Interestingquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:30 schreef Guard het volgende:
Ah kak, ik moet ook niet op FB kijken...
Startbewijs voor de 25 op de TdF in de aanbieding, maar dat lijkt me nu net geen evenement wat ik ad hoc moet gaan doen, met het oog op wat nog komen gaat later in het jaar.
Maar gewoon aan mijn plan vasthouden om die niet te doen (dit jaar)
Als ik terug ben van vakantie ga ik even met m'n trainers overleggen voor opbouwen naar iets (maar wat?) en dat stimuleert waarschijnlijk ook wel weer idd.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik herken dat wel een beetje momenteel, heb ook het gevoel dat ik ff niet vooruit ga, maar alleen aan het afbreken ben. Mede ook door het warme weer. Heb ook even geen wedstrijden gepland, die stimuleren altijd wel weer om door te gaan
Ik heb wel zin in hobbelen in Schoorl hoor! Kan ik als een eckte trailrunner met m'n nieuwe veel te dure trailrungear trailrunnen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:32 schreef Frsh het volgende:
Vandaag geen Yurkak, maar wel 5 mooie kilometertijden na een kilometertje inlopen: 4:52, 4:53, 4:48, 4:49, 4:51. Ik ben er nogal blij mee.
Verder, lekker gelopen allemaal! En Moblo, t gaat over voor je een jongetje bent. En Hatsa, die zin die komt wel weer.
Zo hoort datquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:36 schreef Wolve000 het volgende:
Wat betreft het niet vies willen laten van schoenen presenteer ik Mo's trailschoenen na hun eerste loopje:
[ afbeelding ]
Die van mij waren ongeveer hetzelfde.
Mag ik een werkwoord kopen?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:36 schreef Wolve000 het volgende:
Wat betreft het niet vies willen laten van schoenen presenteer ik Mo's trailschoenen na hun eerste loopje:
[ afbeelding ]
Ok ok, ik ga welquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:36 schreef Wolve000 het volgende:
[ afbeelding ]
Pas op voor plekken ijs! Sneeuwblubber is wel te lopen, maar aangestampte stukken kunnen verraderlijk zijn. Veel plezier!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:37 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ok ok, ik ga welZonnetje breekt net door, dan nog maar even door de blubbersneeuw hobbelen.
Helaas, dan moet je toch echt je schoenen schoonmaken, als je ze niet vies wilt laten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat is me toch iets te gortig....
Stiekem ga ik nog even hard nadenken of ik het in mijn schema kan passen / verantwoorden.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jawel joh! Gewoon met ons meehobbelen
Als je met ons mee zou hobbelen (is dat een heuvel? ja? *lopen*) dan kan het echt geen heel zware belasting zijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:41 schreef Guard het volgende:
[..]
Stiekem ga ik nog even hard nadenken of ik het in mijn schema kan passen / verantwoorden.
Heart says go, mind says no
it's a hill, get over it!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als je met ons mee zou hobbelen (is dat een heuvel? ja? *lopen*) dan kan het echt geen heel zware belasting zijn.![]()
Goeie tactiek, had een gelijksoortige in Zwitserland: Is dat een steile heuvel? Ja? *lopen*quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als je met ons mee zou hobbelen (is dat een heuvel? ja? *lopen*) dan kan het echt geen heel zware belasting zijn.![]()
Kijk, zo komen we ergensquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:46 schreef Guard het volgende:
[..]
Goeie tactiek, had een gelijksoortige in Zwitserland: Is dat een steile heuvel? Ja? *lopen*
Want het was natuurlijk een en al heuvel en om nu het hele stuk te wandelen...
Gewoon meteen doen! Prachtige trail! Sowieso de natuur al enzo, erg leuk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:52 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Gewoon meteen doen! Prachtige trail! Sowieso de natuur al enzo, erg leuk!![]()
En gewoon lekker rustig aan doen inderdaad, dan past het best!
hou eens opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zo wordt rationeel nadenken wel moeilijk
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |