abonnement Unibet Coolblue
pi_142804725
De Slankreeks

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Ja doei.
pi_142804795
Gefeliciteerd uniek! Champagne ontbijtje klinkt niet verkeerd :)
  Vis een optie? maandag 28 juli 2014 @ 10:19:53 #3
70532 loveli
N
pi_142804902
Slank met champagne :9
crap in = crap out
pi_142805371
Gefeliciteerd Uniek, geniet van je ontbijtje :*
  maandag 28 juli 2014 @ 11:48:24 #5
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_142807096
Oooh lief !
O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 28 juli 2014 @ 12:40:31 #6
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_142808691
Ontbijt was heerlijk!
Er was spelt brood, suikerbrood, nog 8 soorten.
Champagne door lief geregeld.
Rosbief, gerookte zalm, tigtal soorten kaas.
Veel vers fruit, ananas, aardbeien, kersen.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_142809294
Geniet ervan uniek! en gefeli :)
pi_142825956
Lijstjes tijd:

O: smoothie banaan, sinaasappel, aardbeien, frambozen, gemengde donkere sla en spirulina
S: anderhalf uur yoga
L: twee gevulde eitjes
T: een kokos koekje
B: het grote opruim/ huis verkoop spel
D: haricots verts, gehaktballetjes in tomatensaus, gebakken aardappeltjes en mayo
T: thee met melk en pure chocolade
pi_142827351
Gefeliciteerd Uniek!

Lijstje

O: speltvlokken met cocos melk
L: salade met tzatziki, komkommer, feta
T: stukje 70% chocolade
D: 1.5 hamburger met goed gevulde sla. (Kaas, appel, ui, tomaat, paprika)
T: bakje kwark
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_142827910
Oké nu moet ik echt goed een eetdagboek bijhouden en regelmatig eten en leven #stom
Worry is a misuse of imagination
pi_142828984
Mijn eetlijstje is best aardig:
O 3 bth kaas, pindakaas
L 4 bth kaas, kip
T Banaan
T nog 2 bananen voor het sporten
S anderhalf uur op de fiets
D pasta met saus van gebakken rauwe ham, ei en ricotta met paprika,veldsla en tomaat.
T half bakje kwark
Denk straks nog 2 mandarijnen
pi_142844434
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 21:32 schreef Probability het volgende:
Oké nu moet ik echt goed een eetdagboek bijhouden en regelmatig eten en leven #stom
Ben het eetritme ook even kwijt :{

Zo was zondag m'n D een bakje kipsate en heb de rest van de satesaus lopen oplepelen met een stuk droge worst :')

Maar weer even gaan preppen want zo hou ik het tenminste nog enigszins netjes...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_142862181
Preppen :r Ik vind het knap dat mensen het kunnen. Ik vind eten na een volle dag bewaren niet meer te nassen. Liever gewoon lekker vers dus. Ik zal misschien iets een avond van tevoren voor de lunch klaar maken, maar verder kom ik niet ;(

Mijn vastendag lijstje:

O: een gekookt eitje en aardbeien
T: koffie en water
D: kippensoep met een plak speltbrood met olijfolie
T: thee en water

Was een eitje vandaag...door de drukte waarschijnlijk :+ Ook een tof FG gesprek gehad *O*
pi_142865252
Lijstje

O: spelt müsli en cocos melk
L: omelet 3 eieren met tomaat
T: stukje 70% chocolade
S: 30 min Shabam, 30 min Grit, 1 uur body pump
D: speltpasta aglio olio en komkommersalade (komkommer, azijn, kruiden, ui, beetje suiker)
Life is what happens while you are busy making other plans...
  Vis een optie? dinsdag 29 juli 2014 @ 22:39:23 #15
70532 loveli
N
pi_142866051
Hier:
T: koffie
O: kwark/lijnzaad/honing
T: ijs
T: bonbons
D: patat

crap in = crap out
pi_142866071
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 22:39 schreef loveli het volgende:
Hier:
T: koffie
O: kwark/lijnzaad/honing
T: ijs
T: bonbons
D: patat

[ afbeelding ]
Geen friet?
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 29 juli 2014 @ 22:40:50 #17
70532 loveli
N
pi_142866114
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 22:39 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Geen friet?
9 mm heet denk ik nog patat.

Ben ook bij de IKEA geweest. Kwam agressief thuis :')
crap in = crap out
pi_142866284
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 22:40 schreef loveli het volgende:

[..]

9 mm heet denk ik nog patat.

Ben ook bij de IKEA geweest. Kwam agressief thuis :')
Moejeookniedoen!

Lijst hier, trouwens.

O: griekse yoghurt met banaan en walnoot
L: 2 toast hummus
T: banaan
S: 5km hardlopen
D: 3 volkorenwraps (zelfgemaakt) met gehakt, paprika, guacamole, sla en kaas.

Niet geheel ontevreden.
Ja doei.
pi_142867492
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 22:39 schreef loveli het volgende:
Hier:
T: koffie
O: kwark/lijnzaad/honing
T: ijs
T: bonbons
D: patat

[ afbeelding ]
:')

Lekker dagje. Komtda? :*
  Vis een optie? woensdag 30 juli 2014 @ 00:36:41 #20
70532 loveli
N
pi_142870689
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 23:05 schreef An24 het volgende:

[..]

:')

Lekker dagje. Komtda? :*
Afgelopen dagen flinke slagen gemaakt met administratie, oude spullen opruimen en op MP gezet.

Vandaag mezelf in de make-up gezet + fancy jurkje aan en gaan shoppen. Zowel positieve aandacht van een leuke vent als onbehouwen aandacht van de man achter me in de rij voor de kassa @IKEA, die er door z'n tienerdochter op werd gewezen dat 'ie lomp aan het staren was :')

En nu heb ik zowel blaren van de schoenen van vandaag als die van gisteren.
/dagboek
crap in = crap out
pi_142873611
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 00:36 schreef loveli het volgende:

[..]

Afgelopen dagen flinke slagen gemaakt met administratie, oude spullen opruimen en op MP gezet.

Vandaag mezelf in de make-up gezet + fancy jurkje aan en gaan shoppen. Zowel positieve aandacht van een leuke vent als onbehouwen aandacht van de man achter me in de rij voor de kassa @IKEA, die er door z'n tienerdochter op werd gewezen dat 'ie lomp aan het staren was :')

En nu heb ik zowel blaren van de schoenen van vandaag als die van gisteren.
/dagboek
Ohwwww dan mag je wel zo'n dagje ;)
pi_142873672
Lijstje van gister
O yoghurt met muesli (van eat natural, erg lekker)
T peer, perzik
B fiets naar werk
L twee dubbele boterhammen pindakaas
T cup a soup, banaan
D marokkaanse kipsalade van ah (had dienst)
T flesje green ice tea, 2 koppen koffie met melk
B terugfietsen zonder lichtjes want vergeten, 3 politieauto's onderweg tegemoet gekomen, maar ze hadden wat beters te doen
pi_142874480
Lijstje vandaag

O: eiwit shake met cocos melk (geen honger)
L: salade met tzatziki, feta, tomaat, komkommer
T: spelt cracker met humus en komkommer
T: stukje 70% chocolade
S: 1:15 yoga
D: :?
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_142874497
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 00:36 schreef loveli het volgende:

[..]

Afgelopen dagen flinke slagen gemaakt met administratie, oude spullen opruimen en op MP gezet.

Vandaag mezelf in de make-up gezet + fancy jurkje aan en gaan shoppen. Zowel positieve aandacht van een leuke vent als onbehouwen aandacht van de man achter me in de rij voor de kassa @IKEA, die er door z'n tienerdochter op werd gewezen dat 'ie lomp aan het staren was :')

En nu heb ik zowel blaren van de schoenen van vandaag als die van gisteren.
/dagboek
Linkje?
En foto van je jurk
Worry is a misuse of imagination
  woensdag 30 juli 2014 @ 09:41:34 #25
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142874516
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 00:36 schreef loveli het volgende:

[..]

Afgelopen dagen flinke slagen gemaakt met administratie, oude spullen opruimen en op MP gezet.

Vandaag mezelf in de make-up gezet + fancy jurkje aan en gaan shoppen. Zowel positieve aandacht van een leuke vent als onbehouwen aandacht van de man achter me in de rij voor de kassa @IKEA, die er door z'n tienerdochter op werd gewezen dat 'ie lomp aan het staren was :')

En nu heb ik zowel blaren van de schoenen van vandaag als die van gisteren.
/dagboek
Wacht even, je kleed je expres zo (inclusief make up) zodat je zo veel mogelijk aandacht krijgt, dan krijg je aandacht en dan is het nog niet goed? :D
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Vis een optie? woensdag 30 juli 2014 @ 10:03:57 #26
70532 loveli
N
pi_142874905
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 09:41 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Wacht even, je kleed je expres zo (inclusief make up) zodat je zo veel mogelijk aandacht krijgt, dan krijg je aandacht en dan is het nog niet goed? :D
Man :')

Vrouwen verzorgen zich omdat ze zich daar goed bij voelen. Niet om zoveel mogelijk andacht van mannen te krijgen (sterker nog, het is leuk als je goed afsteekt bij andere vrouwen). Waardering is positief (voorbeeld 1), hungry eyes van getrouwde, verlepte mannen met tienerdochters mogen wat mij betreft per direct staar krijgen.

Als ik puur voor aandacht ging had ik heel wat anders aangetrokken. Of niks.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 30 juli 2014 @ 10:07:00 #27
70532 loveli
N
pi_142874965
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 09:40 schreef Probability het volgende:

[..]

Linkje?
En foto van je jurk
Ik denk niet dat jij in de doelgroep valt, auto- en motoronderdelen :+

Jurkje is een bekende, foto had ik maand of 2 geleden ge-appt (nog met platte schoenen :') ).
crap in = crap out
  woensdag 30 juli 2014 @ 10:23:28 #28
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_142875304
Volgens buienradar en alle andere weersatellieten is de plek waar ik ben al 2 weken regenloos. Het tegendeel is waar: zelfs pinkpop was nooit zo verregend als deze vakantie. Pro: rust wel goed uit.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_142875764
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_142875785
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:07 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik denk niet dat jij in de doelgroep valt, auto- en motoronderdelen :+

Jurkje is een bekende, foto had ik maand of 2 geleden ge-appt (nog met platte schoenen :') ).
Mijn vier Duitse jurkjes zijn leuk. Moet een jurkje (de leukste) alleen innemen in de taille/lintje er om.

Had schoenen besteld, geleverd met tnt express.. was twee keer 'niet thuis'. Wat moet ik nu doen? Opnieuw bestellen?

Ga even in de app kijken :)
Worry is a misuse of imagination
pi_142880670
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 21:19 schreef An24 het volgende:
Preppen :r Ik vind het knap dat mensen het kunnen. Ik vind eten na een volle dag bewaren niet meer te nassen. Liever gewoon lekker vers dus. Ik zal misschien iets een avond van tevoren voor de lunch klaar maken, maar verder kom ik niet ;(

Mijn vastendag lijstje:

O: een gekookt eitje en aardbeien
T: koffie en water
D: kippensoep met een plak speltbrood met olijfolie
T: thee en water

Was een eitje vandaag...door de drukte waarschijnlijk :+ Ook een tof FG gesprek gehad *O*
Natuurlijk, vers is lekkerder maar ik ga niet zoiets als salade per dag lopen bereiden. Kunt natuurlijk ook de afzonderlijke ingrediënten apart bewaren en ze dan per dag samenvoegen wil je het wat minder zompig houden. Sowieso gaat vlees of vis altijd apart erbij :+

Dingen zoals kip of vlees doe ik ook alleen het voorbereidende werk en dat scheelt gewoon gigantisch in afwas en tijd.

Plan voor vandaag is wraps :9 (die maak ik dan wel in z'n geheel klaar)
Dus dan eet ik vanavond wraps, vrijdagavond en zaterdagmiddag voor na het sporten.

Misschien dat ik er ook nog wat salsa bij maak, is er het weer wel voor :9~
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 30 juli 2014 @ 13:43:06 #32
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_142881558
Mijn ex doet kut :'(

Wel grappig om te lezen en te horen wat hij allemaal uitkraamt, al doet het wel pijn om iemand waar je zo veel van hebt gehouden helemaal niet zoveel om jou gaf.

Zit wel goed in m'n vel gelukkig, eet heel netjes en gezond en beweeg meer dan genoeg. :)
  Vis een optie? woensdag 30 juli 2014 @ 13:44:19 #33
70532 loveli
N
pi_142881593
Ontvrienden op FB, opgelost.
crap in = crap out
  woensdag 30 juli 2014 @ 13:47:19 #34
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_142881678
Hij zit op fok, ik heb geen FB

Wilde net zelf even kletsen in het topic over loslaten van ex, zie ik dat ik al onder de loep ben genomen, tot in detail.

Juiste keuze gemaakt, overduidelijk :)
pi_142882032
Namen en rugnummers gaarne 8-)
Ja doei.
pi_142882058
Hebben jullie nog tips voor wat je kunt eten als je al 4 dagen aan de diarree zit? :{ Het is wel goed voor mijn gewicht, maar wil nu toch wel weer gewoon normaal kunnen eten.
Ik heb vanalles geprobeerd, eerste dag veel vloeibaar, appelmoes en zo, maar nu de laatste dagen word ik eigenlijk overal misselijk van, zelfs van water drinken. Heb ook nauwelijks honger dus eet alleen een paar rijstwafels. De hoeveelheid diarree is daardoor wel een stuk minder geworden, maar heb het gevoel dat de oorzaak nog niet weg is :s Het voelt niet als voedselvergiftiging want het kwam langzaam opzetten, en had zeker de eerste dag ook best wel zin in eten.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 30 juli 2014 @ 14:01:53 #37
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_142882087
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:00 schreef La_Tramposa het volgende:
Hebben jullie nog tips voor wat je kunt eten als je al 4 dagen aan de diarree zit? :{ Het is wel goed voor mijn gewicht, maar wil nu toch wel weer gewoon normaal kunnen eten.
Ik heb vanalles geprobeerd, eerste dag veel vloeibaar, appelmoes en zo, maar nu de laatste dagen word ik eigenlijk overal misselijk van, zelfs van water drinken. Heb ook nauwelijks honger dus eet alleen een paar rijstwafels. De hoeveelheid diarree is daardoor wel een stuk minder geworden, maar heb het gevoel dat de oorzaak nog niet weg is :s Het voelt niet als voedselvergiftiging want het kwam langzaam opzetten, en had zeker de eerste dag ook best wel zin in eten.
Bananen en beschuit ;)
pi_142882089
In ruil daarvoor doe ik een lijstje.

O: Griekse yoghurt met banaan en walnoten
L: omeletwrap van 2 geklutste eieren, gevuld met 2 plakjes chorizo, een restje guacamole, wat pittige saus, creme fraiche en een paar flinters geraspte kaas
T: 2 roggebrood met pindakaas
T: ?
B: 40min yoga
S: 1 mijl hardlopen, 2 mijl 'warm- en uitlopen' (Club Mile vanavond)
T: iets zoetigs, ben zelf een 'victoria banoffee sponge' aan het maken voor vanavond.
D: pasta met paprikasaus en uitgebakken spekblokjes
Ja doei.
  woensdag 30 juli 2014 @ 14:03:30 #39
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_142882130
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:00 schreef motorbloempje het volgende:
Namen en rugnummers gaarne 8-)
Als je leest over een labiele ex, dat ben ik iig :D

Zit er serieus over na te denken zijn moeder te appen, of ze de lijn wat korter kan maken. Maar hou me in, probeer de verstandige te zijn.
  woensdag 30 juli 2014 @ 14:04:59 #40
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_142882165
Victoria banoffee sponge cake, waar woon je? O+
pi_142882179
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:04 schreef Brannagh het volgende:
Victoria banoffee sponge cake, waar woon je? O+
Barnsley.
Ja doei.
  woensdag 30 juli 2014 @ 14:09:00 #42
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_142882296
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:05 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Barnsley.
Ben ik ooit op vakantie geweest denk ik, komt me bekend voor. South Yorkshire?
pi_142882314
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:09 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Ben ik ooit op vakantie geweest denk ik, komt me bekend voor. South Yorkshire?
Yup. :)
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 30 juli 2014 @ 14:10:04 #44
70532 loveli
N
pi_142882345
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:00 schreef La_Tramposa het volgende:
Hebben jullie nog tips voor wat je kunt eten als je al 4 dagen aan de diarree zit? :{ Het is wel goed voor mijn gewicht, maar wil nu toch wel weer gewoon normaal kunnen eten.
Ik heb vanalles geprobeerd, eerste dag veel vloeibaar, appelmoes en zo, maar nu de laatste dagen word ik eigenlijk overal misselijk van, zelfs van water drinken. Heb ook nauwelijks honger dus eet alleen een paar rijstwafels. De hoeveelheid diarree is daardoor wel een stuk minder geworden, maar heb het gevoel dat de oorzaak nog niet weg is :s Het voelt niet als voedselvergiftiging want het kwam langzaam opzetten, en had zeker de eerste dag ook best wel zin in eten.
Cola drinken, nu mag het.
crap in = crap out
  woensdag 30 juli 2014 @ 14:11:23 #45
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_142882394
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Yup. :)
Jaloers :o

Ik zou echt dik worden als ik er zou wonen. Flakes, clubs, mint ijs O+
pi_142882474
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:10 schreef loveli het volgende:

[..]

Cola drinken, nu mag het.
Light of niet light?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Vis een optie? woensdag 30 juli 2014 @ 14:14:16 #47
70532 loveli
N
pi_142882524
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:13 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Light of niet light?
Met suiker. Cola is een goede ORS.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oraal_rehydratiemiddel
crap in = crap out
  woensdag 30 juli 2014 @ 16:33:04 #48
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_142887771
Was aan het werk geweest voor het eerst in 7 week!
Nou ja aangepast werk, dat dan wel maar... collega's. *O*
Ben er 3 uur geweest, heb 3 uur met de helpdesk aan de telefoon gezeten.
Misschien dat ik morgen al in kan loggen :')

Brannah, erg rot voor je te lezen.

Ik doe een kroket, aardappelkroket en een kipcorn met groenten als D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_142888451
Fijn uniek!
Ja doei.
pi_142890339
Tof uniek, rustig aan beginnen ^O^

Lijstje:

O: speltbrood, boter, kaas, thee met melk
T: stukje koek, iets frans, bij de thee
L: tosti kaas-gehakt, ketchup, cola light
D: groentenkoekjes, chilisaus, komkommer, na: griekse yoghurt
B: 40 min. Wandelen
S: 75 min. Yoga

Veel carbs, veel beweging = ok!
  woensdag 30 juli 2014 @ 20:47:37 #51
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_142896518
Lekkere L An :9

MO, jij gaat zo lekker! zo knap O+

Zo, dat is ook niet leuk Brannagh :(

Lijstje hier:
O: Beschuit kaas, gekookt zacht eitje, opengemaakt op 2 plakken rosbief (zout/peper/dunne rode ui) NOM
T: appel, halve sinaasappel, nectarine, bak kwark en vla met bruine suiker
L: 2 boterhammen met smeerkaas en tomaat/zout/peper, beker melk
T's: blokje choco, paar dropjes
D: 3 aardappelkroketten, 3 mini loempia's, halve kroket, halve kipcorn, komkommersalade, satesaus, chilisaus, mosterd
T: Nah niks denk ik
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_142897673
O: 2 crackers pindakaas
T: stukje taart
L: 2 volkoren boterhammen met kaas/ei. Cherrytomaatjes, stuk komkommer
T: banaan, sultana
D: linzensalade met halloumi :9

Verder beetje prutdag gehad. Te druk/te weinig mensen op werk, koppijn, gaar. Ik duik vanavond in ieder geval vroeg mijn bedje in want ik ben er even klaar mee. Morgen wel weer een nieuwe dag.
  woensdag 30 juli 2014 @ 21:16:19 #53
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_142897951
quote:
17s.gif Op woensdag 30 juli 2014 21:11 schreef douche-eendje het volgende:
O: 2 crackers pindakaas
T: stukje taart
L: 2 volkoren boterhammen met kaas/ei. Cherrytomaatjes, stuk komkommer
T: banaan, sultana
D: linzensalade met halloumi :9

Verder beetje prutdag gehad. Te druk/te weinig mensen op werk, koppijn, gaar. Ik duik vanavond in ieder geval vroeg mijn bedje in want ik ben er even klaar mee. Morgen wel weer een nieuwe dag.
Dan is in bed duiken wel het beste terwijl je daar misschien niet echt "zin "in hebt.
Gewoon gaan, zodra je schoongedoucht, tandengepoetst in bed ligt en dan gewoon liggen met je ogen dicht en de rust over je heen laten komen.
Echt doen

Lijstje is gewoon goed dacht ik zo vooral voor zo'n drukke dag
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_142898046
Mwah, barstende koppijn omdat gisteren en wellicht maandag ook wat te weinig gegeten, afgelopen weekend festival (=verbrand!) en enigzins slaaptekort. Ik kan altijd wel slapen :P

Maar ik zit nu gezellig met mijn vriendje op de bank te kroelen ^)
  woensdag 30 juli 2014 @ 21:44:51 #55
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_142899558
quote:
17s.gif Op woensdag 30 juli 2014 21:18 schreef douche-eendje het volgende:
Mwah, barstende koppijn omdat gisteren en wellicht maandag ook wat te weinig gegeten, afgelopen weekend festival (=verbrand!) en enigzins slaaptekort. Ik kan altijd wel slapen :P

Maar ik zit nu gezellig met mijn vriendje op de bank te kroelen ^)
[ afbeelding ]
O+

Wat een poepie
pi_142901681
quote:
17s.gif Op woensdag 30 juli 2014 21:18 schreef douche-eendje het volgende:
Mwah, barstende koppijn omdat gisteren en wellicht maandag ook wat te weinig gegeten, afgelopen weekend festival (=verbrand!) en enigzins slaaptekort. Ik kan altijd wel slapen :P

Maar ik zit nu gezellig met mijn vriendje op de bank te kroelen ^)
[ afbeelding ]
Lief!

Net rondje gefietst op de mtb, eerste 40km mooi tempo gedaan. In de buurt van huis zag ik een groep wielrenners in de verte dus even flink aangezet en het gat dicht gereden om even op adem te komen in het wiel. De laatste kilometer voor utrecht begonnen ze ineens een sprint aan te trekken, dat had ik nog nooit gedaan.. Dus ben ik maar mee gaan sprinten :D Al snel losten er 3 en waren er nog 4 over. De voorste trok een gat dus ik even flink aanzetten, het gat dicht gereden en gelijk vol dr over. Toen ik em inhaalde keek ie nogal verbaasd, hij had blijkbaar geen mountainbiker verwacht :+ Toch nog 55km/u aangetikt op vlakke weg.
Was niet echt snel voor een sprint lijkt me voor een wielrenner, maar was wel eens geinig om te doen haha. Ik blijf toch erg competitief merk ik :)
pi_142913482
Ja mn zeusje is lief O+ komend weekend koppelen met een leuke konijnendame!
Ik lag gisteren om 22:00 te slapen, was echt gesloopt. Pfff. Maar voel mij nu wel een stuk beter!
pi_142914029
Vinyasa yoga vorige week was wel even slopend in die hitte. :D En dan ook iedereen een omgekeerd bruggetje kunnen doen. Nog nooit zoveel downward dog en planks gedaan achtereenvolgens in mijn leven.

Lieve bunny bunny. O+

Ontopic: taille 86cm en nu consistent onder 89kg. Taille gaat nog steeds omlaag en gewicht blijft hetzelfde, eind van het jaar zou die wel 82cm moeten kunnen zijn.
  donderdag 31 juli 2014 @ 10:08:03 #59
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_142914147
Nijnensnoet O+

Nijn hier hopt ook weer vrolijk rond.

Ik ook druk geweest! Werkdrukte, meer mentaal dan dat er concrete dingen uit mn vingers komen, hoera voor meer verantwoordelijkheden :+

Escapistische buien de laatste tijd, zin in dansjes en boeken lezen en koken-zoals-mijn-oma :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_142914378
Ooooh O+ Nijntjes O+

Het is dat we op 't moment het leven niet hebben voor huisdieren, teveel weg en geen mensen in de buurt wonen die er voor kunnen zorgen op 't moment dat we besluiten een maand op vakantie te gaan ofzo :') oh, en Mr.Mo heeft niets met konijnen :') Zou wel graag een hont willen. En een kad. Maar dat komt allemaal later wel weer.

Gisteren mijlwedstrijd gelopen. Gevalletje 'zo hard als je kunt'. 7.28 gelopen. Dat is (reken) 13.5km/uur :') Maar dat houd ik dus ook echt alleen maar zo kort vol. Wel tof.

Vandaag 8km 'uitlopen' als ik de auto bij de garage op ga halen.

Lijst vandaag:

O: yoghurt met banaan en walnoot (afwisseling is voor mietjes deze week)
T: 2 gekookte eitjes
L: iets van een soepje/gazpacho achtig iets met zoete aardappel en wortel ofzo. Ligt nog eea in de koelkast. Met twee toast.
S: 8km hardlopen naar de garage
T: ?
D: risotto met geroosterde pompoen en gepofte knoflook!
Ja doei.
pi_142914954
Moblo, dat hardlopen is echt je levensstijl geworden he :D

O magere kwark met muesli en aardbeien
T Banaan
L 2 volkoren boterhammen met beleg. Stuk komkommer, wat Cherrytomaatjes
T rijstwafel
S bootcamp
D linzensalade met halloumi :9 en een wheyshake

En nog een t denk ik tussen de t en de s.
pi_142915119
Ja! En gelukkig ook van Mr.Mo inmiddels. Die is in een jaar tijd van 'mweh', naar veel sneller dan ik en fanatieker dan ik gegaan _O- :D Dus we lopen nu eigenlijk altijd wel alles samen, al trainen we soms ook wel zonder elkaar hoor! :+
Ja doei.
pi_142921662
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:30 schreef the85mc het volgende:

[..]

Lief!

Net rondje gefietst op de mtb, eerste 40km mooi tempo gedaan. In de buurt van huis zag ik een groep wielrenners in de verte dus even flink aangezet en het gat dicht gereden om even op adem te komen in het wiel. De laatste kilometer voor utrecht begonnen ze ineens een sprint aan te trekken, dat had ik nog nooit gedaan.. Dus ben ik maar mee gaan sprinten :D Al snel losten er 3 en waren er nog 4 over. De voorste trok een gat dus ik even flink aanzetten, het gat dicht gereden en gelijk vol dr over. Toen ik em inhaalde keek ie nogal verbaasd, hij had blijkbaar geen mountainbiker verwacht :+ Toch nog 55km/u aangetikt op vlakke weg.
Was niet echt snel voor een sprint lijkt me voor een wielrenner, maar was wel eens geinig om te doen haha. Ik blijf toch erg competitief merk ik :)
Ik had gister een date :P
Worry is a misuse of imagination
pi_142921803
Lijstje

O: speltmuesli met lijnzaad, goijbes en cocos melk
L: panini met mozzarella tomaat pesto salami
T: stukje 70% chocolade
T: komkommer + hummus
S: 1 uur body pump
D: Witlof salade met 1.5 rundersaucijs.
Life is what happens while you are busy making other plans...
  donderdag 31 juli 2014 @ 15:27:49 #65
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_142923134
Was net in dierentuin, obesitas gaat echt een heel groot probleem worden in de toekomst zeg :o

Allemaal dikke kindjes, zeker 70% (behoorlijk) stevig.

O beschuitje
L twee witte puntjes boter
D macaroni

Door hitte geen eetlust, drink wel veel :)
pi_142923231
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 15:27 schreef Brannagh het volgende:
Was net in dierentuin, obesitas gaat echt een heel groot probleem worden in de toekomst zeg :o

Allemaal dikke kindjes, zeker 70% (behoorlijk) stevig.

O beschuitje
L twee witte puntjes boter
D macaroni

Door hitte geen eetlust, drink wel veel :)
Wat vind je zelf van je lijstje?
Worry is a misuse of imagination
  donderdag 31 juli 2014 @ 15:38:57 #67
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_142923513
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 15:30 schreef Probability het volgende:

[..]

Wat vind je zelf van je lijstje?
Koolhydraatrijk vooral, maar als ik mezelf ga dwingen om te eten terwijl ik geen honger heb word ik kotsmisselijk.
  donderdag 31 juli 2014 @ 15:44:26 #68
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_142923718
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 15:38 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Koolhydraatrijk vooral, maar als ik mezelf ga dwingen om te eten terwijl ik geen honger heb word ik kotsmisselijk.
Vervang je de macaroni door wat anders. Zilvervlies rijst en een grote salade met gekookte ei. Zak roerbak groenten met chilisaus erbij.
Als toetje een lekkere fruitsalade met kwark.

Dat misselijk worden is natuurlijk aanstellerig
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_142923762
Eens met uniek.

Ik ga maar 's rennen *O*
Ja doei.
  donderdag 31 juli 2014 @ 15:49:12 #70
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_142923869
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 15:44 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Vervang je de macaroni door wat anders. Zilvervlies rijst en een grote salade met gekookte ei. Zak roerbak groenten met chilisaus erbij.
Als toetje een lekkere fruitsalade met kwark.

Dat misselijk worden is natuurlijk aanstellerig
Gaat hem niet worden, heb hele week al dinner geskipt, dit is "papa" avond :')

Toetje lukt ook niet, want geen fruit en geen kwark in huis. Hou sowieso niet echt van toetjes, heeft niet echt een functie. Later op de avond misschien een appel, maar die deel ik met de hond.
  donderdag 31 juli 2014 @ 16:02:04 #71
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_142924366
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 15:49 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Gaat hem niet worden, heb hele week al dinner geskipt, dit is "papa" avond :')

Toetje lukt ook niet, want geen fruit en geen kwark in huis. Hou sowieso niet echt van toetjes, heeft niet echt een functie. Later op de avond misschien een appel, maar die deel ik met de hond.
Supermarkt in de buurt?

Waarom appel delen met hond? Dan twee appels, een voor jou en een voor hond! Efrieboddie heppie. *O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 31 juli 2014 @ 16:10:16 #72
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_142924584
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 16:02 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Supermarkt in de buurt?

Waarom appel delen met hond? Dan twee appels, een voor jou en een voor hond! Efrieboddie heppie. *O*
Dat wel, maar dan komt het nooit op. Het is warm, ik heb geen trek, punt. Misselijkheid is aanstellen maar kotsend wakker worden is ook geen pretje.

Omdat ik dat niet op kan. Heb dagen waarop ik makkelijk een kilo voedsel weg kan stouwen, maar dat zit er voorlopig niet in.

Kan ook zijn dat ik vol zit van de hoeveelheid water die ik drink, maar zonder dat ga ik van mn stokje af. Een paar dagen wat minder eten is heus geen ramp, als dit volgende week nog zo is ga ik naar de GP :)

Maar lief dat jullie zo goed meedenken
  donderdag 31 juli 2014 @ 16:39:56 #73
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_142925397
Dokter een idee,?
(Ja, doe ik ook niet hoor :') )

Maar enfin, goede stofjes erin = jezelf beter voelen.
Goed eten en denken valt en staat voornamelijk uit plannen.
Echt, plan vooruit, haal alles in huis.
Het is erg lastig om zo'n knopje te vinden om het ook "gewoon" te doen maar het is zo cruciaal.

Dit gezegd "hebbende is het nu tijd voor mijn dagelijkse stukje chocolade (half uur te laat)
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 31 juli 2014 @ 16:43:53 #74
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_142925513
Je hebt gelijk, we hebben ook echt bakken gezond eten in huis hoor, maar waar ik normaal een bak biologische musli met rijstmelk eet, krijg ik nu met heel veel pijn en moeite een beschuitje weg.

Warm eten is helemaal een ramp. Het ruikt heerlijk, krijg dan echt rommelende maag, maar na twee happen ben ik al aan het hijgen van het volle maag gevoel.

Moet niet aan eten denken nu :@
Komt ook door situatie met ex denk ik, stress is niet echt mijn hobby.
  Vis een optie? donderdag 31 juli 2014 @ 16:46:10 #75
70532 loveli
N
pi_142925587
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 15:49 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Gaat hem niet worden, heb hele week al dinner geskipt, dit is "papa" avond :')

Toetje lukt ook niet, want geen fruit en geen kwark in huis. Hou sowieso niet echt van toetjes, heeft niet echt een functie. Later op de avond misschien een appel, maar die deel ik met de hond.
Zie het niet vaak, maar een gemiddeld toetje heeft nog meer voedingwaarde dan je lijstje van vndaag.
crap in = crap out
  donderdag 31 juli 2014 @ 16:49:47 #76
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_142925701
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 16:46 schreef loveli het volgende:

[..]

Zie het niet vaak, maar een gemiddeld toetje heeft nog meer voedingwaarde dan je lijstje van vndaag.
Nee dat zeg je niet vaak
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? donderdag 31 juli 2014 @ 17:00:29 #77
70532 loveli
N
pi_142926030
Oh ex. Luduvudu is idd een eetlustkiller. Maar dan nog betere dingen erin proppen.
crap in = crap out
pi_142926474
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 14:44 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik had gister een date :P
Haha mooi dat je het ook als reactie naar mij geeft ;)
Maar het belangrijkste: was het leuk?

Mijn collega wilde me vandaag koppelen aan zn schoonzus :+ Maar ik heb hem verteld dat ik dat toch nog wat snel vond na zondag :)
pi_142927569
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 17:14 schreef the85mc het volgende:

[..]

Haha mooi dat je het ook als reactie naar mij geeft ;)
Maar het belangrijkste: was het leuk?

Mijn collega wilde me vandaag koppelen aan zn schoonzus :+ Maar ik heb hem verteld dat ik dat toch nog wat snel vond na zondag :)
Haha, bij dates moet ik toch aan jou denken ;) (niet om afgelopen zondag dat is niet leuk maar omdat je bekend staat om je dates)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Worry is a misuse of imagination
  donderdag 31 juli 2014 @ 17:54:32 #80
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_142927646
Ik heb m'n sport weeral gedaan en zelfs een extraatje: de f*ckin shuttle vloog op het dak en ik heb 'm eraf gehaald.

Dakzitten is ook een sport sinds vandaag.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_142927897
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
Ja! En gelukkig ook van Mr.Mo inmiddels. Die is in een jaar tijd van 'mweh', naar veel sneller dan ik en fanatieker dan ik gegaan _O- :D Dus we lopen nu eigenlijk altijd wel alles samen, al trainen we soms ook wel zonder elkaar hoor! :+
Goed bezig jij! Ik vind het wel knap hoor, mijn max zit nu op 5-6 km lopen en dan vind ik het wel weer genoeg geweest (alhoewel het nu makkelijker gaat dan paar maanden geleden, ook regelmatig looptrainingen gehad nu met bootcamp). Alleen ligt krachttraining mij gewoon wat meer dan duursport :P

Brannagh, wel goed voor jezelf blijven zorgen he :* Je schiet er niks mee op als je jezelf ook nog gaat verwaarlozen, dat is het echt niet waard. Je hebt vast nog wel ruimte voor wat gezonds in je lijf... lekker fruit bijvoorbeeld!

En dates O+ ik wil ook weer daten verdorie }:|. Het is hier al te lang geleden... Nog even en ik eindig echt als frigide konijnenvrouwtje.

Ik kon net mn body&fitpakket weer ophalen, had ook eiwitrepen besteld dus daar net maar even een van getest. Mn lijstje is daardoor lekker flink in de eiwitten geschoten vandaag, haha.

O: magere kwark met muesli en aardbeien
T: banaan
L: 2 volkoren boterhammen met kaas/ei. Cherrytomaatjes, stuk komkommer
T: sultana
T2: eiwitreep.
S: bootcamp
D: linzensalade met halloumi :9

Ik weet dus ook niet of ik er nog een wheyshake in mik na het sporten, eerst maar even zien wat voor training het is. Vorige keren veel SAQ gedaan (speed agility quickness) en dat is minder belastend dan hondermiljoenmiljard squats.
pi_142928583
quote:
17s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:05 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Goed bezig jij! Ik vind het wel knap hoor, mijn max zit nu op 5-6 km lopen en dan vind ik het wel weer genoeg geweest (alhoewel het nu makkelijker gaat dan paar maanden geleden, ook regelmatig looptrainingen gehad nu met bootcamp). Alleen ligt krachttraining mij gewoon wat meer dan duursport :P

Brannagh, wel goed voor jezelf blijven zorgen he :* Je schiet er niks mee op als je jezelf ook nog gaat verwaarlozen, dat is het echt niet waard. Je hebt vast nog wel ruimte voor wat gezonds in je lijf... lekker fruit bijvoorbeeld!

En dates O+ ik wil ook weer daten verdorie }:|. Het is hier al te lang geleden... Nog even en ik eindig echt als frigide konijnenvrouwtje.

Ik kon net mn body&fitpakket weer ophalen, had ook eiwitrepen besteld dus daar net maar even een van getest. Mn lijstje is daardoor lekker flink in de eiwitten geschoten vandaag, haha.

O: magere kwark met muesli en aardbeien
T: banaan
L: 2 volkoren boterhammen met kaas/ei. Cherrytomaatjes, stuk komkommer
T: sultana
T2: eiwitreep.
S: bootcamp
D: linzensalade met halloumi :9

Ik weet dus ook niet of ik er nog een wheyshake in mik na het sporten, eerst maar even zien wat voor training het is. Vorige keren veel SAQ gedaan (speed agility quickness) en dat is minder belastend dan hondermiljoenmiljard squats.
Je D klinkt lekker! Wat zit er in die salade en wat is Halloumi?
Worry is a misuse of imagination
pi_142928597
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:34 schreef Probability het volgende:
wat is Halloumi
Godenspul!
Ja doei.
pi_142928607
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Godenspul!
Ok
Worry is a misuse of imagination
pi_142928642
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 16:43 schreef Brannagh het volgende:

Moet niet aan eten denken nu :@
Komt ook door situatie met ex denk ik, stress is niet echt mijn hobby.
Heb net even zitten lezen in t loslaten topic, en er zijn inmiddels wat mensen die het 'voor je opnemen' en vinden dat ie bepaalde details voor zich moet houden en beetje op moet passen met wat ie allemaal zegt. Misschien fijn om te horen :) (geen idee of je zelf nog daar had gelezen).

Mijn lijst vandaag is raar.
B: interval training
O: bak Griekse+Turkse yoghurt met cruesli
L: kaastosti speltbrood met ketchup
B: eerste kwartier van Jillian Michaels banish fat, boost metabolism filmpje
T: plak kaas, nep magnum ijsje met amandelen
D: knorr wereldmaaltijd Griekse komt

De interval training ging heel slecht, mijn conditie is echt achteruit gegaan :(. Het is 5 keer 23 meter sprint en dan 30 sec rust, en dat 4x. Eerste twee helemaal uitgelopen, derde 4x 23 meter gelopen en toen gestopt. Was helemaal kapot en onwijs pijn aan longen. Maar weer regelmatiger gaan doen dus..

En uniek nog gefeliciteerd, Prob tof van je date en wel begrijpelijk dat je twijfelt of je hem lichamelijk aantrekkelijk genoeg vindt, mss beetje oppervlakkig maar ook dat is belangrijk! En Mo lekker bezig met rennen en dan zag ik ook nog een cute konijntje langskomen!
pi_142928646
What does the indian cheese say when he looks in the mirror?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
pi_142928839
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:34 schreef Probability het volgende:

[..]

Je D klinkt lekker! Wat zit er in die salade en wat is Halloumi?
D: linzen. rode ui in fijne ringen gesneden. tomaatjes onder de grill in de oven gemikt. worteltjes in dunne plakjes gesneden. koriander in stukjes. Halloumi bakken en in stukjes snijden. Alles door elkaar mikken en omnomnom.

Halloumi is een cypriotische (jaja moblo :6 ) kaas gemaakt van geitenkaas en heeft een bijzondere, aparte structuur die het best uit komt als je hem bakt. Zie foto van moblo. Hij krijgt dan een ziltig, knapperig korstje, het smelt namelijk bijna niet. Hij is lastig te vinden in NL, bij de betere kaasboer als halloumi of als de duitse 'grillkase', maar ook bij de turkse toko als hellim en op zn indisch als paneer.
Ken je kazen als vegetarier (tallegio is ook een fijne kaas om mee te werken, maar dan bij hele andere gerechten :P )
  donderdag 31 juli 2014 @ 18:48:34 #88
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_142928902
Die mensen kennen mijn kant van het verhaal, haha. Al heel lang contact mee, ze herkenden mij totaal niet in het beeld dat hij eerst van mij had geschetst. Heb ook het topic gerapporteerd, boeit me eigenlijk niet dat iedereen het weet, maar kom op. Niemand doet dit. Helaas laat hij de belangrijkste dingen ook weg :r

Halloumi ziet er lekker uit! Waar smaakt het naar? Panir achtig?
pi_142928903
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:36 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Heb net even zitten lezen in t loslaten topic, en er zijn inmiddels wat mensen die het 'voor je opnemen' en vinden dat ie bepaalde details voor zich moet houden en beetje op moet passen met wat ie allemaal zegt. Misschien fijn om te horen :) (geen idee of je zelf nog daar had gelezen).

Mijn lijst vandaag is raar.
B: interval training
O: bak Griekse+Turkse yoghurt met cruesli
L: kaastosti speltbrood met ketchup
B: eerste kwartier van Jillian Michaels banish fat, boost metabolism filmpje
T: plak kaas, nep magnum ijsje met amandelen
D: knorr wereldmaaltijd Griekse komt

De interval training ging heel slecht, mijn conditie is echt achteruit gegaan :(. Het is 5 keer 23 meter sprint en dan 30 sec rust, en dat 4x. Eerste twee helemaal uitgelopen, derde 4x 23 meter gelopen en toen gestopt. Was helemaal kapot en onwijs pijn aan longen. Maar weer regelmatiger gaan doen dus..

En uniek nog gefeliciteerd, Prob tof van je date en wel begrijpelijk dat je twijfelt of je hem lichamelijk aantrekkelijk genoeg vindt, mss beetje oppervlakkig maar ook dat is belangrijk! En Mo lekker bezig met rennen en dan zag ik ook nog een cute konijntje langskomen!
Ja je moet er wel een kunstje op kunnen :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar hij houdt van sporten dus ach he O-) 'hoi ja ik vind je heel leuk als persoon maar zou je misschien wat meer kunnen sporten :')?' Hahahah dat kan echt niet. Is misschien dat ik altijd van die lange slungelige jongens heb gedate en dit wel echt een man is. Snap ook niet zo goed waarom het mij zo bezig houdt.

Krijg jij geen buikpijn van die wereldgerechten? Ik vaak wel

Conditie komt vaak heel snel terug :Y
Worry is a misuse of imagination
pi_142928936
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:48 schreef Brannagh het volgende:
Die mensen kennen mijn kant van het verhaal, haha. Al heel lang contact mee, ze herkenden mij totaal niet in het beeld dat hij eerst van mij had geschetst. Heb ook het topic gerapporteerd, boeit me eigenlijk niet dat iedereen het weet, maar kom op. Niemand doet dit. Helaas laat hij de belangrijkste dingen ook weg :r

Halloumi ziet er lekker uit! Waar smaakt het naar? Panir achtig?
Boomvrucht, echt :Y ;)

Ja, ook zo'n kaas die squeekt als je hem eet.
pi_142928946
quote:
17s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:45 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

D: linzen. rode ui in fijne ringen gesneden. tomaatjes onder de grill in de oven gemikt. worteltjes in dunne plakjes gesneden. koriander in stukjes. Halloumi bakken en in stukjes snijden. Alles door elkaar mikken en omnomnom.

Halloumi is een cypriotische (jaja moblo :6 ) kaas gemaakt van geitenkaas en heeft een bijzondere, aparte structuur die het best uit komt als je hem bakt. Zie foto van moblo. Hij krijgt dan een ziltig, knapperig korstje, het smelt namelijk bijna niet. Hij is lastig te vinden in NL, bij de betere kaasboer als halloumi of als de duitse 'grillkase', maar ook bij de turkse toko als hellim en op zn indisch als paneer.
Ken je kazen als vegetarier (tallegio is ook een fijne kaas om mee te werken, maar dan bij hele andere gerechten :P )
Ik ben geen vega :P
Klinkt goed nu wil ik het ook eten!

Wat voor kaas is tallegio?
Worry is a misuse of imagination
  donderdag 31 juli 2014 @ 18:50:49 #92
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_142928959
quote:
17s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:49 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Boomvrucht, echt :Y ;)

Ja, ook zo'n kaas die squeekt als je hem eet.
Dankje :*
Waar koop je het? Ben dol op kaas
pi_142928983
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:50 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik ben geen vega :P
Klinkt goed nu wil ik het ook eten!

Wat voor kaas is tallegio?
Ik eet vega :P dus ik ken mijn kazen O+ Taleggio is een italiaanse kaas, zacht heel fijn om bij oa pastagerechten te gebruiken. Had hem een keer in een restaurant gegeten, daar hadden ze XXL-pastaschelpen op een spies gevuld met die kaas en dan onder de grill gedaan. Wil ik ook nog eens doen :9
pi_142928990
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:50 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Dankje :*
Waar koop je het? Ben dol op kaas
Kaasboer, toko etc.
pi_142929041
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:48 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja je moet er wel een kunstje op kunnen :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar hij houdt van sporten dus ach he O-) 'hoi ja ik vind je heel leuk als persoon maar zou je misschien wat meer kunnen sporten :')?' Hahahah dat kan echt niet. Is misschien dat ik altijd van die lange slungelige jongens heb gedate en dit wel echt een man is. Snap ook niet zo goed waarom het mij zo bezig houdt.

Krijg jij geen buikpijn van die wereldgerechten? Ik vaak wel

Conditie komt vaak heel snel terug :Y
Ik eet ze bijna nooit en als ik ze eet de risotto en die gaat altijd goed. Deze nog nooit gehad, dus ga het merken straks! Hopelijk gaat 't goed :).

Ach, misschien kunnen jullie samen gaan sporten? Haha! In elk geval is er dus wel iets van aantrekkingskracht ;-).

Hoop idd dat conditie snel terug komt! Was iig wel even een wake up call dat ik echt regelmatig moet blijven doen, want eind augustus begint hockey weer en ik zit in een hoger team dit jaar en heb daar echt betere conditie voor nodig dan ik nu heb haha. Dus vanaf nu proberen in elk geval 3x per week die interval te lopen.

Die halloumi ziet er lekker uit! En ik hou heeel erg van kaas, dus ga dat binnenkort eens proberen!

@Brannagh, ah vandaar :) in elk geval fijn voor jou om te horen dat zij je totaal niet herkennen in het beeld dat hij schetste, toch? Zou proberen je er niks van aan te trekken, hoewel dat natuurlijk een stuk makkelijker gezegd dan gedaan is.. sterkte!
  donderdag 31 juli 2014 @ 18:54:44 #96
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_142929046
quote:
17s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:52 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Kaasboer, toko etc.
Mijn stad is zo modern dat we geen kaasboer hebben :'(
Toko ga ik kijken, ben benieuwd. Gewoon bakken of verwerken in een salade/gerecht?
pi_142929146
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:54 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Mijn stad is zo modern dat we geen kaasboer hebben :'(
Toko ga ik kijken, ben benieuwd. Gewoon bakken of verwerken in een salade/gerecht?
Eerst bakken! Echt! Test het een keer, het verschil tussen een nog niet gebakken stuk en het gebakken stuk. Zonder het zoutige 'korstje' van het bakken is het een stuk minder lekker.
  donderdag 31 juli 2014 @ 18:59:48 #98
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_142929215
quote:
17s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:57 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Eerst bakken! Echt! Test het een keer, het verschil tussen een nog niet gebakken stuk en het gebakken stuk. Zonder het zoutige 'korstje' van het bakken is het een stuk minder lekker.
Ga morgen op zoek, klinkt al lekker in ieder geval :)

Oh, en ik heb een behoorlijk schaaltje speltmacaroni op met groenten en gehakt. Trots op mezelf. Appel aan stukjes gehakt en met water in vriezer gedaan, dus vanavond een appelijsje :')
pi_142929276
Hier is 't grapje iig 'WHat does the Indian Cheese say" :') en dan uitgesproken op z'n INdiaas. Dat maakt 'm leuk O+ :') Het wordt namelijk ook veel in de Indiase keuken gebruikt!
Ja doei.
pi_142929314
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 19:01 schreef motorbloempje het volgende:
Hier is 't grapje iig 'WHat does the Indian Cheese say" :') en dan uitgesproken op z'n INdiaas. Dat maakt 'm leuk O+ :') Het wordt namelijk ook veel in de Indiase keuken gebruikt!
Ik weet het, vorig jaar in Nepal mezelf een OD gegeten. Maar daar staat het overal op de kaart als paneer of panir.
pi_142929324
Ja, klopt, maar als je 't zo noemt is 't grapje weg ;(
Ja doei.
pi_142929330
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 19:02 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, klopt, maar als je 't zo noemt is 't grapje weg ;(
Yes. Dat helaas wel. :(
  donderdag 31 juli 2014 @ 19:04:48 #103
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_142929384
Wacht, het is dus wel gewoon Panir?

Want dat ken ik wel en het is inderdaad erg lekker. Maar je hebt dan nog verschil tussen geitenwrongel, of koeien of schapenwrongel. Dus misschien is de naam daarom anders?
pi_142929579
Ik vind panir net anders aan structuur eb smaak. Halloumi is zoutiger en squeekt als.je het eet.
pi_142929601
Nu heb ik zin in panneer, potdomme. Gelukkig kom ik net van de supermarkt af. 8-)
Ja doei.
pi_142929678
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 19:10 schreef motorbloempje het volgende:
Nu heb ik zin in panneer, potdomme. Gelukkig kom ik net van de supermarkt af. 8-)
Kun je dat in de supermarkt kopen?
Worry is a misuse of imagination
  donderdag 31 juli 2014 @ 19:17:23 #107
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_142929805
Grillkase eet ikwel vaker. Is het echt vergelijkbaar?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_142930200
Sjonge! Ik had een declaratie van 85 euro ingediend bij de Menzis en krijg niets vergoed! Morgen maar eens even bellen!

Positief: Besloten om toch wat extra spijkerbroeken te kopen die passen! 4 jeans van 25 euro bij de Jeans Centre gekocht!

Nu 4 spijkerbroeken van 10 euro en 4 van 25 euro in de kast liggen :D
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  donderdag 31 juli 2014 @ 19:28:25 #109
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_142930225
Verdorie Probs, nu kan ik niet meer lezen wat hij allemaal uit gaat kramen.

En ik moet gaan nadenken over mijn tegenreactie zonder labiel dan wel infantiel over te komen. Maar ja, ben acht jaar jonger, ik heb het recht om kinderachtig gedrag te vertonen.
pi_142930284
quote:
11s.gif Op donderdag 31 juli 2014 19:28 schreef Brannagh het volgende:
Verdorie Probs, nu kan ik niet meer lezen wat hij allemaal uit gaat kramen.

En ik moet gaan nadenken over mijn tegenreactie zonder labiel dan wel infantiel over te komen. Maar ja, ben acht jaar jonger, ik heb het recht om kinderachtig gedrag te vertonen.
O sorry!!
Maar vond het zo onaardig van hem
Worry is a misuse of imagination
  donderdag 31 juli 2014 @ 19:33:44 #111
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_142930451
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 19:29 schreef Probability het volgende:

[..]

O sorry!!
Maar vond het zo onaardig van hem
Maakt niet uit, ga even overleggen met een modje wat ik moet doen. Wil hem het liefst een koekje van eigen deeg geven maar wil ook geen olie op het vuur gooien.
  donderdag 31 juli 2014 @ 19:38:10 #112
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_142930612
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 19:33 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Maakt niet uit, ga even overleggen met een modje wat ik moet doen. Wil hem het liefst een koekje van eigen deeg geven maar wil ook geen olie op het vuur gooien.
Al met al denk ik dat probje je eendienst heeft bewezen.
Ik denk dat je het gewoon moet latengaan. Is ook gezonder voor jou heb ik het gevoel. Als je reageert geef je hem zijn gelijk.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 31 juli 2014 @ 19:40:37 #113
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_142930690
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 19:38 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik denk dat je het gewoon moet latengaan. Is ook gezonder voor jou heb ik het gevoel. Als je reageert geef je hem zijn gelijk.
Reageren doe ik sowieso niet, maar mijn rechtvaardigheidsgevoel doet gewoon zeer nu. Zijn genoeg mensen die weten wat mijn kant van het verhaal is, en ik heb ooit ook over hem gepost toen we een break hadden (had ik dat maar doorgezet...) maar daarin ging ik echt niet zo respectloos tekeer als wat hij nu doet.

Edit: Je hebt gelijk, ik ga even mijn frustratie wegpoetsen
pi_142930784
quote:
17s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:51 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik eet vega :P dus ik ken mijn kazen O+ Taleggio is een italiaanse kaas, zacht heel fijn om bij oa pastagerechten te gebruiken. Had hem een keer in een restaurant gegeten, daar hadden ze XXL-pastaschelpen op een spies gevuld met die kaas en dan onder de grill gedaan. Wil ik ook nog eens doen :9
Ga nu dit maken: http://www.marthastewart.(...)-with-taleggio-chees
Worry is a misuse of imagination
  donderdag 31 juli 2014 @ 19:43:16 #115
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_142930788
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 19:40 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Reageren doe ik sowieso niet, maar mijn rechtvaardigheidsgevoel doet gewoon zeer nu. Zijn genoeg mensen die weten wat mijn kant van het verhaal is, en ik heb ooit ook over hem gepost toen we een break hadden (had ik dat maar doorgezet...) maar daarin ging ik echt niet zo respectloos tekeer als wat hij nu doet.
Ik lees eigenkijk vooral dat hij het gevoel heeft dat jullie veel van elkaar houden en hij komt zelflabielerover dan hij jou voor jouw gevoel afschildert. Laat het gaan.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_142931011
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 19:43 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik lees eigenkijk vooral dat hij het gevoel heeft dat jullie veel van elkaar houden en hij komt zelflabielerover dan hij jou voor jouw gevoel afschildert. Laat het gaan.
Dat inderdaad :)
  donderdag 31 juli 2014 @ 19:51:46 #117
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_142931077
In ieder geval bedankt voor dat stukje vertrouwen :)
pi_142936320
Heb rib? Karbonade gekocht
Worry is a misuse of imagination
pi_142936790
quote:
Eet smakelijk ;)

Heerlijk gesport, compliment van de trainer gehad. Hij merkt dat mn hardlopen de afgelopen 6 weken veel beter gaat nu we begonnen zijn met techniektrainingen.
pi_142938058
Oh, halloumi is zoooooo lekker! Vraag me af of het op de bbq zou kunnen...aan een spiesje ofzo? ( heb een bbq dit weekend :P )
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_142938426
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 22:44 schreef _aurum_ het volgende:
Oh, halloumi is zoooooo lekker! Vraag me af of het op de bbq zou kunnen...aan een spiesje ofzo? ( heb een bbq dit weekend :P )
ja, dat kan!
Ja doei.
pi_142938796
Net even terrasje gepakt, gezellige sfeer in de binnenstad :) misschien toch maar eens verhuizen..

En prob, ik wou net vragen of jullie gezoend hadden. Vaak merk je dan wel of het goed voelt :)
Maar wat vind je dik? Net geen sixpack, beetje lovehandles of echt een Buik?
En met zoenen heb je ook wel wat gevoeld toch of het echt dikkige is?
Ik vind bij vrouwen iets voller best prima, maar tot bepaalde hoogte. Ik heb wel eens met een meisje gezoend en zij was gewoon breder dan ik bij de taille. Dat vond ik dan iets te.. :@ Misschien oppervlakkig.. Hetzelfde met lengte trouwens, vrouwen langer dan mijn lengte voelt gewoon onnatuurlijk. Als ik zo terug lees klinkt het alsof ik nogal wat noten op mn zanik heb..
pi_142938841
Paneer is echt heel makkelijk zelf te maken :9
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_142938919
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 15:27 schreef Brannagh het volgende:
Was net in dierentuin, obesitas gaat echt een heel groot probleem worden in de toekomst zeg :o

Allemaal dikke kindjes, zeker 70% (behoorlijk) stevig.

O beschuitje
L twee witte puntjes boter
D macaroni

Door hitte geen eetlust, drink wel veel :)
Ik heb je exen drama gelezen en snap het wel. Maar eerst moest ik heel hard lachen om je dikke kindertjes verhaal en je lijstje in 1 post :+ :')
pi_142941556
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 23:01 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik heb je exen drama gelezen en snap het wel. Maar eerst moest ik heel hard lachen om je dikke kindertjes verhaal en je lijstje in 1 post :+ :')
Ik ook :D
Worry is a misuse of imagination
pi_142941943
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 22:59 schreef the85mc het volgende:
Net even terrasje gepakt, gezellige sfeer in de binnenstad :) misschien toch maar eens verhuizen..

En prob, ik wou net vragen of jullie gezoend hadden. Vaak merk je dan wel of het goed voelt :)
Maar wat vind je dik? Net geen sixpack, beetje lovehandles of echt een Buik?
En met zoenen heb je ook wel wat gevoeld toch of het echt dikkige is?
Ik vind bij vrouwen iets voller best prima, maar tot bepaalde hoogte. Ik heb wel eens met een meisje gezoend en zij was gewoon breder dan ik bij de taille. Dat vond ik dan iets te.. :@ Misschien oppervlakkig.. Hetzelfde met lengte trouwens, vrouwen langer dan mijn lengte voelt gewoon onnatuurlijk. Als ik zo terug lees klinkt het alsof ik nogal wat noten op mn zanik heb..
Niet echt een buik volgens mij, maar beetje korte spekkige armpjes ipv gespierd/geaderd (haha o help hoop niet dat hij ooit mee leest)

Ziet er prima uit in overhemd of zo - maar heb niet uitgebreid in z'n armen/buik enz geknepen hahaha. Ik heb blijkbaar gezet dat ik langer was: zei hij ja wel als je op je tenen gaat staan en je uitrekt :D is niet van z'n stuk te krijgen
Hij is misschien wel beetje Italiaans? Heb normaal altijd jongens met blauwe ogen en donker haar (of iig lekker Hollands en lang haha)

Ik was tijdens het zoenen steeds aan het bedenken hoe hij er naakt uit zou zien :') En of ik dan zou denken jaaa maar geen idee eigenlijk. En hij is best wel een man of zo ik had nooit bedacht met iemand te daten die paar jaar ouder is?! Dus dat is beetje wennen of zo

En dan ga ik alles beetje analyseren z'n werk en zo net zo lang tot ik iets opvallends of negatiefs of zo heb, ter bevestiging??

Zoenen voelde eigenlijk echt heel goed! Dus daardoor was ik in de war ik had verwacht dat ik het niet leuk zou vinden.. Maar dacht ja gewoon kijken anders weet ik t nooit!

En ik merk dat ik heel erg mijzelf kan zijn en hij dat heel erg leuk vindt? En hij is heel positief en zegt dat hij echt heel blij is dat hij naast mij in de trein is gaan zitten. En hij heeft mij voor een borrel uitgenodigd en om mee te gaan met zijn vrienden.. Dus ik zei: nou ja je kent mij net wie weet ben je mij wel heel snel zat. Of ben ik een psychopaat. Of jij. Maar hij zei dat z'n gevoel goed zat over mij qua betrouwbaarheid.

Dus nu denk ik ja hij is wel erg positief en open. Er moet vast wel iets mis met hem zijn. En dit stond natuurlijk niet echt ik de planning.
Worry is a misuse of imagination
pi_142946213
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 00:20 schreef Probability het volgende:

[..]

Niet echt een buik volgens mij, maar beetje korte spekkige armpjes ipv gespierd/geaderd (haha o help hoop niet dat hij ooit mee leest)

Ziet er prima uit in overhemd of zo - maar heb niet uitgebreid in z'n armen/buik enz geknepen hahaha. Ik heb blijkbaar gezet dat ik langer was: zei hij ja wel als je op je tenen gaat staan en je uitrekt :D is niet van z'n stuk te krijgen
Hij is misschien wel beetje Italiaans? Heb normaal altijd jongens met blauwe ogen en donker haar (of iig lekker Hollands en lang haha)

Ik was tijdens het zoenen steeds aan het bedenken hoe hij er naakt uit zou zien :') En of ik dan zou denken jaaa maar geen idee eigenlijk. En hij is best wel een man of zo ik had nooit bedacht met iemand te daten die paar jaar ouder is?! Dus dat is beetje wennen of zo

En dan ga ik alles beetje analyseren z'n werk en zo net zo lang tot ik iets opvallends of negatiefs of zo heb, ter bevestiging??

Zoenen voelde eigenlijk echt heel goed! Dus daardoor was ik in de war ik had verwacht dat ik het niet leuk zou vinden.. Maar dacht ja gewoon kijken anders weet ik t nooit!

En ik merk dat ik heel erg mijzelf kan zijn en hij dat heel erg leuk vindt? En hij is heel positief en zegt dat hij echt heel blij is dat hij naast mij in de trein is gaan zitten. En hij heeft mij voor een borrel uitgenodigd en om mee te gaan met zijn vrienden.. Dus ik zei: nou ja je kent mij net wie weet ben je mij wel heel snel zat. Of ben ik een psychopaat. Of jij. Maar hij zei dat z'n gevoel goed zat over mij qua betrouwbaarheid.

Dus nu denk ik ja hij is wel erg positief en open. Er moet vast wel iets mis met hem zijn. En dit stond natuurlijk niet echt ik de planning.
Het is natuurlijk mooi dat je echt jezelf kan zijn. Dat is eigenlijk het allerbelangrijkst. Maar fysiek moet er ook zeker een klik zijn, anders wordt het later een broer-zus relatie.
Wel erg snel dat hij je direct voor wil stellen aan vrienden. Het is een goed teken dat hij er vol voor gaat, al vind ik het persoonlijk wel erg snel. Ik stel mijn dates pas na een paar weken voor, en dan ook eerst aan een paar vrienden. Maar misschien ben ik daar wat langzamer in dan gemiddeld.
pi_142946307
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 08:27 schreef the85mc het volgende:

[..]

Het is natuurlijk mooi dat je echt jezelf kan zijn. Dat is eigenlijk het allerbelangrijkst. Maar fysiek moet er ook zeker een klik zijn, anders wordt het later een broer-zus relatie.
Wel erg snel dat hij je direct voor wil stellen aan vrienden. Het is een goed teken dat hij er vol voor gaat, al vind ik het persoonlijk wel erg snel. Ik stel mijn dates pas na een paar weken voor, en dan ook eerst aan een paar vrienden. Maar misschien ben ik daar wat langzamer in dan gemiddeld.
Ja klopt, maar hij heeft m'n ouders ook al gezien :') die waren mee toevallig

Ik zou het zelf ook niet doen maar ben wel nieuwsgierig.
Worry is a misuse of imagination
pi_142946338
Je ouders waren mee op date :?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_142946365
Pffff jullie twee zijn vermoeiend. Stop met overthinking en voel gewoon. Als je alles gaat analyseren op die manier, is de kans veel groter dat het ook verkeerd gaat. Een relatie moet dit, iemand moet dat....zo werkt het gewoon niet. Gewoon genieten in het moment en kijken waar het schip strand. Hoe moeilijk is het :+
pi_142946379
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 08:39 schreef V1z0R het volgende:
Je ouders waren mee op date :?
Nee die waren mij wegbrengen naar de trein :+
Worry is a misuse of imagination
pi_142946388
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 08:41 schreef An24 het volgende:
Pffff jullie twee zijn vermoeiend. Stop met overthinking en voel gewoon. Als je alles gaat analyseren op die manier, is de kans veel groter dat het ook verkeerd gaat. Een relatie moet dit, iemand moet dat....zo werkt het gewoon niet. Gewoon genieten in het moment en kijken waar het schip strand. Hoe moeilijk is het :+
Misschien passen we wel goed bij elkaar dan :')
Worry is a misuse of imagination
pi_142946658
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 08:43 schreef Probability het volgende:

[..]

Misschien passen we wel goed bij elkaar dan :')
1 manier om daar achter te komen. Get a room :6
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 09:07:38 #134
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_142946663
:D

Zo mijn O zit er in. Blauwe bessen, mineola, kwark en vla :9
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_142946856
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:07 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

1 manier om daar achter te komen. Get a room :6
_O- foto graag en afmetingen
Worry is a misuse of imagination
pi_142946893
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:18 schreef Probability het volgende:

[..]

_O- foto graag en afmetingen
Van hem? Regel die ff via dm zeg... :N
pi_142946910
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:20 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Van hem? Regel die ff via dm zeg... :N
Niet zo happen *)
Worry is a misuse of imagination
pi_142946918
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:07 schreef uniekhoorn het volgende:
:D

Zo mijn O zit er in. Blauwe bessen, mineola, kwark en vla :9
Kwark en vla gemixt?
Worry is a misuse of imagination
pi_142946925
Maar ik heb honger -O-
pi_142947077
Goedemorgen!

Geloof dat ik even mag bijlezen :D

Lijstje:
O1: Granny Smit en euh ja hand cashews en pinda's met kruiden erover.
O2: Yoghurt met bramen en frambozen en speltvlokken erdoor
L: Speltboterhammen met gelderse worst/biefstukworst/pure hagelslag
T: wortelen
D: salade met tomaten/komkommer/ui/geitenkaas/paprika
T: nog geen idee
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_142947476
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 08:41 schreef An24 het volgende:
Pffff jullie twee zijn vermoeiend. Stop met overthinking en voel gewoon. Als je alles gaat analyseren op die manier, is de kans veel groter dat het ook verkeerd gaat. Een relatie moet dit, iemand moet dat....zo werkt het gewoon niet. Gewoon genieten in het moment en kijken waar het schip strand. Hoe moeilijk is het :+
Zegt degene die micro expressies observeert en analyseert :+

Ik zeg alleen dat je emotioneel en fysiek een klik moet hebben, dat lijkt me niet meer dan logisch.
pi_142947538
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:21 schreef douche-eendje het volgende:
Maar ik heb honger -O-
Ik ooook! 5 eieren omelet it is! 8-)

En dan borst en schouders trainen, favoriete dag *O*
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 09:56:49 #143
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142947559
De fysieke klik merk je op de twee date toch?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_142947598
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:55 schreef Timmos het volgende:

[..]

Ik ooook! 5 eieren omelet it is! 8-)

En dan borst en schouders trainen, favoriete dag *O*
..but don't skip leg day!
Ja doei.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 10:00:53 #145
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142947637
Every day is leg day *O*
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_142947648
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:52 schreef the85mc het volgende:

[..]

Zegt degene die micro expressies observeert en analyseert :+

Ik zeg alleen dat je emotioneel en fysiek een klik moet hebben, dat lijkt me niet meer dan logisch.
Nou, je zei dat er een fysieke klik moet zijn, anders ontstaat er een broer-zus relatie. En dat hoeft echt niet per definitie zo te zijn. Naar mijn mening heb je bepaalde overtuigingen over relaties die juist voorkomen dat je in een degelijke langdurige relatie terecht komt.

Maar ik kan het natuurlijk altijd mis hebben :+
pi_142947650
Nou, mijn benen krijgen wat rust na 3 dagen achter elkaar hardlopen. :+
Ja doei.
pi_142948075
85 is een dude he, die kunnen nog weleens wat anders tegen dingen aankijken :P

Ben het wel met An eens tho, thinking is fine....overthinking is not fine ;) Je wil geen paralysis by analysis.....

Lijstje voor vandaag:

T: eitje
T: smoothie met bleekselderij, spinazie, frambozen en vanille whey
D: gemengde salade met kip
T: 1/2 bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_142948313
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 10:23 schreef _aurum_ het volgende:
85 is een dude he, die kunnen nog weleens wat anders tegen dingen aankijken :P

Ben het wel met An eens tho, thinking is fine....overthinking is not fine ;) Je wil geen paralysis by analysis.....

Lijstje voor vandaag:

T: eitje
T: smoothie met bleekselderij, spinazie, frambozen en vanille whey
D: gemengde salade met kip
T: 1/2 bak kwark
Precies, ik moet er wel een trucje op kunnen :+

En ik was juist nogal impulsief, iets meer nadenken kon geen kwaad..
pi_142948420
_O- trucje.

Och het klikt of het klikt niet. En analyseren doe ik thuis maar niet teveel dan is het niet leuk meer.
Analyseren is voor zakelijke aangelegenheden :s)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_142948424
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:55 schreef Timmos het volgende:

[..]

Ik ooook! 5 eieren omelet it is! 8-)

En dan borst en schouders trainen, favoriete dag *O*
Bak druiven hier. En straks mn leftover D van gisteren als L. Halloumi bij lunch :9

Ow kano, 2e date? Uhm... op de bank zitten met bord op schoot eten. Romantisch O+ :P
pi_142948449
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 10:40 schreef Ml-etje het volgende:
_O- trucje.

Och het klikt of het klikt niet. En analyseren doe ik thuis maar niet teveel dan is het niet leuk meer.
Analyseren is voor zakelijke aangelegenheden :s)
Ik kan t trucje ook alleen maar als het klikt hoor. Genoeg mannen waar ik een natuurlijke kuisheidsgordel-reactie van krijg :')
pi_142948462
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:58 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

..but don't skip leg day!
Mijn coach is een serieuze squatter, doet niets liever.. Dus als ik legday skip hebben we ruzie :P.. Maar dat is wel de minst leuke dag :(
pi_142948469
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 10:23 schreef _aurum_ het volgende:
85 is een dude he, die kunnen nog weleens wat anders tegen dingen aankijken :P

Ben het wel met An eens tho, thinking is fine....overthinking is not fine ;) Je wil geen paralysis by analysis.....

Lijstje voor vandaag:

T: eitje
T: smoothie met bleekselderij, spinazie, frambozen en vanille whey
D: gemengde salade met kip
T: 1/2 bak kwark
Ik kan er ook niet veel aan doen dat ik zoveel denk :'( ja meer medicatie nemen, maar dan ben ik weer minder gezellig :P
Worry is a misuse of imagination
pi_142948499
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 10:35 schreef the85mc het volgende:

[..]

Precies, ik moet er wel een trucje op kunnen :+

En ik was juist nogal impulsief, iets meer nadenken kon geen kwaad..
Hee dat was mijn tekst al :P
Worry is a misuse of imagination
pi_142948519
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 10:40 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Bak druiven hier. En straks mn leftover D van gisteren als L. Halloumi bij lunch :9

Ow kano, 2e date? Uhm... op de bank zitten met bord op schoot eten. Romantisch O+ :P
Als ik zeg dat ik er ook nog een appel, 30gr kaas, 4 plakjes kalkoenfilet en eeen ovenbroodje bij eet word ik voor gek verklaard denk ik :')
pi_142948622
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 10:42 schreef Timmos het volgende:

[..]

Mijn coach is een serieuze squatter, doet niets liever.. Dus als ik legday skip hebben we ruzie :P.. Maar dat is wel de minst leuke dag :(
Legday? I like legday! Maar dat komt ws omdat ik dat het lelijkste deel van mijn lichaam vind :D
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_142948698
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 10:48 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Legday? I like legday! Maar dat komt ws omdat ik dat het lelijkste deel van mijn lichaam vind :D
Pfff nee zo'n hekel aan.. Als ik mn kuiten train heb ik daar een week last van :').. Doe mij maar borst biceps schouders, die groeien lekker, lekkere pump altijd :D
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 10:56:27 #159
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_142948837
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 23:01 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik heb je exen drama gelezen en snap het wel. Maar eerst moest ik heel hard lachen om je dikke kindertjes verhaal en je lijstje in 1 post :+ :')
Shht :')

Het erge is dat ik nu niet weet of je bedoelt dat witte/onvolkoren producten echte dikmakers zijn of dat ik eet als een kind?

Mijn hond was wel behulpzaam, ouwehand zoo laat ook honden binnen en onze herder is gefascineerd door mensen pups en hun eten . Ze legt haar kop graag op de schoot van kindjes in buggy's, maar gisteren liep ze ineens rond met een hele witte snuit. Wellicht een likje /hapje van een ijsje genomen.

Verder is ze heel braaf hoor, al die kindjes willen haar knuffelen O+
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 10:56:30 #160
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142948840
Als ik al die dingen lees ben ik maar wat blij dat ik niet in een sportschool train :D
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 10:57:26 #161
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142948868
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 10:41 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik kan t trucje ook alleen maar als het klikt hoor. Genoeg mannen waar ik een natuurlijke kuisheidsgordel-reactie van krijg :')
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 10:40 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Bak druiven hier. En straks mn leftover D van gisteren als L. Halloumi bij lunch :9

Ow kano, 2e date? Uhm... op de bank zitten met bord op schoot eten. Romantisch O+ :P
De boodschap is duidelijk
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_142948910
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 10:44 schreef Timmos het volgende:

[..]

Als ik zeg dat ik er ook nog een appel, 30gr kaas, 4 plakjes kalkoenfilet en eeen ovenbroodje bij eet word ik voor gek verklaard denk ik :')
Vreetzak :Y
pi_142949003
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 10:57 schreef kanovinnie het volgende:

[..]


[..]

De boodschap is duidelijk
Ik zit je te plagen :*
pi_142949006
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 10:59 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Vreetzak :Y
Yup.. Maar nu met andere doeleinden 8-)
  Vis een optie? vrijdag 1 augustus 2014 @ 11:02:28 #165
70532 loveli
N
pi_142949011
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 10:56 schreef Brannagh het volgende:
Het erge is dat ik nu niet weet of je bedoelt dat witte/onvolkoren producten echte dikmakers zijn of dat ik eet als een kind?
Iets met overthinking.
crap in = crap out
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 11:03:40 #166
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142949036
Gewoon alleen rauwe wortels en bleekselderij.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_142949037
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:02 schreef Timmos het volgende:

[..]

Yup.. Maar nu met andere doeleinden 8-)
Kun je er een truucje op?
  Vis een optie? vrijdag 1 augustus 2014 @ 11:03:59 #168
70532 loveli
N
pi_142949044
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:52 schreef the85mc het volgende:
Ik zeg alleen dat je emotioneel en fysiek een klik moet hebben, dat lijkt me niet meer dan logisch.
Ik denk dat An zegt dat zoiets ook kan groeien als je elkaar echt leert kennen.
crap in = crap out
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 11:04:21 #169
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_142949055
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:02 schreef loveli het volgende:

[..]

Iets met overthinking.
Is mijn hobby :)
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 11:04:59 #170
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_142949077
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 10:01 schreef An24 het volgende:

[..]

Nou, je zei dat er een fysieke klik moet zijn, anders ontstaat er een broer-zus relatie. En dat hoeft echt niet per definitie zo te zijn. Naar mijn mening heb je bepaalde overtuigingen over relaties die juist voorkomen dat je in een degelijke langdurige relatie terecht komt.

Maar ik kan het natuurlijk altijd mis hebben :+
Dit. En de fysieke klik merk je aan je fysieke reactie. Visuele aantrekkelijkheid is daar slechts een klein onderdeel van.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_142949099
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:03 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Kun je er een truucje op?
Op mijn doeleinden of mn omelet?
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 11:05:59 #172
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142949112
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_142949207
quote:
16s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:05 schreef Timmos het volgende:

[..]

Op mijn doeleinden of mn omelet?
Whehehehe :D beide
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 11:09:29 #174
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142949232
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:04 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dit. En de fysieke klik merk je aan je fysieke reactie. Visuele aantrekkelijkheid is daar slechts een klein onderdeel van.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_142949384
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:08 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Whehehehe :D beide
Nouja, mn doeleinden zijn lichamelijk voor mijzelf dus dat is niet aan mij *).. Zal straks nog eens kijken voor een insta foto :P
  Vis een optie? vrijdag 1 augustus 2014 @ 11:32:53 #176
70532 loveli
N
pi_142949953
quote:
11s.gif Op donderdag 31 juli 2014 19:28 schreef Brannagh het volgende:
Verdorie Probs, nu kan ik niet meer lezen wat hij allemaal uit gaat kramen.
Dat was toch de bedoeling? :+

Ik ken jouw kant van het verhaal niet. Hij komt niet bij mij over als wraakzuchtige ex, maar lijkt nog veel om je te geven en drukt zich denk ik ongelukkiger uit dan hij bedoelt. Verder wat Tink zegt.
crap in = crap out
pi_142950059
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:09 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Euhm, wat als je dat nou eens tegen haar zegt?
Misschien houdt ze zich wel groot ;)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 11:37:38 #178
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142950095
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:36 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Euhm, wat als je dat nou eens tegen haar zegt?
Misschien houdt ze zich wel groot ;)
Ik was nogal overdondert toen ze dat vertelde. Dit weekend maar eens over beginnen ja.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_142950920
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 08:43 schreef Probability het volgende:

[..]

Nee die waren mij wegbrengen naar de trein :+
Ah, dat klinkt logischer inderdaad :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 12:27:00 #180
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_142951830
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:32 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat was toch de bedoeling? :+

Ik ken jouw kant van het verhaal niet. Hij komt niet bij mij over als wraakzuchtige ex, maar lijkt nog veel om je te geven en drukt zich denk ik ongelukkiger uit dan hij bedoelt. Verder wat Tink zegt.
Uiteindelijk wel, maar had het liever aan iemand anders overgelaten. Iig weet hij nu dat hij nóg een fout heeft begaan.

De eerste keer dat ik het las raakte ik lichtelijk in paniek, want bijna alles wat hij schrijft is waar, alleen vergeet hij erbij te vertellen hoe bepaalde dingen zijn gebeurd.
pi_142952265
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 10:56 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Shht :')

Het erge is dat ik nu niet weet of je bedoelt dat witte/onvolkoren producten echte dikmakers zijn of dat ik eet als een kind?

Meer dat je iets te zeggen had over dikke kids, maar dat je zelf een super crap lijstje post ;)
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 12:40:17 #182
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_142952347
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 12:38 schreef An24 het volgende:

[..]

Meer dat je iets te zeggen had over dikke kids, maar dat je zelf een super crap lijstje post ;)
Lijstje van vandaag laat ik dan ook maar achterwege :@
pi_142952356
Jezus, wat ben ik eerlijk vandaag. Zal er mee stoppen :')

Lijstje wordt vaag, want vanavond uit eten:

O: half plak speltbrood boter, pindakaas, half plak speltbrood boter, jam. En een thee met melk
S: anderhalf uur yoga
L: groenten met pesto
D: ik denk een paar gangen menu met wijn :9
pi_142952369
quote:
13s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 12:40 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Lijstje van vandaag laat ik dan ook maar achterwege :@
Gaat niet om de hoeveelheden of zo maar gebrek aan micro nutriënten etc
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? vrijdag 1 augustus 2014 @ 12:41:00 #185
70532 loveli
N
pi_142952378
quote:
13s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 12:40 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Lijstje van vandaag laat ik dan ook maar achterwege :@
Of je stopt wel wat gezonds in je hoofd.
crap in = crap out
pi_142952402
quote:
13s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 12:40 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Lijstje van vandaag laat ik dan ook maar achterwege :@
Das makkelijk. Wil je niet leren beter te eten? :@
pi_142952421
Wordt dit weer het grote anorexia- en eetproblementopic?
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 1 augustus 2014 @ 12:42:30 #188
70532 loveli
N
pi_142952447
quote:
5s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 12:41 schreef motorbloempje het volgende:
Wordt dit weer het grote anorexia- en eetproblementopic?
Neen.
crap in = crap out
pi_142952536
Lijst!

O: 3 sneden meergranenbrood met hummus
T: banaan
L: omelet (3 eieren) met wat groente en creme fraiche
T: 2 crackers pindakaas
B: 40min yoga
D: 'Big soup' van de Hairy Bikers. Met een lading groenten (sperzibonen, tomaat, courgette, broccoli, butter beans, spinazie) en wat vermicelli en chorizo. Is een dikke soep. Daar gaan wel wat koppen van naar binnen.
Ja doei.
pi_142952546
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 12:42 schreef loveli het volgende:

[..]

Neen.
Gelukkig maar.
Ja doei.
pi_142952608
Lijstje

O: shake met cocos melk, speltvlokken, eiwit poeder, magere kwark, cashew noten (ongebrand/ongezouten), raw cacao
T: half sultana koekje naturel (zoontje wilde perse delen)
L: huttenkase, komkommer + tzaziki
Gekookt eitje met wat Zaanse mayo
T: spelt cracker humus
S: 1 uur yoga
D: tournedos met kastanje champignons en truffel room saus & snijbonen
T: 2 glazen witte wijn
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_142952719
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 12:44 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Gelukkig maar.
Gezond slank :+

O: 2 crackers kaas, wheyshake
T: druiven
L: leftover linzensalade & roggebrood met smeerkaas
T: banaan
D: ga ik zo eens over nadenken.

Mn nieuwe whey is fantastisch. Lemon ice O+
pi_142953618
Lemon ice, het klinkt zelfs lekker!

Mijn speltvlokken zijn weg :o weet niet wleke collega er trek had maar vragen was leuk geweest.
Normaal noemen ze het "bakje kots" en nu eten ze het blijkbaar :')
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_142954539
Die Big soup klinkt me vet lekker in de oren....wel als winterreceptje tho :P

en 't klinkt als lekkere collega's ML :X Ik heb volgens mij ook speltvlokken in de kast, klopt het dat je die veel langer moet koken dan bijv. havermout?!

Morgen lekker bbq'en :9

Ik ga iig deze meenemen om te maken:
http://thefoodcharlatan.c(...)occoli-kebab-recipe/
http://www.bbcgoodfood.co(...)hyme-and-lemon-baste

En ik wil er een aardappelsalade bij doen, dressing met olijfolie en azijn. Zodat het niet veranderd in een miljarden kcal bron :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 15:28:11 #195
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_142958617
Hairy Bikers *O* Uit welk boek is die soep? Klinkt nom!

BBQ, ook lekker!

Giga spierpijn hier, van de combat :') Was kennelijk nodig :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_142958677
Uit de Hairy Dieters!

http://www.hairybikers.com/recipes/a-big-soup/1694

Dees! Maar dus met net wat andere groenten erin :+
Ja doei.
pi_142964546
Waarom zijn broekmaten raar! Ben gister bij de Jeans Centre geweest en heb 4 broeken gekocht. 4 van hetzelfde merk met andere kleuren en iets andere modellen, een 29, 28, 28 en een 27. Logica? :') Lijkt me dat van hetzelfde merk de broeken redelijk hetzelfde vallen ofzo. Viel me ook vandaag pas op dat het zo uiteenloopt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_142965732
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:34 schreef Californium het volgende:
Waarom zijn broekmaten raar! Ben gister bij de Jeans Centre geweest en heb 4 broeken gekocht. 4 van hetzelfde merk met andere kleuren en iets andere modellen, een 29, 28, 28 en een 27. Logica? :') Lijkt me dat van hetzelfde merk de broeken redelijk hetzelfde vallen ofzo. Viel me ook vandaag pas op dat het zo uiteenloopt.
Nee hoor :P Van LTB draag ik een jonquil 28 tijdens de normale dagen en een 29 tijdens 'de tijd van de maand'. De Valerie valt groter dus die heb ik bij beide ook weer een maat kleiner. De jonquil scheelt soms zelfs nog wel eens per wassing :') Ook bij jeanscentre.
Maar ach. Ooit had ik een 34 nodig :')
pi_142965957
quote:
17s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 19:15 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Nee hoor :P Van LTB draag ik een jonquil 28 tijdens de normale dagen en een 29 tijdens 'de tijd van de maand'. De Valerie valt groter dus die heb ik bij beide ook weer een maat kleiner. De jonquil scheelt soms zelfs nog wel eens per wassing :') Ook bij jeanscentre.
Maar ach. Ooit had ik een 34 nodig :')
:D oke. duidelijk. Vind het vervelend dat ik dan echt moet passen :P. Heb ook een broek in 29 gepast die ik met geen mogelijkheid over mijn heupen kon krijgen. Waarschijnlijk ook in twee maten groter niet aangekregen :'). En dan wil ik het nog niet eens over lengtematen hebben (ik heb normaal 32, nu heb ik 34 gekocht en die zijn misschien nog wel iets korter dan sommigen waarvan ik 32 heb).

Daarom vond ik primark wel fijn. Maat 36 in het mandje en klaar!
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_142965971
Wow. Die soep is lekker. Nom :9
Ja doei.
pi_142966186
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 19:22 schreef Californium het volgende:

[..]

:D oke. duidelijk. Vind het vervelend dat ik dan echt moet passen :P. Heb ook een broek in 29 gepast die ik met geen mogelijkheid over mijn heupen kon krijgen. Waarschijnlijk ook in twee maten groter niet aangekregen :'). En dan wil ik het nog niet eens over lengtematen hebben (ik heb normaal 32, nu heb ik 34 gekocht en die zijn misschien nog wel iets korter dan sommigen waarvan ik 32 heb).

Daarom vond ik primark wel fijn. Maat 36 in het mandje en klaar!
Ruilen met mijn 'lengtemaat 30 is soms te lang?'? Slank wijf jij!
pi_142966340
quote:
17s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 19:30 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ruilen met mijn 'lengtemaat 30 is soms te lang?'? Slank wijf jij!
Hahaha, ben jij zo klein ja? Ik ben ook 'maar' 1.73 hoor. Maar broek mag altijd wel wat langer zijn omdat ik eigenlijk altijd pumps draag! :P Zou het liefst nog iets langer zijn dan ik nu ben.

O ontopic lijstje die een beetje raar is want ik had mijn wekker niet gezet onder het mom van " lekker uitslapen" en toen werd ik dus om half 2 (!) wakker.
O: Halve bak kwark met wat hagelslag
T: stukjes worst
D: gele en rode paprika, 2 gekookte eieren (erg snel na het ontbijt stiekem dus niet veel honger)
T: als ik straks nog zin heb heb ik nog wat augurkjes met boterhamworst.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_142966705
Broeken kopen is beroerd.. Zit bijna nooit goed. Bij mij zit het nooit goed op de bovenbenen. Zonet korte broeken gekocht en blijkbaar hebben mannen geen billen meer. Allemaal superkrap om je ass, dat is toch niet relaxt in de zomer :?
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 20:13:13 #204
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_142967574
Nou Prob wat ik doe:
fruit in het bakkie, kwark erbij, basterdsuiker erbij.... roeren en dan vla of dubbelvla erbij en dat zo apart mogelijk opeten in een kom :')

Lijst:
O, kwark, vla, bosbessen, mineola
T's: slagroomsoesje, cappuccino, kommetje kippensoep
L: 2 boterhammen ham/tomaat. Grote kom bruine bonensoep met spek en rookworst, 2 bekers melk
T's: grote appel, nectarine, 4 toastjes met brie, 1.2L bier
D: broccoli, biefstuk in geklaarde boter, daarna daarin 400 gr champignons, 4 uien ,2 paprikas en 4 teentjes knoflook gebakken :9 Daarbij komkommersalade en gebakken aardappel
T: Yuk maar aangezien ik toch moet eten dan maar wat chips later
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_142967718
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 19:48 schreef the85mc het volgende:
Broeken kopen is beroerd.. Zit bijna nooit goed. Bij mij zit het nooit goed op de bovenbenen. Zonet korte broeken gekocht en blijkbaar hebben mannen geen billen meer. Allemaal superkrap om je ass, dat is toch niet relaxt in de zomer :?
Of je gaat naar the gay parade?
pi_142967772
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:17 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Of je gaat naar the gay parade?
Nou nee bedankt. Ik ga op vakantie morgen :)
pi_142968428
Last minute kleding shoppen is dan rot. :{

Veel plezier op vakantie morgen. :)
pi_142969698
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:17 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Of je gaat naar the gay parade?
Vanavond!
Worry is a misuse of imagination
pi_142971010
quote:
17s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 19:30 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ruilen met mijn 'lengtemaat 30 is soms te lang?'? Slank wijf jij!
Lengtemaat 30 boks!

O: bak cruesli met Griekse yoghurt
L: kaastosti van speltbrood met beetje ketchup
T: Jillz en 3 toastjes met tonijnsalade
D: biefstuk, frietjes uit de airfryer met mayonaise, tomaatjes en sperziebonen

Heb al de hele dag spierpijn van mn kwartiertje Jillian van gister.. Voelt beetje kansloos haha. Morgenochtend op de crosstrainer intervallen (30s max, 30s joggen, x4) en dan eind van de middag weer Jillian. Vervelende is dat ik al 3 maanden polsblessure heb dus niet kan opdrukken en geen gewichtjes vast kan houden, dus moet even zoeken welke filmpjes van Jillian het minste oefeningen hebben waarbij je dat juist wel moet doen.

Morgen ook weer op de weegschaal en daar ben ik denk ik niet blij mee, gok het zwaarst wat ik ooit ben geweest (wat betekent > 56.5 kilo). Dus maar weer braaf aan de sport en geen vakantie lijstjes meer :)
pi_142971481
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 21:08 schreef Probability het volgende:

[..]

Vanavond!
Wat is er vanavond dan? :P Ik ga morgen wel even bootjes spotten denk ik xD.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 22:03:18 #211
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_142971541
Hoe groot ben jij dan eendje?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_142971629
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:03 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe groot ben jij dan eendje?
1.63 :') met de belachelijk korte benen van mn pa. Die moet een lengtemaat 28 hebben. En ja, die werden ook ooit gemaakt :')
pi_142971708
+33cm en lengtemaat 41 ofzo :+
pi_142971763
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:08 schreef Timmos het volgende:
+33cm en lengtemaat 41 ofzo :+
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 22:11:45 #215
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_142971824
quote:
17s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:06 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

1.63 :') met de belachelijk korte benen van mn pa. Die moet een lengtemaat 28 hebben. En ja, die werden ook ooit gemaakt :')
Ik ook. En met 56 kg ben ik echt dun. Niets om je druk om te maken dus?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_142971842
Zag van de week nog dat er ATB tocht was in de buurt van jouw home-town, Mc, moest toch direct aan jou denken. Fijne vakantie in ieder geval! ^O^

Echte rust is soms waardevoller dan lichte rust, vlindertje... Misschien pols even compleet ontzien :?

Skoap _O_ echt echt echt dikke props voor jouw inzet laatste tijd :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_142971900
quote:
17s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:09 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hmm :+
pi_142972085
Zit er verschil in lengtematen qua type broek?

Ben 1m98 en heb lengtemaat 36, 41 lijkt me dan nogal vreemd...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_142972177
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:11 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik ook. En met 56 kg ben ik echt dun. Niets om je druk om te maken dus?
Ik zit nu op 69 kilo, paar jaar terug was dat 89. Dus toen alle reden om mijzelf druk te maken over afvallen :Y
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:12 schreef V1z0R het volgende:
Zag van de week nog dat er ATB tocht was in de buurt van jouw home-town, Mc, moest toch direct aan jou denken. Fijne vakantie in ieder geval! ^O^

Echte rust is soms waardevoller dan lichte rust, vlindertje... Misschien pols even compleet ontzien :?

Skoap _O_ echt echt echt dikke props voor jouw inzet laatste tijd :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@ spoiler: je bent een man, jullie worden nooit volwassen :*
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:13 schreef Timmos het volgende:

[..]

Hmm :+
:P
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 22:22:26 #220
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_142972237
Haha, je bent toch stiekem wel een echte kerel he V1 :D

Zou een personal trainer die ook *sport)fysio en voeding doet, wat voor mij zijn?
Door mijn heupbreuk doe ik nu al maanden niks, heb geen spieren meer, geen kracht meer.
Zou het wat kunnen zijn?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_142972407
Zou een prima combi kunnen zijn. :)
pi_142972419
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:11 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik ook. En met 56 kg ben ik echt dun. Niets om je druk om te maken dus?
Denk dat je mij bedoelde? Ik ben 1.58 dus toch net nog wat kleiner ;-). Ik ben altijd rond de 50-51 kilo geweest en vond mn figuur dan goed. Nu zou ik 52 ook geen probleem vinden, en 56 ook niet als dat komt door goed getraind te zijn en dus strak lijf maar zwaar door spieren, maar het is nu wel echt vet helaas. Teveel ijsjes en koekjes in combinatie met zomerstop bij hockey..

@Viz: ontlast pols idd zoveel mogelijk nu, op mn ergotherapie oefeningen na, vandaar het interval lopen en de zoektocht naar filmpjes van Jillian waarbij ik mn pols niet hoef te gebruiken :)
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 22:29:45 #223
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_142972505
Verwarde inderdaad eend en vlinder met elkaar.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_142972573
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:29 schreef Tinkepink het volgende:
Verwarde inderdaad eend en vlinder met elkaar.
Whehehe, handig :P
pi_142972646
Dat dacht ik al ;). Het is denk ik ook echt mijn bouw, omdat alles op mn buik en bovenbenen komt en niet waar ik het er wel best bij zou willen hebben (wat verder boven mn buik, haha). Als het wat gelijker verdeeld zou zijn, zou ik het minder erg vinden denk ik :)
pi_142972939
V1z thnx :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_142972975
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Haha, je bent toch stiekem wel een echte kerel he V1 :D

Zou een personal trainer die ook *sport)fysio en voeding doet, wat voor mij zijn?
Door mijn heupbreuk doe ik nu al maanden niks, heb geen spieren meer, geen kracht meer.
Zou het wat kunnen zijn?
Laatste keer dat ik controleerde wel :D
Maar toen met jou naast me dan hou ik me gewoon aan de snelheid (naja toen ook 20km te hard gereden) maar concentreer me wel altijd op het verkeer en gebruik m'n richtingaanwijzers ook altijd en twee handen aan het stuur.

Als ik alleen ben en ik weet dat ik alleen mijzelf er mee heb mocht het misgaan dan trap ik het gas wel in :+

Oh, en wat Mufasa zegt!
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:27 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Denk dat je mij bedoelde? Ik ben 1.58 dus toch net nog wat kleiner ;-). Ik ben altijd rond de 50-51 kilo geweest en vond mn figuur dan goed. Nu zou ik 52 ook geen probleem vinden, en 56 ook niet als dat komt door goed getraind te zijn en dus strak lijf maar zwaar door spieren, maar het is nu wel echt vet helaas. Teveel ijsjes en koekjes in combinatie met zomerstop bij hockey..

@Viz: ontlast pols idd zoveel mogelijk nu, op mn ergotherapie oefeningen na, vandaar het interval lopen en de zoektocht naar filmpjes van Jillian waarbij ik mn pols niet hoef te gebruiken :)
^O^
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_142973669
Avond :W

Ik moet broeken ook altijd goed passen. Ik zit ergens tussen maat 29 en 26 _O- lengte meestal 32, want dat valt mooi over mijn hakken O+

Eten was heerlijk:

- olijven in venkel gemarineerd, gerookte amandelen
- beetje brood en boter
- prosecco
- wijntje
- creme van oude kaas en bieslook
- traditionele tartaar van angus beef
- zeebaarsfilet met pasta en rucola
- perzik en croute met honing-thijm ijs
- koffie en notencake

Trots Uniek? O-) :+ :')
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 22:59:53 #229
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_142973747
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_142973924
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:59 schreef uniekhoorn het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D looooove *O*
pi_142974065
Wauw klinkt lekker An!
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 23:56:44 #232
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_142976332
D-E je hebt van die mooie lijstjes!

Vlinder, wat wil je dan als standaard per dag eten?

Tink O+ hoe gaat het, jij mede oude muts :(
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 00:03:32 #233
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_142976747
Wie eet hier veel Valess??
Die kunnen mij dm 'en
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_142977338
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:56 schreef uniekhoorn het volgende:
D-E je hebt van die mooie lijstjes!

Vlinder, wat wil je dan als standaard per dag eten?

Tink O+ hoe gaat het, jij mede oude muts :(
Gewoon 'normaal', hoewel dat voor iedereen natuurlijk anders is. In elk geval niet meer elke dag een nepmagnum of een halve bak tiramisu als toetje, want dat heb ik de afgelopen twee weken wel gedaan. Ik ontbijt meestal met Griekse yoghurt met cruesli en/of diepvriesfruit en lunch vaak met een kaastosti van speltbrood. In de avond wil ik dan een maaltijd met veel groente en iets van vlees/vis en rijst/speltpasta. Tussendoor als ik trek heb iets van rijstwafel met kipfilet, een tomaat of fruit. Dus wel genoeg eten, maar niet meer al die onzin van ijs, koekjes, chips, veel te grote porties van toetjes en dat dan ook elke dag. Dat scheelt denk ik al een hoop :). Ga ook wel weer een paar dagen de voedingscentrum eetmeter invullen om te zorgen dat ik genoeg kcal binnen krijg en ook genoeg vitamines e.d.
Mn BMR is 1300 kcal, dus wil zo rond 15-1600 gaan zitten op dagen dat ik niet sport en rond 17-1800 op dagen dat ik wel sport (en met sport bedoel ik dan conditietraining die 5 min duurt + een filmpje jillian, of een uur groepsles zumba/piloxing/steppen). Tips of klinkt het wel goed zo?

Edit: bij andere site komt er 1371 uit bij BMR berekenen (Harris benedict formule). Dan mss 100 erbij per dag. Ga zo wel even lezen welke formule beste is bij berekenen BMR.
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 00:20:23 #235
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_142977532
Prima toch Vlinder?
Een eitje, augurkje met ham (ja kom ik weer) is altijd lekker ook als tussendoortje
Soep is zout maar wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lekker

En het moet ook gewoon leuk blijven lijkt mij prima, ook af en toe inderdaad checken of je inname ook qua calorieen nog goed is, vind ik niet verkeerd
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_142977703
Oh ja, eitjes hou ik ook heel erg van! Wel zachtgekookte natuurlijk!
Augurk ook lekker! Hou alleen niet zo van ham (vandaar ook steeds de kaastosti's haha). Wel goeie tussendoortjes, thanks! Weer wat extra afwisseling :)
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 00:29:46 #237
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_142977945
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 00:24 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh ja, eitjes hou ik ook heel erg van! Wel zachtgekookte natuurlijk!
Augurk ook lekker! Hou alleen niet zo van ham (vandaar ook steeds de kaastosti's haha). Wel goeie tussendoortjes, thanks! Weer wat extra afwisseling :)
Kan allemaal ook met rookvlees, boterhamworst (calorierijke!), rosbief (duur)

Gerookte zalm met wat roomkaas opgerold is ook heerijk

En voor ik alles op ga eten ga ik maar naar bed O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_142978983
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 00:29 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Kan allemaal ook met rookvlees, boterhamworst (calorierijke!), rosbief (duur)

Gerookte zalm met wat roomkaas opgerold is ook heerijk

En voor ik alles op ga eten ga ik maar naar bed O+
Rookvlees, rosbief, gerookte zalm met roomkaas O+

Ik denk dat ik ook maar beter kan gaan slapen ;) en morgen langs de slager! En visboer! Slaap lekker!
pi_142983451
Bwoh gisteren bij de ekoplaza al het brood afgeprijsd want einde van de dag. Heb volkoren hazelnoten/rozijnenbrood gekocht en het is echt gruwelijk lekker :9 Maar zal er normaal nooit 3.50 voor betalen, hehe.

Uniek, mn lijstje ging gisteren wel beetje de mist in. Iets met moe, in slaap vallen, D daardoor niet gedaan etc.
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 12:01:07 #240
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_142985477
Dank aan de zoemvlieg die rond mijn hoofd cirkelde vanmorgen.

Blijven liggen was niet meer leuk dus ik ben naar de sportschule gegaan om 8:45 :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_142985633
Lijstje

O: speltvlokken + cocosmelk
L: 2 rogge zuurdesem crackers met truffelkaas en een klein bakje hutte kase
T: komkommer en tzaziki
D: uit eten :9

En goed bezig Maria!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_142985930
Goed bezig Maria!
Ik heb vanmorgen braaf mn 5 minuten conditietraining gedaan op de crosstrainer en ontbeten met bak cruesli met yoghurt. Nu in trein richting oma, straks kijken of ik in Den Haag ergens een lekker broodje kan fixen. Met gerookte kip en avocado of met rookvlees ofzo :).
pi_142986620
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 12:24 schreef vlindertje89 het volgende:
Goed bezig Maria!
Ik heb vanmorgen braaf mn 5 minuten conditietraining gedaan op de crosstrainer en ontbeten met bak cruesli met yoghurt. Nu in trein richting oma, straks kijken of ik in Den Haag ergens een lekker broodje kan fixen. Met gerookte kip en avocado of met rookvlees ofzo :).
Wat houdt dat in dan, 5 minuten conditietraining? 5 minuten krachttraining kan ik me nog voorstellen, maar 5 minuten conditietraining? De warming up duurt normaal al langer :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_142986735


Blij met mijn nieuwe heerlijk zittende jeans en knalroze pumps O+
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_142987626
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 12:59 schreef Californium het volgende:
[ afbeelding ]

Blij met mijn nieuwe heerlijk zittende jeans en knalroze pumps O+
Je ziet er goed uit! ^O^
pi_142988307
Vind ik ook. Thx! Nu niet meer aankomen en al helemaal niet meer afvallen :)
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_142990997
Wauw Californium!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_142991888
Thx! O+
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 17:13:05 #249
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_142992922
Looking good Cali !!!! Perfect figuur

Lijst:
O: dubbele boterham gekookt ei , han en tomaat, beker melk
T's: appel, stukjes verse ananas
L: 2 beschuiten kaas, plak suikerbrood met boter
T's: Heineken, verse ananas, blokje chocolade, halve mineola
D: gestoofde prei, bloemkool, verse rode bieten erbij en een stuk lever met ui. Gekookte aardappelen met pakjesjus
T's: kwark, vla, bosbessen. Nibbit :9
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 18:42:09 #250
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_142995049
Thankies Schaapsel en Vlinder O+

Cali waow! Slankie :D

Vlinder, ben ook benieuwd naar idee achter de 5 min! Hyperefficient sporten? ^^ broodje rookkip en avocado :9

Ik heb vanmiddag voor het eerst karnejus op! Karnemelk met jus d'orange. Yum!

En ik kwam een giga hoosbui tegen. Zonder jas. Op slippers. Maar goed dat ik ondanks mijn frisdrankconsumptie niet van suiker ben :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 19:21:39 #251
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_142995989
O muesli met rijstmelk, grote kop thee en glas rijstmelk
T aardbeiengebakje van bakker Klootwijk :D
L 1 boterham met vegetarisch plakje worst (nooit eerder gegeten)
T 3 dropjes
A schaaltje macaroni

Eindelijk iets van eetlust terug *O*
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 21:32:54 #252
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_142999858
Dikke duim voor jou Maria. Sportschool :X

Heb vandaag 10 km gefietst zonder pauze... Yeah mijn heup knapt echt zo op.

Ben alleen, had ik heel erg zin in en nu verveel ik mij :')

Oja, en fuck alle dure (body)lotions.
De goedkope pure vasaline van de Action is zo fijn O+

[ Bericht 20% gewijzigd door uniekhoorn op 02-08-2014 21:39:53 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143000937
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 21:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Dikke duim voor jou Maria. Sportschool :X

Heb vandaag 10 km gefietst zonder pauze... Yeah mijn heup knapt echt zo op.

Ben alleen, had ik heel erg zin in en nu verveel ik mij :')

Oja, en fuck alle dure (body)lotions.
De goedkope pure vasaline van de Action is zo fijn O+
Vaseline zonder toevoegingen Uniek?

Zet een filmpje op en knaag er wat lekkers bij op?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 22:18:47 #254
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143001274
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 22:09 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Vaseline zonder toevoegingen Uniek?

Zet een filmpje op en knaag er wat lekkers bij op?
Yep, pure vaseline :Y


Een film, mijn concentratietijd is zo'n max. 30 min. dat lukt niet :')

Hoe is het met jou Ml?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143001690
@de vragen over mn 5 minuten conditietraining: haha, ja elke keer als ik het typ vind ik het ook een beetje raar klinken. Die 5 minuten zijn overigens wel zonder de warming-up mee te rekenen ;). Bij hockey hebben we altijd een deel conditietraining wat niet heel lang duurt maar als je het regelmatig doet wel heel effectief is (en zeker als je daarna nog ruim een uur hockey training hebt). Een hockeyveld is opgedeeld in vier kwarten, waarbij de afstand tussen de achterlijn en de 23-meter lijn, heel verrassend, 23 meter is. Je loopt steeds 5 zijden (dus achterlijn-23 meter lijn is 1 zijde, terug is 2, enz). Daarna heb je 30 seconden rust. Gedurende het seizoen bouw je de tijd die je krijgt om die 5 zijden te lopen af, en kan je ook het aantal herhalingen opbouwen.

Ik begin nu met 4 herhalingen en probeer de 5 zijden steeds in max 30 seconden te lopen. Dus dat is 30s sprint, 30s rust, en dat 4 keer. Duurt dus maar 4 minuten, of iets meer afhankelijk van hoe snel ik de 5 zijdes steeds ren. En daarna ben ik dan helemaal kapot. Of daarvoor al. Doel is om dit voor eind augustus in elk geval opgebouwd te hebben naar 5 herhalingen, omdat we bij hockey meestal het seizoen beginnen met 5 herhalingen waarbij de 5 zijdes steeds in 30s gelopen moeten zijn. Het klinkt heel easy maar na die 4 minuten ben ik zo kapot elke keer, veel langer moet t ook niet duren. Die 5 zijden loop ik dus ook wel elke keer op 100% (hoewel de 100% van de 4e herhaling wel wat lager ligt dan de 100% van de eerste, haha). Maar het is dus niet een vervanging van 'normaal' sporten ofzo, meer een toevoeging op die voor mn 'hockey conditie' heel nuttig is. Wilde het eigenlijk de hele zomer door 3x per week doen, maar aangezien de zomer al half voorbij is, is dat mislukt. Maar probeer mezelf vanaf gister elke dag van de bank te schoppen om toch nog op tijd weer fatsoenlijke conditie te hebben. Dat het dan maar 5 minuten afzien is, helpt wel een beetje mee ;).

Zet het er steeds expres bij in lijstjes, omdat 5 min conditietraining natuurlijk gepaard kan gaan met wat minder 'extra' eten dan de conditietraining die de meesten in hun hoofd hebben zitten denk ik ;)


Cali, ziet er goed uit!

Lijst:
B: 5 min conditietraining
O: yoghurt met cruesli
L: panini tomaat mozzarella
T: 6 kleine rijstwafels met gebraden kipfilet
D: noodles met (veel) roerbakgroente
T: Griekse yoghurt met diepvries fruit

[ Bericht 12% gewijzigd door vlindertje89 op 02-08-2014 22:38:45 ]
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 23:26:57 #256
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_143003499
Ohhh dat verklaart een boel Vlindert! :D

Dank voor de Uniekhoorn-duim O+ Ik vind sportschule wel leuk meestal :D Afhankelijk van het volk wat je tegenkomt he :+

Al wat leuks aan het doen? *O* Ik slinger een spelletje aan.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 3 augustus 2014 @ 00:05:26 #257
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143004806
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 23:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohhh dat verklaart een boel Vlindert! :D

Dank voor de Uniekhoorn-duim O+ Ik vind sportschule wel leuk meestal :D Afhankelijk van het volk wat je tegenkomt he :+

Al wat leuks aan het doen? *O* Ik slinger een spelletje aan.
Ik heb de sportschool gemaild, als ik durf dan volgende week heen voor een gesprekje

Leuks aan het doen behalve dan de zak Nibbits leegeten en 2 verloren gewaande oliebollen uit de vriezer te eten?
Nee niks :+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143006203
Zal ik dan ook maar een lijstje doen :') hij is redelijk meh. Ik mis nogal wat groente.

O: halve bak Turkse yoghurt met optimel vanille vla en wat hagelslag :9
L: halve bak verse volkeren pasta ricotta spinazie van de ah met een half bakje rode saus en 2 rauwe paprika :9
T: 2e halve bak Turkse yoghurt met bovenstaande toevoegingen
D: rundervink, de broccoli was niet meer goed.
T: beetje vanille vla

Ook nog wat ranja tussendoor en volgens mij nog ergens een tomaat. Beetje saai en weinig afwisselend maar kwark en Turkse of Griekse yoghurt O+. Ergens rond de 2000 . kcal.

Thx voor alle complimenten! O+
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_143010426
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:01 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Wat is er vanavond dan? :P Ik ga morgen wel even bootjes spotten denk ik xD.
Was ook feest, maar moet wel beetje je ding zijn :P
Worry is a misuse of imagination
pi_143010446
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:12 schreef V1z0R het volgende:
Zag van de week nog dat er ATB tocht was in de buurt van jouw home-town, Mc, moest toch direct aan jou denken. Fijne vakantie in ieder geval! ^O^

Echte rust is soms waardevoller dan lichte rust, vlindertje... Misschien pols even compleet ontzien :?

Skoap _O_ echt echt echt dikke props voor jouw inzet laatste tijd :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou ik ook doen :P of juist heeeeeel rustig rijden :')
Worry is a misuse of imagination
pi_143010468
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 00:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Wie eet hier veel Valess??
Die kunnen mij dm 'en
Zoveel gegeten bij m'n ouders dat ik het nu al heel lang niet heb gegeten. Misschien weer eens proberen? Of is vast met meel gemaakt
Worry is a misuse of imagination
pi_143010514
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 18:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Thankies Schaapsel en Vlinder O+

Cali waow! Slankie :D

Vlinder, ben ook benieuwd naar idee achter de 5 min! Hyperefficient sporten? ^^ broodje rookkip en avocado :9

Ik heb vanmiddag voor het eerst karnejus op! Karnemelk met jus d'orange. Yum!

En ik kwam een giga hoosbui tegen. Zonder jas. Op slippers. Maar goed dat ik ondanks mijn frisdrankconsumptie niet van suiker ben :+
Karnejus? Is dat zelfgemaakt? In Duitsland stond er ijs met sinaasappelsap op de kaart
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? zondag 3 augustus 2014 @ 10:55:12 #263
70532 loveli
N
pi_143010572
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 10:48 schreef Probability het volgende:

[..]

Zoveel gegeten bij m'n ouders dat ik het nu al heel lang niet heb gegeten. Misschien weer eens proberen? Of is vast met meel gemaakt
Is van zuivel gemaakt.
crap in = crap out
pi_143010707
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 10:44 schreef Probability het volgende:

[..]

Was ook feest, maar moet wel beetje je ding zijn :P
Ja was leuk :D. Bootjes kijken, beetje dansen op een veel te druk plein en drankjes op een terras met vrienden. Schijnt dat ik volgende keer mee mag/moet op een boot :P.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_143011142
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 10:55 schreef loveli het volgende:

[..]

Is van zuivel gemaakt.
Maar dat korstje dan?
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? zondag 3 augustus 2014 @ 11:38:10 #266
70532 loveli
N
pi_143011231
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 11:33 schreef Probability het volgende:

[..]

Maar dat korstje dan?
Geen idee, carnivoor hier oO<
crap in = crap out
pi_143013587
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 11:38 schreef loveli het volgende:

[..]

Geen idee, carnivoor hier oO<
Haha
Worry is a misuse of imagination
pi_143013716
Valess vind ik echt een van de meest vreselijke nepvleesunits. Brrr :X
pi_143014656
Halloumi is nice! :9

Gister drie doden gestorven in de sportschool met die benauwdheid. Ik kreeg een dip tijdens het dippen, bijna uit de dipstation donderen met 45kg extra gewicht is niet aan te raden. :')
  zondag 3 augustus 2014 @ 21:33:54 #270
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143030053
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 13:59 schreef Mufasa208 het volgende:
Halloumi is nice! :9

Gister drie doden gestorven in de sportschool met die benauwdheid. Ik kreeg een dip tijdens het dippen, bijna uit de dipstation donderen met 45kg extra gewicht is niet aan te raden. :')
Geen 1000? Mietje :{w
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 4 augustus 2014 @ 00:07:42 #271
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_143037493
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 10:51 schreef Probability het volgende:

[..]

Karnejus? Is dat zelfgemaakt? In Duitsland stond er ijs met sinaasappelsap op de kaart
Ja volgens mij gewoon karnemelk met jus! Verder niks mafs / moeilijks aan, maar wel verbazingwekkend lekker :D

IJs met sinaasappelsap lijkt me ook wel wat :Y Maar dan kan ik denk ik beter karnemelk drinken :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_143042258
Mogge
Eettechnisch slecht weekend gehad.
Vrijdagavond nogal veel (door elkaar) gedronken, dus zaterdagochtend kwam het weer retour en heb ik tot twee uur niets op. Op de lapjesmarkt me weer beter gevoeld, want daarna wel lekker geluncht met salade, kippesoep en boterhammen sla/tomaat.
Toen het avondeten, bij iemand anders. Wortelsoep met zure room (geschift) was toch een aparte ervaring.

Gister alweer iets beter:
gebruikelijk zondagO van zachtgekookte eitjes en 2 croissantjes,
L was 2 dubbele boterhammen met sla/tomaat/ei, T's stukje harde spaanse nougat (lidl :9 ), glaasje rose, paar plakjes spaanse droge worst
D pittig gemarineerde kabeljouw met aardappel, tomaat en olijf uit de oven
T klein bakje ijs

Plan voor vandaag (heb nog vakantie)
O halfvolle roeryoghurt met muesli (heb nu van eat natural, is erg lekker)
L 2 dubbele boterhammen vleesbeleg
T appel
D roedjak met rijst en snijbonen
T ?

Activiteitenplanning is studeren en hobbyen. Als ik zin heb nog sporten, maar sowieso naar de stad lopen voor de boodschappen. En ik heb het plan mn blog weer te gaan bijhouden, dus dat houdt me ook wel weer bezig.
pi_143043055
Maria: :D :')
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 10:45 schreef Probability het volgende:

[..]

Zou ik ook doen :P of juist heeeeeel rustig rijden :')
Reden de snelweg op :+
Ach, af en toe ook wel even goed 'm weer wat hoger in de toeren te trekken :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 4 augustus 2014 @ 10:06:04 #274
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_143044322
Ben de moed aan het verzamelen om me in te schrijven voor kickboxing, krijg er gratis insanity training en onbeperkt fitness bij.

Maar die mannen die lesgeven en de heren die op de website staan zijn echt :') Zou ik normaal gesproken toch een blokje voor omlopen.

O muesli met turkse yoghurt
L tosti ham kaas
A onbekend

Tussendoortjes nog onbekend, als ik de stad inga misschien een bolletje yoghurtijs, en anders wat dadels. En de appels aan de boom zien er ook rijp uit dus misschien dat ik die ga testen *O*
  Vis een optie? maandag 4 augustus 2014 @ 14:28:12 #275
70532 loveli
N
pi_143051718
Zijn ze goed/professioneel? Dan /care.

Gisteren fanatiek iets van kt gedaan, vandaag uitrust/opruimdagje.
crap in = crap out
pi_143051985
Eindelijk een afspraak geregeld @bloedbank, ben het slechts al 3 jaar? van plan of zo :')

Lijstje:

O: niks, kots misselijk, de straf denk ik van gisteren weer eens een vette hap eten...
L: ijsberg sla met komkommer, tomaat, feta, tzatziki + rogge/zuurdesem cracker met truffelkaas
T: stukje 70% chocolade
T: handje nootjes
S: zumba 45 min
D: salade caprese en kipfilet ingesmeerd met kip tikka kruiden en komkommer salade.
T: yoghurt als ik het nog weg krijg :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_143052789
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:28 schreef loveli het volgende:
Zijn ze goed/professioneel? Dan /care.

Gisteren fanatiek iets van kt gedaan, vandaag uitrust/opruimdagje.
Wat zij zegt!

Hier lijstje, ongeveer:

O: speltbrood met boter en kaas, thee
B: 30 minuten wandelen
S: 30 minuten yoga
L: griekse salade met spinazie en van alles lekkers
T: pure chocolade en thee met met
D: ik denk een AVGtje

Ohw en als jullie een push up uitdaging willen die net ff anders is dan anders:

Van downward dog voetje naar het hoofd en dan door de armen zakken. Je krijgt dan zo iets. Vooral terug omhoog is heerlijk zwaar :%

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 4 augustus 2014 @ 15:59:07 #278
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_143054685
Eigenaar is meervoudig Nederlands kampioen, dus vast wel. Bel morgen, ken mezelf, wil meteen fanatiek doen maar m'n rug kan nog niet alle klappen aan vrees ik.

Het is koud vandaag :o
pi_143070043
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 15:59 schreef Brannagh het volgende:
Eigenaar is meervoudig Nederlands kampioen, dus vast wel. Bel morgen, ken mezelf, wil meteen fanatiek doen maar m'n rug kan nog niet alle klappen aan vrees ik.

Het is koud vandaag :o
Als het echte pro's zijn houden ze rekening met blessures/belasting, al helemaal bij beginners :). Wel goed eten he, als je fanatiek gaat trainen. Je wil niet out gaan tijdens het trainen, en je wil ook niet dat je jezelf voor niets in het zweet werkt omdat je lijf de voedingsstoffen niet heeft om spieren op te bouwen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_143071747
Wat Chico zegt.

Bij mijn gym hebben ze ook zak training gaat er vaak wat rustiger aan toe. Als ze dat hebben zou ik daarmee beginnen.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 00:16:00 #281
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143073766
Heb sportschool hier ook gemaild voor een PT en sportfysio en voeding. Nog niks gehoord though maar ben er wel weer klaar mee, wil weer spierkracht, conditie en iets van andere contacten.. eerst die enorme drempel over maar door jullie allemaal ben ik wel zover, thanks O+
Vind het doodeng hoor :r
En het kost ook nog eens een rib uit mijn lijf, blijft er helemaal niks meer van mij over :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_143074295
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 00:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb sportschool hier ook gemaild voor een PT en sportfysio en voeding. Nog niks gehoord though maar ben er wel weer klaar mee, wil weer spierkracht, conditie en iets van andere contacten.. eerst die enorme drempel over maar door jullie allemaal ben ik wel zover, thanks O+
Vind het doodeng hoor :r
En het kost ook nog eens een rib uit mijn lijf, blijft er helemaal niks meer van mij over :')
Wat vind je zo eng dan?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 00:53:13 #283
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143074970
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 00:32 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Wat vind je zo eng dan?
dan moet ik weer aan de slag en ben best moe van alles.

Nah, we zien wel, komt goed *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? dinsdag 5 augustus 2014 @ 02:02:19 #284
70532 loveli
N
pi_143076473
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 00:53 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

dan moet ik weer aan de slag en ben best moe van alles.

Nah, we zien wel, komt goed *O*
Een breuk laten helen kost je lichaam een bult energie. Rustig aan en onder begeleiding opbouwen.
crap in = crap out
pi_143078378
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 00:53 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

dan moet ik weer aan de slag en ben best moe van alles.

Nah, we zien wel, komt goed *O*
:*
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 08:13:19 #286
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143078416
Riem zit plots nog een gaatje strakker... tijd voor nieuwe broeken :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_143078912
Mijn riem is gesneuveld. Hij was op aan gaatjes :')
pi_143079278
Wat ik gister gegeten heb:

O: Lion ontbijtgranen
T: Kiwi
L: 2 Rijstwafels barbecue paprika
T: Fuji appel
D: Macaroni zelfgemaakt (700 g)
T: Radler Grolsch
S: Half uurtje gewandeld in de pauze

Ik denk dat ik savonds te veel eet en ik meer moet eten bij het ontbijt en de lunch. Of is dit wel gezond?

Mijn doel is om wat af te vallen. Net iets te zwaar volgens de BMI calculator

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2014 09:38:53 ]
  Vis een optie? dinsdag 5 augustus 2014 @ 09:32:47 #289
70532 loveli
N
pi_143079388
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 09:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Lion ontbijtgranen
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 5 augustus 2014 @ 09:35:13 #290
70532 loveli
N
pi_143079425
Rijstwafels als lunch stelt niks voor, macaroni schrijf je zonder 'e' en gewandeld is met een 'd'.

Ik denk dat je te veel koolhydraten eet en te weinig gezonde vetten en eiwitten.
crap in = crap out
pi_143079478
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 09:32 schreef loveli het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Duidelijke taal! :D maar gister was het laatste beetje. Vanochtend een schaaltje optimel aardbeien yoghurt genomen :)
pi_143079614
Lijstje

O:eiwit shake met cocos melk (geen honger)
L:omelet van 3 eieren met tomaat / klein bakje huttenkase
T: rogge/zuurdesem cracker met truffelkaas
S: 30 min shabam, 30 min grit, 1 uur bodypump
D: spelt pasta bolognaise
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_143079662
Planning voor vandaag:
O: Turkse yoghurt met cruesli
L: kaastosti speltbrood met ketchup
T: halve mango
D: ? misschien gewokte wilde spinazie met zongedroogde tomaatjes en geitenkaas
S: 5 min conditietraining

Moet nog even een goed moment zoeken voor mn training. 's ochtends is het makkelijkst, alleen ben ik een ontzettend avondmens en ren ik 's avonds veel lekkerder. Maar dan zit ik ook weer met avondeten (moet 3 uur na het eten niet gaan rennen want dan komt t er weer uit) en heel laat heb ik dan geen zin meer haha. Ga vandaag proberen om 17.00 te gaan, kijken hoe dat bevalt.

@MarkoAlmelo, eens met loveli. Wat zit er allemaal bij je macaroni? Je ontbijt bestaat vrijwel volledig uit suiker, je lunch is ook alleen maar koolhydraten plus wat kruiden/smaakstoffen en je avondeten kan ik zo zonder meer info weinig over zeggen (maar is iig weer koolhydraten). Daarnaast zou ik idd meer eten bij ontbijt en lunch.

[ Bericht 11% gewijzigd door vlindertje89 op 05-08-2014 09:53:09 ]
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 10:50:58 #294
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_143080986
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 09:32 schreef loveli het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D

Calvin & Hobbes O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 00:53 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

dan moet ik weer aan de slag en ben best moe van alles.

Nah, we zien wel, komt goed *O*
:* O+

Komt sowieso goed want superuniekhoorn :7
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_143081490
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 00:53 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

dan moet ik weer aan de slag en ben best moe van alles.

Nah, we zien wel, komt goed *O*
Oh ja, scheur in het onderstel...
En inderdaad, komt vast goed :Y
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_143082042
Ice tea waterijs! Gister erg weinig gedaan door slechte slapen, vandaag naar markt + lidl geweest, heb weer genoeg groentes in huis, ik ga straks zoete aardappelsoep maken voor lunch.
pi_143082510
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 09:47 schreef vlindertje89 het volgende:
@MarkoAlmelo, eens met loveli. Wat zit er allemaal bij je macaroni? Je ontbijt bestaat vrijwel volledig uit suiker, je lunch is ook alleen maar koolhydraten plus wat kruiden/smaakstoffen en je avondeten kan ik zo zonder meer info weinig over zeggen (maar is iig weer koolhydraten). Daarnaast zou ik idd meer eten bij ontbijt en lunch.
oke thnx. Ik heb vanochtend als ontbijt optimel aardbeien yoghurt gehad. En als lunch zat ik aan een crackers met een stukje beenham? Is dit gezonder?

Bij de macaroni zat tomatensaus + gehakt + zakje groente + gebakken ei
  Vis een optie? dinsdag 5 augustus 2014 @ 12:05:15 #298
70532 loveli
N
pi_143083119
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 11:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

oke thnx. Ik heb vanochtend als ontbijt optimel aardbeien yoghurt gehad. En als lunch zat ik aan een crackers met een stukje beenham? Is dit gezonder?

Bij de macaroni zat tomatensaus + gehakt + zakje groente + gebakken ei
Wat heb je nodig aan voedingsstoffen? Wat kom je tekort als je naar je eetlijstjes kijkt? Wat lust je graag/vind je makkelijk/is voor jou praktisch om te eten?

Optimel yoghurt aardbei zit ook nog vol suiker, geen vet (vet is niet slecht!). Een cracker bevat wel vezels, maar verder ook alleen koolhydraten.

Als je ontbijt met bv. brood met ei, havermout of een bak kwark, is een cracker als lunch een ander verhaal dan wanneer je met optimel aardbei ontbijt. Het heeft weinig zin om op onderdelen af te kraken als het totaal aan voedingswaarde ok is. Omgekeerd kunnen de onderdelen op zoch best ok zijn, maar als het geheel niet alle voedingsstoffen bevat die je binnen zou willen krijgen, dan krijg je geen stickertje.

Ga eens inlezen/nadenken over wat je nodig hebt en kijk hoe je daar op een dag invulling aan kunt geven. Hint: groenten zijn altijd ok voor vitamines en andere sofjes, eiwitten zijn nodig voor spieropbouw en je hersenen bestaan uit vet.
crap in = crap out
pi_143084497
Sticker met "For rectal use only" en zo?! :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 14:46:33 #300
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143088520
Jullie zijn zo vreselijk lief en jullie hel pm mij echt! Daat hebben jullie geen idee van.

Maria, jij bent gek :D O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 14:48:05 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_143088570
Loveli wat zeg je toch weer verstandige dingen!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')