Inderdaad. Zelfs op mijn laagste gewicht had ik nooit kleiner dan maat 38. Het kan vast wel, maar ik denk dat het er dan niet mooi meer uitziet met uitstekende heupbotten en al.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:17 schreef Messina het volgende:
[..]
Ongeveer even lang, en no way dat ik ooit in een S ga passen. Ik heb van nature brede schouders (en heupen), en daar verander je niets aan met afvallen![]()
Bovendien, ik had bij maatje M al vaak het probleem dat mouwen niet lang genoeg waren, ik wil niet weten hoe dat met maatje S gaat zijn dan.
heerlijk gemiddeld haha. Zou graag een cm of 10 langer zijn. Hoefde ik me ook niet meer druk te maken om mijn gewicht haha.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:47 schreef Messina het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ik ben niet zo goed in complimenten ontvangen
[..]
Ah, ja, daar kan ik me óók wel iets bij voorstellen. Ugh, waren we maar 'gemiddeld'
Waarom zou je maar drie keer per dag eten?quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:38 schreef sararaats het volgende:
Ik heb m'n sport weeral gedaan en zelfs een extraatje: de f*ckin shuttle vloog op het dak en ik heb 'm eraf gehaald.
Dakzitten is ook een sport sinds vandaag.
Ik heb gevulde tomaten gegeten maar eigenlijk zou ik vreemde gerechten willen proberen tot zover m'n maag het toelaat.
Het lukt me niet om 3 keer per dag te eten
Ik stuur je morgen even een PMquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:08 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Links is de chino, met bloemetjes. Rest is skinny/straight.
Ik denk bijna zeker te weten dat je te weinig eet. Bereken anders eens hoeveel calorieën je op een dag verbrandt en ga daar 500 onder zitten. Je kan dat op verschillende websites uitrekenen en je calorieën kan je tellen door alles wat je eet in een app voor je telefoon in te voeren. Is dit haalbaar voor je?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:23 schreef summer2bird het volgende:
Weegschaal tikt nu 120 kg aan.
Geweldig.
Ze denken nu dat ik of een eetstoornis of een eetverslaving heb.
Ik wil gewoon afvallen maar dat lukt niet zo.
Zit wel al een maand alleen maar aan de bar Le duc met prik en cristel clear. Vaak nog wel een eetbui, maar dat geef ik vaak aan bij begeleiding.
Wil alleen dat het allemaal wat sneller gaat.
Ik zit er echt nogal doorheen, beetje waardeloos allemaal.
Eetbui hier, eetbui daar, en ondertussen drink ik water.
Eten verder eet ik gewoon 3 keer per dag, nu gaan er nogal wat waterijsjes doorheen, zo'n 1 of 2 per dag.
4 boterhammen per dag, meestal met hagel of muisjes.
1glas versgeperste sinasappelsap per dag
En een warme maaltijd + toetje van de keuken
Meestal ook nog een ei of twee om een eetbui tegen te gaan
Dat zijn de basics
Hmm... ik kijk nog wel even.. haha..quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan ga je dat maken vanavond
Lekker toch en je hebt ook zomerse stamppotvarianten eventueel
Ik heb gisteren erwtensoep op, dus hutspot kan ook wel.quote:
ik ben ook een slechte ontbijter, alleen in het weekend kan ik het wel.. ik eet de yoghurt die ik nu neem met tegenzin weg.. Dus graag wat advies/tips wat betreft ontbijt zouden voor mij niet slecht zijnquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb gisteren erwtensoep op, dus hutspot kan ook wel.![]()
Wil overigens nieuwe dingen verzinnen om te ontbijten en lunchen, want ik ben telkens hetzelfde eten een beetje zat. Vooral voor mijn ontbijt ben ik inspiratieloos, ik ben geen makkelijke ontbijter.
Inderdaad zoeken op een recept voor zomerse hutspot. Volgens mij is ananas er wel lekker door.quote:
Ik heb bodycombat gedaan. Ik vind het leuk! Soort vechtsport met choreografie! Op muziek. Je moet ritmegevoel hebben. De eerste keer is lastig als je het nooit hebt gedaan, maar elke week is hetzelfde, dus je gaat de pasjes vanzelf leren. 1 keer in de zoveel maanden komt er een nieuwe choreo uit en dan krijg je nieuwe 'dansjes'.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:02 schreef xRoosjex het volgende:
S: fitness vanavond weer een groepsles uitproberen (ik heb een schema gekregen van de fitnessinstructeur en vandaag is het een groepsles bodycombat) Lijkt mij best leuk , doet iemand hier dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |