Ze hebben nu een betere verdediging dan PSV.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:22 schreef Doublepain het volgende:
Aankopen van Feyenoord doet me trouwens deugt
Zekersquote:Op donderdag 31 juli 2014 11:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze hebben nu een betere verdediging dan PSV.
quote:
Is dat jouw stadjequote:
Delft?quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:26 schreef Saind het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/ikbieddehelft
Beetje valium gepakt om de scherpe randjes van het naar de sportschool zijn gegaan weg wilde krijgen.quote:
Hey Dven. Hoe vaak hang jij in de gewichten?quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje valium gepakt om de scherpe randjes van het naar de sportschool zijn gegaan weg wilde krijgen.
5x per week. Ben al halve-Arniequote:Op donderdag 31 juli 2014 11:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hey Dven. Hoe vaak hang jij in de gewichten?
Ik denk dat ik ook weer eens ga beginnen. Ik wil weer een stierennek, wasbord en tieten.quote:
Al gespannen voor PSV?quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook weer eens ga beginnen. Ik wil weer een stierennek, wasbord en tieten.
Absoluut. Lekkere verdediging vanavond.quote:
Je kan blijven kopen wat je wilt, los je niets mee op.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Absoluut. Lekkere verdediging vanavond.![]()
Defour bijna binnen lees ik net.
Ga toch fietsen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook weer eens ga beginnen. Ik wil weer een stierennek, wasbord en tieten.
Ik kan deze opmerking niet helemaal plaatsen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan blijven kopen wat je wilt, los je niets mee op.
PSV wil toch weer voor het kampioenschap gaan?quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kan deze opmerking niet helemaal plaatsen.
Ga toch zelf fietsen man. Wat heb ik jou misdaan dat je zo meent te moeten reageren?quote:
5 uur pasquote:Op donderdag 31 juli 2014 11:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ga toch zelf fietsen man. Wat heb ik jou misdaan dat je zo meent te moeten reageren?
Ik merk wel dat ik agressiever wordt van al die spieren en testosteron. Straks weer effe een gipsy helemaal de kanker in trappen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Staan er nog parkeerplaatsen te koop dan?quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Absoluut. Lekkere verdediging vanavond.![]()
Defour bijna binnen lees ik net.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |