abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142900271
Situatie: Rebellen van Oekraïne schieten per ongeluk een vliegtuig neer, dit doen ze met behulp van kennis en een wapen uit Rusland. Vervolgens krijgt Rusland verregaande sancties.

De Russen hebben niet de opdracht gegeven om dat vliegtuig neer te halen. Het is zelfs nog niet eens duidelijk waarom en door wie het vliegtuig is neergehaald. En toch de sancties tegen Rusland. De Amerikanen kregen toch ook geen sancties toen rebellen de wapens tegen de bevolking gebruikte? Bijvoorbeeld bij de Taliban, of Isisis of Al qaida?

Stel ik heb een wapenvergunning en ik verkoop mijn M-16 aan de buurman die ook een vergunning heeft, vervolgens schiet hij 4 mensen dood. Dan heb ik er toch ook niks mee te maken? Ook al is de buurman een goede vriend, maakt toch geen fuck uit?

Samenvatting klacht: sancties tegen Rusland zijn bullshit
  woensdag 30 juli 2014 @ 22:00:17 #2
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_142900337
Je vergelijking slaat als een lul op een drumstel, voor de rest waag ik mij niet eens aan zo'n discussie.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  woensdag 30 juli 2014 @ 22:03:05 #3
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_142900450
Nee, maar wapenvergunning is één woord.
'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
pi_142900456
Ben jij rus ofzo -_-
hoi
pi_142900464
quote:
10s.gif Op woensdag 30 juli 2014 21:58 schreef LethalNinja het volgende:
Situatie: Rebellen van Oekraïne schieten per ongeluk een vliegtuig neer, dit doen ze met behulp van kennis en een wapen uit Rusland. Vervolgens krijgt Rusland verregaande sancties.

De Russen hebben niet de opdracht gegeven om dat vliegtuig neer te halen. Het is zelfs nog niet eens duidelijk waarom en door wie het vliegtuig is neergehaald. En toch de sancties tegen Rusland. De Amerikanen kregen toch ook geen sancties toen rebellen de wapens tegen de bevolking gebruikte? Bijvoorbeeld bij de Taliban, of Isisis of Al qaida?

Stel ik heb een wapen vergunning en ik verkoop mijn M-16 aan de buurman die ook een vergunning heeft, vervolgens schiet hij 4 mensen dood. Dan heb ik er toch ook niks mee te maken? Ook al is de buurman een goede vriend, maakt toch geen fuck uit?

Wellicht is het handig je iets meer in het onderwerp in te lezen alvorens je zulke topics maakt.
hey ik ben tim
pi_142900476
Nederland is de hond van de VS, doe je niks aan
pi_142900521
quote:
10s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:00 schreef Catkiller het volgende:
Je vergelijking slaat als een lul op een drumstel
Hoezo?
Is een zeer relevante vergelijking.
pi_142900548
Als het vliegtuig nou was neergehaald boven Russisch grondgebied dan was het wat anders. Maar dan zou je ook eerst de dialoog aan moeten gaan ipv meteen met sancties te komen. Er worden sowieso wel vaker vliegtuigen uit de lucht gehaald, bijna altijd zonder sancties. Een schadebetaling aan de nabestaanden voldoet meestal wel.
pi_142900587
Daarom als tegengewicht koop ik nu juist Russische producten mits het niet ten koste gaat van Italiaanse uiteraard.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_142900606
quote:
15s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:05 schreef LethalNinja het volgende:
Als het vliegtuig nou was neergehaald boven Russisch grondgebied dan was het wat anders. Maar dan zou je ook eerst de dialoog aan moeten gaan ipv meteen met sancties te komen. Er worden sowieso wel vaker vliegtuigen uit de lucht gehaald, bijna altijd zonder sancties. Een schadebetaling aan de nabestaanden voldoet meestal wel.
Er worden niet vaak vliegtuigen met toeristen neergehaald?
Waar de fuck basseer jij dit op?
hoi
  woensdag 30 juli 2014 @ 22:06:56 #11
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_142900633
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:04 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Hoezo?
Is een zeer relevante vergelijking.
Mensen met een wapenvergunning vergelijken met een zooitje bij elkaar geraapte mensen die strijden voor een stukje land maar door bijna niemand erkend worden is een relevante vergelijking?
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  woensdag 30 juli 2014 @ 22:07:05 #12
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_142900641
quote:
10s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:00 schreef Catkiller het volgende:
Je vergelijking slaat als een lul op een drumstel, voor de rest waag ik mij niet eens aan zo'n discussie.
Op zaterdag 19 april 2014 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
De herinnering zal voornamelijk bestaan uit het feit dat jij met het paardenvleesschandaal genoodzaakt was je naam te veranderen en verder vooral stoned bent.
  Moderator woensdag 30 juli 2014 @ 22:07:08 #13
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_142900644
quote:
15s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:05 schreef LethalNinja het volgende:
:')

Die BUK was door Rusland aan Oekraïne geleverd, Rusland is verantwoordelijk voor het neerhalen van dat vliegtuig.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  woensdag 30 juli 2014 @ 22:07:54 #14
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142900683
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:06 schreef Lucas_YT het volgende:

[..]

Er worden niet vaak vliegtuigen met toeristen neergehaald?
Waar de fuck basseer jij dit op?
Het feit dat het vaker is voorgekomen?
pi_142900709
TS denkt dat de sancties tegen Rusland alleen te maken hebben met het neerhalen van het vliegtuig. Zucht. }:|
hey ik ben tim
pi_142900718
quote:
10s.gif Op woensdag 30 juli 2014 21:58 schreef LethalNinja het volgende:

Stel ik heb een wapenvergunning en ik verkoop mijn M-16 aan de buurman die ook een vergunning heeft, vervolgens schiet hij 4 mensen dood. Dan heb ik er toch ook niks mee te maken? Ook al is de buurman een goede vriend, maakt toch geen fuck uit?

rofl
Dé keizer van FOK!, en koning van de klaagbaak. Dus negeer HCFeestbeest maar.
pi_142900732
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:06 schreef Catkiller het volgende:
Mensen met een wapenvergunning vergelijken met een zooitje bij elkaar geraapte mensen die strijden voor een stukje land maar door bijna niemand erkend worden is een relevante vergelijking?
Mensen die iemand doden - mensen die iemand doden
pi_142900743
Tja als ik een wapen aan mijn buurman lever neem ik aan dat hij hem niet ter decoratie heeft gekocht
pi_142900754
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Het feit dat het vaker is voorgekomen?
Ja, maar ik bedoel dat dit niet iets doodgewoons is en dat er dus gewoon bijna altijd sancties volgen
hoi
  woensdag 30 juli 2014 @ 22:10:30 #20
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142900782
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:09 schreef Lucas_YT het volgende:

[..]

Ja, maar ik bedoel dat dit niet iets doodgewoons is en dat er dus gewoon bijna altijd sancties volgen
Nee, er volgen niet altijd sancties
pi_142900847
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:07 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

:')

Die BUK was door Rusland aan Oekraïne geleverd, Rusland is verantwoordelijk voor het neerhalen van dat vliegtuig.
De BUK en de kennis waren geleverd door Rusland. Maar dat maakt Rusland niet schuldig aan de aanval op het vliegtuig. Landen kopen wel vaker wapens van elkaar. Wapens, voertuigen etc. Als Nederland nu een tank van de USA koopt en daarmee een huis kapot schiet dan is niet de USA daarvoor verantwoordelijk.
pi_142900899
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:09 schreef LittleLady het volgende:
Tja als ik een wapen aan mijn buurman lever neem ik aan dat hij hem niet ter decoratie heeft gekocht
Aannames ........ 't kan wel degelijk, bv voor de sier boven het bed. Kruisbogen worden ook vaak gekocht ter decoratie.
  woensdag 30 juli 2014 @ 22:13:48 #23
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_142900913
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:12 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

De BUK en de kennis waren geleverd door Rusland. Maar dat maakt Rusland niet schuldig aan de aanval op het vliegtuig. Landen kopen wel vaker wapens van elkaar. Wapens, voertuigen etc. Als Nederland nu een tank van de USA koopt en daarmee een huis kapot schiet dan is niet de USA daarvoor verantwoordelijk.
Hoe durf je te denken dat degene die die raket heeft afgeschoten schuldig is. Dat is toch lariekoek! Nee, niet degene die 300 man uit de lucht schiet is schuldig, maar huilhuil Rusland huilhuil.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_142900929
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:12 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Gast. :O
hey ik ben tim
pi_142900943
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:13 schreef twiFight het volgende:

[..]

Hoe durf je te denken dat degene die die raket heeft afgeschoten schuldig is. Dat is toch lariekoek! Nee, niet degene die 300 man uit de lucht schiet is schuldig, maar huilhuil Rusland huilhuil.
dit dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')