Ik kan goed met mijn broer opschieten hoor. Geen beste vriend want leeftijdsverschil is groot, maar voor de rest wel goed.quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmm. Maar ze gaat wss in TR wonen dus dat probleem heb ik niet.
Eens. Ik weet niet hoe het bij jou is, maar de liefde voor mijn neefjes en nichtjes is onvoorwaardelijk. Ze kunnen me boos maken, teleurstellen enzo, maar toch houd ik van hen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Een neefje is anders. Dat kind en die aanstaande beschouw ik als mijn eigen voor 50 pr.
Ze is nu met een man he. Als ze alleen ging zouden ze het ook niet aandurven.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:14 schreef Bortecinem het volgende:
Ik vind het zo hatelijk dat mijn ouders er zo veel problemen mee hebben met het feit dat ik mijn eigen plek wil, maar tegelijkertijd mag mijn zusje die 19 is en niet eens voor haarzelf kan zorgen wel verloven en trouwen.
En ze kan niet eens voor zichzelf zorgen. Ze laat alles aan mijn ouders over. Een keer heeft ze een bijbaan gehad en dat heeft ze drie dagen volgehouden.quote:
Te oud man. Ze zou nu al in verwachting van haar tweede kind moeten zijn.quote:
Omdat ze jullie onder hun hoede/ogen willen hebben, denk ik. Die verantwoordelijkheid vertrouwen ze nu toe aan haar man in spe.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:14 schreef Bortecinem het volgende:
Ik vind het zo hatelijk dat mijn ouders er zo veel problemen mee hebben met het feit dat ik mijn eigen plek wil, maar tegelijkertijd mag mijn zusje die 19 is en niet eens voor haarzelf kan zorgen wel verloven en trouwen.
Dezelfde argumenten die mijn zussen en broer tegen mij gebruiken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En ze kan niet eens voor zichzelf zorgen. Ze laat alles aan mijn ouders over. Een keer heeft ze een bijbaan gehad en dat heeft ze drie dagen volgehouden.
Het blijft focking belachelijk.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Omdat ze jullie onder hun hoede/ogen willen hebben, denk ik. Die verantwoordelijkheid vertrouwen ze nu toe aan haar man in spe.
Gewoon op jezelf gaan wonen als je het je financieel kan veroorloven. Wat is het ergste dat er kan gebeuren? Dat je ouders je voor een poosje niet willen spreken?quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dezelfde argumenten die mijn zussen en broer tegen mij gebruiken.
Ik haat mijn zusje niet. Ik heb gewoon niks met haar, maar haat is iets heel anders.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:20 schreef mrstylo het volgende:
Wij(jongste van de familie) worden altijd gehaat door de middelste en oudste kind.
In Nederland niet. Je hebt genoeg vangnetten. Maar veel ouders zijn toch bang.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gewoon op jezelf gaan wonen als je het je financieel kan veroorloven. Wat is het ergste dat er kan gebeuren? Dat je ouders je voor een poosje niet willen spreken?Komt vanzelf goed.
Ik heb het even niet over je ouders, maar over jou.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
In Nederland niet. Je hebt genoeg vangnetten. Maar veel ouders zijn toch bang.
Niet letterlijk haat. Leden van de familie zullen altijd van elkaar houden. Maar geef toe dat er altijd wat irritaties zijn, omdat ons ouders niet alle regels voor iedereen van de familie laten gelden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik haat mijn zusje niet. Ik heb gewoon niks met haar, maar haat is iets heel anders.
Ga ik na mijn studie sowieso doen. Heb genoeg spaargeld nu en ben er ook aan toe.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb het even niet over je ouders, maar over jou.Gewoon lekker op jezelf gaan wonen als je dat wil en je je dat ook financieel kan veroorloven.
Je houdt wel van haar?quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat ook weer niet, yani dat ze altijd gelijk zou hebben. Maar aan de andere kant heb ik amper contact met haar, dus er valt niet zo veel over te praten/discussieren zeg maar. Maar anyway, we zijn zulke verschillende mensen, qua innerlijk EN uiterlijk. Het is echt verbazingwekkend dat wij op de wereld zijn gezet en opgevoed door dezelfde ouders. Elke dag blijf ik mij daarover verbazen.
De irritaties zijn er vooral om andere redenen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet letterlijk haat. Leden van de familie zullen altijd van elkaar houden. Maar geef toe dat er altijd wat irritaties zijn, omdat ons ouders niet alle regels voor iedereen van de familie laten gelden.
Overschat je spaargeld trouwens niet. Een woning inrichten kan best duur zijn heb ik gemerkt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ga ik na mijn studie sowieso doen. Heb genoeg spaargeld nu en ben er ook aan toe.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee. Maar ik hou sowieso van niemand.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee. Maar ik hou sowieso van niemand.
Stoerrrrquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:26 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben of stoer of n loser. Mn buurmeisje smeekt weer of ik buiten kom spelen
Je bent gewoon een toffe abla.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:26 schreef Stimorol- het volgende:
Ik weet. Ben best een goede spaarder.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Overschat je spaargeld trouwens niet. Een woning inrichten kan best duur zijn heb ik gemerkt.
Omdat ik de kans klein inschat dat jij van niemand houdt of kan houden.quote:
Ik ook, totdat ik op mezelf ben gaan wonen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik weet. Ben best een goede spaarder.
Ik ben gewoon een 'koud' persoon.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Omdat ik de kans klein inschat dat jij van niemand houdt of kan houden.
Tenzij je zo,n zeldzame afwijking hebt (kan niet op de naam komen), deze mensen hebben nauwelijks tot geen emoties en kunnen dus ook niet van iemand houden.
Maar met deze mensen is ook nauwelijks te praten.
Herkenbaarquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Blame my genes
GC / Turken op FOK! #942 Waar bruiloftsmuziek wordt uitgewisseld
Stoer!quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:26 schreef Stimorol- het volgende:
Welnee, anders had je die smiley niet gepost.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een 'koud' persoon.
Ik weet het ook wel. Heb gewoon geen zin om nog persoonlijker te worden hier.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Welnee, anders had je die smiley niet gepost.
Je hebt genoeg emoties schatje, je wil het alleen zelf niet zien.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet het ook wel. Heb gewoon geen zin om nog persoonlijker te worden hier.
Neuquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een 'koud' persoon.
Aha. Ik ben net als jouw vader.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Blame my genes
GC / Turken op FOK! #942 Waar bruiloftsmuziek wordt uitgewisseld
Vertel.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:34 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb echt de domste whatsapp gesprek nu.
Dommer dan 'morgen geven we je zusje weg'?quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:34 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb echt de domste whatsapp gesprek nu.
Zo'n meisje zit in de vliegtuig om op vakantie te gaan, maar alles is zo awkward nu.quote:
Dat zal heel lang op nummer 1 blijven.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dommer dan 'morgen geven we je zusje weg'?
Wie is ze?quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zo'n meisje zit in de vliegtuig om op vakantie te gaan, maar alles is zo awkward nu.
Zo'n meisje waar ik veel te lang mee flirt.quote:
screeheenshohootquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zo'n meisje zit in de vliegtuig om op vakantie te gaan, maar alles is zo awkward nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |