Besiktas heeft een nieuwe stadion, dit gaat hun eerste officiële wedstrijd worden daar. Die gaan er gewoon gelijk op klappenquote:
Ik zei het je Mansjesterquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Niet zo gek dat je maar 3 euro hebt ingezet met killer Te Vrede in de spits
VOlgens mij spelen ze ander stadion.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Besiktas heeft een nieuwe stadion, dit gaat hun eerste officiële wedstrijd worden daar. Die gaan er gewoon gelijk op klappen
Ze winnen ook simpel.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Besiktas heeft een nieuwe stadion, dit gaat hun eerste officiële wedstrijd worden daar. Die gaan er gewoon gelijk op klappen
Olympisch stadion iddquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:55 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
VOlgens mij spelen ze ander stadion.
Is hij weer aan het janken ?quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:58 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat heeft die Clasie toch een irritant stemmetje
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Dat niet.. maar als dit onze aanvoerder is dan is het dramatisch gesteld met de persoonlijkheden bij Feyenoord.. die zijn er dus nietquote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:59 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]Celtic met 10 man. Gaan dit niet meer goed maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rossoneri siamo noi.
Je weet het nooit volgende week. Celtic heeft al wel eerder een uitnederlaag thuis goedgemaakt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:00 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Celtic met 10 man. Gaan dit niet meer goed maken.
Als ik had gestemd, uiteraard, dan wel. Maar niet echt natuurlijk, volle winst dit dat zo.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat jij de meest gekozen optie ook hebt gekozen.
Zou dat betekenen dat die Argentijn niet komt? Zou zomaar kunnen..quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Gezien deze wedstrijd is het vooral nuttig geweest om eerst Basacikoglu binnen te hengelen
quote:
Ik keek al niet meerquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh best triest voor hem NET op het nippertje nog
Die moet gewoon flink gaan weddenquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:05 schreef Mansjester het volgende:
En wat een kenner is die Heeinz toch he
Dat heb ik een paar maanden geleden gedaan, op een stuk of 10 wedstrijden ingezet waarbij je ze dus allemaal goed moet hebben. Alles goed, behalve Belgie - Ivoorkust. Had België als winnaar en in de laatste minuten maakte Ivoorkust gelijk en daarvoor miste Benteke voor open doel. Ik doe het nooit meer dusquote:
Oh da's kut man. Ik heb ook weleens van die combi's gedaan, doe ik ook niet meer. Gewoon op 1 wedstrijd. Nu niet gedaan trouwens, misschien met de komende eredivisie weer.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat heb ik een paar maanden geleden gedaan, op een stuk of 10 wedstrijden ingezet waarbij je ze dus allemaal goed moet hebben. Alles goed, behalve Belgie - Ivoorkust. Had België als winnaar en in de laatste minuten maakte Ivoorkust gelijk en daarvoor miste Benteke voor open doel. Ik doe het nooit meer dus
Dat was toch een schitterende en emotionele foto?quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]Nee, en ik voel me momenteel ook erg buitengesloten
Ik kreeg wel een selfie een paar dagen terug waarin hij in Riga een kaarsje opsteekt voor Nickgod.
Dat zal ik geen moment ontkennenquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was toch een schitterende en emotionele foto?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |