Zal jou eens een big bone gevenquote:Op woensdag 30 juli 2014 10:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gvd ik ben big boned, anuslikker
Ja het is een beetje teleurstellendquote:
had ik er maar een jaquote:
We weten idd allemaal dat dat tegen valt hahaha lol ;pquote:
nou vind dat "gezeur" over die ramp wel aardig lang doorgaan.. niet alleen hier op het forum, ook op Facebook,,,Ja het is erg, maar komop leven gaat door.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ongeveer 190 van ons waren dat ja de rest is het nog steeds
ik ben het helemaal met je eens.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:05 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nou vind dat "gezeur" over die ramp wel aardig lang doorgaan.. niet alleen hier op het forum, ook op Facebook,,,Ja het is erg, maar komop leven gaat door.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ben het helemaal met je eens.
Hetzelfde overigens voor CoD live vanuit Gaza.
Ja echt niet normaalquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:16 schreef remi1986 het volgende:
[..]![]()
wat een mongolen wonen er toch ook in Nederland
quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:12 schreef SonicVolcano het volgende:
OUD / Net vader geworden
Brummetje in dit topic
quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]het is het beste dit soort mensen te negeren
mee eens. Heb een graftakketeringhekel aan dit soort aandachtshoeren. Ik laat het dan ook voor wat het is.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:27 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ook niet met iemand anders. Als hij het ook maar waagt om het hierom uit te maken leeft hij niet lang meer...
En als hij het "zomaar" uitmaakt en binnen een(/x) jaar een kindje met een ander heeft leven ze alle drie niet lang meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |