Verkeerde topic?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:34 schreef sirdanilot het volgende:
Meelwormen zijn niet duur, volgens mij verkopen ze die als aas om te vissen of om aan bepaalde huisdieren te voeren enzo. Levend.
Zie vorige topic, daar ging het over meelwormenquichequote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:39 schreef Selestha het volgende:
[..]
Verkeerde topic?Of ga je meelwormen frituren?
Maar die zijn niet geschikt voor menselijke consumptie. Verschillende hygiene regels.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:34 schreef sirdanilot het volgende:
Meelwormen zijn niet duur, volgens mij verkopen ze die als aas om te vissen of om aan bepaalde huisdieren te voeren enzo. Levend.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar die zijn niet geschikt voor menselijke consumptie. Verschillende hygiene regels.
Het is gewoon handiger dat je het vorige topic leest want dit is overbodige informatie.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:51 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Meelwormen zijn meelwormen. Je zit gewoon wormen te vreten, of daar nu een duur prijskaartje aan hangt of niet.
Mij niet gezien, maar amocht je het zelf willen klaarmaken, kun je ze dus goedkoop bij de dierenwinkel halen, goed wassen en in de pan bakken. Ik heb ooit gelezen dat het naar nootjes smaakt.
Pissebedden schijn je ook te kunnen eten, ik zag een keer op tv dat ze ze 'landgarnaaltjes' noemden zodat mensen het niet vies vonden
Wat ik weleens heb gegeten is van die droge sprinkhanen met een smaakje eraan. Niet zo boeiend Ik vind het allemaal wel prima om te eten hoor, maar zolang het nog een hype is en geen goedkoop basisvoedsel blijf ik er maar nog vanaf.
Jummie!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:07 schreef Spanky78 het volgende:
Vandaag zelfgemaakte spaghetti met bolognese saus. Flink wat werk, maar nu staan er wel 5 porties te wachten op de vriezer. Gisteren de bouillon, vandaag heeft de saus de hele dag staan pruttelen.
Trouwens echt wel superlekker!
Dat eten we morgen, dochterlief een ik maken samen een paar pizze.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jummie!
Ik eet straks een pizza salami.
Haha ik krijg de kans nu even dus genietenquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij hadden er ook nog 6 miniloempiaatjes bij.. we hadden honger zo met zijn tweetjes
Uiteraard met chilisaus, sambal en wat sate
Selestha, wat eet jij heerlijk! Dat gooi ik ook op de planning
Hou op met scheldenquote:
Ja hoi! Heb net gereserveerd voor de wok dus heb al honger... jij slushpuppiequote:Op woensdag 30 juli 2014 22:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Pannenkoek!
Bal gehakt!
Frikandel speciaal!
Je gaat daarna nooit meer eten???quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:31 schreef Yesse het volgende:
Vanavond eet ik weer alleen, meestal betekent dat voor mij dat ik allerlei random dingen uit de koel- en voorraadkast trek en een ondenkbare combinatie eet "want dat was nog over".![]()
Iemand nog een goed idee voor een eenmalig maaltje voor 1?
Je hebt mijn adres niet eens !! Altijd wel welkom!!!quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
De komende tijd niet meer alleen is de bedoeling
CUL / Fok-Foodgawkers #19 - post hier foto's van je kookkunsten!quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:57 schreef Geerd het volgende:
Pff ik verbaas me altijd over die lekkergeit, jullie hebben allemaal zoon slimme telefoon ik wil die gerechten wel eens zien van deze thuis koks!!!!!
Ja dat is echt koken, niet gewoon wat om 6 uur op tafel staat.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:13 schreef golfer het volgende:
[..]
CUL / Fok-Foodgawkers #19 - post hier foto's van je kookkunsten!
en 18 voorgaande delen.
Niet eens uit vaders tuin?quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:26 schreef Muck het volgende:
Snijbonen uit mijn vaders tuin, aardappelen uit mijn vaders tuin en een schnitzel![]()
Hij mag geen varkentjes van mijn moederquote:Op donderdag 31 juli 2014 18:31 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Niet eens uit vaders tuin?![]()
Broodje gezond en een smoothie hier
Wat is het verschil?quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:14 schreef Geerd het volgende:
Ja dat is echt koken, niet gewoon wat om 6 uur op tafel staat.
Nee dan ben ik nog aan het werk, dus als ik vrij ben maak ik een keer gehaktballen of wat stoven.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat is het verschil?
Kook jij niet echt om om 6 uur iets op tafel te krijgen?
Dat zijn wel de soort dingen die ik door de weeks na werk kook hoor. Ik hou nu eenmaal van koken en zie het meteen als ontspanning na werk. Ik eet daardoor wel gemiddeld rond 8 uur ofzo, maar heb dat er voor over.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja dat is echt koken, niet gewoon wat om 6 uur op tafel staat.
Friet bij de Indonesische winkelquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Een heerlijke zak friet met Vlaamse mayo van de nr 1 toko
Waarbij je als je een medium bestelt een zak krijgt met 2 porties erin... lekker gul!
Nee patattent. Fers Friethuys is de nr 1 van de AD patattestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |