Bij mij wisselt het ook wel eens. Ik loop meestal links maar soms is de weg scheef en dan wil ik ook wel eens aan de andere kant lopen, anders komt alle druk op één enkel.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:27 schreef LasTeR het volgende:
Kunnen we het eens even hebben over links of rechts houden terwijl je hardloopt? Het lijkt wel alsof ik iedere keer als een malloot loop te zigzaggen aangezien iedere hardloper, van zwabberende recreant tot Speedy Gonzalez, links/rechts/midden loopt en er lijkt geen onderscheid tussen een stukje fietspad, dijk of provinciale weg.
Ben ik te vriendelijk dat ik continu wijk voor andere hardlopers? Ervaren jullie hetzelfde?
Nee hoor, het maakt niet uit waar ik loop, ik loop er altijd met overtuiging zodat de rest er automatisch van uitgaat dat zij verkeerd lopen/fietsen/parasailen of wat dan ookquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:54 schreef LasTeR het volgende:
Zie, daar raken anderen dus weer van in de war!
quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:56 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Bij mij wisselt het ook wel eens. Ik loop meestal links maar soms is de weg scheef en dan wil ik ook wel eens aan de andere kant lopen, anders komt alle druk op één enkel.
Waarom is het een probleem om voor mensen aan de kant te gaan? Maak je weer wat gratis extra metersEn als jij niet aan de kant gaat, gaan ze uiteindelijk vast wel voor jou aan de kant.
Denk dat dit dan ook wel de juiste instelling is.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:59 schreef YUR het volgende:
Ik loop altijd overal, maar ik probeer in alle situaties er voor te zorgen dat anderen zo min mogelijk last van me hebben.
Lukt niet altijd, maar de intentie is er
niet doen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:32 schreef Guard het volgende:
Morgen gaat de inschrijving voor de halve van Egmond ook weer los blijkbaar.
Tempting...
Ik zag het ook vandaag. Toen ik de route zag heb ik maar heel snel besloten dat een andere HM maar mijn eerste moest worden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:32 schreef Guard het volgende:
Tempting...
Ik heb al meerder malen kunnen uitwijken voor iemand die mij anders had aangereden. Ik zie ze liever aankomen dan dat ik iemand die die mooie molen aan de overkant al bewonderend tegen mij aan voel rijden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:33 schreef LasTeR het volgende:
[..]
En op een dijkje met wandelaars, fietsers, skeeleraars, en andere hardlopers (geen motorisch verkeer behalve de incidentele brommert)? Bij voldoende zichtbaarheid en overzicht lijkt het mij overbodig om tegen de richting in te gaan lopen.
7 km over zacht strand met wind tegen. Niet heel tempting voor mij.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:32 schreef Guard het volgende:
Tempting...
zochten ze je handtas?quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Het gaat mij niet (alleen) om mijn zichtbaarheid, maar dat ik ook kan zien wat het verkeer doet wat zich op dezelfde weghelft als ik bevindt. Al kan dat ook nog eens tegenvallen, ben al een keer aangereden door een scootah die dezelfde kant op ging als ik terwijl ik wel helemaal links liep.
Dit dusquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:59 schreef YUR het volgende:
Ik loop altijd overal, maar ik probeer in alle situaties er voor te zorgen dat anderen zo min mogelijk last van me hebben.
Lukt niet altijd, maar de intentie is er
Het is een mooie hoor! Maar afhankelijk van de omstandigheden, ga je er waarschijnlijk geen toptijd neerzetten. Maar wel makkelijk te verbeteren daarnaquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:39 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik zag het ook vandaag. Toen ik de route zag heb ik maar heel snel besloten dat een andere HM maar mijn eerste moest worden.
Je kunt beter volgende week in Schoorl komen lopen, of een ander keertje als er een wat langer rondje gelopen wordt. Veel mooier. De route van Egmond is saaiquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:32 schreef Guard het volgende:
Tempting...
Dan kom ik wel als er een langer rondje gelopen wordt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:53 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Je kunt beter volgende week in Schoorl komen lopen, of een ander keertje als er een wat langer rondje gelopen wordt. Veel mooier. De route van Egmond is saai
Oh, ja, en druk.
Ik zie nu pas de iets aangepaste tekst van Spinvis in de sig!quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:48 schreef Quoi het volgende:
Over scooters enzo gesproken...
Pas werd ik - al hardlopende - gevolgd door een groepje mocro-figuren die me onzedelijke dingen toeriepen. Ze wilden ook nog een foto maken zelfs. Toen ik mijn foon uit mijn Spibelttm pakte en aanbood van hén een foto te maken waren ze niet enthousiast. Gelukkig was ik niet alleen, maar stel dat![]()
Het meest lachwekkende was dat ze met z'n allen in een Daewoo Matiz zaten![]()
@Zwabber: er was nog een aardig program op de teevee vanavond over weer*kuch*omroepmax*hatsjie*
Ja, weet ik.. Probeer ik ook.. Groepsgenoten die wel sociaal deden vonden dat ik me niet moest laten tegenhouden door het verschil in tempo om naar die donderdagtrainingen te komen. Zou ik ook tegen een ander zeggen. Maar toch weet ik niet of ik voorlopig nog ga. Of misschien alleen als de intervallen kort zijn (vandaag was 4 x 10 minuten), zodat de afstand tussen voorste en laatste loper nooit zo groot wordt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:53 schreef Quoi het volgende:
Gogo![]()
Da's niet zo lief van je loopgenoten. Bij je eigen plan en tempo blijven hoor
Als (!) ik hem ga doen wordt dat een last minute beslissing. Die 7km over het strand waar Zwabber het over heeft en de drukte op het parcours (en voor de start) waar ik een heleboel mensen van hier begin dit jaar over hoorden maken het er ook niet aantrekkelijker op maar ooit wil ik hem toch wel gaan doen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:52 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het is een mooie hoor! Maar afhankelijk van de omstandigheden, ga je er waarschijnlijk geen toptijd neerzetten. Maar wel makkelijk te verbeteren daarna
Je kunt ook hiermee meedoen: http://mudsweattrails.nl/inschrijving_duinentrail_2014_geopendquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Dan kom ik wel als er een langer rondje gelopen wordt.
Ik wil daar graag een keer lopen, en dan lang genieten
he je kan met mij een lange ere ronde erna doen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Dan kom ik wel als er een langer rondje gelopen wordt.
Ik wil daar graag een keer lopen, en dan lang genieten
En water tegen de voeten?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:05 schreef YUR het volgende:
Die 7 kilometer op het strand hoeven helemaal niet zo zwaar te zijn hoor. Ik liep er over hard zand met een briesje in de rug
Zo nu en danquote:
Ach, en het schijnt dat het dan ook maar gewoon het beste is om beurtelings de ene voor de andere voet te zetten.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:20 schreef YUR het volgende:
[..]
Zo nu en dan
Maar met eeen beetje pech loop je 7 kilometer lang gezandstraald te worden in drijfzand. Zoals de omstandigheden bij de laatste Laan van Meerdervoortloop
Das me te kort na mijn marathon, maar thanks voor de tipquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:10 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Je kunt ook hiermee meedoen: http://mudsweattrails.nl/inschrijving_duinentrail_2014_geopend
Als dat je looptechniek is dan kun je beter een carrière op de catwalk ambiëren.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:24 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ach, en het schijnt dat het dan ook maar gewoon het beste is om beurtelings de ene voor de andere voet te zetten.
Ere ronde? Met applaus en bloemenzee enzo?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:11 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
he je kan met mij een lange ere ronde erna doen.
En egmond is veel te druk. Het strand is redelijk saai. In de duinen is het wel grappig maar door de drukte ook erg krap.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:26 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Als dat je looptechniek is dan kun je beter een carrière op de catwalk ambiëren.
Quoi: Ik heb ervan gehoord, maar heb er nog niks van gezien. Is het leuk?
niet echt over nagedacht nog, het is maar net hoe het uitpakt. Als ik daar toch stronteigenwijs de MTB route pak wordt het in totaal 28 km ongeveer. Mits ik niet verdwaal uiteraard.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:27 schreef Guard het volgende:
[..]
Ere ronde? Met applaus en bloemenzee enzo?
Wat voor afstand wil je dan totaal ongeveer doen?
Volgens mij staat die op mijn denkbeeldige lijstjequote:Op donderdag 31 juli 2014 23:10 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Je kunt ook hiermee meedoen: http://mudsweattrails.nl/inschrijving_duinentrail_2014_geopend
klinkt bekend. En zo nu en dan de persoon naast je ontwijken die weer een golf aan het ontwijken is.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:20 schreef YUR het volgende:
[..]
Zo nu en dan
Maar met eeen beetje pech loop je 7 kilometer lang gezandstraald te worden in drijfzand. Zoals de omstandigheden bij de laatste Laan van Meerdervoortloop
Dan zijn dit zeker foto's van de warmingup? Jullie zien er helemaal niet gemarteld uit!quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:32 schreef motorbloempje het volgende:
Pics van onze martelgang van gisteren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:00 schreef Devv het volgende:
Oei, ik heb misschien mijn PR op de 10 kilometer verbeterd. Mijn bruto tijd zat in de 47 minuten, maar ik stond bijna achterin het startvak dus daar kan nog wel wat vanaf. Maar alweer geen negatieve split. Ik had mij in de eerste 3 kilometer al helemaal opgeblazen
. Man, wat was het afzien.
Oh, sorry, dan geloven we er niets van.quote:Er is helaas geen GPX om het allemaal te bewijzen. Wel leuk om eens in mijn eigen dorp te lopen. Ik heb alleen maar high fives gegeven en naar mensen lopen zwaaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |