Of juist op de fiets met z'n tienen stoppen op t fietspad bij dat lillike konijnenbeeld omdat ze niet weten waar ze heen moetenquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, ik heb alweer een paar bijna-aanrijdingen gehad met van die kinderen die niet weten hoe een fietspad er uit ziet.
haat eens niet op dat konijn ja!!!!@quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Of juist op de fiets met z'n tienen stoppen op t fietspad bij dat lillike konijnenbeeld omdat ze niet weten waar ze heen moeten
Donnie Darko konijn? Ik ken alleen Nijntje Pleintjequote:Op maandag 11 augustus 2014 16:58 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Haten op het Donnie Darko konijn
quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Donnie Darko konijn? Ik ken alleen Nijntje Pleintje
Ik ken de film maar zegt me even niets neequote:Op maandag 11 augustus 2014 17:33 schreef Nielsch het volgende:
Het Donnie Darko konijn niet kennen........
Oh die ken ik wel ja, die is wel creepyquote:Op maandag 11 augustus 2014 17:51 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
doet me hier aan denken (uit de film Donnie Darko () )
[ afbeelding ]
haters gonna hatequote:Op maandag 11 augustus 2014 19:06 schreef Vanyel het volgende:
Haten?
Tis gewoon een lelijk ding. Geen probleem verder.
Leugens.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:24 schreef Ireth het volgende:
Knien, haas... whatever... tis lelijk...
ik ga er vanavond heen via vakantie veilingen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:42 schreef Ciscus het volgende:
Iemand ervaringen met t restaurant se7en? (sevenutrecht)
Dat zou al genoeg kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:23 schreef markmarkmark het volgende:
[..]
ik ga er vanavond heen via vakantie veilingen.
zal morgen laten weten hoe het was.
Niemand wil er dus eten. Zal een reden hebben.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:23 schreef markmarkmark het volgende:
[..]
Zitten doorgaans wel prima restaurants bij vakantie-veilingen en dat soort sitesquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Niemand wil er dus eten. Zal een reden hebben.
meid toch...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:27 schreef Q. het volgende:
Note to self: rest van deze week niet meer de binnenstad in gaan. Zit vol met dat vervelende UITuig.
okeequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb nooit mee gedaan aan die onzinnige UIT, ik zat nog in het buitenland en kwam 2 dagen voor de eerste colleges pas in Utrecht aan.
Onzinnig is het zeker niet. Mooie start van je studententijd en handig om de stad te leren kennen. Ook al was ik nog nooit in Utrecht geweest en kon ik alle locaties nog niet echt in perspectief plaatsen. Het jaar erna heel vaak een "hey hier ben ik eerder geweest" -momentje gehadquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb nooit mee gedaan aan die onzinnige UIT, ik zat nog in het buitenland en kwam 2 dagen voor de eerste colleges pas in Utrecht aan.
Ohja, ook dat! Duizenden nieuwe lekkere wijven die onze stad komen verblijden met hun komst en nóg heb je wat verzuurde burgerlullen die dan beginnen te piepen dat ze twee keer moeten remmen op een fietspad.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:52 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik heb alweer genoeg spiesvoer gezien gisteren op het terras.
Allemaal illegaal.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:52 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik heb alweer genoeg spiesvoer gezien gisteren op het terras.
Welnee. De meesten zijn rond de 18.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Allemaal illegaal.Ik ben 2x hun leeftijd.
Damn, ik word oud.
Ik vind rond de 18 niet bijzonder sexy of geil.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ohja, ook dat! Duizenden nieuwe lekkere wijven die onze stad komen verblijden met hun komst en nóg heb je wat verzuurde burgerlullen die dan beginnen te piepen dat ze twee keer moeten remmen op een fietspad.
Ga lekker op een terrasje zitten en verlekker je aan al het moois. Vanavond lig je immers weer met je eigen vrouw in bed...
Dan ben ik nog wel 2x hun leeftijd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:50 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Welnee. De meesten zijn rond de 18.
Ik weet nu waar het zit, had daar nog niet naar gekeken. Op dat rijtje kwam ik alleen vaker in de jazz alley. Maar ik ben benieuwd of het wat was...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:23 schreef markmarkmark het volgende:
[..]
zal morgen laten weten hoe het was.
Gister ff bij de plus op de Biltstraat flesje whisky wezen halen (reguliere slijters waren al dicht). Mag je maar met één tegelijk naar binnen, 10 min. moeten wachten totdat zo'n groepje schorre uffen eindelijk eruit waren waarmee ze gingen mixen. Moest erg m'n lach inhouden, want Koefnoen doet dit toch wel heel erg geloofwaardig na.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:43 schreef pokkerdepok het volgende:
ik wordt altijd een beetje depri van die nieuwe studenten, maar dat komt omdat het een teken is dat ze zomer op zn eind loopt.![]()
ja en verder is het een beetje kinderachtig gedoe natuurlijk, niveautje vrijgezellenparty vaak, waar de nieuwe studenten in het kunstmatige, vrij irritante studentencultuurtje worden gedrild. maar ik snap het wel.
lol ja....quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:10 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Gister ff bij de plus op de Biltstraat flesje whisky wezen halen (reguliere slijters waren al dicht). Mag je maar met één tegelijk naar binnen, 10 min. moeten wachten totdat zo'n groepje schorre uffen eindelijk eruit waren waarmee ze gingen mixen. Moest erg m'n lach inhouden, want Koefnoen doet dit toch wel heel erg geloofwaardig na.
Close callquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Hier een mooi voorbeeld van hoe achterlijk er soms door de stad wordt gereden.
Valt me op dat het regelmatig om noord-afrikaanse 'parels' gaat, zo ook in dit filmpje.
http://www.geenstijl.nl/m(...)rlijke_gladiool.html
Oh ja, het is ramadan, dan mag het.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Close call
Die gast op de achtergrond daarna trouwens. Die stapt 5 meter verderop volgens mij straalbezopen zijn auto in
[ afbeelding ]
Wtf... je zou maar aangereden worden door zo'n achterlijke klapjosti zeg, voor helemaal fucking niks.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Hier een mooi voorbeeld van hoe achterlijk er soms door de stad wordt gereden.
Valt me op dat het regelmatig om noord-afrikaanse 'parels' gaat, zo ook in dit filmpje.
http://www.geenstijl.nl/m(...)rlijke_gladiool.html
Een verrijking voor de stad, ik zeg het je.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:10 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Gister ff bij de plus op de Biltstraat flesje whisky wezen halen (reguliere slijters waren al dicht). Mag je maar met één tegelijk naar binnen, 10 min. moeten wachten totdat zo'n groepje schorre uffen eindelijk eruit waren waarmee ze gingen mixen. Moest erg m'n lach inhouden, want Koefnoen doet dit toch wel heel erg geloofwaardig na.
1 keer gegeten toen we om de hoek woonden, wij vonden het erg lekker. Ik weet niet meer precies wat we hadden, maar we gaan er ooit zeker nog wel een keer naar toe. Over een paar weken naar Azie dus voorlopig hoeven we er nog niet heenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:03 schreef Blik het volgende:
Iemand ervaring met eten bij Jasmijn en Ik? Hoor er goede verhalen over, maar ben er nog nooit geweest. Ga er komend weekend naartoe
Wij zijn er al een tijdje niet meer geweest (Azië, laatste keer was een jaar geleden), dus daarom nu maar eens Aziatisch eten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:50 schreef The6thgate het volgende:
[..]
1 keer gegeten toen we om de hoek woonden, wij vonden het erg lekker. Ik weet niet meer precies wat we hadden, maar we gaan er ooit zeker nog wel een keer naar toe. Over een paar weken naar Azie dus voorlopig hoeven we er nog niet heen
Le:en vonden we ook lekker, net als de Thai op de oudegracht.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:54 schreef Blik het volgende:
[..]
Wij zijn er al een tijdje niet meer geweest (Azië, laatste keer was een jaar geleden), dus daarom nu maar eens Aziatisch eten.
Le:en is uiteraard bekend, we wilden een keer wat anders. De volgende wordt waarschijnlijk restaurant Saigon of als we een keer 's middags in de stad zijn Kimmade (Vietnamees is heerlijk)quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:41 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Le:en vonden we ook lekker, net als de Thai op de oudegracht.
Daar heb ik nog nooit iets gehaald, binnenkort eens proberen want daar hoor ik vaker wat overquote:
Al gedaan afgelopen weekend, dus dat zit goed. Dus focussen op de Jasmijnhapjesquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vond het heerlijk bij Jasmijn en ik, ben er paar keer geweest. De hoofdgerechten zijn meestal niet zo boeiend, de Jasmijnhapjes daarentegen...... Wel reserveren, het zit in het weekend echt vol.
Wie?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:02 schreef Nielsch het volgende:
Fietste net langs Tivoli de Helling, allemaal jonge meisjes voor de deur op straat. Vroeg me al waar het voor was...
http://www.duic.nl/cultuu(...)imp-van-of-mice-men/
Ja, daar dacht ik ook aan...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oh, ik dacht nog 'da's toch geen metalcore'![]()
, maar ik dacht aan deze '... and men'
Scheelt een hoop gezeik op de amsterdamsestraatwegquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:47 schreef Q. het volgende:
Nieuwe AH op de Oudenoord:
http://www.duic.nl/nieuws(...)t&utm_medium=twitter
Hmm ok, zou niet direct aan die locatie hebben gedacht voor een nieuwe supermarkt. Ben benieuwd hoe die gaat lopen (en of ie ook altijd open is zoals op de asw).quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:47 schreef Q. het volgende:
Nieuwe AH op de Oudenoord:
http://www.duic.nl/nieuws(...)t&utm_medium=twitter
Stond wel een beetje vreemd te kijken toen ik eergister langsfietste. Er waren al een tijdje werkzaamheden, en toen opeens de naam Albert Heijn op de gevel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:16 schreef Q. het volgende:
Op zich mooie plek, aan een doorgaande fietsroute, komen boel mensen langs.
je bedoelt de AH's op de ASW en de Willem van Noortstraat? Als je in pijlsweerd woont liggen die niet echt gunstig, deze nieuwe locatie welquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:23 schreef H1N1 het volgende:
Die AH..is ook wat zeg. 3 AH's, Aldi en een Jumbo allen binnen 3 min van elkaar. Misschien moet er nog eentje bij, het zijn er al zo weinig.
Ja cool, jammer van het weerquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:50 schreef Norrage het volgende:
Haha mooi dat Weisbeach bij het Stadhuis-plein
[ afbeelding ]
Uh de AH op ASW is toch praktisch Pijlsweerd?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
je bedoelt de AH's op de ASW en de Willem van Noortstraat? Als je in pijlsweerd woont liggen die niet echt gunstig, deze nieuwe locatie wel
Ik woon in Pijlsweerd en ben sneller op de ASW dan bij de AP op Oudenoord.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
je bedoelt de AH's op de ASW en de Willem van Noortstraat? Als je in pijlsweerd woont liggen die niet echt gunstig, deze nieuwe locatie wel
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja cool, jammer van het weer.
[..]
Uh de AH op ASW is toch praktisch Pijlsweerd?
Ligt eraan waar je in Pijlsweerd woontquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:14 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ik woon in Pijlsweerd en ben sneller op de ASW dan bij de AP op Oudenoord.
Hele dag alleen maar zonquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja cool, jammer van het weer.
[..]
Uh de AH op ASW is toch praktisch Pijlsweerd?
D'r zit toch al een slijter in de kanaalstraat? Is die niet goed genoeg?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:27 schreef speknek het volgende:
En er komt ook een Gall en Gall.
[ afbeelding ]
Hopelijk trekt die minder tuig aan. Dan wordt het misschien ooit nog iets met de Damstraat.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:25 schreef d4v1d het volgende:
En de AH bij de Kop van Lombok verhuist begin/halverwege September.
Wordt zo'n 1000m2 groter dan degene die er nu zit
Toen ik nog aan de bemuurde Weerd woonde groette de slijter me op straat bij naamquote:
Ik heb eigenlijk wel goede hoop. Het probleem van de damstraat was dat het zo'n halve rommelige steeg was. Nu is dat gedeelte in een groot open plein veranderd, en volgens mij is het een stuk minder prettig Qat knagen op een plein, zeker tussen een moskee en een yuppenhok.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Hopelijk trekt die minder tuig aan. Dan wordt het misschien ooit nog iets met de Damstraat.
De overlast zal dus verplaatsen naar een straatje verder.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:10 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel goede hoop. Het probleem van de damstraat was dat het zo'n halve rommelige steeg was. Nu is dat gedeelte in een groot open plein veranderd, en volgens mij is het een stuk minder prettig Qat knagen op een plein, zeker tussen een moskee en een yuppenhok.
Held!quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:06 schreef speknek het volgende:
[..]
Toen ik nog aan de bemuurde Weerd woonde groette de slijter me op straat bij naam.
Misschien ligt het aan mij, maar ik vind dat huis op zich weinig bijzonders. Ik zou er zelf in ieder geval geen 450k voor neerleggenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:43 schreef Q. het volgende:
Oog in Al is in trek:
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)bezichtigingen.dhtml
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |