Waarom zijn mensen zo langzaam met een topic openen?quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:10 schreef ForzaMilan het volgende:
Ajacied422 waarom geil je op die topic opening?
Haha je was te laat.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:10 schreef ForzaMilan het volgende:
Ajacied422 waarom geil je op die topic opening?
el ghazi wel.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Marokkaan hé, die redden het nooit.
El Ghazi en Nouri gaan het gewoon redden hoor :squote:Op woensdag 30 juli 2014 21:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Marokkaan hé, die redden het nooit.
Jongens als Bakkali en Depay liggen niet voor het oprapen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV was vorig jaar een stuk frisser en fruitiger in de vCL
Normaal opent altijd degene die de laatste post heeft toch?quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zijn mensen zo langzaam met een topic openen?
Wat is er erg aan dat ik topics open?
Bakkaliquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jongens als Bakkali en Depay liggen niet voor het oprapen.
Verstandig persoon die ver gaat komen.quote:
Nee het ligt aan de flairquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:12 schreef Kopsterk het volgende:
'Feyenoord mist charisma'. Ja, daar ligt het aan.
Dat vind ik alleen een regel voor het geval dat een topic niet gereekst is.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:12 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Normaal opent altijd degene die de laatste post heeft toch?
'verander die TT nou maar, je doet dit puur om me uit te lachen!!quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verstandig persoon die ver gaat komen.
Ja, elk verstandig persoon zou PSV verlaten.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat dacht ik ook van Afellay.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:12 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Normaal opent altijd degene die de laatste post heeft toch?
Clasie is de enige die nog iets kan.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:12 schreef RetRy32 het volgende:
Breng Vormer voor Clasie, en dan vleugelspelers corners laten forceren.
Daar was ik bijquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV was vorig jaar een stuk frisser en fruitiger in de vCL
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:13 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ja, elk verstandig persoon zou PSV verlaten.
Doorsturen aub.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb net een selfie gemaakt. Knapste/mooiste wat ik vandaag heb gezienWat een bagger voetbal.
DM maar.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb net een selfie gemaakt. Knapste/mooiste wat ik vandaag heb gezienWat een bagger voetbal.
1 van de grootste hypes. Eindigt uiteindelijk bij bal op het dak.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
picsquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Stond je achter het doel?quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daar was ik bij
Ja dat geloven jullie niet
Huh jij bent toch een vrouw?quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kan die post nog wel vijf keer citeren vandaagquote:
Ohquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan die post nog wel vijf keer citeren vandaag
Erg geestig inderdaad.quote:
Feyenoorders zingen dit om vervolgens weer hypocriet te janken dat er een respectloos spandoek is opgehangen over Feyenoord.quote:
Graag. Sowieso wel lang genoeg vrijgezel geweest. Samen Zlata aanbidden en het songfestival kijkenquote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Graag. Sowieso wel lang genoeg vrijgezel geweest. Samen Zlata aanbidden en het songfestival kijken
Mag blij zijn dat hij nog op het veld staat met zijn schwalbes.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je ziet wel dat Boetius super goed is. Hij maakt vandaag weer het verschil.
Hou je bek nou is, Depay tegen Costa Rica was ook bagger.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:17 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hou je bek nou is, Depay tegen Costa Rica was ook bagger.
Depay kan alleen hard rennen en hard schieten.
Leuk dat hij tegen topland Australie een doelpunt maakte.
Nu je bek houden.
isquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:17 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nu je bek houden.
Mad?quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:17 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nu je bek houden.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Anass gaat er straks een demarrage uit gooien en de 0-2 maken
Doe eens normaal, manquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:17 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nu je bek houden.
Ben je boosquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:17 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nu je bek houden.
Ik heb je toch al gezienquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
NeeHeel misschien één waar ik redelijk anoniem opsta.
Is wel een van de weinigen die nog wel het talent heeft om ver te komen, verder loopt er niet veel rond daar. Kongolo mss maar die komt net kijken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:17 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nu je bek houden.
Ik vind hem bijna beter dan die buitenspeler van PSV, ben ff z'n naam kwijt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iemand is madquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:17 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nu je bek houden.
Jij bent je anonimiteit allang kwijtquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
NeeHeel misschien één waar ik redelijk anoniem opsta.
Jozefzoon?quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind hem bijna beter dan die buitenspeler van PSV, ben ff z'n naam kwijt.
Niet echt.quote:
Niet openbaar.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:19 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jij bent je anonimiteit allang kwijt
Clasie zou nog niveau Aston Villa kunnen halen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Is wel een van de weinigen die nog wel het talent heeft om ver te komen, verder loopt er niet veel rond daar. Kongolo mss maar die komt net kijken.
Haha, wat een tophumorquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind hem bijna beter dan die buitenspeler van PSV, ben ff z'n naam kwijt.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt.
Oh en nu weer over de wedstrijd. Ik ben nu wel heel ernstig bezig
Nou nou nouquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:17 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nu je bek houden.
Straks weer een interview in de VI met "Wij gaan voor het kampioenschap".quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:19 schreef Paxcon het volgende:
Clasie waant zich ook het mannetje na 1,5 wedstrijd in Oranje
Zullen we dat op basis van één helft kunnen beoordelen? Vast niet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:20 schreef ForzaMilan het volgende:
Nou zal Boula het waar maken? Vast niet.
Oke laat ik het anders zeggen: Als een user hier wilde weten wie je bent en hoe je eruit ziet, had diegene dat al kunnen wetenquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt.
Oh en nu weer over de wedstrijd. Ik ben nu wel heel ernstig bezig
[..]
Niet openbaar.
Hij blijft slecht.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zullen we dat op basis van één helft kunnen beoordelen? Vast niet.
Daar interesse in hebben is meestal voor mensen met een klein geslachtsdeel.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Oke laat ik het anders zeggen: Als een user hier wilde weten wie je bent en hoe je eruit ziet, had diegene dat al kunnen weten
Wie?quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:20 schreef Nober het volgende:
Alleen Narsingh kan wel wat worden als Robben zijn carrière erop zit.
Waarom is je nickname nog niet Saushempton? Kunnen GGMM of Karina dat niet aanpassen?quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Oke laat ik het anders zeggen: Als een user hier wilde weten wie je bent en hoe je eruit ziet, had diegene dat al kunnen weten
Dat kunnen zij inderdaad nietquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom is je nickname nog niet Saushempton? Kunnen GGMM of Karina dat niet aanpassen?
Allicht, maar dat vind ik niet zo heel erg. Gelukkig denk half VBL nog altijd dat ik op Herman Finkers lijk inclusief snorquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik hoop dat RetRy32 daar zijn bijdragen ook levert.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Door het niveau in dit topic kijk je al uit naar de Eredivisie.
Jij vindt de Eredivisie zeker vooral leuk door de live topicsquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Door het niveau in dit topic kijk je al uit naar de Eredivisie.
Nee man, ik post nooit zo vaak in wedstrijdtopics.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop dat RetRy32 daar zijn bijdragen ook levert.
Makkelijk zelfs.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:22 schreef Seam het volgende:
Dit Feyenoord gaat niet in de top 5 eindigen dit seizoen.
Dat zeg ik niet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij vindt de Eredivisie zeker vooral leuk door de live topics
Hoe gaat het met Babel eigenlijk?quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:22 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee man, ik post nooit zo vaak in wedstrijdtopics.
Alleen als Babel speelt tochquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:22 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Alsof Feyenoord een concurrent wasquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:22 schreef Paxcon het volgende:
Wat een armoedig elftal
Ajax wordt op eenvoudige wijze Landskampioen
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:22 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Gohquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:22 schreef Paxcon het volgende:
Wat een armoedig elftal
Ajax wordt op eenvoudige wijze Landskampioen
Wat wil je daarop inleggen?quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:22 schreef Seam het volgende:
Dit Feyenoord gaat niet in de top 5 eindigen dit seizoen.
je hoeft niet te kijken hoorquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:23 schreef hafcfan het volgende:
Echt 90 minuten van mijn leven weggegooid.
En we zijn pas 65 minuten bezigquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:23 schreef hafcfan het volgende:
Echt 90 minuten van mijn leven weggegooid.
Ik had de indruk dat ze zelf wel deden alsof ze dat zijnquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alsof Feyenoord een concurrent was
Wat is deze
ADO heeft Cabral al.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom is Verhoek nog niet terug naar ADO?
Die zoeken spelers die hun elftal sterker maken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom is Verhoek nog niet terug naar ADO?
Die had ook al moeten vertrekkenquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Jordy Clasie moet ook wel denken: ''Al mijn matties van de aflgelopen jaren zijn er vandoor en ik moet bij deze tyfuszooi achterblijven, gvd gvd''.
lekker stemmetjequote:Op woensdag 30 juli 2014 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
http://vocaroo.com/i/s15dK8Az3cdC
Nu weer even ontopic jongens
En dat dacht hij na dat Guidetti-jaar ook al.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Jordy Clasie moet ook wel denken: ''Al mijn matties van de aflgelopen jaren zijn er vandoor en ik moet bij deze tyfuszooi achterblijven, gvd gvd''.
Van wie is die stem?quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
http://vocaroo.com/i/s1FahuxhvBdIquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Naar zo'n charismatische stem moeten we wel luisteren.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Pest Caland niet zo.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dat dacht hij na dat Guidetti-jaar ook al.
Gek dat er geen club is die hem wil kopen.
Caland
Frank zegt dat gewoon zodat Feyenoord hem blijft opstellen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:25 schreef Kopsterk het volgende:
Elke keer dat ik Vilhena zie spelen vind ik het niet veel bijzonders, maar zelfs Frank de Boer vindt hem goed, dus ik moet er wel naast zitten.
Karina, maar deze staat al een klein jaar in elk live topic.quote:
Frank zit er ook wel eens naast, zie maar hoevaak hij Siem de Jong opsteldequote:Op woensdag 30 juli 2014 21:25 schreef Kopsterk het volgende:
Elke keer dat ik Vilhena zie spelen vind ik het niet veel bijzonders, maar zelfs Frank de Boer vindt hem goed, dus ik moet er wel naast zitten.
De Boer vindt Siggy ook goedquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:25 schreef Kopsterk het volgende:
Met Siem in de spits speelden we prima voetbalquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frank zit er ook wel eens naast, zie maar hoevaak hij Siem de Jong opstelde
Op dit moment niets bijzonders nee, maar hij beheerst wel alle factoren die nodig zijn bij een dynamische middenvelder, maar hij blinkt inderdaad op geen enkel vlak uit.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:25 schreef Kopsterk het volgende:
Uh, okéquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat was inmiddels wel duidelijk ja.
Niemand dus.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie heeft die BRA BRA POW POW vocaroo nog?
Nooit, ik heb een hele stomme stem.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wanneer doe jij even een vocarootje?
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ontvang jij ook dagelijks selfies? Ik heb er zelfs één waar hij met een ijsbeer poseert.
Swaglerquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Die kunnen het ook niet meer.
konden er nooit wat van. Verloren met een man meer van Basel.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
PSV had dit Besiktas verslagen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
2x vCL voor NL verpestDat deed PSV beter.
Die haalde het helemaal niet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
2x vCL voor NL verpestDat deed PSV beter.
3x rood, lekker hoorquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Die gaven tenminste in de 3de voorronde 2x pak slaagquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die haalde het helemaal niet.
Dus wat ze nou precies beter deden is mij even een raadsel.
We kunnen inmiddels Messi wel kopen denk ikquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:30 schreef Mani89 het volgende:
Kassa voor Marc Netto, wie gaan we kopen?
Bilalquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:30 schreef Mani89 het volgende:
Dost en Bacacikoglu, gewoon voor de hebquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:30 schreef Mani89 het volgende:
2x gewonnen en een gelijkspel in 4 wedstrijden. Feyenoord al 3x verloren uit 3.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die haalde het helemaal niet.
Dus wat ze nou precies beter deden is mij even een raadsel.
Tja, beetje afdankertjes werk verschaffen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Mathijsen - Boulahrouz is het meest bedroevende centrale duo ooit in de geschiedenis van het Eredivisievoetbal.
Gewoon op de bankrekening. Op naar de 100 miljoen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:30 schreef Mani89 het volgende:
juistquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Only singing when Besiktas is singing
Groningen was schandalig. Dit is niet meer dan normaal. Het is dat er nog steeds een hoop mensen door een schitterende roze bril kijken zeker in het Feyenoord kamp.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:31 schreef RensAjacied het volgende:
Bedankt voor het weggeven van nog een Europese plek!
- FC Groningen
- Feyenooit
Huntelaarquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:30 schreef Mani89 het volgende:
Morgen genieten in Eindhoven.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:31 schreef RensAjacied het volgende:
Bedankt voor het weggeven van nog een Europese plek!
- FC Groningen
- Feyenooit
Deze post is pure uitlokking.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
mooi al die joodjes die zo met feyenoord bezig zijn, heerlijk man
Ze moeten iets om jouw grappen te ontwijken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
mooi al die joodjes die zo met feyenoord bezig zijn, heerlijk man
Ze worden weer 2e hoorquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik begin te twijfelen aan mijn voorspelling dat Feyenoord 4e wordt in het komende seizoen.
Heb nog een keer een wedstrijd van Jong Ajax gezien met Sulejmani als verdedigende middenvelder en Serero centraal achterin. Dat was ook leuk.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Mathijsen - Boulahrouz is het meest bedroevende centrale duo ooit in de geschiedenis van het Eredivisievoetbal.
De Memph doet nog niet meequote:Op woensdag 30 juli 2014 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Minder dan 4-0 zou een schande zijn.
Nou dit, toen tegen Kiev was het nog pech want toen speelden ze best aardig maar misten ze een afmaker. Dit is gewoon treurnis.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:33 schreef IkStampOpTacos het volgende:
De tering dat Feyenoord kan er echt niks van.
Ooh dus daar heeft LitmanenAFCA Sererogod op beoordeeld.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb nog een keer een wedstrijd van Jong Ajax gezien met Sulejmani als verdedigende middenvelder en Serero centraal achterin. Dat was ook leuk.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb nog een keer een wedstrijd van Jong Ajax gezien met Sulejmani als verdedigende middenvelder en Serero centraal achterin. Dat was ook leuk.
Zelfs zonder de beste rechtsback van de Eredivisie, Wijnaldum en Memphis moet je dit makkelijk kunnen winnen.quote:
Honderd miljoen miljardquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:34 schreef DaveDave09 het volgende:
Hoeveel extra $$ krijgt Ajax hiervoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |