Hij begon steeds raarder te doen. (Stalkerig) Heel obsessief. Direct afgekapt!quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:05 schreef Probability het volgende:
Beetje verward of zo? Niet zo lang geleden iemand ontmoet waar het erg mee klikte. De eerste afspraak zei hij dat hij het erg leuk vond om mij ontmoet te hebben. Bij afspraak twee en drie had ik het idee dat hij helemaal hoteldebotel is.. Vind ik erg snel en het schrikt mij erg af merk ik.. Dus nu denk ik.. Gaat het veel te snel of vindt hij mij veel leuker dan ik hem?
Good riddance.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:52 schreef Probability het volgende:
[..]
Hij begon steeds raarder te doen. (Stalkerig) Heel obsessief. Direct afgekapt!
Hij begon daarna over geef mij een kans/ruimte geven etc had ik verwacht en daarna met allemaal rare dingen. Goede beslissing dus.
Voel mij nu heel erg opgelucht!
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:30 schreef Trashcanman het volgende:
Feest, alles lijkt weer 1 grote bak schijt te wezen
Ja inderdaad. En stom dat hij zo doet, hij verpest het voor zichzelf.quote:
Omfg!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:53 schreef complicate het volgende:
Omg, net contract ondertekend voor een nieuwe baan, binnenkort ontslagbrief indienen bij huidige werkgever
![]()
Geen woorden kunnen mijn gevoel omschrijven! Het is gewoon dikke feest
in het quadraat!
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:53 schreef complicate het volgende:
Omg, net contract ondertekend voor een nieuwe baan, binnenkort ontslagbrief indienen bij huidige werkgever
![]()
Geen woorden kunnen mijn gevoel omschrijven! Het is gewoon dikke feest
in het quadraat!
Fuck wat andere er van vinden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:21 schreef zeefje het volgende:
Goed want date
Slecht want gezever over date Door mensen
Dus gemengde gevoelens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |