Vertel hem maar eens goed de waarheid Isaac. BIj deze machtig ik je om het tot op de bodem uit te zoeken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wat denk jij wel niet? Omdat anderen het doen moet ik het ook doen?
Door dit soort schaapgedrag is de wereld dus een puinhoop.
Ik ben te moe om naar beneden te lopen en eten te pakken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vertel hem maar eens goed de waarheid Isaac. BIj deze machtig ik je om het tot op de bodem uit te zoeken.
Je bent zelf een helder lichtquote:
Hier slapen de vogels iets langer uit.quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die hoorde ik een uur geleden al.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kut is dat he. Woonde ik maar in Finland.
Ooh jij bent al wakkerquote:Op donderdag 31 juli 2014 05:38 schreef Dven het volgende:
Goedemorgen trouwens. Even wat eten daarna naar de sportschool en kantoor. Daar de kranten en feyenoord.netwerk.to lezen. Genot.
Oude topics aan het teruglezenquote:Op donderdag 31 juli 2014 05:39 schreef Dven het volgende:
Waarom zijn jullie eigenlijk wakker? Pepfeestje gehad?
Tinnitus. Oren piepte als een debiel en daarna mijn slaap kwijtgeraaktquote:Op donderdag 31 juli 2014 05:39 schreef Dven het volgende:
Waarom zijn jullie eigenlijk wakker? Pepfeestje gehad?
Gisteravond om 10 uur in slaap gevallen ofzo. Dan krijg je datquote:Op donderdag 31 juli 2014 05:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh jij bent al wakker![]()
Wij moeten nog naar bed
Ouch, Littlerabbit, ouch.quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tinnitus. Oren piepte als een debiel en daarna mijn slaap kwijtgeraakt
Je maakt wat mee zegquote:Op donderdag 31 juli 2014 05:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oude topics aan het teruglezen
Spannende vakantie zo
Ik kan me wel voorstellen dat je zo vroeg bent gaan slapen na die vreselijke zaadpot van Feyenoord.quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Gisteravond om 10 uur in slaap gevallen ofzo. Dan krijg je dat
Wel jaloers op jullie vakantie.
En ik heb verdomme mn opladen op kantoor laten liggen. 2% nog
Leuk. Ik heb nu ook tinnitus.quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tinnitus. Oren piepte als een debiel en daarna mijn slaap kwijtgeraakt
Die niet aan hete whatsapp met wulpse Bulgaarsen, maar aan FOK!-VBL besteden.quote:
Kan niet anders, zullen weinig andere jongens zijn die Jordi heten.quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
is dit serieus die jordii die hier wel eens post?
Las na een kwartiertje op internet dat het al 0-1 was.quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat je zo vroeg bent gaan slapen na die vreselijke zaadpot van Feyenoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |