quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja hij heeft haar vanuit Turkije geinsemineerd.
Yani ze kan zich anders voordoen bij anderen. Liever en schattiger.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Egoist, ja. Ik heb pogingen gedaan om een band op te bouwen maar het boeit haar verder ook niet. En ik ben ook niet de 'warmste' persoon, dus het gaat gewoon niet.
Hoe bedoel je politikaci?
Oh ja dat sowieso.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Yani ze kan zich anders voordoen bij anderen. Liever en schattiger.
Ze zijn op vakantie toch? Vakantieliefde dit dat. Ze betrappen hun en moeten gaan trouwen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja hij heeft haar vanuit Turkije geinsemineerd.
Wat loop je allemaal scenario's te bedenken, man.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze zijn op vakantie toch? Vakantieliefde dit dat. Ze betrappen hun en moeten gaan trouwen.
Doe eens even normaal. Waarom moet je altijd van dit soort belachelijke opmerkingen maken? Er is niemand zwanger en ze gaat nog niet trouwen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze zijn op vakantie toch? Vakantieliefde dit dat. Ze betrappen hun en moeten gaan trouwen.
Neefjes en nichtjes verpesten het altijd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:08 schreef Stimorol- het volgende:
Alleen ik kan mn zusje niet meer negeren. Arada zit een neefje.
Ik vind het kut. Moet altijd een kant kiezen ofzo.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jammer dan. Zo denk ik erover. Ik ga echt niet meer mijn best doen omdat ze toevallig familie is. Het moet van twee kanten komen.
Was niet vies bedoelt. Wilde alleen meningsverschil winnen tegen stimo.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doe eens even normaal. Waarom moet je altijd van dit soort belachelijke opmerkingen maken? Er is niemand zwanger en ze gaat nog niet trouwen.
Dit is alleen bij mij en mijn zusje zo in de familie. Al mijn vriendinnen en nichten zijn echt best friends met hun zussen, alleen bij ons is het ergers misgegaan.quote:
Ja, omdat we zusjes zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt he.
Wel jammer aan de ene kant. Hebben jij en je zus nu wel een band btw?
Ik kan mij niet voorstellen dat ik dalijk canim cicim ga doen als ze kinderen krijgt. Hell no.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:08 schreef Stimorol- het volgende:
Alleen ik kan mn zusje niet meer negeren. Arada zit een neefje.
Die gebruikte ze laatst in een boze bui. Kalbime bisey oldu toen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Neefjes en nichtjes verpesten het altijd.
Is wel altijd zo.quote:
Deze was dus "als ik kan meekijken", niet 'als ze terug is ga ik bespreken en laat ik het je weten'.quote:
Ik merk juist precies het tegenovergestelde. In mijn omgeving iig.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is wel altijd zo.
Dat is wat in merk dan. Heel weinig zussen die beste vrienden zijn.
Daar (dat ik geen contact met hen mag hebben wanneer ik een meningsverschil heb) ben ik dus ook altijd bang voor.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die gebruikte ze laatst in een boze bui. Kalbime bisey oldu toen.
Een neefje is anders. Dat kind en die aanstaande beschouw ik als mijn eigen voor 50 pr.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat ik dalijk canim cicim ga doen als ze kinderen krijgt. Hell no.
Heb t ook met mn broer?quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is wel altijd zo.
Dat is wat in merk dan. Heel weinig zussen die beste vrienden zijn.
Hmm. Maar ze gaat wss in TR wonen dus dat probleem heb ik niet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Een neefje is anders. Dat kind en die aanstaande beschouw ik als mijn eigen voor 50 pr.
Wow.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmm. Maar ze gaat wss in TR wonen dus dat probleem heb ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |