Sowieso al niet hoor.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:37 schreef Dutch.Power het volgende:
kom ik aan met
Falling Skies
en
The Walking Dead
en
The Last Ship
en
Under The Dome
![]()
![]()
Niemand die mij nog serieus neemt nu
Ik heb de eerste 2 afleveringen gezien , rest moet nog.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:40 schreef VeerEli het volgende:
The 100 al gezien, vond dat wel een beetje mwah hoor... Wel vermakelijk, maar wel beetje teenage level serie zeg maar.
quote:
Wist ik dat maar.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]oh ja, hoe kan ik dat vergeten ?
quote:
Nee dat is waar. Het is stuk minder dan hoc. Maar hoc is dan ook ontzettend goedquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:29 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Vind Scandal echt niet te vergelijken met het niveau van House of Cards.
kom vechten gekquote:Op woensdag 30 juli 2014 08:40 schreef 2NutZ het volgende:
Flikker eens op met al dat seriegeneuzelkkhommos
heb je nou je zin? Iedereen wegquote:Op woensdag 30 juli 2014 08:40 schreef 2NutZ het volgende:
Flikker eens op met al dat seriegeneuzelkkhommos
Jaquote:
Kom dan alebrt kuyk dikke mafkeesquote:
kom dan gek hanelul stierklquote:Op woensdag 30 juli 2014 10:13 schreef remi1986 het volgende:
als jullie allebei "kom dan" blijven roepen, schiet het niet op he
30cm zeker huehaueahaequote:
Gvd ik ben big boned, anuslikkerquote:Op woensdag 30 juli 2014 10:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja
[..]
Kom dan alebrt kuyk dikke mafkees
Zal jou eens een big bone gevenquote:Op woensdag 30 juli 2014 10:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gvd ik ben big boned, anuslikker
Ja het is een beetje teleurstellendquote:
had ik er maar een jaquote:
We weten idd allemaal dat dat tegen valt hahaha lol ;pquote:
nou vind dat "gezeur" over die ramp wel aardig lang doorgaan.. niet alleen hier op het forum, ook op Facebook,,,Ja het is erg, maar komop leven gaat door.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ongeveer 190 van ons waren dat ja de rest is het nog steeds
ik ben het helemaal met je eens.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:05 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nou vind dat "gezeur" over die ramp wel aardig lang doorgaan.. niet alleen hier op het forum, ook op Facebook,,,Ja het is erg, maar komop leven gaat door.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ben het helemaal met je eens.
Hetzelfde overigens voor CoD live vanuit Gaza.
Ja echt niet normaalquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:16 schreef remi1986 het volgende:
[..]![]()
wat een mongolen wonen er toch ook in Nederland
quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:12 schreef SonicVolcano het volgende:
OUD / Net vader geworden
Brummetje in dit topic
quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]het is het beste dit soort mensen te negeren
mee eens. Heb een graftakketeringhekel aan dit soort aandachtshoeren. Ik laat het dan ook voor wat het is.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:27 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ook niet met iemand anders. Als hij het ook maar waagt om het hierom uit te maken leeft hij niet lang meer...
En als hij het "zomaar" uitmaakt en binnen een(/x) jaar een kindje met een ander heeft leven ze alle drie niet lang meer.
Enige waarom ze dit posten is zoveel mogelijk quotes uitlokken. Ik doe ook niet mee aan die Obvious ongein.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:20 schreef remi1986 het volgende:
[..]
[..]
mee eens. Heb een graftakketeringhekel aan dit soort aandachtshoeren. Ik laat het dan ook voor wat het is.
Als ze graag uitgescholden wil worden, help ik graag een handje. Zo ben ik dan ook wel weerquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Enige waarom ze dit posten is zoveel mogelijk quotes uitlokken. Ik doe ook niet mee aan die Obvious ongein.
man, je loopt een halve dag achterquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:26 schreef LittlemanNL het volgende:
Orphan Black
Orange is the new black
True detective, het is wel beetje langzame serie maar wordt naarmate het seizoen vordert best wel spannend
The Wire echt gewoon een keer kijken, is een enorm sterke serie
Generation Kill
White Collar
Person of Interest
Krijgt ze al genoeg.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:27 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Als ze graag uitgescholden wil worden, help ik graag een handje. Zo ben ik dan ook wel weer
Heb maar even een sigaret opgestoken, ik hoop dat jullie er ook wat aan hebben.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:31 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je bent toch geen vrouw met je sfeer. Steek maar een waxinelichtje aan
goed plan, ik doe met je meequote:Op woensdag 30 juli 2014 11:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb maar even een sigaret opgestoken, ik hoop dat jullie er ook wat aan hebben.
Ja. Ik.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:35 schreef Chloroform het volgende:
Zoekt iemand nog leuke series? Heb wel wat tips.![]()
Speltip 9, weet wanneer je moet stoppenquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:35 schreef Chloroform het volgende:
Zoekt iemand nog leuke series? Heb wel wat tips.![]()
Lul nie :squote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:41 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Speltip 9, weet wanneer je moet stoppen
Jawel.quote:
Pieter Post is wel een leuke serie voor jou.quote:
Alles al gezien.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pieter Post is wel een leuke serie voor jou.
shoot mequote:Op woensdag 30 juli 2014 10:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
We weten idd allemaal dat dat tegen valt hahaha lol ;p
Maar waar is iedereen? als of je hier weer tegen jezelf zit te lullen
Nice, gaan we samen?quote:
Als ik je op de loveseat mag vingeren.quote:
Is goed bby heb je pipa voor mequote:
Oké, trek je bioscoopbroek aan xoxoquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ik je op de loveseat mag vingeren.
[..]
Is goed bby heb je pipa voor me
De rode of de midnightblue?quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké, trek je bioscoopbroek aan xoxo
scheld eens fatsoenlijjk joh .. je bent toch geen kakker?quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:52 schreef Chloroform het volgende:
Gvd hoerenkak, brand net m'n bakkes aan m'n tosti.
Doe maar blauw, kleurt beter bij je ogen.quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:52 schreef Chloroform het volgende:
Gvd hoerenkak, brand net m'n bakkes aan m'n tosti.
Hou je bek eens joh.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:54 schreef remi1986 het volgende:
[..]
scheld eens fatsoenlijjk joh .. je bent toch geen kakker?
OH JA, dan is meneer er opeens als de kippen bij eh, vieze Limbo.quote:
ja, toevallig wel jaquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
OH JA, dan is meneer er opeens als de kippen bij eh, vieze Limbo.
Jochie, ik ben al jaren haram bezig, interesseert mij dat nou.quote:
#PrayForChloroquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jochie, ik ben al jaren haram bezig, interesseert mij dat nou.
Heb je al de sleutel? Ben je al verhuisd? Heb je al een vrouw, twee kinderen en een hond?quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jochie, ik ben al jaren haram bezig, interesseert mij dat nou.
quote:
ja, ja, nee, nooit van mn leven en neequote:Op woensdag 30 juli 2014 12:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je al de sleutel? Ben je al verhuisd? Heb je al een vrouw, twee kinderen en een hond?
#KeepVasAlivequote:
Zal eens op je schoenen tuffen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |