Steegjequote:Op donderdag 31 juli 2014 08:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, ik ja.
IK BEN HEEL BENIEUWD HOE GGMM DIT AAN DE FA'S GAAT UITLEGGEN!!!!!!!
quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:39 schreef Saind het volgende:
Ik had quote alerts uit moeten zetten voor ik op vakantie ging.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA WAT SLECHT
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Schaken was gisteren wel opgesteld als rechtsback en Rutten vond hem op dat moment de beste voor die positiequote:Op donderdag 31 juli 2014 08:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Schaken wel de ultieme troll gisteravond
Klagen over een gebrek aan kwaliteit en versterkingen terwijl iedereen weet dat de eerste versterking die wordt aangetrokken jou gaat vervangen![]()
Het was om te janken zo slecht. Wij hadden nog beter kunnen spelen stinho.quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schaken was gisteren wel opgesteld als rechtsback en Rutten vond hem op dat moment de beste voor die positie.
Wat is de mening over fretsj ondertussen?quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het was om te janken zo slecht. Wij hadden nog beter kunnen spelen stinho.
Ik keek gisteren op een FOX-stream. De stream was van goede kwaliteit maar haperde de eerste helft om de 10 seconden, dat was in de tweede helft overigens helemaal niet het geval. Het is maar geluk dat ik op een vage manier niet hoef te betalen voor die internettoegang op FOX, want wat een bedroevende wedstrijd het was. Het was zomeravondvoetbal, het was droevig, het was kwaliteitsarm, het deed je denken aan mensen van 50 jaar die voor het eerst een bal aanraakten.quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het was om te janken zo slecht. Wij hadden nog beter kunnen spelen stinho.
Ik denk dat Fretsj momenteel weinig te verwijten valt, als je dan toch verwijten maakt zijn het de routiniers die het af lieten weten maar die zullen wel belangrijk zijn in de kleedkamerquote:Op donderdag 31 juli 2014 08:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat is de mening over fretsj ondertussen?
Het enige merkwaardige kan zijn is dat hij Van Beek doorschoof naar het centrum om Schaken op te stellen als rechtsback. Al begrijp ik dan weer wel dat hij geen Mathijsen - Boulahrouz wil.quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat Fretsj momenteel weinig te verwijten valt, als je dan toch verwijten maakt zijn het de routiniers die het af lieten weten maar die zullen wel belangrijk zijn in de kleedkamer
Hij had die van Beek beter kunnen laten staan in het centrumquote:Op donderdag 31 juli 2014 08:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het enige merkwaardige kan zijn is dat hij Van Beek doorschoof naar het centrum om Schaken op te stellen als rechtsback. Al begrijp ik dan weer wel dat hij geen Mathijsen - Boulahrouz wil.
De UEFA denk ik wel, maar Feyenoord heeft zichzelf al een sanctie van 20 jaar geen europees voetbal opgelegdquote:Op donderdag 31 juli 2014 08:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Al is het te hopen dat Bilal de spreekkoren van gisteren niet heeft gehoord.
Geen idee, wat mij betreft kan die er ook niks aan doen dat er kwaliteit ontbreekt in de selectie.quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat is de mening over fretsj ondertussen?
Gewoon lekker een bontjasje aantrekken. Stylish ook.quote:
Ziet er inderdaad koud uit. Heb met Saind te doen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker ritje vanmorgen.
Jij doet er ook vrolijk aan mee.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Rene is weer eens intens treurig aan het modden in het Feyenoordtopic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |