+1quote:
Muggen steken maar 1x in de 36 uur. Je had minstens 3 muggen. Succes met de andere 2.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:47 schreef Bienelientjee het volgende:
Moe, beetje hoofdpijn en chagrijnig. Om 6 uur wakker gezoemd door een mug die mij had lek gestoken. Had weer 3 flinke jeukende schijven (van zeker 1 tot 1,5 cm in de rondte)k*tbeesten!
Maar de mug is wel dood nu....
Hoe kom jij toch altijd aan die onwaarheden?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Muggen steken maar 1x in de 36 uur. Je had minstens 3 muggen. Succes met de andere 2.
altijdquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe kom jij toch altijd aan die onwaarheden?![]()
Verzin je ze gewoon? Als je ze stoort (niet ondenkbaar dat je beweegt ook in je slaap) dan prikken ze gewoon net zo lang tot ze geen trek meer hebben.
http://www.quest.nl/vraag(...)eek-per-nacht-genoeg
Hij begon steeds raarder te doen. (Stalkerig) Heel obsessief. Direct afgekapt!quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:05 schreef Probability het volgende:
Beetje verward of zo? Niet zo lang geleden iemand ontmoet waar het erg mee klikte. De eerste afspraak zei hij dat hij het erg leuk vond om mij ontmoet te hebben. Bij afspraak twee en drie had ik het idee dat hij helemaal hoteldebotel is.. Vind ik erg snel en het schrikt mij erg af merk ik.. Dus nu denk ik.. Gaat het veel te snel of vindt hij mij veel leuker dan ik hem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |