naptin goed of naptin slechtquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Naptin?! Nee... mn huidige vriend is gewoon dun ☺
quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:56 schreef Bortecinem het volgende:
Hahaha. Gefeliciteerd maar ook R.I.P rustige diners.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmmkey tot zover de familiebanden dus.
Hoe oud ben je weer eigenlijk?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Mn zusje ook. ALTIJD heeft zij gelijk. Sen buyuksun hoor ik dan. Ze is verdomme 27 ofzo.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is altijd al zo geweest. Zij is super close met mijn ouders, ik totaaaal niet.
Thanks. Of zo.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hahaha. Gefeliciteerd maar ook R.I.P rustige diners.
Hoe oud ben je weer eigenlijk?
Ja, sorry. Ik zou het ook raar vinden om zoiets ineens te horen, ja. Maar het zat er niet al aan te komen; jullie wisten al niet dat er om de hand gevraagd zou worden, etcetera?quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jaaa, waar praat ik net de hele tijd over.
Die man is vies. Harig...quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
naptin goed of naptin slecht
vriend?vertel meer
jij was niet zo van de dunne toch?
ok!quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die man is vies. Harig...
Nee vertel niets 😈
Dat ook weer niet, yani dat ze altijd gelijk zou hebben. Maar aan de andere kant heb ik amper contact met haar, dus er valt niet zo veel over te praten/discussieren zeg maar. Maar anyway, we zijn zulke verschillende mensen, qua innerlijk EN uiterlijk. Het is echt verbazingwekkend dat wij op de wereld zijn gezet en opgevoed door dezelfde ouders. Elke dag blijf ik mij daarover verbazen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mn zusje ook. ALTIJD heeft zij gelijk. Sen buyuksun hoor ik dan. Ze is verdomme 27 ofzo.
Zij gaan nu signaals geven, zodat jij ook trouwt.quote:
Ouders blijkbaar wel. Ik niet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik zou het ook raar vinden om zoiets ineens te horen, ja. Maar het zat er niet al aan te komen; jullie wisten al niet dat er om de hand gevraagd zou worden, etcetera?
Laat me raden. Jouw zusje is een egoist en een politikaci?quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat ook weer niet, yani dat ze altijd gelijk zou hebben. Maar aan de andere kant heb ik amper contact met haar, dus er valt niet zo veel over te praten/discussieren zeg maar. Maar anyway, we zijn zulke verschillende mensen, qua innerlijk EN uiterlijk. Het is echt verbazingwekkend dat wij op de wereld zijn gezet en opgevoed door dezelfde ouders. Elke dag blijf verbaas ik mij daarover.
Neuh. En dat gaat toch niet gebeuren, ze mogen signaleren zo veel als dat ze willen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zij gaan nu signaals geven, zodat jij ook trouwt.
Egoist, ja. Ik heb pogingen gedaan om een band op te bouwen maar het boeit haar verder ook niet. En ik ben ook niet de 'warmste' persoon, dus het gaat gewoon niet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Laat me raden. Jouw zusje is een egoist en een politikaci?
Ze gaat nog niet trouwen. Verloven at most.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:04 schreef mrstylo het volgende:
Zulke trouwerijen die snel gaan, dan is de vrouw vaak toch zwanger?
Zo zijn mijn zussen ook.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Egoist, ja. Ik heb pogingen gedaan om een band op te bouwen maar het boeit haar verder ook niet. En ik ben ook niet de 'warmste' persoon, dus het gaat gewoon niet.
Hoe bedoel je politikaci?
Ja hij heeft haar vanuit Turkije geinsemineerd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:04 schreef mrstylo het volgende:
Zulke trouwerijen die snel gaan, dan is de vrouw vaak toch zwanger?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |