quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Groepsdruk is mij ook meester geworden.
Je kunt trots op jezelf zijn man, je bent te slap om jezelf te zijnquote:
Goede psycholoog ben je welquote:Op donderdag 31 juli 2014 05:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..]
Je kunt trots op jezelf zijn man, je bent te slap om jezelf te zijn
GGMM maakte zich totaal belachelijk. Echt een grote afgang voor een mod.quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
VBL / [FAQ en FB] #122: GGMM heeft geen snelheid
Hier die hele SC rel in Feedback
Insogodquote:Op zondag 8 september 2013 20:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Nu is er nog over:
livetopics die te snel gaan en en in feite niets anders zijn dan 20 mensen die "paal, lat of 1-0" schreeuwen
en topics van mensen die vermelden achter het doel te hebben gezeten of gullit hebben zien debuteren.
Was ook wel vrij snel weer openquote:Op donderdag 31 juli 2014 05:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
GGMM maakte zich totaal belachelijk. Echt een grote afgang voor een mod.
Klopt. Vooral op GGMM maar ook op jou.quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Rens jij was toen trouwens ook fucking mad op mij
Hierna heeft LR er meteen werk van gemaaktquote:Op zondag 8 september 2013 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is zo'n moment dat ik wel jaloers ben op je mod-schap.
Enige wat ik toen had gepost was dit:quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hierna heeft LR er meteen werk van gemaakt
quote:Op zondag 8 september 2013 21:07 schreef RensAjacied het volgende:
Heel zielig gedrag. Meer kan ik er niet over zeggen.
Zoals ik toen postte was ook wel vreselijk inderdaadquote:Op donderdag 31 juli 2014 05:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Klopt. Vooral op GGMM maar ook op jou.
Ik ben oprecht gevraagd. Nooit wat voor gedaan.quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hierna heeft LR er meteen werk van gemaakt
Ik twijfel tussen weer wat eten of slapenquote:
quote:Op zondag 8 september 2013 21:11 schreef RensAjacied het volgende:
GGMM wilt even de baas spelen, zielig gedrag. Want in zijn user periode was hij de grootste troll met allemaal onzinnige posten.
quote:Op zondag 8 september 2013 21:14 schreef RensAjacied het volgende:
Als mensen als Jr gewoon oprotten en HMF terugkeert kan het misschien weer worden zoals vroeger.
Ja ik ben er wel ziek van.
Ik ben ook ooit gevraagdquote:Op donderdag 31 juli 2014 05:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben oprecht gevraagd. Nooit wat voor gedaan.
Heb het de hele nacht gemakkelijk goed vol kunnen houden zonder eten.quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen weer wat eten of slapen
Dat heb ik nu dus ook. Ik ben fucking moe maar heb ook honger.quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik twijfel tussen weer wat eten of slapen
Kon best een troll zijn, maar wel gewoon oprecht gevraagd in mijn beginperiode. Toen ik vooral nog bekend was van mijn tekeningenquote:
Wat denk jij wel niet? Omdat anderen het doen moet ik het ook doen?quote:
Overhaaste conclusies dit dat.quote:Op donderdag 31 juli 2014 05:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wat denk jij wel niet? Omdat anderen het doen moet ik het ook doen?
Door dit soort schaapgedrag is de wereld dus een puinhoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |