Blik,
 Blik,  Bork, woont alweer 16 jaar (14 +2) in Utrecht en wil nooit meer weg.
 Bork, woont alweer 16 jaar (14 +2) in Utrecht en wil nooit meer weg.  d4v1d,
 d4v1d,  Ireth,
 Ireth,  Miauw_Zedong,
 Miauw_Zedong,  Paul, staat in de OP als Zeistenaar
 Paul, staat in de OP als Zeistenaar  Q,
 Q,  Neelix,
 Neelix,  Nielsch,
 Nielsch,  Speknek,
 Speknek,  Zatoichi,
Zatoichi, 

Die nieuwe fietsenstalling zal ook wel flink onder water hebben gestaan.quote:

Ik ga het zo checkenquote:Op maandag 28 juli 2014 17:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die nieuwe fietsenstalling zal ook wel flink onder water hebben gestaan.

In veel van die winkelcooperaties mag het ook niet volgens mij. Kost de omliggende winkels ook weer omzet.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:17 schreef Blik het volgende:
Ik vind dat het verboden moet worden ok langer dan 2 weken je winkel dicht te gooien wegens vakantie...

Ik was ook lichtjes in paniek toen de Turkse bakker in de Merelstraat dicht ging/is voor tig weken, die op Overvecht bij het station is minder lekker en een stuk duurder.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:17 schreef Blik het volgende:
Ik vind dat het verboden moet worden ok langer dan 2 weken je winkel dicht te gooien wegens vakantie...

Kan het niet openen..quote:Op maandag 28 juli 2014 18:18 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Holy shit
Ik vond t al hoog staan toen ik er net langs fietste maar ik had niet heel goed gekeken

dumpert linken werkt niet.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:18 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Holy shit
Ik vond t al hoog staan toen ik er net langs fietste maar ik had niet heel goed gekeken

quote:Op maandag 28 juli 2014 18:18 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Holy shit
quote:
quote:

De Turkse pizza is dan weer 10x zo lekker bij station overvecht.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:58 schreef bork het volgende:
[..]
Ik was ook lichtjes in paniek toen de Turkse bakker in de Merelstraat dicht ging/is voor tig weken, die op Overvecht bij het station is minder lekker en een stuk duurder.
Merel: 1 Turks brood en 10 puntjes 2,50, bij station Overvecht: 1 Turks brood en 8 puntjes 3,40! die op Overkapel verkoopt geen brood meer, alleen gebak!
De groenteboer naast de bakker verkoopt nu wel Turkse broden, geen ander brood.

Corio dus. De eigenaar van HC.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:29 schreef Rave_NL het volgende:
Hoog Catharijne wordt overgenomen door Fransen?

Eerder door die regenbuiquote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:29 schreef Rave_NL het volgende:
Hoog Catharijne wordt overgenomen door Fransen?

Ik heb mn laatst mn beeldscherm van mn 4s laten vervangen bij iService in Transwijk. Jonge gast die op mij betrouwbaar overkwam. Hij repareert terwijl je ernaast zit.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:13 schreef WD.40 het volgende:
Gegroet mede-Utrechters,
2 vraagjes;
- Ik ben op zoek naar een fysiotherapeut (bij voorkeur in Zuilen e.o.) Wat zijn zoal jullie ervaringen (bij voorkeur met een praktijk in Zuilen e.o)? Betreft hoogstwaarschijnlijk een lichte hernia.
- De dockconnector van m'n iPhone dient te worden vervangen; weet iemand nog een betrouwbaar adresje waar ik dit voor een schappelijk prijsje kan laten doen?
Alvast bedankt.

Fysio ASW, ongeveer tegenover de Plantage. Jarenlang patiënt geweest.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:13 schreef WD.40 het volgende:
Gegroet mede-Utrechters,
2 vraagjes;
- Ik ben op zoek naar een fysiotherapeut (bij voorkeur in Zuilen e.o.) Wat zijn zoal jullie ervaringen (bij voorkeur met een praktijk in Zuilen e.o)? Betreft hoogstwaarschijnlijk een lichte hernia.
- De dockconnector van m'n iPhone dient te worden vervangen; weet iemand nog een betrouwbaar adresje waar ik dit voor een schappelijk prijsje kan laten doen?
Alvast bedankt.

Maar hopelijk gaat het nu beter met je. Ik zal er eens naar binnenlopen, bedankt. Dat geldt ook voor jou, H1N1. Site ff bekeken, lijkt mij een prima bedrag voor de desbetreffende reparatie. Morgen maar eens een afspraak maken.
 Maar hopelijk gaat het nu beter met je. Ik zal er eens naar binnenlopen, bedankt. Dat geldt ook voor jou, H1N1. Site ff bekeken, lijkt mij een prima bedrag voor de desbetreffende reparatie. Morgen maar eens een afspraak maken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |