Zal ik doen. Verwijder jij je rits of doe je een rokje aan?quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe maar blauw, kleurt beter bij je ogen.
Gefeliciteerd, nice en rip, rip, rip. Pics?quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ja, nee, nooit van mn leven en nee
quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
heb een bijpassende
[ afbeelding ]
Wat probeer je nou uit te lokken?quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:02 schreef remi1986 het volgende:
Chloro begint beetje op Brummetje te lijken met dat gedrag
Weenie. :s Hoe is t met je boy?quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wrm zou ik niet alive zijn dan eh.
maakt mij niet uit wat. Als er maar IETS gebeurt hierquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat probeer je nou uit te lokken?
oh ja, moet ik nog makenquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, nice en rip, rip, rip. Pics?
Als jij maanzaad bolletjes bakt, bakt hij jouw mamaquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Goedzelfs m'n moeder is helemaal dol op hem het is een beetje eng :S
Hou dan gewoon die mestmuil van je en zit niet te zeiken op me, ik breng tenminste leven in dit topic in plaats van dat achterlijke gejank van jou.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:05 schreef remi1986 het volgende:
[..]
maakt mij niet uit wat. Als er maar IETS gebeurt hier
Hoe kan hij nou bakken als hij zelf altijd baked is, hahah snap jequote:Op woensdag 30 juli 2014 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als jij maanzaad bolletjes bakt, bakt hij jouw mamahaha
Oh is het weer zo1quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe kan hij nou bakken als hij zelf altijd baked is, hahah snap je![]()
Ahw, cute.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Goedzelfs m'n moeder is helemaal dol op hem het is een beetje eng :S
quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hou dan gewoon die mestmuil van je en zit niet te zeiken op me, ik breng tenminste leven in dit topic in plaats van dat achterlijke gejank van jou.
Hahahahahahahahahaha ;Dquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als jij maanzaad bolletjes bakt, bakt hij jouw mamahaha
Het is geen stoner, gelukkig maar. Goeie invloed ditdat.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Witje. Een Brabander zelfs.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw, cute.Is het een witte of heb je er een met een kleurtje?
snap het nietquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het is alsof je een heel ander persoon bent geworden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het is geen stoner, gelukkig maar. Goeie invloed ditdat.
Is niet erg, poepie.quote:
Misschien moet je wat meerquote:
dat je niet zo slim bent kan ik ook niks aan doenquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien moet je wat meer's posten, kwam niet helemaal duidelijk over nu.
Ja hoor, bij jou wel.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik had geholpen taart te bakken, telt dat ook?
Je komt over als een downie met hersenbeschadiging, wat lul je nou achterlijk. Bijna ironisch dit.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:14 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dat je niet zo slim bent kan ik ook niks aan doen
Mwah ja, vrolijker en lekkerder in m'n vel vooral. Maar potje ouderwets bitchen op fok kan er nog wel vanaf.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het is alsof je een heel ander persoon bent geworden.
Ahw Vas. Krijg helemaal een warm gevoel van binnen. Ben blij voor je (srs) :$quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mwah ja, vrolijker en lekkerder in m'n vel vooral. Maar potje ouderwets bitchen op fok kan er nog wel vanaf.
Is het een FOK!ker?quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mwah ja, vrolijker en lekkerder in m'n vel vooral. Maar potje ouderwets bitchen op fok kan er nog wel vanaf.
Zou zo hard lachen als het opeens krio (Brabo, no drugs, mama mag hem, blank) zou zijn.quote:
Krio is niet blank tho. =$quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou zo hard lachen als het opeens krio (Brabo, no drugs, mama mag hem, blank) zou zijn.
Nou ja..quote:
Jij bent ook eng zoetsappig geworden hè.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw Vas. Krijg helemaal een warm gevoel van binnen. Ben blij voor je (srs) :$
Ja, erg hè.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij bent ook eng zoetsappig geworden hè.Ben ook blij voor jou tho. :$
En ja het is Krio
Inclusief rammelende eierstokken?quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, erg hè.Ben helemaal zen.
Haha.
Hell no. Onze kinderen zouden Satan's spawn worden, beter van niet.quote:
wat, waarom?quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hell no. Onze kinderen zouden Satan's spawn worden, beter van niet.
Wacht jij nou maar gewoon tot je ballen ingedaald zijn en je de baard in de keel krijgt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:25 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heeft ze wel de leeftijd voor, ja.
Hij is net zo vertiefd als ik. Misschien nog wel erger.quote:
Oh ik las verliefd, snapte 'm al nietquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij is net zo vertiefd als ik. Misschien nog wel erger.
Jambers gemaildquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ik las verliefd, snapte 'm al nietVertieft in de zin van? Je werkt toch notabene met kinderen wazdeze
quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ik las verliefd, snapte 'm al nietVertieft in de zin van? Je werkt toch notabene met kinderen wazdeze
Is ie zo dom ja?quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]Slecht tegen kleine kinderen kunnen. Ik werk met pubers ja, dat is anders. Plus, het is dan nog maar te hopen dat ze zijn looks en mijn brains krijgen. In elk ander geval zijn ze sowieso fucked.
Nee, dat niet, maar ik ben wel slimmer.quote:
Hij werkt gewoon graag buiten. :squote:Op woensdag 30 juli 2014 12:33 schreef Mortaxx het volgende:
Hehe dus dat plantsoenendienst was serieus?
maar nog steeds te achterlijk om te blazenquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar ik ben wel slimmer.
Haha wowquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]Slecht tegen kleine kinderen kunnen. Ik werk met pubers ja, dat is anders. Plus, het is dan nog maar te hopen dat ze zijn looks en mijn brains krijgen. In elk ander geval zijn ze sowieso fucked.
Ik denk in de visserij, een soort Dirk Kuijt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:33 schreef Mortaxx het volgende:
Hehe dus dat plantsoenendienst was serieus?
Ik vind je inspanningen echt ontzettend aandoenlijk hoor, maar hou er maar mee op. Je zit jezelf alleen maar belachelijk te maken nu.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:35 schreef remi1986 het volgende:
[..]
maar nog steeds te achterlijk om te blazen
Ik dump ze gewoon bij jou. Kunnen ze met Sheniqua en Henk spelen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha wowGewoon je kids opvoeden met jouw genialiteit
Echt zo een van de (op)nieuw(e) gardequote:Op woensdag 30 juli 2014 12:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind je inspanningen echt ontzettend aandoenlijk hoor, maar hou er maar mee op. Je zit jezelf alleen maar belachelijk te maken nu.
De opnieuwe garde ja.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Echt zo een van de (op)nieuw(e) garde.
Henkquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik dump ze gewoon bij jou. Kunnen ze met Sheniqua en Henk spelen.
Willem?quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
HenkPls zo heten m'n opa en oom al
ik ben terug van weggeweest vriend.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Echt zo een van de (op)nieuw(e) garde.
En z'n roepnaam wordt Johnny?quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Johannes Hendrikus Geraldus Wilhemus Jozef
quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:49 schreef Chloroform het volgende:
Overigens is er iemand hier wiens naam dezelfde is als de naam die ik aan m'n zoon zou geven. Als ik ooit een zoon zou krijgen, that is. Zal dan forever denken aan die ene FOK!ker.
Laat me raden, Jason?quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:49 schreef Chloroform het volgende:
Overigens is er iemand hier wiens naam dezelfde is als de naam die ik aan m'n zoon zou geven. Als ik ooit een zoon zou krijgen, that is. Zal dan forever denken aan die ene FOK!ker.
Wow. :squote:
Enigszins subtiel zegt ze.quote:
ZEG IK TOCH NET SCHELE KIP.quote:
Dat zegt Vas net, kippetje.quote:
De kat van Vas? :squote:
Michaelquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:49 schreef Chloroform het volgende:
Zal eens met jouw privé spelenquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:59 schreef Chloroform het volgende:
Wat zitten jullie met andermans privé te spelen. :s
Er is een groot verschil tussen Jason en Jayden, ploertkop.quote:
Ja, dat hadden we toch al afgesproken net? :squote:
Niet helemaal want je negeerde mij daarnaquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat hadden we toch al afgesproken net? :s
Niet, allebei begint het met Jquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen Jason en Jayden, ploertkop.
Jason for real?quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ZEG IK TOCH NET SCHELE KIP.
Jou heb ik net nodig :$ Jij hebt vast weleens bij Boohoo.com besteld toch, hoe lang duurt dat ongeveer die levertijd?
ZOu plat walsenquote:
Oh. Sorry. :$quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet helemaal want je negeerde mij daarna
[..]
Niet, allebei begint het met Jbroccolibips
quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh. Sorry. :$
Dat maakt ze inderdaad identiek ja.
Zullen we anders eerst wachten tot we in de bios zijn?quote:
okquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zullen we anders eerst wachten tot we in de bios zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Hahaquote:
Zal jou eens voelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zal jou eens voelen.MagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar? glutis maximus?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
hehehehe ;D cop a feelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |