hou je hart maar vast, hier in zutphen ging het goed los, water kwam uit de WC en uit de gootstenenquote:Op maandag 28 juli 2014 17:38 schreef Koelkastje het volgende:
't wordt hier in Twente noar duuster!
Nog even geen onweer te zien bij M'tricht:quote:Op maandag 28 juli 2014 17:35 schreef Basekid_NZ het volgende:
Lijkt ook flinke onweer richting Maastricht te komen
waar is dit als ik vragen mag?quote:Op maandag 28 juli 2014 18:15 schreef Samael het volgende:
[ afbeelding ]
Maar een stukje omgefietst...
Amersfoort Schothorst (station)quote:
quote:Grote waterplas in Siberische paprika-kas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.l1.nl/nieuws/263163-grote-waterplas-siberische-paprika-kasDare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
Mietje!!quote:Op maandag 28 juli 2014 18:15 schreef Samael het volgende:
[ afbeelding ]
Maar een stukje omgefietst...
Hehe, toch een wolkbreuk nu.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:20 schreef pfaf het volgende:
Enschede drie druppeltjes en vijf kleine dondertjes gehad. Verder heerlijke dag. <3
hij doet anders goed zn bestquote:
twitter:WeblogZwolle twitterde op maandag 28-07-2014 om 17:30:41Doorkijkje op de naderende rolwolk richting Hoog-Zuthem vanaf Zwolle-Zuid #Zwolle #onweer http://t.co/LqSeDXv5NW reageer retweet
F*ck man, hoop niet dat dat nog richting Oldenzaal komt!quote:Op maandag 28 juli 2014 18:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja man, Hengelo net ook al zo, echt niet meer normaal!
* Koelkastje zet surfplank klaar.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:44 schreef MaLo het volgende:
[..]
F*ck man, hoop niet dat dat nog richting Oldenzaal komt!
Berg hem maar weer opquote:
quote:Op maandag 28 juli 2014 18:55 schreef MaLo het volgende:
[..]
Berg hem maar weer op
Nog geen drup hier. Het Oldenzaalse schild in optima forma.
Neeeehh, die regen moet naar Groningen.quote:
Maar 8 km zuidelijker GEEN DRUPPELquote:Op maandag 28 juli 2014 19:03 schreef mefke79 het volgende:
Veldhoven (zuidelijk van Eindhoven) heeft nu ook de eerste meldingen van wateroverlast.
De verwachting van buienradar, die klopt nooit.quote:
Geen veld te zien in Veldhoven, ahahaha xDquote:Op maandag 28 juli 2014 19:32 schreef Houtenbeen het volgende:
Veldhoven:
[ afbeelding ]
En hier in Oirschot maar een paar druppels
weerplaza vind ik altijd wel behoorlijk betrouwbaar: http://www.weerplaza.nl/regenradar/ en die komt aardig overeen met het beeld dat het knmi schetst..quote:Op maandag 28 juli 2014 19:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De verwachting van buienradar, die klopt nooit.
Dan doe je het goed. De meesten zullen weggespoeld zijn.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:49 schreef INViCTuS het volgende:
Je zou maar op de camping staan met dit weer
Scherp.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan doe je het goed. De meesten zullen weggespoeld zijn.
als jij die deur opendoet doe je je username iig eer aan ..quote:
Die deur zit dicht! < dit is een open deur.quote:
Als hij een kat is tenminste.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
als jij die deur opendoet doe je je username iig eer aan ..
We hebben dus een vrijwilliger voor de deurtestquote:Op maandag 28 juli 2014 20:25 schreef Nattekat het volgende:
Zit iemand naast me die dat plaatje niet gelooft
Is gewoon in een kelder, wat valt er niet aan te geloven?quote:Op maandag 28 juli 2014 20:25 schreef Nattekat het volgende:
Zit iemand naast me die dat plaatje niet gelooft
quote:Op maandag 28 juli 2014 20:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
We hebben dus een vrijwilliger voor de deurtest
Vraag ik me ook af... moest eerst duidelijk maken dat het een kelder is, heb opgegeven om uit te leggen hoe er zo veel water bij elkaar is gekomenquote:Op maandag 28 juli 2014 20:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is gewoon in een kelder, wat valt er niet aan te geloven?
Nog steeds sprookjesachtig hoor.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:31 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
In de Efteling is het ook niet droog gebleven.![]()
[ afbeelding ]
http://www.eftelist.nl/zondvloed.html
quote:Op maandag 28 juli 2014 20:35 schreef delano.888 het volgende:
Je zou maar door de voetgangers tunnel gewild hebben vandaag
[ afbeelding ]
Wordt ook niet geloofdquote:Op maandag 28 juli 2014 20:35 schreef delano.888 het volgende:
Je zou maar door de voetgangers tunnel gewild hebben vandaag
[ afbeelding ]
dit geloof ik welquote:
Is wel echt hoor, bij een klein miezerbuitje toen ik er was stond er al 5cm in ofzo. Misschien moeten ze toch eens een afvoer aanleggen daarquote:
Je zou maar op je plaat gaanquote:
Ik hoop dat dat gebied dat nu bij Münster (DLD) ligt nog bij ons in Twente komtquote:Op maandag 28 juli 2014 20:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zou maar op je plaat gaan
Het is trouwens weer klaar, nu krijgt weer ouderwets enkel het oosten noodweer
Aan regen geen gebrek hier. Het blijft maar plenzen. Dat gaat de hele avond wel door.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:53 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat gebied dat nu bij Münster (DLD) ligt nog bij ons in Twente komt
Mag ook wel want wij hebben nog helemaal geen noodweer gehad vandaag
Wij hebben wel wat regen gehad, maar totaal niet schokkend te noemen.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Aan regen geen gebrek hier. Het blijft maar plenzen. Dat gaat de hele avond wel door.
Eerst zien dan geloven.quote:
Ik zie nergens Enschede staan hoor.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
http://www.weerplaza.nl/regenradar/googlemaps/52.338/6.735
Jullie krijgen het de rest van het jaar alquote:Op maandag 28 juli 2014 20:53 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat gebied dat nu bij Münster (DLD) ligt nog bij ons in Twente komt
Mag ook wel want wij hebben nog helemaal geen noodweer gehad vandaag
Daarom wonen wij hierquote:Op maandag 28 juli 2014 21:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jullie krijgen het de rest van het jaar al
Dat móet een vrouw zijn!quote:Op maandag 28 juli 2014 20:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af... moest eerst duidelijk maken dat het een kelder is, heb opgegeven om uit te leggen hoe er zo veel water bij elkaar is gekomen
Vrouwenkennerquote:
Ooh jah.. dan weet je het ook wel.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vrouwenkenner
Was ook een jongen die dat niet geloofde, maar hij zit op het vmbo...
Lekker hoeven de boeren daar niet te sproeien.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:53 schreef Nattekat het volgende:
15mm aan neerslag voor Overijssel
[ afbeelding ]
Hela, zie ik ineens mijn foto's op Fok!quote:Op maandag 28 juli 2014 20:31 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
In de Efteling is het ook niet droog gebleven.![]()
[ afbeelding ]
http://www.eftelist.nl/zondvloed.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |