Dit weekend weer de fiets pakken. Denk dat ik naar Gabrovo op en neer ga. Genot.quote:
Je moet als PSV zijnde altijd voor het kampioenschap gaan. Of het met deze groep reëel is, is een tweede.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV wil toch weer voor het kampioenschap gaan?
Ik ga dadelijk mijn fiets ophalen en kijken of het weer een beetje gaat.quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ga dadelijk mijn fiets ophalen en kijken of het weer een beetje gaat.
Dat lijkt me ook wel wat.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik merk wel dat ik agressiever wordt van al die spieren en testosteron. Straks weer effe een gipsy helemaal de kanker in trappen.
Ik kan deze opmerking niet helemaal plaatsen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Staan er nog parkeerplaatsen te koop dan?
Hoeft niet altijd aan de groep te liggen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je moet als PSV zijnde altijd voor het kampioenschap gaan. Of het met deze groep reëel is, is een tweede.
Hallo Knut. Waarom ga je niet in op mijn etappe.quote:
Weet ik niet. Er is geen corrigerend vermogen in deze groep. En dan met name in de verdediging waar het toch allemaal zou moeten beginnen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeft niet altijd aan de groep te liggen.
Kuch cocu kuch
Dat lukt je nooit.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Hallo Knut. Waarom ga je niet in op mijn etappe.
Onbegrijpelijk dat Brands daar nog niet in geïnvesteerd heeftquote:Op donderdag 31 juli 2014 12:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Weet ik niet. Er is geen corrigerend vermogen in deze groep. En dan met name in de verdediging waar het toch allemaal zou moeten beginnen.
Ik moet toegeven dat het weer met 35 graden en zon niet echt meewerkt.quote:
Brands mag die bolle van ons overnemen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat Brands daar nog niet in geïnvesteerd heeft
Onbegrijpelijk ook dat hij op Rekik blijft hopen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat Brands daar nog niet in geïnvesteerd heeft
Ik wil wel vaker maar ik denk dat ik toch een beetje op mijn lijf moet letten.quote:
Ik zou eens beginnen met een collectief dat samen aanvalt en samen verdedigt, scheelt al een hoop.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Weet ik niet. Er is geen corrigerend vermogen in deze groep. En dan met name in de verdediging waar het toch allemaal zou moeten beginnen.
wilkshire, Boulahrouz, straks nog Guidetti ook. Misschien wil Verhoeven derde keeper worden? Jhonny kan ook vast nog wel tegen een bal aanrollen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Brands mag die bolle van ons overnemen.
rust is ook belangrijkquote:Op donderdag 31 juli 2014 12:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik wil wel vaker maar ik denk dat ik toch een beetje op mijn lijf moet letten.
ja dat is toch wel een risicoquote:Op donderdag 31 juli 2014 12:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk ook dat hij op Rekik blijft hopen.
Is goed. Ik geef het aan hem door.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou eens beginnen met een collectief dat samen aanvalt en samen verdedigt, scheelt al een hoop.
$$$ maakt blind en doof als het zo uitkomtquote:Op donderdag 31 juli 2014 12:21 schreef Doublepain het volgende:
Ik vraag me af of die Turk nou wel zo blij is om voor Feyenoord te spelen na gisteren
Ik heb er niets van meegekregen. Wat is er gebeurd?quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:21 schreef Doublepain het volgende:
Ik vraag me af of die Turk nou wel zo blij is om voor Feyenoord te spelen na gisteren
Een kleine greepquote:Op donderdag 31 juli 2014 12:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb er niets van meegekregen. Wat is er gebeurd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |