Wielkasten schoon geredenquote:
Steenstraat was 17:00 al niks meerquote:Op maandag 28 juli 2014 19:53 schreef Hoogstaande het volgende:
Watermuseum gesloten vanwege wateroverlast
En ik stond op Chelsea te wachten maar die besloten maar om niet te gaan trainen
Daarna ook door immense plassen heen gereden, oa op de steenstraat en bij Presikhaaf
Lichten uit en je kunt een horrorfilm maken.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:46 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
3e wereld land hier ook in arnhem, gewoon ziekenhuis onder water bij een buitje
Sonsbeek ookquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:31 schreef Xiance het volgende:
mjah echt TE bizar
de Amsterdamseweg kon je maar zo een kanotocht houden, inc. woeste watervallen!
Oh dan ga ik er zaterdag eens kijken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:57 schreef Hoogstaande het volgende:
The Move gaat vrijdag om 20:00 weer open.
Eerste rondje van de zaak
Mag je van geluk spreken. Wel ontzettend vervelend natuurlijk. Je kunt er sowieso een foto van maken en eventueel nog naar de verzekering sturen mocht je toch schade overhouden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:07 schreef yats het volgende:
Altijd leuk oom net tijdens dergelijke wateroverlast een weekend weg te zijn. Bij terugkeer dus een kelder met water erin aangetroffen, maar geen echte schade gelukkig.
Het enige wat er in stond waren potten en blikken met wortels/bonen etc en een paar flessen wijn. Dat kan wel wat hebben.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mag je van geluk spreken. Wel ontzettend vervelend natuurlijk. Je kunt er sowieso een foto van maken en eventueel nog naar de verzekering sturen mocht je toch schade overhouden.
Nat wegdek en te hard rijden lees ikquote:
Staat ie daar nou met zn witte parapluutje te kijken hoe zn bakkie er bij ligt?quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:26 schreef remlof het volgende:
De Arnhemse bevolking is behoorlijk hoog opgeleid, gemiddeld hoger dan ik dacht zelfs:
[ afbeelding ]bron
Wat denk je van al die tokkies die op de bank zitten en niet willen werken.quote:De beroepsbevolking is een economische term, waarmee het aantal mensen in een bepaald gebied wordt aangeduid dat wil, kan en mag werken.
Die zijn in Arnhem kennelijk toch ondervertegenwoordigd.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:28 schreef LasTeR het volgende:
[..]
[..]
Wat denk je van al die tokkies die op de bank zitten en niet willen werken.
Nee, die horen niet bij de beroepsbevolking.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Die zijn in Arnhem kennelijk toch ondervertegenwoordigd.
Je hebt gelijk, die horen bij de beroepsgeschikte bevolking.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:32 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Nee, die horen niet bij de beroepsbevolking.
Dat zijn inderdaad wel tokkies ja.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:28 schreef Xiance het volgende:
hmmmz.. Nouja met wijken als Hoogkamp enzo.. :-)
Euhh.. dat was nou niet echt wat ik bedoeldequote:Op maandag 18 augustus 2014 20:49 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad wel tokkies ja.
Jeetjequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:14 schreef Guppyfriend het volgende:
Plons plons![]()
http://www.gelderlander.n(...)-nederland-1.4494272
Nee, die hebben we naar omliggende gemeenten gestuurd. Al scheelt het wel dat bepaalde wijken vrij prijzig zijn en daardoor onbetaalbaar voor sommige mensen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Die zijn in Arnhem kennelijk toch ondervertegenwoordigd.
Nope, niets gemerkt in Klarendal.quote:Op maandag 1 september 2014 00:20 schreef RoW_0 het volgende:
Jullie ook allemaal last van een aardbeving of schok paar minuten terug? Echt te bizar voor woorden, alsof ik op een helikopter zat. Mijn bureau en stoel begon helemaal te trillen.
Vannacht wel een helikopter over horen vliegen, dat zal ook zo rond 00:30 a 00:10 zijn geweest. Misschien dat je die voelde en niet hoorde.quote:Op maandag 1 september 2014 00:20 schreef RoW_0 het volgende:
Jullie ook allemaal last van een aardbeving of schok paar minuten terug? Echt te bizar voor woorden, alsof ik op een helikopter zat. Mijn bureau en stoel begon helemaal te trillen.
Dat zou goed kunnen inderdaad. Wel is er in Nederland een aardbeving geweest, maar dat is niet in de buurt!quote:Op maandag 1 september 2014 11:56 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Vannacht wel een helikopter over horen vliegen, dat zal ook zo rond 00:30 a 00:10 zijn geweest. Misschien dat je die voelde en niet hoorde.dat was iig in het westen van Arnhem.
Dan kom je toch nietquote:Op zondag 7 september 2014 09:06 schreef Muck het volgende:
Op zondagochtend om kwart over acht naar Arnhem, ik lijk wel gek
Ik moest aan het werk,dus het Was beter dat ik wel kwamquote:
Zondagochtend werken is overal kut, niet alleen in Arnhemquote:Op zondag 7 september 2014 13:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik moest aan het werk,dus het Was beter dat ik wel kwam
Dat hangt heel erg van het werk af. Ik heb wel incidenteel op zondagen gewerkt, ook 's ochtends en dat kan best relaxed zijn. Kleine groep mensen, geen haast, vaak ook geen hele dag en extra verdienen. Maar het wordt natuurlijk anders wanneer je wekelijks de klos bent.quote:Op maandag 8 september 2014 08:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Zondagochtend werken is overal kut, niet alleen in Arnhem
Klopt!quote:Op maandag 8 september 2014 08:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Zondagochtend werken is overal kut, niet alleen in Arnhem
Ja ik hoorde ze.quote:Op maandag 15 september 2014 09:07 schreef tweemeter het volgende:
http://www.omroepgelderla(...)hem.htm#.VBaPw_mSz-s
Dit hoorden jullie.
Zie je daarquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:41 schreef remlof het volgende:
Straks effe hierheen: http://www.airborne-herdenkingen.nl/airborneplein-arnhem/
Ik vond het indrukwekkend om te zien. Als geboren en getogen Arnhemmer ben ik er nooit geweest en nu toch naar de herdenking bij de Berenkuil (airborne plein) geweest. Bijzonder dat er toch nog zo'n 80(?) veteranen waren en zeer mooi om de erehaag te maken om hen nog een eer te bewijzen. Wat ik minder vond is dat ze een nummer uit het programma hadden gehaald omdat ze al achter op schema liepen, alsof die paar minuutjes dan eigenlijk nog uit zouden maken.quote:Op zondag 21 september 2014 16:01 schreef yats het volgende:
Het blijft mooi om die veteranen elk jaar te zien/spreken. Jammer dat het er elk jaar minder worden, maar begrijpelijk gezien hun oplopende leeftijd.
van Roosmalenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:48 schreef remlof het volgende:
De Arnhemmer ís Primark
Eerst keihard jammeren om het vertrek van de Bijenkorf: „Nou gaat de stad naar de kloten. Alle kleine winkeliers gaan kapot, eg waar.”
Daarna dezelfde kleine winkeliers als argument gebruiken om juist bij de Primark te gaan winkelen.
„Laat ze lekker naar de kloten gaan! Motten ze zelf maar goedkoper worden.”
Ik ben een van de vele die daar een melding van maakt aangezien ik elke dag naar de uni in Nijmegen ga met de auto :pquote:Op maandag 15 september 2014 16:05 schreef delano.888 het volgende:
Waar ligt ergens 19.7? Ik hoor hem steeds langskomen dat daar flitsers staan "bij kronenburg" maar ik zie ze nooit als ik daar rij
Edit: nvm al gevonden, ik dacht aan de n325, wat overigens een stuk slimmer zou zijn, na de pleybrug staan ze nooit maar rijd iedereen 100+
Ik wel, afgelopen donderdag. Het was nog steeds teringdruk.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:38 schreef Crimyclown het volgende:
Ben nog niet in de Primark geweest, maar was wel teringdruk de eerste dagen dat die open was. Niet echt mijn ding.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:48 schreef remlof het volgende:
De Arnhemmer ís Primark
Eerst keihard jammeren om het vertrek van de Bijenkorf: „Nou gaat de stad naar de kloten. Alle kleine winkeliers gaan kapot, eg waar.”
Daarna dezelfde kleine winkeliers als argument gebruiken om juist bij de Primark te gaan winkelen.
„Laat ze lekker naar de kloten gaan! Motten ze zelf maar goedkoper worden.”
Ik ben er één keer gaan kijken, uit nieuwsgierigheid. Maar al snel besloten dat het niks voor mij was. Er zitten heus wel leuke dingen in de collectie hoor. Maar toen ik met een paar shirtjes van ¤ 2,- in m'n handen stond, bedacht ik me dat het gewoon niet kàn voor dat geld.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:38 schreef Crimyclown het volgende:
Ben nog niet in de Primark geweest, maar was wel teringdruk de eerste dagen dat die open was. Niet echt mijn ding.
Yep bij mij ook hoorbaar. Omgeving geitenkamp.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik hoor ze hier ook, in t Duifje. Net weer een. Zo'n carbid-achtige knal is het. Voor m'n gevoel komt t uit de kant van Rijkerswoerd, maar das moeilijk te zeggen/schatten.
Da's de hele andere kant van de stad…quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:16 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Yep bij mij ook hoorbaar. Omgeving geitenkamp.
Ja. Ik heb het afgelopen week al 2x gehoord. Lijken echt net op carbid knallen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 08:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Da's de hele andere kant van de stad…
Gisteren was ik aan het fietsen (Laar West) en echt een enorme knal en veel rookquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik hoor ze hier ook, in t Duifje. Net weer een. Zo'n carbid-achtige knal is het. Voor m'n gevoel komt t uit de kant van Rijkerswoerd, maar das moeilijk te zeggen/schatten.
In sommige stukken was het aardig druk.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:28 schreef Adelante het volgende:
best wel zielige optocht met zo weinig mensen langs de weg
Callcenterwerk is er voldoende, maar als dat niet is wat je zoekt (wat ik me goed kan voorstellen), dan kun je het altijd proberen bij de welbekende distributiecentra, zoals: A.S. Watson (o.a. Kruidvat, Heteren), Schuitema (Elst), Wim Bosman ('s Heerenberg), DeliXL (Ede), Brezan (Ede), Interlogica (Apeldoorn), Aldipress (Duiven), Sorbo (Duiven). Die zoeken regelmatig mensen, al loopt dat wel allemaal via uitzendbureau's. En er zitten ook nog wat depots van pakketdiensten in de buurt: GLS (Wijchen), DPD (Veenendaal), DHL (Arnhem) en TNT (Arnhem). Ook hiervoor geldt dat het allemaal via uitzenbureau's loopt. Beetje zoeken op internet en je vindt al gauw wie voor wie werkt.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:16 schreef dikkedaniel het volgende:
Weet iemand simpel werk in omgeving Arnhem waar ze eigenlijk altijd wel mensen zoeken. Zoals magazijn of productie werkzaamheden waar ik wel binnen een week aan de slag kan?
Iets op hbo niveau zoeken duurt me te lang en heb ff snel inkomsten nodig. Maakt eigenlijk niet uit wat (geen prostitutie).
Bedankt!quote:Op woensdag 26 november 2014 20:33 schreef Vork het volgende:
[..]
Callcenterwerk is er voldoende, maar als dat niet is wat je zoekt (wat ik me goed kan voorstellen), dan kun je het altijd proberen bij de welbekende distributiecentra, zoals: A.S. Watson (o.a. Kruidvat, Heteren), Schuitema (Elst), Wim Bosman ('s Heerenberg), DeliXL (Ede), Brezan (Ede), Interlogica (Apeldoorn), Aldipress (Duiven), Sorbo (Duiven). Die zoeken regelmatig mensen, al loopt dat wel allemaal via uitzendbureau's. En er zitten ook nog wat depots van pakketdiensten in de buurt: GLS (Wijchen), DPD (Veenendaal), DHL (Arnhem) en TNT (Arnhem). Ook hiervoor geldt dat het allemaal via uitzenbureau's loopt. Beetje zoeken op internet en je vindt al gauw wie voor wie werkt.
en toch brengt men met enige regelmaat wat 'vuurwerk' tot ontploffing bij dat spoortunneltje op de Hommelstraat. Dat zou jij vanaf daar dan toch ook moeten horen. De laatste keer dat ik daar vandaan wat hoorde was tijdens het WK, maar het is rond oud en nieuw ook vaste prik, dus dat komt vanzelf weerquote:Op maandag 1 december 2014 23:04 schreef remlof het volgende:
De laatste keer dat ik knallen hoorde in Arnhem was toen ik 19 jaar geleden in het Spijkerkwartier woonde. En dat waren toen gewoon schoten.
Ja eind december hoor ik wel eens wat, maar dan weet je zeker dat het vuurwerk is.quote:Op dinsdag 2 december 2014 08:55 schreef Vork het volgende:
[..]
en toch brengt men met enige regelmaat wat 'vuurwerk' tot ontploffing bij dat spoortunneltje op de Hommelstraat. Dat zou jij vanaf daar dan toch ook moeten horen. De laatste keer dat ik daar vandaan wat hoorde was tijdens het WK, maar het is rond oud en nieuw ook vaste prik, dus dat komt vanzelf weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |