abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 juli 2014 @ 03:29:27 #181
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142910632
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:23 schreef paddy het volgende:

[..]

Secretaris-generaal van de VN Ban Ki-moon heeft vorige week geuit alarm bij de ontdekking van 20 raketten op een vacante UNRWA-school en op een andere school een week daarvoor.

Hoe denk je daar dan over?
Zag een uurtje geleden ofzo de VN spokesman vanuit Gaza, en die vondsten van die raketten werden gedaan door de VN zelf, verstopt in LEGE gebouwen van de VN, en zij hebben het toen zelf aangegeven bij alle partijen.

Dus het is niet alsof de raketten in gebouwen lagen die gebruikt werden, en dat geeft Israel geen enkel recht om dan maar gewoon willekeurig op VN gebouwen te gaan schieten (6 inmiddels, volgens mij), met vele tientallen onschuldige doden als gevolg, die daar kwamen om te schuilen.
pi_142910633
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:28 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

huilen om IDF soldaten :')
Het gaat mij vooral om het blij doen om dode Palestijnse kindjes.

En dan vooral de combinatie "ik kan niet stoppen met huilen, al die dode soldaten" "hoe meer doden Arabieren hoe beter, hihihi"......

:')
pi_142910638
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:21 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Ah, maar wij Moslims zouden Moslims niet zijn als we overal wel wat voor hebben.

Dan kan je je ook gewoon eerst flink bezondigen, om vervolgens vlak voor je dood tot berouw te komen en vergeving te vragen. Dit lijkt me ook wat dichter bij de Katholieke Colombiaanse aard liggen die je al gewend bent.

Zijn genoeg scenario's beschikbaar; je kan ook op jihad gaan zodat je vliegtuigje vol vrouwen laat invliegen die weer op de lichamelijke jihad gaan om jou als strijder bij te staan. Genoeg opties.
Ik heb van de week baklava gemaakt, telt dat ook?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_142910639
Helaas is dit wel redelijk accuraat:

donderdag 31 juli 2014 @ 03:30:18 #185
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142910642
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:28 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

huilen om IDF soldaten :')
Wat ik zei over het naar de tering bombarderen van terroristen, geldt uiteraard ook voor iedere IDF-soldaat, en de politici door wie ze aangestuurd worden.
pi_142910650
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:29 schreef theunderdog het volgende:

[..]

En dan vooral de combinatie "ik kan niet stoppen met huilen, al die dode soldaten" "hoe meer doden Arabieren hoe beter, hihihi"......

Ja, het liberalisme ("doe een ander niet aan wat je zelf niet aangedaan wil worden") heeft er goed ingeramd daar...
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

donderdag 31 juli 2014 @ 03:31:43 #187
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142910656
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:29 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Die 'mensen' zijn compleet gestoord. Geen enkele hersencel werkt goed in hun hoofd.
pi_142910663
quote:
15s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, het liberalisme ("doe een ander niet aan wat je zelf niet aangedaan wil worden") heeft er goed ingeramd daar...
Ze beschouwen Arabieren gewoon niet als mensen. Eerder speeltjes, die je kapot kan tot zelfs moet maken.
pi_142910667
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:21 schreef Kees22 het volgende:

[..]

De slechtste plaats waar je nu als jood kunt wonen is Israel. Niet vanwege de zogenaamde bedreiging door de moslimbuurlanden, want die hebben het veel te druk met zichzelf. Maar vanwege het beleid van je eigen, democratisch gekozen regering.
Die dwingt je om je al op jonge leeftijd te laten vervormen tot iemand die zijn/haar buren haat en zonder probleem mag pesten of doodschieten.

We weten niet wat het daadwerkelijke doel was. Je bedoelt: we weten niet wat het smoesje was.
Denk je nu werkelijk dat het van Israël alleen komt? Ja, ik geloof meteen dat er ouders zijn die hun kinderen opvoeden met haar in Israël, maar dat is andersom niet minder. Zelfs kinderprogramma's worden hier aan geweid. De aankomende generatie is dus nog erger.

Ik heb trouwens enorm veel respect voor het rode kruis die toch neutraal de mensen in Israël willen en kunnen verzorgen, en tegelijk ook de gewonden in Gaza.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_142910668
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:31 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Die 'mensen' zijn compleet gestoord. Geen enkele hersencel werkt goed in hun hoofd.
Ze missen vooral erg veel empathie richting de Arabieren.
  donderdag 31 juli 2014 @ 03:33:10 #191
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142910671
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:30 schreef theunderdog het volgende:
Helaas is dit wel redelijk accuraat:

[ afbeelding ]
Mwah, in Rotterdam kon ik er zondag prima doorheen lopen. Geen enkel probleem. Er schijnen alleen vooraan wat idioten met zogenaamde ISIS vlaggen ofzo gestaan te hebben, maar heb ze niet gezien (en ik zocht er wel even naar), Maar goed, ik ben alleen even dat plein over gestoken, want we moesten naar een restaurant aan de andere kant.

Ik zag vooral normale mensen, dus islamitische gezinnen die zich prima gedraagden, en uiteraard wel in support voor de Palestijnen, maar geen seconde als bedreigend of intimiderend gevoeld.

Mijn vriendin vond het wel een beetje eng.
pi_142910676
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:32 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ze beschouwen Arabieren gewoon niet als mensen. Eerder speeltjes, die je kapot kan tot zelfs moet maken.
En blijkbaar gaat dit andersom ook zo. Tenminste in Gaza
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  donderdag 31 juli 2014 @ 03:34:05 #193
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142910684
quote:
99s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:30 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Wat ik zei over het naar de tering bombarderen van terroristen, geldt uiteraard ook voor iedere IDF-soldaat, en de politici door wie ze aangestuurd worden.
Uiteraard.
pi_142910685
quote:
10s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:30 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb van de week baklava gemaakt, telt dat ook?
Als je maar niet vergeet de extra belasting te betalen. Kan het ook via i-netbankieren overschrijven.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  donderdag 31 juli 2014 @ 03:35:09 #195
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142910692
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:33 schreef paddy het volgende:

[..]

Dat is niet zo gek; als je continu familie kwijtraakt en je stad voortdurend vernield wordt en je een hopeloos bestaan hebt door de bezettingsmacht en je altijd vernederd wordt door de onderdrukking.
pi_142910693
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:32 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Niet allemaal he? Het zijn van beide kanten wel de extremisten die we zien.

Het is net de kaalkopjes tegen de haatbaarden.

Ik roep het al jaren (en houd me er zelf niet aan door in dit topic te posten), maar het zou beter zijn als we het hele 'conflict' geen aandacht meer zouden geven.

De Nederlandse huiskamers worden vergiftigd met eenzijdige propaganda.

Zelfs zargon wist niet dat moslims vele malen "liever" zijn dan latino's...

Om het over de telegraaftokkies maar niet te hebben, die denken dat Irak (~30 miljoen, minder dan 40 moorden per dag) gevaarlijker is dan Caracas (3-4 miljoen mensen, >40 moorden per dag!)

pi_142910694
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:33 schreef paddy het volgende:

[..]

Ja, maar dat is vrij logisch. Palestina wordt al jaren onderdrukt en bezet.

Wat voor reden hebben de Israëliërs nu om zich vrolijk te maken over een Palestijnse vader die op zijn knieën gaat om zijn kindje uit het puin te krijgen?
pi_142910701
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:32 schreef paddy het volgende:
Ja, ik geloof meteen dat er ouders zijn die hun kinderen opvoeden met haar in Israël
Logisch, anders zouden het kaalkopjes zijn.

pi_142910705
quote:
19s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Niet allemaal he? Het zijn van beide kanten wel de extremisten die we zien.

Het is net de kaalkopjes tegen de haatbaarden.

Ik roep het al jaren (en houd me er zelf niet aan door in dit topic te posten), maar het zou beter zijn als we het hele 'conflict' geen aandacht meer zouden geven.

De Nederlandse huiskamers worden vergiftigd met eenzijdige propaganda.

Zelfs zargon wist niet dat moslims vele malen "liever" zijn dan latino's...

Om het over de telegraaftokkies maar niet te hebben, die denken dat Irak (~30 miljoen, minder dan 40 moorden per dag) gevaarlijker is dan Caracas (3-4 miljoen mensen, >40 moorden per dag!)
Niet allemaal, maar in Israel is de arabierenhaat toch wel eng populair hoor.
pi_142910706
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:34 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Als je maar niet vergeet de extra belasting te betalen. Kan het ook via i-netbankieren overschrijven.
Zonder rente, mag ik hopen?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')