Michaelquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:49 schreef Chloroform het volgende:
Overigens is er iemand hier wiens naam dezelfde is als de naam die ik aan m'n zoon zou geven. Als ik ooit een zoon zou krijgen, that is. Zal dan forever denken aan die ene FOK!ker.
Zal eens met jouw privé spelenquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:59 schreef Chloroform het volgende:
Wat zitten jullie met andermans privé te spelen. :s
Er is een groot verschil tussen Jason en Jayden, ploertkop.quote:
Ja, dat hadden we toch al afgesproken net? :squote:
Niet helemaal want je negeerde mij daarnaquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat hadden we toch al afgesproken net? :s
Niet, allebei begint het met Jquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen Jason en Jayden, ploertkop.
Jason for real?quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ZEG IK TOCH NET SCHELE KIP.
Jou heb ik net nodig :$ Jij hebt vast weleens bij Boohoo.com besteld toch, hoe lang duurt dat ongeveer die levertijd?
ZOu plat walsenquote:
Oh. Sorry. :$quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet helemaal want je negeerde mij daarna
[..]
Niet, allebei begint het met Jbroccolibips
quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh. Sorry. :$
Dat maakt ze inderdaad identiek ja.
Zullen we anders eerst wachten tot we in de bios zijn?quote:
okquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zullen we anders eerst wachten tot we in de bios zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Hahaquote:
Zal jou eens voelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zal jou eens voelen.MagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar? glutis maximus?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
hehehehe ;D cop a feelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |