abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142929680
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 17:17 schreef Messina het volgende:

[..]

Ongeveer even lang, en no way dat ik ooit in een S ga passen. Ik heb van nature brede schouders (en heupen), en daar verander je niets aan met afvallen :')
Bovendien, ik had bij maatje M al vaak het probleem dat mouwen niet lang genoeg waren, ik wil niet weten hoe dat met maatje S gaat zijn dan. ;(
Inderdaad. Zelfs op mijn laagste gewicht had ik nooit kleiner dan maat 38. Het kan vast wel, maar ik denk dat het er dan niet mooi meer uitziet met uitstekende heupbotten en al. :N
pi_142929907
Vanmiddag erwtensoep op. :') De boterhammen met tomaat en crackers met pindakaas kwamen me echt even mijn strot uit en dat was het enige dat we nog in huis hadden. :') Was wel veel. :') Maarja, een kleine portie avondeten, dus mijn dag totaal is nog wel netjes. En er is nog zat avondeten over voor nog een avond, dat is ook altijd handig. :D
  donderdag 31 juli 2014 @ 19:33:18 #228
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_142930427
Woei. Maandag bij de dieetmevrouw geweest, drie dagen haar poedertjes geprobeerd (HL inderdaad) en 1.2 kg/1.3%BF kwijt.
Prrrrr
pi_142930605
Ik heb m'n sport weeral gedaan en zelfs een extraatje: de f*ckin shuttle vloog op het dak en ik heb 'm eraf gehaald.

Dakzitten is ook een sport sinds vandaag.

Ik heb gevulde tomaten gegeten maar eigenlijk zou ik vreemde gerechten willen proberen tot zover m'n maag het toelaat.

Het lukt me niet om 3 keer per dag te eten :@
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_142930925
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:47 schreef Messina het volgende:

[..]

Dank je :@
Ik ben niet zo goed in complimenten ontvangen :')

[..]

Ah, ja, daar kan ik me óók wel iets bij voorstellen. Ugh, waren we maar 'gemiddeld' :D
heerlijk gemiddeld haha. Zou graag een cm of 10 langer zijn. Hoefde ik me ook niet meer druk te maken om mijn gewicht haha.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 31 juli 2014 @ 19:51:43 #231
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142931074
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 19:38 schreef sararaats het volgende:
Ik heb m'n sport weeral gedaan en zelfs een extraatje: de f*ckin shuttle vloog op het dak en ik heb 'm eraf gehaald.

Dakzitten is ook een sport sinds vandaag.

Ik heb gevulde tomaten gegeten maar eigenlijk zou ik vreemde gerechten willen proberen tot zover m'n maag het toelaat.

Het lukt me niet om 3 keer per dag te eten :@
Waarom zou je maar drie keer per dag eten?

En wat voor vreemde gerechten? Je zou voor inspiratie gewoon p de website van allerhande kunnen beginnen, kun je zoeken op ingrediënten die je in huis hebt.
Kwak
pi_142931232
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 19:08 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Links is de chino, met bloemetjes. Rest is skinny/straight.
Ik stuur je morgen even een PM :)
pi_142931844
Lange mouwen zijn hier standaard te lang. Het is wat fwp
I solemnly swear i'm up to no good
pi_142935986
Mijn lijstje vandaag is niet geweldig..

O: salade met tonijn, sperziebonen, ei en nog meer gezonde dingen
L: de andere helft van die salade, ik had voor 4 porties gemaakt geloof ik :') erg veel dus..
D: lasagnette, dat wilde mijn schoonouders graag eten.. die kwamen langs namelijk. Dus vandaag koolhydraten gegeten.
T: perenijsje. Sja laat ik er dan maar meteen een cheatdag van maken :P

Aan beweging nog niks gedaan, behalve de hele middag de keuken helemaal schoongemaakt. Ik zweette me kapot. Dus ik heb vast wat calorieën verbrand! Misschien dat ik straks begin met die Jillian workout.. of ik bewaar het voor maandag (want vanaf morgen weekend weg)

Pff.. ik eet één keer weer iets "slechts" en meteen mn buik helemaal van slag.

[ Bericht 4% gewijzigd door xuryah op 31-07-2014 22:38:52 ]
pi_142940171
Ik heb ook een slechte dag maar wel gepland. Frietjes en een ijsje op en nog wat chocolade. :9 Geen spijt van! Rest van de week weer netjes.
pi_142940483
Hier morgen of zaterdag cheaten.. Denk morgen, zwaarste training, dan kan ik de carbs wat beter hebben :D
pi_142942027
Weegschaal tikt nu 120 kg aan.
Geweldig.
Ze denken nu dat ik of een eetstoornis of een eetverslaving heb.
Ik wil gewoon afvallen maar dat lukt niet zo.
Zit wel al een maand alleen maar aan de bar Le duc met prik en cristel clear. Vaak nog wel een eetbui, maar dat geef ik vaak aan bij begeleiding.
Wil alleen dat het allemaal wat sneller gaat.
Ik zit er echt nogal doorheen, beetje waardeloos allemaal.
Eetbui hier, eetbui daar, en ondertussen drink ik water.
Eten verder eet ik gewoon 3 keer per dag, nu gaan er nogal wat waterijsjes doorheen, zo'n 1 of 2 per dag.

4 boterhammen per dag, meestal met hagel of muisjes.
1glas versgeperste sinasappelsap per dag
En een warme maaltijd + toetje van de keuken
Meestal ook nog een ei of twee om een eetbui tegen te gaan

Dat zijn de basics
Twiddel
pi_142943881
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 00:23 schreef summer2bird het volgende:
Weegschaal tikt nu 120 kg aan.
Geweldig.
Ze denken nu dat ik of een eetstoornis of een eetverslaving heb.
Ik wil gewoon afvallen maar dat lukt niet zo.
Zit wel al een maand alleen maar aan de bar Le duc met prik en cristel clear. Vaak nog wel een eetbui, maar dat geef ik vaak aan bij begeleiding.
Wil alleen dat het allemaal wat sneller gaat.
Ik zit er echt nogal doorheen, beetje waardeloos allemaal.
Eetbui hier, eetbui daar, en ondertussen drink ik water.
Eten verder eet ik gewoon 3 keer per dag, nu gaan er nogal wat waterijsjes doorheen, zo'n 1 of 2 per dag.

4 boterhammen per dag, meestal met hagel of muisjes.
1glas versgeperste sinasappelsap per dag
En een warme maaltijd + toetje van de keuken
Meestal ook nog een ei of twee om een eetbui tegen te gaan

Dat zijn de basics
Ik denk bijna zeker te weten dat je te weinig eet. Bereken anders eens hoeveel calorieën je op een dag verbrandt en ga daar 500 onder zitten. Je kan dat op verschillende websites uitrekenen en je calorieën kan je tellen door alles wat je eet in een app voor je telefoon in te voeren. Is dit haalbaar voor je?

Als je wat meer eet zal je ook minder honger krijgen, verklein je de kans op een eetbui en val je dus juist meer af.
My salvation lies in your love..
pi_142946923
Gisteren niet netjes gegeten, maar nog wel binnen de kcal die ik op een dag mag.
Weer in het ritme komen is lastiger dan ik dacht.
Qua eten dan, bewegen gaat meer dan goed.
Vandaag trouwens mijn Jillian rustdag :) denk dat ik wel nog een extra uurtje ga hoepelen.
pi_142946977
Ìk heb echt enorme zin in hutspot :')
pi_142947532
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Dan ga je dat maken vanavond :D
Lekker toch en je hebt ook zomerse stamppotvarianten eventueel
pi_142947653
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:55 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dan ga je dat maken vanavond :D
Lekker toch en je hebt ook zomerse stamppotvarianten eventueel
Hmm... ik kijk nog wel even.. haha..
pi_142947673
goedemorgen

Mijn lijst van vandaag:

O:yoghurt met bosbessen
L: brood (3 stuks) met een groente omelet
T: aarbeien/watermeloen
D: aardappelen/groente/vlees
T: kwark met fruit?
S: fitness vanavond weer een groepsles uitproberen (ik heb een schema gekregen van de fitnessinstructeur en vandaag is het een groepsles bodycombat) Lijkt mij best leuk , doet iemand hier dat?
pi_142947677
quote:
Ik heb gisteren erwtensoep op, dus hutspot kan ook wel. :')

Wil overigens nieuwe dingen verzinnen om te ontbijten en lunchen, want ik ben telkens hetzelfde eten een beetje zat. Vooral voor mijn ontbijt ben ik inspiratieloos, ik ben geen makkelijke ontbijter.
pi_142947764
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 10:03 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb gisteren erwtensoep op, dus hutspot kan ook wel. :')

Wil overigens nieuwe dingen verzinnen om te ontbijten en lunchen, want ik ben telkens hetzelfde eten een beetje zat. Vooral voor mijn ontbijt ben ik inspiratieloos, ik ben geen makkelijke ontbijter.
ik ben ook een slechte ontbijter, alleen in het weekend kan ik het wel.. ik eet de yoghurt die ik nu neem met tegenzin weg.. Dus graag wat advies/tips wat betreft ontbijt zouden voor mij niet slecht zijn :)
pi_142947839
Mijn ontbijten zijn ook niet echt inspiratievol.
Altijd wel yoghurt (magere of Griekse) en dan met honing of fruit/muesli.
Nu magere yoghurt met stukjes mango :9
pi_142948008
quote:
Inderdaad zoeken op een recept voor zomerse hutspot. Volgens mij is ananas er wel lekker door. :)

Ik kan het hele jaar boerenkool eten. :9
pi_142948122
Ananas is een goed idee :Y
Wij gaan vanavond BBQen bij mijn schoonouders, even opletten dus.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 10:25:46 #249
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_142948123
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 10:02 schreef xRoosjex het volgende:

S: fitness vanavond weer een groepsles uitproberen (ik heb een schema gekregen van de fitnessinstructeur en vandaag is het een groepsles bodycombat) Lijkt mij best leuk , doet iemand hier dat?
Ik heb bodycombat gedaan. Ik vind het leuk! Soort vechtsport met choreografie! Op muziek. Je moet ritmegevoel hebben. De eerste keer is lastig als je het nooit hebt gedaan, maar elke week is hetzelfde, dus je gaat de pasjes vanzelf leren. 1 keer in de zoveel maanden komt er een nieuwe choreo uit en dan krijg je nieuwe 'dansjes'.
pi_142948223
Ik vind mijn ontbijt van optimel vla, noten en zaden muesli en lijnzaad eigenlijk nog wel lekker. Alleen eet ik het nu al 3 weken elke dag, dus ben een beetje bang dat ik het straks echt niet meer lust. :D

Misschien is een kleine aanpassing qua een paar stukjes rood fruit erdoor al genoeg, denk dat ik dat probeer. Misschien afgewisseld met wat smoothies.

Qua lunch weer nieuwe kaas halen en vleesbeleg. En op de markt even wat extra groenten, lekker gebakken champignons, paprika en ui op brood. :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')