Maar zo is er altijd voor elke wedstrijd wel een startbewijs te vinden. Je had je niet voor niks niet ingeschrevenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:53 schreef Guard het volgende:
[..]
hou eens op![]()
zo wordt rationeel nadenken wel moeilijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ascics Gel-DS Trainer 19 (Huh, je had toch wedstrijdschoenen)
Saucony Guide 7
We gaan wel zien wat het brengt.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
Als jaquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:16 schreef Murmeli het volgende:
Goed bezig Quoi
Als jij de 5 km binnen de 25 minuten kunt lopen mag je niet meer tegen mij zeggen dat je bijna even snel bent als ik hoor. Dan ben je veul snellerder
niet dat het belangrijk is. Wel een vette leuke opsteker, en sowieso lekker dat je vleugels had
Ik heb een klein rondje gelopen met de buurman. 4.11 km, gemiddeld op 7 min/km. Ben blij dat het niet harder ging, want ik loop normaal nooit 2 dagen achter elkaar,en wil dus morgen weer lopen.
Heb er lekker van genoten in ieder geval, niet moe, wel lekker bezig geweest.
Kssst... ga jij nog maar gewoon even genieten van je heerlijke loopje! Met een biertje ofzo, op het terras. Je bent van slechte invloed op Guard...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:00 schreef Quoi het volgende:
[..]
Maar zo is er altijd voor elke wedstrijd wel een startbewijs te vinden. Je had je niet voor niks niet ingeschreven
En was er niet een hoger doel?![]()
/eindepogingtottegengeluid
dat vind ik een heel pijnlijk plaatje voor mijn portemonnee.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:36 schreef Wolve000 het volgende:
Wat betreft het niet vies willen laten worden van schoenen presenteer ik Mo's trailschoenen na hun eerste loopje:
[ afbeelding ]
Die van mij waren ongeveer hetzelfde.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:03 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Kssst... ga jij nog maar gewoon even genieten van je heerlijke loopje! Met een biertje ofzo, op het terras. Je bent van slechte invloed op Guard...
Maar welvoor je training!
In de lip zit aan de bovenkant waar je het vetersysteem kan stoppen, zo komt er geen vuil tussen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:36 schreef Wolve000 het volgende:
Wat betreft het niet vies willen laten worden van schoenen presenteer ik Mo's trailschoenen na hun eerste loopje:
[ afbeelding ]
Die van mij waren ongeveer hetzelfde.
Waarom zou dat pijnlijk zijn voor je portemonnaie?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:06 schreef Lizan het volgende:
[..]
dat vind ik een heel pijnlijk plaatje voor mijn portemonnee.
Ze is op de hoogte, zegt ze.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:09 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
In de lip zit aan de bovenkant waar je het vetersysteem kan stoppen, zo komt er geen vuil tussen.
Hoezo voor je portemonnee? Schoenen hoeven toch niet vervangen als ze vies zijn?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:06 schreef Lizan het volgende:
[..]
dat vind ik een heel pijnlijk plaatje voor mijn portemonnee.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:14 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Waarom zou dat pijnlijk zijn voor je portemonnaie?
[..]
Ze is op de hoogte, zegt ze.
Saampjes 21quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:03 schreef Quoi het volgende:
[..]
Als ja
Eerst die 21 maar eens!
@Hats ook lekker gelopen lees ik
@Zwabber 3 dagen achter elkaar, aso
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:59 schreef flipsen het volgende:
En weer terug, geen foto van schoenen want niet te vergelijken met die van .co.ukGelukkig viel het mee met de blubbersneeuw (en ook geen ijs), alleen op 1 stukje was het door de sneeuw rennen. Heel erg rustig gehobbeld, de volgende run is namelijk 7,5 km, ben op de helft van mijn 5-10km
Hoewel het vandaag eigenlijk niet echt lekker ging, zelfs in dit tempo had ik volgens mij de 7,5km niet gered. Maar eens kijken wat het wordt overmorgen. Qua weer kan ik beter overmorgen gaan ipv vrijdag, de voorspellingen zeggen donderdag "slechts" 25mm regen, vrijdag 75 (!)
Edit: Hm, als ik die 7,5 inderdaad donderdag loop komt mijn maand op 67,3km. Verbetering van 400m tov vorige maand
quote:Op woensdag 30 juli 2014 01:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
even teug gelezen....en als ik het goed begrijp gaat Guard de 25 kilometer tijdens de TdF doen??![]()
die kerel verdient gewoon een pluim, zonder peer pressure dit, dat en alles tegen zichzelf zeggen "time to up the game"!!quote:
dat niet, maar het feit dat je net zo veel geld (en dat is het voor mij) uit hebt gegeven wat na 1 rondje al helemaal vies is :p nieuw hoort bij mij even nieuw te blijven.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hoezo voor je portemonnee? Schoenen hoeven toch niet vervangen als ze vies zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |