Ach, Aziaten die mensen onthoofden. Gevalletjes zijn legio. Onthoofding in de bus. Onthoofding in het park. Het is hun ding: het eten van rauwe vis en vogels.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Knut had je deze gelezen:
http://www.spitsnieuws.nl(...)oofdt-schoolgenootje
Is cultuur toch?quote:Op maandag 28 juli 2014 14:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Die busonthoofding was een Aziaat in Canada toch?quote:Op maandag 28 juli 2014 14:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach, Aziaten die mensen onthoofden. Gevalletjes zijn legio. Onthoofding in de bus. Onthoofding in het park. Het is hun ding: het eten van rauwe vis en vogels.
Dat zal vast indruk hebben gemaakt.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te laat. Net alweer vermanend toegesproken.
Het was wel een spreekwoordelijke druppel inderdaad. Straks mijn leed maar even wegetenquote:Op maandag 28 juli 2014 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zal vast indruk hebben gemaakt.
Emotievreter die je bent.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het was wel een spreekwoordelijke druppel inderdaad. Straks mijn leed maar even wegeten
Niet wegdrinken?quote:Op maandag 28 juli 2014 14:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het was wel een spreekwoordelijke druppel inderdaad. Straks mijn leed maar even wegeten
Altijd lastig om je hoofd erbij te houden bij dit soort berichten.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga drank halen dan.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb niks meer staan dus eten wordt het. Hopelijk heeft J0rdiii nog wat frituur tips voor mij.
Ik heb geeneens bijslag gek. Nog altijd aan het wachten op jouw vacature.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga drank halen dan.
Jezus wat ben jij nou weer voor uitkeringstrekker./
Ga dan naar de winkel.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb niks meer staan dus eten wordt het. Hopelijk heeft J0rdiii nog wat frituur tips voor mij.
Ja, erg succesvol is het tot nu toe niet. Een Bulgaar met een Surinamer die reizen van/naar Maleisië regelt... We zijn al 2x iets kwijtgeraakt.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Wij zijn eigenlijk het marketingproduct van de reisfirma Dvendon
Ok.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Op het feit dat FM nog erger is dan dat.
doe je nog geschiedenisquote:Op maandag 28 juli 2014 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb geeneens bijslag gek. Nog altijd aan het wachten op jouw vacature.
Ga eens normale games spelen dan, en eens fitnessen ipv pijltjes werpen.quote:
Buitenlanders moeten langs de douane, Japanners langs MIB...quote:Op maandag 28 juli 2014 14:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In rotterdam wonen veel buitenlanders maar te weinig japanners
quote:Op maandag 28 juli 2014 14:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ga eens normale games spelen dan, en eens fitnessen ipv pijltjes werpen.
quote:Op maandag 28 juli 2014 14:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, erg succesvol is het tot nu toe niet. Een Bulgaar met een Surinamer die reizen van/naar Maleisië regelt... We zijn al 2x iets kwijtgeraakt.
Ach, geen leedvermaak als ledemaatquote:Op maandag 28 juli 2014 14:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, erg succesvol is het tot nu toe niet. Een Bulgaar met een Surinamer die reizen van/naar Maleisië regelt... We zijn al 2x iets kwijtgeraakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |