Enige waarom ze dit posten is zoveel mogelijk quotes uitlokken. Ik doe ook niet mee aan die Obvious ongein.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:20 schreef remi1986 het volgende:
[..]
[..]
mee eens. Heb een graftakketeringhekel aan dit soort aandachtshoeren. Ik laat het dan ook voor wat het is.
Als ze graag uitgescholden wil worden, help ik graag een handje. Zo ben ik dan ook wel weerquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Enige waarom ze dit posten is zoveel mogelijk quotes uitlokken. Ik doe ook niet mee aan die Obvious ongein.
man, je loopt een halve dag achterquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:26 schreef LittlemanNL het volgende:
Orphan Black
Orange is the new black
True detective, het is wel beetje langzame serie maar wordt naarmate het seizoen vordert best wel spannend
The Wire echt gewoon een keer kijken, is een enorm sterke serie
Generation Kill
White Collar
Person of Interest
Krijgt ze al genoeg.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:27 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Als ze graag uitgescholden wil worden, help ik graag een handje. Zo ben ik dan ook wel weer
Heb maar even een sigaret opgestoken, ik hoop dat jullie er ook wat aan hebben.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:31 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je bent toch geen vrouw met je sfeer. Steek maar een waxinelichtje aan
goed plan, ik doe met je meequote:Op woensdag 30 juli 2014 11:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb maar even een sigaret opgestoken, ik hoop dat jullie er ook wat aan hebben.
Ja. Ik.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:35 schreef Chloroform het volgende:
Zoekt iemand nog leuke series? Heb wel wat tips.![]()
Speltip 9, weet wanneer je moet stoppenquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:35 schreef Chloroform het volgende:
Zoekt iemand nog leuke series? Heb wel wat tips.![]()
Lul nie :squote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:41 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Speltip 9, weet wanneer je moet stoppen
Jawel.quote:
Pieter Post is wel een leuke serie voor jou.quote:
Alles al gezien.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pieter Post is wel een leuke serie voor jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |