook 15dgn na de terugplaatsing. Een echte nod heb je niet, de utrogestan houd ook een menstruatie tegen.
Dikke knuf. Die wachtweken zijn gewoon niet leuk
Ik werd ook gewoon ongesteld zo'n 8 tot 10 dagen na de terugplaasting. Mijn lijf gooide gewoon zijn eigen cyclus er tussen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:10 schreef Ticootje het volgende:
Ik werd standaard 8 tot 10 dagen na de terugplaatsing ongesteld... Ik heb het nooit gered tot 14 dagen als ik weer eens niet zwanger bleek.
Ik had ook kutbolletjes.
Ik heb ook weer gehoord dat die kutbollen ook een soort fake bloeding kunnen geven... Dus alles kan..quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:43 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Ik werd ook gewoon ongesteld zo'n 8 tot 10 dagen na de terugplaasting. Mijn lijf gooide gewoon zijn eigen cyclus er tussen.
Maar ik hoor ook wel vaak dat die kutbollen zorgen dat een menstruatie juist niet op gang komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |