Die nieuwe fietsenstalling zal ook wel flink onder water hebben gestaan.quote:
Ik ga het zo checkenquote:Op maandag 28 juli 2014 17:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die nieuwe fietsenstalling zal ook wel flink onder water hebben gestaan.
In veel van die winkelcooperaties mag het ook niet volgens mij. Kost de omliggende winkels ook weer omzet.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:17 schreef Blik het volgende:
Ik vind dat het verboden moet worden ok langer dan 2 weken je winkel dicht te gooien wegens vakantie...
Ik was ook lichtjes in paniek toen de Turkse bakker in de Merelstraat dicht ging/is voor tig weken, die op Overvecht bij het station is minder lekker en een stuk duurder.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:17 schreef Blik het volgende:
Ik vind dat het verboden moet worden ok langer dan 2 weken je winkel dicht te gooien wegens vakantie...
Kan het niet openen..quote:Op maandag 28 juli 2014 18:18 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Holy shit
Ik vond t al hoog staan toen ik er net langs fietste maar ik had niet heel goed gekeken
dumpert linken werkt niet.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:18 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Holy shit
Ik vond t al hoog staan toen ik er net langs fietste maar ik had niet heel goed gekeken
quote:Op maandag 28 juli 2014 18:18 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Holy shit
quote:
quote:
De Turkse pizza is dan weer 10x zo lekker bij station overvecht.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:58 schreef bork het volgende:
[..]
Ik was ook lichtjes in paniek toen de Turkse bakker in de Merelstraat dicht ging/is voor tig weken, die op Overvecht bij het station is minder lekker en een stuk duurder.
Merel: 1 Turks brood en 10 puntjes 2,50, bij station Overvecht: 1 Turks brood en 8 puntjes 3,40! die op Overkapel verkoopt geen brood meer, alleen gebak!
De groenteboer naast de bakker verkoopt nu wel Turkse broden, geen ander brood.
Corio dus. De eigenaar van HC.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:29 schreef Rave_NL het volgende:
Hoog Catharijne wordt overgenomen door Fransen?
Eerder door die regenbuiquote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:29 schreef Rave_NL het volgende:
Hoog Catharijne wordt overgenomen door Fransen?
Ik heb mn laatst mn beeldscherm van mn 4s laten vervangen bij iService in Transwijk. Jonge gast die op mij betrouwbaar overkwam. Hij repareert terwijl je ernaast zit.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:13 schreef WD.40 het volgende:
Gegroet mede-Utrechters,
2 vraagjes;
- Ik ben op zoek naar een fysiotherapeut (bij voorkeur in Zuilen e.o.) Wat zijn zoal jullie ervaringen (bij voorkeur met een praktijk in Zuilen e.o)? Betreft hoogstwaarschijnlijk een lichte hernia.
- De dockconnector van m'n iPhone dient te worden vervangen; weet iemand nog een betrouwbaar adresje waar ik dit voor een schappelijk prijsje kan laten doen?
Alvast bedankt.
Fysio ASW, ongeveer tegenover de Plantage. Jarenlang patiënt geweest.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:13 schreef WD.40 het volgende:
Gegroet mede-Utrechters,
2 vraagjes;
- Ik ben op zoek naar een fysiotherapeut (bij voorkeur in Zuilen e.o.) Wat zijn zoal jullie ervaringen (bij voorkeur met een praktijk in Zuilen e.o)? Betreft hoogstwaarschijnlijk een lichte hernia.
- De dockconnector van m'n iPhone dient te worden vervangen; weet iemand nog een betrouwbaar adresje waar ik dit voor een schappelijk prijsje kan laten doen?
Alvast bedankt.
Oke, succes!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:09 schreef WD.40 het volgende:
Jarenlang patiënt geweest? Klinkt niet echt als een aanbevelingMaar hopelijk gaat het nu beter met je. Ik zal er eens naar binnenlopen, bedankt. Dat geldt ook voor jou, H1N1. Site ff bekeken, lijkt mij een prima bedrag voor de desbetreffende reparatie. Morgen maar eens een afspraak maken.
Tamminga, op de amsterdamsestraatweg bij gezondheidscentrum de Brug. Zelf een aantal jaren geleden een poos gelopen wegens een kuitbeenbreuk, of eigenlijk niet gelopen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:13 schreef WD.40 het volgende:
Gegroet mede-Utrechters,
2 vraagjes;
Alvast bedankt.
Heb daar ook goede verhalen over gehoordquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:54 schreef Matip het volgende:
[..]
Tamminga, op de amsterdamsestraatweg bij gezondheidscentrum de Brug. Zelf een aantal jaren geleden een poos gelopen wegens een kuitbeenbreuk, of eigenlijk niet gelopen.![]()
Zeer vakbekwaam en betrokken naar patiënten toe.
Ik was er ook iets voor 20 uur. Ik heb niets gemerkt...maar wat een goed gebouw voor een ziekenhuis. (En wat een leuk meisje bij de apotheek)quote:Op woensdag 30 juli 2014 09:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
Was gister in het leidsche rijn ziekenhuis. Wat een verhalen over de overstroming. De noodaggregaten waren aan het sissen. Toch wel heel erg voor zo'n nieuw gebouw.
Het is ook wel een mooi gebouw, maar dat er zo snel lekkage is met onbruikbare noodaggregaten, dat moet niet kunnen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:46 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik was er ook iets voor 20 uur. Ik heb niets gemerkt...maar wat een goed gebouw voor een ziekenhuis. (En wat een leuk meisje bij de apotheek)
Ja, dat is wel erg sneu & gewoon slecht.quote:Op donderdag 31 juli 2014 07:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het is ook wel een mooi gebouw, maar dat er zo snel lekkage is met onbruikbare noodaggregaten, dat moet niet kunnen.
Eetcafe 'Te koop' aan de Biltstraat... als dat te duur is dan bij Springhaver aan de springweg.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:15 schreef Toto69 het volgende:
Psst Utrechters, hebben jullie nog leuke tips qua restaurantjes om uit eten te gaan (niet overdreven duur) voor twee personen?
Zien er beide goed uitquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:17 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Eetcafe 'Te koop' aan de Biltstraat... als dat te duur is dan bij Springhaver aan de springweg.
budget? En wat voor type restaurant vinden jullie leuk? Ik vind persoonlijk Opium erg lekker (ik hou ook van de Aziatische keuken)quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:15 schreef Toto69 het volgende:
Psst Utrechters, hebben jullie nog leuke tips qua restaurantjes om uit eten te gaan (niet overdreven duur) voor twee personen?
Romaquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:14 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Hier een ijstest met 10 verschillende locaties:
http://www.dub.uu.nl/arti(...)ste-ijs-utrecht.html
ik vind Zocher en Sparkling altijd wel leukquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:15 schreef Toto69 het volgende:
Budget is er niet echt, als het maar geen 125 euro is of ietsquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:19 schreef Blik het volgende:
[..]
budget? En wat voor type restaurant vinden jullie leuk? Ik vind persoonlijk Opium erg lekker (ik hou ook van de Aziatische keuken)
Ga even googelenquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik vind Zocher en Sparkling altijd wel leuk
Voor dat geld ga ik liever naar die Vietnamees Saigonquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:19 schreef Blik het volgende:
[..]
budget? En wat voor type restaurant vinden jullie leuk? Ik vind persoonlijk Opium erg lekker (ik hou ook van de Aziatische keuken)
Sparkling is ietsjes duurder meen ik me te herinneren? Wel goed gegeten ondanks de spuuglelijke inrichting. Zocher is idd ook prima, verkopen ze prima kippetjes en heb er ooit heerlijk lamsvlees gegeten.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik vind Zocher en Sparkling altijd wel leuk
Zo duur is Opium nou ook weer niet, hoofdgerecht onder de 20 euro. voorgerecht rond de 10 euro. Saigon is slechts een fractie goedkoperquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:20 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Voor dat geld ga ik liever naar die Vietnamees Saigon
Heerlijk man... je eigen rijstevelloempia's maken en vol proppen met garnalen, eend, een shitload aan koriander en hoisin-sausquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:23 schreef Blik het volgende:
[..]
Zo duur is Opium nou ook weer niet, hoofdgerecht onder de 20 euro. voorgerecht rond de 10 euro. Saigon is slechts een fractie goedkoper
En Saigon is dicht tm 11 augustus
Van de twee zou ik zelf voor Zocher gaan overigensquote:
Sparkling is wat duurder maar doet wel vaak mee aan Iens Dinner Deals enzo. Eten is meestal goed al viel het laatst wat tegen, ze proberen soms teveel.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:22 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Sparkling is ietsjes duurder meen ik me te herinneren? Wel goed gegeten ondanks de spuuglelijke inrichting. Zocher is idd ook prima, verkopen ze prima kippetjes en heb er ooit heerlijk lamsvlees gegeten.
Oh dat is jammer. Sowieso een beetje suf om je restaurant een paar weken dicht te gooienquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:56 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Zocher is helaas dicht tot bijna halverwege augustus zo te zien.
Kan het wel begrijpen in de zomervakantie. Personeel is een drama om aan te komen, omzet is waarschijnlijk laag vanwege vakantie-tijd. Tenzij je ook een goede lunch draait kan ik het in ieder geval goed begrijpen, lunch loopt meestal wel ok tijdens een vakantie omdat er meer dagjesmensen zijnquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh dat is jammer. Sowieso een beetje suf om je restaurant een paar weken dicht te gooien
Same here, moet ik ook maar eens doen binnenkort. Heb me helemaal volgevreten in Vietnamquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:37 schreef MaJo het volgende:
Vietnamees etenNog nooit in een Vietnamees restaurant in Utrecht geweest, moet ik snel maar eens doen dan
Serieus. Doe jezelf een groot plezier, ga naar Kimmade op de hoek van de mariastraat tegenover de hema en haal daar voor ene paar euro een heerlijk broodje, noodlesalade, verse loempia of pho-soep voor een paar euro. Supergezond, superlekker en supergoedkoop. Ik ben echt fan van die tent.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:37 schreef MaJo het volgende:
Vietnamees etenNog nooit in een Vietnamees restaurant in Utrecht geweest, moet ik snel maar eens doen dan
Wat goed, thanks!!quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:14 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Hier een ijstest met 10 verschillende locaties:
http://www.dub.uu.nl/arti(...)ste-ijs-utrecht.html
En? Was het echt zo'n vriendelijke man?quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:56 schreef Q. het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)elijke-buurman.dhtml
Die vent was dus echt al die jaren mijn buurman. Dat is hier direct achter.
Vast een schat van een vent.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:03 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
En? Was het echt zo'n vriendelijke man?
rtquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:37 schreef MaJo het volgende:
Was het echt je buurman of woonde hij bij je in de buurt?quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:56 schreef Q. het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)elijke-buurman.dhtml
Die vent was dus echt al die jaren mijn buurman. Dat is hier direct achter.
Hij woonde in de flat hier achter, 30 meter hier vandaan. Max. Kan bij zijn oude woning naar binnen kijken. Dat noem ik buurman.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:09 schreef 16meter het volgende:
[..]
Was het echt je buurman of woonde hij bij je in de buurt?
In dat laatste geval... Dan was het ook mijn buurman.![]()
![]()
![]()
!!11111
wiltquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:36 schreef Blik het volgende:
Iemand die nog wat wilt investeren?
http://www.geldvoorelkaar(...)project.aspx?id=7132
Ligt eraan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:28 schreef Maryn. het volgende:
Zouden jullie in Kop van Lombok gaan wonen qua buurt en ligging? Ik zoek zoiets in de buurt van station..
O. Jammer dacht dat het wel OK was (Kanaleneiland niet), welke buurten zijn beter bij station? Of anders iets verder weg?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:42 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Ligt eraan.
Met kinderen? No way.
Er loopt gewoon veel gajes (agressieve moslimjongeren, qat-kauwende Somaliërs, zwervers en verslaafden) en er zijn veel incidenten (schietpartijen, aanrijdingen, drugsdeals) rond de Damstraat en de Kanaalstraat. Je woont er niet met een veilig gevoel.
Maar de ligging t.o.v. het station is natuurlijk uitstekend, dus voor een young professional die weet dat hij binnen een paar jaar iets groters op een andere locatie wil (vanwege kinderen bijv.) is het natuurlijk wel uit te houden.
Lombok is uitstekend, alleen de Damstraat en de sociale huur daarnaast zijn mwah; beter iets verder de wijk in. J. P. Coenstraat t/m Bilitonkade. Muntkwartier etc.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:31 schreef Maryn. het volgende:
[..]
O. Jammer dacht dat het wel OK was (Kanaleneiland niet), welke buurten zijn beter bij station? Of anders iets verder weg?
Een "strandtent" in Maarssen langs de A2. Dus dat wordt een of andere all-you-can-eat vreetschuur oid.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:36 schreef Blik het volgende:
Iemand die nog wat wilt investeren?
http://www.geldvoorelkaar(...)project.aspx?id=7132
Hoeveel kreeg je om dit hier te zeggen? Middelmatige vreetschuur met slechte service.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:52 schreef Toto69 het volgende:
Gisteravond heerlijk uit eten geweest bij Il Pozzo aan de Oude Grachtzeker een aanrader.
Niks?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:35 schreef Blik het volgende:
[..]
Hoeveel kreeg je om dit hier te zeggen? Middelmatige vreetschuur met slechte service.
Ga eens naar Pronto Pronto voor goed Italiaans eten
Service mag echt wel beter ja. Maar goed, zo vaak kom ik niet in Utrecht dus het was sowieso een gok. En niet mijn eigen keuzequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:51 schreef dud0r het volgende:
Eten bij il pozzo vind ik ook verschillen in kwaliteit. Ene keer is het zeer goed, keer daarop matig. Service is altijd bagger daar.
Als we het toch over eten hebben.
Laatst nog bij El olivo geweest. Was deze keer ook slecht. Ben er paar keer eerder geweest en toen WAS alles top, zowel service als eten. Nu niet.
Dus goed te eten en matige service resulteert in een "aanrader" post. Lijkt mij de moeite niet waard om daar te gaan eten, zijn zo 20 restaurants in Utrecht waar het eten nog beter is en de service gewoon altijd goed is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niks?
Ik vond het gewoon goed te eten, maar dat is dus op basis van één ervaring. En de service, ja, die was wel vrij matig.
Wat verder Lombok in is prima, alleen vond ik het al jammer om langs de Damstraat/Kanaalstraat te moeten om daar te komen. Verpestte het toch elke keer vond ik.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:28 schreef Maryn. het volgende:
Zouden jullie in Kop van Lombok gaan wonen qua buurt en ligging? Ik zoek zoiets in de buurt van station..
Ondiep!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:31 schreef Maryn. het volgende:
[..]
O. Jammer dacht dat het wel OK was (Kanaleneiland niet), welke buurten zijn beter bij station? Of anders iets verder weg?
Gewoon over de leidsekade toch. Gracht, herenpanden, molen en langs de Rijksmunt en zonnenbadende mensen mooi-Lombok in. Stiekem het leukste plekje van Utrecht.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:30 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Wat verder Lombok in is prima, alleen vond ik het al jammer om langs de Damstraat/Kanaalstraat te moeten om daar te komen. Verpestte het toch elke keer vond ik.
Kop van Lombok zou ik persoonlijk overslaan. Moskee naast de deur en dichtbij de Damstraat.
Was niet de snelste route, maar dat is inderdaad wel een mooi stuk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Gewoon over de leidsekade toch. Gracht, herenpanden, molen en langs de Rijksmunt en zonnenbadende mensen mooi-Lombok in. Stiekem het leukste plekje van Utrecht.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:35 schreef Blik het volgende:
[..]
Middelmatige vreetschuur met slechte service.
Moet je dagelijks naar dezelfde plaats met de trein? Dan zou ik zelf namelijk kijken of er een ander station dan centraal op die route ligt (Zuilen, Overvecht, Lunetten). Dat breidt je zoekgebied namelijk behoorlijk uit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:31 schreef Maryn. het volgende:
[..]
Ondiep vind ik ook zo slecht nog niet. Dat hele blok rondom het Boerhaaveplein moet je wel vermijden als de pest. Woon 1.5 jaar in dat nieuwbouw blok grenzend aan sociale huur, maar daar zijn de vorige bewoners allemaal vervangen voor studenten, vind het wel primaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ondiep!
Maar serieus, ik woon er nu een tijdje en was er van tevoren niet zo zeker van. Valt alleszins mee, leuke multiculti mix
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:27 schreef The6thgate het volgende:
Al ben ik nu stiekem een oogje aan het houden op de nieuwbouwprojecten in hoge weidekrijgen daar toch echt veel meer huis voor ons budget dan direct in de stad en vanaf daar kan ik nog fietsen naar de neude *rent alsnog weg
Je woont ook in dat nieuwbouw project of in die straat?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ondiep!
Maar serieus, ik woon er nu een tijdje en was er van tevoren niet zo zeker van. Valt alleszins mee, leuke multiculti mix
Ik reis vaak vanuit Rivierenwijk naar Amsterdam Amstel. Ja, het is even fietsen naar centraal, maar ik vind het prima te doen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:16 schreef Maryn. het volgende:
Thanks! Ik woon en werk nu in A'dam, maar vind stappen in Utrecht toch iets leuker + stad. Veel minder toeristisch en ben Groningen gewend.
Ik moet dus elke dag naar A'dam Zuid vandaar dat ik dacht dat dichtbij centraal is het handigst.
[..]
Je woont ook in dat nieuwbouw project of in die straat?
Hij heeft het over de buurt Ondiep.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:16 schreef Maryn. het volgende:
Thanks! Ik woon en werk nu in A'dam, maar vind stappen in Utrecht toch iets leuker + stad. Veel minder toeristisch en ben Groningen gewend.
Ik moet dus elke dag naar A'dam Zuid vandaar dat ik dacht dat dichtbij centraal is het handigst.
[..]
Je woont ook in dat nieuwbouw project of in die straat?
supermarkt (ah) wel. Over 40 min.quote:Op zondag 3 augustus 2014 08:22 schreef The6thgate het volgende:
Is er een bakker open op zondag? *ontbijt vergeten![]()
Precies, die twee keer per jaar dat ik op zondagochtend belachelijk vroeg wakker ben ga ik daar altijd een broodje halen, haha. En er werken best leuke meisjes.quote:Op zondag 3 augustus 2014 10:39 schreef Nielsch het volgende:
Of anders Sector 3... gaan op zondag vroeg open en verkopen ook broden
dat maar je kan er ook hele broden kopen a la de bakker voor thuisquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:03 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Gewoon een prima ontbijt/lunchzaak aan de twijn.
En taarten/cake... Bij Josephine dat er naast ligt verkopen ze de beste macarons uit Utrechtquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
dat maar je kan er ook hele broden kopen a la de bakker voor thuis
Waarom na '90? En wat is je definitie van 'een beetje bij station'? En wat zijn je verdere eisen/wensen qua prijs en ruimte en zo?quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:43 schreef Maryn. het volgende:
Deze week toch maar even kijken bij kop van lombok. Ik zie voor de rest weinig huizen te koop staan van na '90 in Utrecht en beetje bij station
Het ging om ontbijtquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:07 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
En taarten/cake... Bij Josephine dat er naast ligt verkopen ze de beste macarons uit Utrecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |