Ahw Vas. Krijg helemaal een warm gevoel van binnen. Ben blij voor je (srs) :$quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mwah ja, vrolijker en lekkerder in m'n vel vooral. Maar potje ouderwets bitchen op fok kan er nog wel vanaf.
Is het een FOK!ker?quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mwah ja, vrolijker en lekkerder in m'n vel vooral. Maar potje ouderwets bitchen op fok kan er nog wel vanaf.
Zou zo hard lachen als het opeens krio (Brabo, no drugs, mama mag hem, blank) zou zijn.quote:
Krio is niet blank tho. =$quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou zo hard lachen als het opeens krio (Brabo, no drugs, mama mag hem, blank) zou zijn.
Nou ja..quote:
Jij bent ook eng zoetsappig geworden hè.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw Vas. Krijg helemaal een warm gevoel van binnen. Ben blij voor je (srs) :$
Ja, erg hè.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij bent ook eng zoetsappig geworden hè.Ben ook blij voor jou tho. :$
En ja het is Krio
Inclusief rammelende eierstokken?quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, erg hè.Ben helemaal zen.
Haha.
Hell no. Onze kinderen zouden Satan's spawn worden, beter van niet.quote:
wat, waarom?quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hell no. Onze kinderen zouden Satan's spawn worden, beter van niet.
Wacht jij nou maar gewoon tot je ballen ingedaald zijn en je de baard in de keel krijgt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:25 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heeft ze wel de leeftijd voor, ja.
Hij is net zo vertiefd als ik. Misschien nog wel erger.quote:
Oh ik las verliefd, snapte 'm al nietquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij is net zo vertiefd als ik. Misschien nog wel erger.
Jambers gemaildquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ik las verliefd, snapte 'm al nietVertieft in de zin van? Je werkt toch notabene met kinderen wazdeze
quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ik las verliefd, snapte 'm al nietVertieft in de zin van? Je werkt toch notabene met kinderen wazdeze
Is ie zo dom ja?quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]Slecht tegen kleine kinderen kunnen. Ik werk met pubers ja, dat is anders. Plus, het is dan nog maar te hopen dat ze zijn looks en mijn brains krijgen. In elk ander geval zijn ze sowieso fucked.
Nee, dat niet, maar ik ben wel slimmer.quote:
Hij werkt gewoon graag buiten. :squote:Op woensdag 30 juli 2014 12:33 schreef Mortaxx het volgende:
Hehe dus dat plantsoenendienst was serieus?
maar nog steeds te achterlijk om te blazenquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar ik ben wel slimmer.
Haha wowquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]Slecht tegen kleine kinderen kunnen. Ik werk met pubers ja, dat is anders. Plus, het is dan nog maar te hopen dat ze zijn looks en mijn brains krijgen. In elk ander geval zijn ze sowieso fucked.
Ik denk in de visserij, een soort Dirk Kuijt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:33 schreef Mortaxx het volgende:
Hehe dus dat plantsoenendienst was serieus?
Ik vind je inspanningen echt ontzettend aandoenlijk hoor, maar hou er maar mee op. Je zit jezelf alleen maar belachelijk te maken nu.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:35 schreef remi1986 het volgende:
[..]
maar nog steeds te achterlijk om te blazen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |