Mijn vrouw gebruikt 'm, dus ik denk dat ie er daarom nog is.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:35 schreef Fokker89 het volgende:
Startpagina.nl
Het bestaat nog wel. Maar kan me niet voorstellen dat iemand het nog wil gebruiken
Heeft een neusje *prik* voor de beste sites....quote:
TMF chat jaquote:Op maandag 28 juli 2014 14:12 schreef PippenScottie het volgende:
Hotorange!
Nederlandse e-Commerce pionier!
TMF chatroom!
quote:
Was ook echt beter dan google vroeger. En al helemaal dan Ilsequote:Op maandag 28 juli 2014 15:03 schreef ToT het volgende:
[..]
En dit!
Ik heb dit echt HEEL lang gebruikt voordat ik uiteindelijk voor google gezwicht ben.
Chatman!quote:Op maandag 28 juli 2014 15:03 schreef summer2bird het volgende:
Ik ging altijd heel alone met de chatbots op MSN praten. Deed ik net alsof het mensen waren. Weet alleen niet meer hoe ze heetten, die bots.
http://patrick.fm/telefoon/kicken.com-bozemevrouw4.mp3quote:Op maandag 28 juli 2014 15:46 schreef TUFKAL het volgende:
de vroegere site van Patrick Kicken
is nu deze: http://meff.nl/pk/
wat is er mis met hotmail?quote:Op maandag 28 juli 2014 16:36 schreef Compoantje het volgende:
Hotmail, netlog, Hyves, startpagina.
Allemaal websites die nu alleen gebruikt worden door bejaarden en pedofielen.
Oh en msn
O ja, daar had ik ook m'n eerste e-mailadres. Tot ze in 2001 met gratis email stopten.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:38 schreef Karina het volgende:
DDS oftewel De Digitale Stad. Had daar ook een emailadres van.
Als je dat domein nu aan zou vragen word je bijna al gelyncht door wanhopige huismoeders die een pedofiel in je zienquote:
quote:Op maandag 28 juli 2014 17:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
De site voor kattenliefhebbers met weinig ruimte.
World of alice?quote:Op maandag 28 juli 2014 15:03 schreef summer2bird het volgende:
Ik ging altijd heel alone met de chatbots op MSN praten. Deed ik net alsof het mensen waren. Weet alleen niet meer hoe ze heetten, die bots.
Het origineel!quote:Op maandag 28 juli 2014 17:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
De site voor kattenliefhebbers met weinig ruimte.
En zijn bijna-naamgenootje, om wat meer specifieke spulletjes te vinden, qua software.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |