Beleeft er alleen minder plezier as .quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zwart goud betaalt beter dan wit goud.
Dat kwartiertje strak staan is alleen voor onzekere mennekes.quote:
Mooi medicijn wanneer je te veel gedronken hebt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat kwartiertje strak staan is alleen voor onzekere mennekes.
Kutspul is het.
Dat dan weer wel. Maar je Audi op coke laten draaien kom je niet ver.quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:57 schreef Dven het volgende:
Volgens mij is zwart goud ook minder gezond dan de witte variant wanneer je het snuift.
Dat was serieus de enige keer dat ik het prettig vond (van de 4). Van Achmed, de Nederlandse Marokkaan in Bogotá.quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Mooi medicijn wanneer je te veel gedronken hebt.
Topspul.
Misschien willen ze je geen 120 zien squatten.quote:Op donderdag 31 juli 2014 06:00 schreef Dven het volgende:
Wel netjes dat de stamgasten mijn vertrek niet aankonden en zelf ook weggegaan zijn.
Principieel tegen het gebruik van auto's want dat verziekt ook het milieu rondom mij in plaats van enkel het milieu rondom de andesquote:Op donderdag 31 juli 2014 06:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Maar je Audi op coke laten draaien kom je niet ver.
Ik maak extra veel gebruik van auto's om het milieu te verzieken, mad bro?quote:Op donderdag 31 juli 2014 06:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Principieel tegen het gebruik van auto's want dat verziekt ook het milieu rondom mij in plaats van enkel het milieu rondom de andes
Klinkt als een personage uit een foute seriequote:Op donderdag 31 juli 2014 06:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat was serieus de enige keer dat ik het prettig vond (van de 4). Van Achmed, de Nederlandse Marokkaan in Bogotá.
Jouw uitkering betaalt mijn salaris.quote:Op donderdag 31 juli 2014 06:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik maak extra veel gebruik van auto's om het milieu te verzieken, mad bro?
Wat begrijp je niet aan het gedeelte 'hier' ?quote:Op donderdag 31 juli 2014 06:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik maak extra veel gebruik van auto's om het milieu te verzieken, mad bro?
Dat woord heb ik nergens gelezenquote:Op donderdag 31 juli 2014 06:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan het gedeelte 'hier' ?
Rondom mij is vervangbaar door hier. Dat wist jij natuurlijk wel. Pientere knaap.quote:Op donderdag 31 juli 2014 06:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dat woord heb ik nergens gelezen
proleet!quote:Op donderdag 31 juli 2014 06:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Rondom mij is vervangbaar door hier. Dat wist jij natuurlijk wel. Pientere knaap.
Dat was echt een memorabele nacht. Via een via-via-kennis in zo'n echte hoeren-drugs-technotent terechtgekomen, waar ik niet op gerekend had (hele avond bier gedronken), maar voor het eerst 2C-B probeerde. Was niet zo'n succes met de alcohol, maar Achmed (1,90, ~130 kg) had wat lokaal wit poeder waarmee ik ineens helemaal nuchter was en tot 6:00 heb staan dansen. Geen hoer aangeraakt, alleen maar heerlijk opgaan in de muziek en genieten van de eckte Colombiaanse ervaring.quote:Op donderdag 31 juli 2014 06:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Klinkt als een personage uit een foute serie
Maar inderdaad, buiten wanneer ik te zat ben gebruik ik het.
Vind het anders sowieso maar bijzonder suf spul.
Sjamaan Achmedquote:Op donderdag 31 juli 2014 06:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat was echt een memorabele nacht. Via een via-via-kennis in zo'n echte hoeren-drugs-technotent terechtgekomen, waar ik niet op gerekend had (hele avond bier gedronken), maar voor het eerst 2C-B probeerde. Was niet zo'n succes met de alcohol, maar Achmed (1,90, ~130 kg) had wat lokaal wit poeder waarmee ik ineens helemaal nuchter was en tot 6:00 heb staan dansen. Geen hoer aangeraakt, alleen maar heerlijk opgaan in de muziek en genieten van de eckte Colombiaanse ervaring.
Een tent die je moet weten te zitten, met zo'n luikje aan de deur en midden in een woonwijk.
Dat soort avontuurtjes zijn de beste.
Vanaf maart 2015 weer rechtstreekse vluchten naar AMSquote:Op donderdag 31 juli 2014 06:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Sjamaan Achmed
Wat doet een retourtje Colombia eigenlijk?
Niets mis mee. Zal dan Panama kiezen, daar kan je goed de benen strekken is mij verteld.quote:Op donderdag 31 juli 2014 06:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vanaf maart 2015 weer rechtstreekse vluchten naar AMS![]()
Maar voor 700 euro moet het te doen zijn, met tussenstop in Panama of Curacao.
Oh ja, ik ja.quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
GGMM maakte zich totaal belachelijk. Echt een grote afgang voor een mod.
pics in de dm graagquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je me in het echt zou zien zou je denken dat ik nog 14 moet worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |