abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142856058
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 18:38 schreef Tem het volgende:

[..]

Weet ik niet sommige Friezen spreken ook geen normaal Nederlands.
Maar dat zijn originele Nederlanders waarvan hun voorvaderen uit Nederland komen, die kan je niet vergelijken met mensen die uit andere landen komen en zich komen vestigen in Nederland.
pi_142856061
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 18:38 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Waar in Amsterdam? In Amsterdam heb je weinig tot geen ISIS aanhang, die zitten vooral in Den haag.
De Pijp en Oost Indische buurt. Ik heb het daar niet ovr Isis. Gewoon over totaal aso gedrag en ouders die niets doen. Die gaan wel naar de moskee. Dan begrijp je iets niet.
pi_142856088
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 18:37 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Dat zijn dan geen Nederlanders met een NL paspoort neem ik aan?
Nee, dat klopt. Ik weet niet of het een verplichting is, zou ik op moeten zoeken.
pi_142856098
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 18:39 schreef Marzoen het volgende:

[..]

De Pijp en Oost Indische buurt. Ik heb het daar niet ovr Isis. Gewoon over totaal aso gedrag en ouders die niets doen. Die gaan wel naar de moskee. Dan begrijp je iets niet.
Ik denk dat jij meer doelt op straattuig? Ja die hebben gewoon harde aanpak nodig, het gros van dat straattuig bid niet eens.
pi_142856099
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 18:38 schreef Tem het volgende:

[..]

Weet ik niet sommige Friezen spreken ook geen normaal Nederlands.
Dan maak je in de rest van Nederland ook weinig kans op een goede baan. Dat is een keus. De Friezen die ik ken zijn gewoon tweetalig trouwens.
pi_142856156
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 18:39 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Maar dat zijn originele Nederlanders waarvan hun voorvaderen uit Nederland komen, die kan je niet vergelijken met mensen die uit andere landen komen en zich komen vestigen in Nederland.
Je had het in eerste instantie over wanneer iemand geïntegreerd is. Niet over het aannemen van het Nederlandschap.
pi_142856177
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 18:42 schreef Tem het volgende:

[..]

Je had het in eerste instantie over wanneer iemand geïntegreerd is. Niet over het aannemen van het Nederlandschap.
true that
pi_142856182
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 18:39 schreef Marzoen het volgende:

[..]

Het spijtige aan die jongeren is dat zij in de ogen van de menigte de islam representeren terwijl dit natuurlijk niet zo is. Een snelle conclusie die vaak uit gemakzucht wordt gedaan.
pi_142856186
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 18:40 schreef Marzoen het volgende:

[..]

Dan maak je in de rest van Nederland ook weinig kans op een goede baan. Dat is een keus. De Friezen die ik ken zijn gewoon tweetalig trouwens.
Dat klopt maar dat blijft dan toch een keuze en geen verplichting?
pi_142856202
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 18:40 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Ik denk dat jij meer doelt op straattuig? Ja die hebben gewoon harde aanpak nodig, het gros van dat straattuig bid niet eens.
Komt wel uit familie die islamitisch zeggen te zijn. Dat is raar. Ik heb er zelf enorm veel problemen mee gehad in twee kroegen. Het is gewoon geheel ontspoort.
pi_142856225
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 18:42 schreef aspirantspierbundel het volgende:

[..]

Het spijtige aan die jongeren is dat zij in de ogen van de menigte de islam representeren terwijl dit natuurlijk niet zo is. Een snelle conclusie die vaak uit gemakzucht wordt gedaan.
Men geeft het zelf aan.......en als er iets mis gaat de familie ook. Dus zo gek is dat denken niet.
pi_142856239
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 18:43 schreef Tem het volgende:

[..]

Dat klopt maar dat blijft dan toch een keuze en geen verplichting?
Dan ook geen uitkering dus. Dan is het prima.
pi_142856298
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 18:43 schreef Marzoen het volgende:

[..]

Komt wel uit familie die islamitisch zeggen te zijn. Dat is raar. Ik heb er zelf enorm veel problemen mee gehad in twee kroegen. Het is gewoon geheel ontspoort.
Ze zijn zeker problematisch dat ontkent men zeker niet, het probleem wordt ook in de moskeeën aangekaart maar het lijkt er gewoon op dat veel Marokkaanse ouders lak hebben aan hetgeen wat de imam benoemd. Dat weet ik omdat ik vaak in de moskee kom, dit probleem wordt zeker aangekaart. Veel ouders hebben moeite met het opvoeden van hun kinderen, ze weten niet hoe zij hun kinderen in een westerse maatschappij moeten opvoeden omdat ze vaak onwetende bergbewoners waren. (serieus) veel Immigranten (marokkaanse) komen uit berggebied.
pi_142856350
Nederland heeft dit probleem ook verkeerd aangepakt, zwarte scholen zijn meestal de plek waar deze criminele jongeren vandaan komen. Marokkanen die op witte scholen hebben gezeten zullen minder snel slecht gedrag tonen.
pi_142857027
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 18:44 schreef Marzoen het volgende:

[..]

Dan ook geen uitkering dus. Dan is het prima.
Precies, als dat de reden is dat iemand niet aan het werk komt.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2014 19:17:35 ]
  dinsdag 29 juli 2014 @ 19:19:22 #216
431938 G_d
Uw Vader, Uw Herder, Uw Heer.
pi_142857299
Jaagt mijn gekozenen weg, jaagt het kap'taal weg,
En uw Neederland wordt het nieuwe Portugal,
Beroofd van grootse Joodse inleg,
Met Moslims zullen jullie uitgaan met eenen knal.
pi_142857360
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 19:19 schreef G_d het volgende:
Bedankt, Hans.
pi_142858778
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 18:46 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Ze zijn zeker problematisch dat ontkent men zeker niet, het probleem wordt ook in de moskeeën aangekaart maar het lijkt er gewoon op dat veel Marokkaanse ouders lak hebben aan hetgeen wat de imam benoemd. Dat weet ik omdat ik vaak in de moskee kom, dit probleem wordt zeker aangekaart. Veel ouders hebben moeite met het opvoeden van hun kinderen, ze weten niet hoe zij hun kinderen in een westerse maatschappij moeten opvoeden omdat ze vaak onwetende bergbewoners waren. (serieus) veel Immigranten (marokkaanse) komen uit berggebied.
Daar zit het probleem dus. Maar hoe kan het zijn dat je als ouders, die kozen voor het westen, niet weet hoe je jouw kinderen op moet voeden? Sterker nog. Men komt er in bijv. Marokko niet mee weg als je kinderen zo zou opvoeden. Ook in een berggebied niet.
pi_142858835
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 18:48 schreef De_Ilias het volgende:
Nederland heeft dit probleem ook verkeerd aangepakt, zwarte scholen zijn meestal de plek waar deze criminele jongeren vandaan komen. Marokkanen die op witte scholen hebben gezeten zullen minder snel slecht gedrag tonen.
Dat is een probleem. Ik zou mijn kinderen niet op een zwarte school dumpen. Veel allochtone ouders doen dat wel. Uit zicht....geen probleem. Ik wil gewoon goede educatie.
pi_142858981
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 18:42 schreef aspirantspierbundel het volgende:
In hun eigen ogen belijden ze ook de islam, 'Gangsterislam' de zoveelste agressieve variant van de islam.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_142859821
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 18:28 schreef Marzoen het volgende:
Dat gaat vooral om taal en het erkennen van wetten. Mijn ex is een allochtoon. Is die werkelijk geintegreerd? Volgens mij wel. Maar het blijft een Thai
Aha, nu weet ik weer wie jij bent, kloon van gebande: Globali
-
pi_142868068
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 18:02 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Inhoudsloos gezwam van je....
Zou je willen, dombo.
pi_142868290
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 18:27 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Het staat gewoon letterlijk in de Koran.
Dus?
pi_142868373
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 19:19 schreef G_d het volgende:
Maar wat probeer je nou te zeggen?
  donderdag 31 juli 2014 @ 00:59:44 #225
117098 Hathor
Effe niet
pi_142908186
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 03:21 schreef rakotto het volgende:

[..]

Homofobie is nooit weggegaan, dus kan het geen rentree maken. Anti-semitisme/Anti-Joods jammergenoeg wel.
Homofobie is een groot woord, maar er is wel degelijk een tijd geweest dat homo's hand in hand over straat konden lopen zonder angst te hebben in elkaar geramd te worden, en die tijd is voorbij, voornamelijk door de intolerantie van jonge Marokkanen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')