Als (!) ik hem ga doen wordt dat een last minute beslissing. Die 7km over het strand waar Zwabber het over heeft en de drukte op het parcours (en voor de start) waar ik een heleboel mensen van hier begin dit jaar over hoorden maken het er ook niet aantrekkelijker op maar ooit wil ik hem toch wel gaan doen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:52 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het is een mooie hoor! Maar afhankelijk van de omstandigheden, ga je er waarschijnlijk geen toptijd neerzetten. Maar wel makkelijk te verbeteren daarna
Je kunt ook hiermee meedoen: http://mudsweattrails.nl/inschrijving_duinentrail_2014_geopendquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Dan kom ik wel als er een langer rondje gelopen wordt.
Ik wil daar graag een keer lopen, en dan lang genieten
he je kan met mij een lange ere ronde erna doen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Dan kom ik wel als er een langer rondje gelopen wordt.
Ik wil daar graag een keer lopen, en dan lang genieten
En water tegen de voeten?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:05 schreef YUR het volgende:
Die 7 kilometer op het strand hoeven helemaal niet zo zwaar te zijn hoor. Ik liep er over hard zand met een briesje in de rug
Zo nu en danquote:
Ach, en het schijnt dat het dan ook maar gewoon het beste is om beurtelings de ene voor de andere voet te zetten.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:20 schreef YUR het volgende:
[..]
Zo nu en dan
Maar met eeen beetje pech loop je 7 kilometer lang gezandstraald te worden in drijfzand. Zoals de omstandigheden bij de laatste Laan van Meerdervoortloop
Das me te kort na mijn marathon, maar thanks voor de tipquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:10 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Je kunt ook hiermee meedoen: http://mudsweattrails.nl/inschrijving_duinentrail_2014_geopend
Als dat je looptechniek is dan kun je beter een carrière op de catwalk ambiëren.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:24 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ach, en het schijnt dat het dan ook maar gewoon het beste is om beurtelings de ene voor de andere voet te zetten.
Ere ronde? Met applaus en bloemenzee enzo?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:11 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
he je kan met mij een lange ere ronde erna doen.
En egmond is veel te druk. Het strand is redelijk saai. In de duinen is het wel grappig maar door de drukte ook erg krap.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:26 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Als dat je looptechniek is dan kun je beter een carrière op de catwalk ambiëren.
Quoi: Ik heb ervan gehoord, maar heb er nog niks van gezien. Is het leuk?
niet echt over nagedacht nog, het is maar net hoe het uitpakt. Als ik daar toch stronteigenwijs de MTB route pak wordt het in totaal 28 km ongeveer. Mits ik niet verdwaal uiteraard.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:27 schreef Guard het volgende:
[..]
Ere ronde? Met applaus en bloemenzee enzo?
Wat voor afstand wil je dan totaal ongeveer doen?
Volgens mij staat die op mijn denkbeeldige lijstjequote:Op donderdag 31 juli 2014 23:10 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Je kunt ook hiermee meedoen: http://mudsweattrails.nl/inschrijving_duinentrail_2014_geopend
klinkt bekend. En zo nu en dan de persoon naast je ontwijken die weer een golf aan het ontwijken is.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:20 schreef YUR het volgende:
[..]
Zo nu en dan
Maar met eeen beetje pech loop je 7 kilometer lang gezandstraald te worden in drijfzand. Zoals de omstandigheden bij de laatste Laan van Meerdervoortloop
Dan zijn dit zeker foto's van de warmingup? Jullie zien er helemaal niet gemarteld uit!quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:32 schreef motorbloempje het volgende:
Pics van onze martelgang van gisteren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:00 schreef Devv het volgende:
Oei, ik heb misschien mijn PR op de 10 kilometer verbeterd. Mijn bruto tijd zat in de 47 minuten, maar ik stond bijna achterin het startvak dus daar kan nog wel wat vanaf. Maar alweer geen negatieve split. Ik had mij in de eerste 3 kilometer al helemaal opgeblazen
. Man, wat was het afzien.
Oh, sorry, dan geloven we er niets van.quote:Er is helaas geen GPX om het allemaal te bewijzen. Wel leuk om eens in mijn eigen dorp te lopen. Ik heb alleen maar high fives gegeven en naar mensen lopen zwaaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |