in oude topics wordt beweerd dat dit hem isquote:Op donderdag 31 juli 2014 05:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan niet anders, zullen weinig andere jongens zijn die Jordi heten.
Ja die supporters waren al aan het zingen dat Allah kanker heeft en nog wat gehamas erbijquote:Op donderdag 31 juli 2014 05:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Las na een kwartiertje op internet dat het al 0-1 was.
Ging slapen met de hoop dat ze met 0-4 zouden verliezen. Ben dus ietwat teleurgesteld maar alsnog een prima resultaat.
Gun het de club feyenoord trouwens wel. Maar al die supporters niet.
Hoe is het mogelijk dat hij net naar de kapper is geweest?quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
is dit serieus die jordii die hier wel eens post?
lijkt me sterkquote:Op donderdag 31 juli 2014 05:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
in oude topics wordt beweerd dat dit hem is
Ik zie weinig Ajax posters in die kamer daar, dus kan het me niet voorstellen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Enige plek op FOK! Die nog een beetje leeft. De enige bulgaarse die O dit moment wakker is dat is mijn vriendin en die ontwijk ik liever in de ochtend.quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die niet aan hete whatsapp met wulpse Bulgaarsen, maar aan FOK!-VBL besteden.
De echte zolderkamersportschoolautist.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk dat hij net naar de kapper is geweest?
Hij heeft het zelf uitgevonden, dus net goed.quote:
Ik geloof niet dat ik dit wekelijks ga volgen. Al heeft hij met zijn graftyfus filmpje mij wel weten te overtuigen richting bed te gaan.quote:
Het is duidelijk ochtend bij jou en avond hier.quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Enige plek op FOK! Die nog een beetje leeft. De enige bulgaarse die O dit moment wakker is dat is mijn vriendin en die ontwijk ik liever in de ochtend.
Rotterdam geeft zichzelf weer mooi op de kaart gezet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die supporters waren al aan het zingen dat Allah kanker heeft en nog wat gehamas erbij
Ja dolle pret weer
ik ga ookquote:Op donderdag 31 juli 2014 05:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik dit wekelijks ga volgen. Al heeft hij met zijn graftyfus filmpje mij wel weten te overtuigen richting bed te gaan.
joeee
Die 0-10 tegen nota bene de grootste antivoetbalclub van Nederland komen ze niet te boven. Nooit.quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Rotterdam geeft zichzelf weer mooi op de kaart gezet.
"Kanker turken hé hé"quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Beste supporters van de wereld hèquote:Op donderdag 31 juli 2014 05:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Jaloers.quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is duidelijk ochtend bij jou en avond hier.
Ik werk officieel 2 dagen per week en krijg er 5 betaald.quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Jaloers.
Alhoewel het hier weer eerder weekend is
Je kan je toch niet voorstellen dat je dat soort teksten zingt als je gewoon bij je volle verstand bent.quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
"Kanker turken hé hé"
"Allah Allah je moeder is een hoer"
"Allah is een kankerjood"
Dit soort spreekkoren werden massaal gezongen daar.
Dus echte integratie kan wel?quote:
Ik leef al sinds 1987 van een uitkering, jelly?quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik werk officieel 2 dagen per week en krijg er 5 betaald.
Maar geniet vast van je weekend.
Jouw uitkering per jaar is mijn maandsalaris.quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik leef al sinds 1987 van een uitkering, jelly?
nee... onder deze naam vind je niks van mijquote:Op donderdag 31 juli 2014 05:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jouw uitkering per jaar is mijn maandsalaris.
Zwart goud betaalt beter dan wit goud.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |