Zo had ik het inderdaad nog niet bekeken, we hebben tientallen betaalbare opties die dik 20 doelpunten zouden scoren in een seizoen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:53 schreef Cara het volgende:
[..]
Met al die tijd die je tot nu toe hebt gehad kan je het geen paniekaankopen meer noemen.
Ik blijf erbij dat je al in Februari wist dat Pelle/BMI/Vrij deze zomer zouden gaan vertrekken.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:55 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zo had ik het inderdaad nog niet bekeken, we hebben tientallen betaalbare opties die dik 20 doelpunten zouden scoren in een seizoen.
Ja, maar MVG moet en zal natuurlijk weer iemand halen die we niet verwachten, al die usual suspects altijd...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:55 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zo had ik het inderdaad nog niet bekeken, we hebben tientallen betaalbare opties die dik 20 doelpunten zouden scoren in een seizoen.
Probleem is dat de deadline pas eind augustus is en gewoon dat wij het lastig hebben, omdat alle andere clubs lekker aan het afwachten zijn en wij als uitzondering al snel belangrijke wedstrijden moeten spelen...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:57 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat je al in Februari wist dat Pelle/BMI/Vrij deze zomer zouden gaan vertrekken.
Dan lijkt het me niet dat de aankopen uberhaupt paniekaankopen kunnen zijn.
Leuker kunnen we het niet maken.quote:Veel inkomsten uit transfers vloeien weg
Met de verkoop van Graziano Pellè, Daryl Janmaat en Bruno Martins Indi was de kas van Feyenoord al volgestroomd. Deze week komen daar nog eens de euro’s die Feyenoord voor Stefan de Vrij ontvangt bij. Maar al met al zal – zo berekende De Persdienst – ongeveer een derde van het bedrag wegvloeien.
Opleidingsvergoedingen en solidariteitsbijdragen slokken zo’n 5 procent van de totale transfersom op. Ze gaan naar de clubs waar de verkochte speler zijn jeugd én eerste profjaren doorbracht. Zo ontvingen ADO Den Haag en SC Heerenveen respectievelijk 100.000 en 150.000 euro voor de overgang van Daryl Janmaat van Feyenoord naar Newcastle United.
BTW
Dan eisen zaakwaarnemers hun portie op van de transfersom, als vergoeding voor hun diensten. Doorgaans gaat het ook om zo’n 5 procent. Bovendien is er in Nederland natuurlijk nog altijd de BTW-afdracht (21%). Soms zijn er ook nog deals met anderen. Zo zijn er – in het specifieke geval van Feyenoord – ook nog investeerders die handenwrijvend de huidige transferperiode volgen.
Investeerders
Van de transfers van De Vrij en Bruno Martins Indi – zo’n 16 miljoen euro in totaal – vloeit dus ruim 3 miljoen weg. Dat de club destijds absoluut geen geld had voor investeringen, komt Van Geel nu duur te staan. Omdat er ook nog andere gaten uit het verleden moeten worden gedicht, heeft de technisch directeur nu amper 10 miljoen voor transfers te besteden.
Ik las het ja, De Gelderlander, voelt een beetje als halve infoquote:
BTW? Dat hoor ik nu echt voor het eerst.quote:
Karsdorp - Van Beek - Mathijsen - Kongoloquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Boulahrouz - Van Beek -Kongolo- Nelom ?
of Boulah - Van Beek - Mathijsen - Kongolo ?
Maar misbruik je Karsdorp en Kongolo dan niet ? Wat ik zo lees is Karsdorp een geweldig talent op het middenveld.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:07 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Karsdorp - Van Beek - Mathijsen - Kongolo
5-3-2quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dan is het toch al beslistquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:14 schreef arjan1112 het volgende:
http://nos.nl/artikel/680(...)rd-live-bij-nos.html
Geen van beiden. Combi tussen 532 en 442 in met Nelom, Mathijssen, Boularouz en Van Beek achterin en Kongolo voor de defensie.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Feyenoord-Besiktas niet dan?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:14 schreef arjan1112 het volgende:
http://nos.nl/artikel/680(...)rd-live-bij-nos.html
Ken Karsdorp niet goed genoeg, bedoelde meer dat dit het zou worden. Kongolo misbruik je zeker niet op links, dat kan die veeeel beter dan Martins Indi, heeft veel meer loopvermogen en aanvallende kwaliteiten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar misbruik je Karsdorp en Kongolo dan niet ? Wat ik zo lees is Karsdorp een geweldig talent op het middenveld.
Prima hoor, maar totale onzin.quote:
Even kwalificeren jongens.quote:Als een club zich meldt voor hem, een club van Champions League-niveau, en zij leggen het juiste bedrag op tafel dan weet Bony dat we daar met hem over zullen praten", zegt Jenkins. "Daar zijn we heel open in. Dat moeten we ook zijn. Hoe graag we ook willen dat bepaalde spelers bij ons blijven, zullen we ook realistisch moeten zijn. Het is aan ons om weer goede opvolgers naar de club te halen."
Ach jullie hebben de knjb, Twente heeft ome joop en Psv de gemeente,quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Sweet Jesus betaalt zijn salaris wel [ afbeelding ]
Wij hebben de oppotmethode.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ach jullie hebben de knjb, Twente heeft ome joop en Psv de gemeente,
Laat Jezus ons dan maar een beetje helpen.
Ah, naar zoiets zocht ik inderdaad. Dus dat BTW verhaal is inderdaad onzin. Maar in het verleden dus wel BTWquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:22 schreef nostra het volgende:
[..]
Prima hoor, maar totale onzin.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |