Niet eens uit vaders tuin?quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:26 schreef Muck het volgende:
Snijbonen uit mijn vaders tuin, aardappelen uit mijn vaders tuin en een schnitzel![]()
Hij mag geen varkentjes van mijn moederquote:Op donderdag 31 juli 2014 18:31 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Niet eens uit vaders tuin?![]()
Broodje gezond en een smoothie hier
Wat is het verschil?quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:14 schreef Geerd het volgende:
Ja dat is echt koken, niet gewoon wat om 6 uur op tafel staat.
Nee dan ben ik nog aan het werk, dus als ik vrij ben maak ik een keer gehaktballen of wat stoven.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat is het verschil?
Kook jij niet echt om om 6 uur iets op tafel te krijgen?
Dat zijn wel de soort dingen die ik door de weeks na werk kook hoor. Ik hou nu eenmaal van koken en zie het meteen als ontspanning na werk. Ik eet daardoor wel gemiddeld rond 8 uur ofzo, maar heb dat er voor over.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja dat is echt koken, niet gewoon wat om 6 uur op tafel staat.
Friet bij de Indonesische winkelquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Een heerlijke zak friet met Vlaamse mayo van de nr 1 toko
Waarbij je als je een medium bestelt een zak krijgt met 2 porties erin... lekker gul!
Nee patattent. Fers Friethuys is de nr 1 van de AD patattestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |