Gasten van 2014quote:Zomergasten is een Nederlands televisieprogramma van de VPRO dat elk jaar in de zomer, meer bepaald rond augustus, op zondagavond rechtstreeks uitgezonden wordt. Het programma bestaat sinds 1988 en werd bedacht door Krijn ter Braak. In een avondvullend programma mag iedere zondag een bekende of interessante Nederlander, Vlaming of Nederlandssprekende buitenlander zijn of haar favoriete televisieavond samenstellen. De gast komt meestal uit de literatuur, wetenschap, televisie, de politiek of het bedrijfsleven. De gekozen fragmenten worden getoond en aan de hand daarvan wordt de gast geïnterviewd door een interviewer/presentator. Het programma is in zijn anno 2013 25-jarig bestaan uitgegroeid tot een van de bekendste programma's van de Nederlandse publieke omroep. Na elke aflevering van het programma wordt sinds een aantal jaren een film uitgezonden die door de zomergast van de avond werd uitgekozen.
Wat heeft dat met iets te maken. Snoop Dogg, Slash, Herman Brood, de Gallaghers etc. Zijn ook allemaal engnekken, kunnen ze nog wel talent in muziek hebben.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:24 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik vind hem maar een engnek, maar aks jouw dochter ermee thuis mag komen, jou zaak,
Inderdaad...quote:Op zondag 27 juli 2014 22:26 schreef MrSalazar het volgende:
Ja man. 'rotjoch' als gast bij dit programma.
Met enige verschil dat zij allemaal geen vrouwen geslagen, verkracht en aan het tippelen hebben gezet....quote:Op zondag 27 juli 2014 22:26 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat heeft dat met iets te maken. Snoop Dogg, Slash, Herman Brood, de Gallaghers etc. Zijn ook allemaal engnekken, kunnen ze nog wel talent in muziek hebben.
Wat een gezellige aannamequote:
2 Natuur films. 1 over een rat en ander een wolf...quote:Op zondag 27 juli 2014 22:28 schreef KWAKje het volgende:
[..]
Wat een gezellige aanname
Nee, ik wil weten wat hem zomergast maakt. Heeft hij een uniek idee? Achtergrond? Uitvoering? Plan? Weetikveelwat?
Of zijn de redenen praktisch? Is hij uitgenodigd zodat de doelgroepen 'jong', allochtoon (of hoe heet dat tegenwoordig?) en 'kunst' tegelijk worden bediend?
Intradesting.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:26 schreef Apostrof het volgende:
Niet Steen en Spinal als 101 Barz fragment kiezen
101 Barz Steen & Spinal:
oh dat had ik gemistquote:Op zondag 27 juli 2014 22:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
Met enige verschil dat zij allemaal geen vrouwen geslagen, verkracht en aan het tippelen hebben gezet....
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ergast-jim-taihuttu/quote:Op zondag 27 juli 2014 22:28 schreef KWAKje het volgende:
[..]
Wat een gezellige aanname
Nee, ik wil weten wat hem zomergast maakt. Heeft hij een uniek idee? Achtergrond? Uitvoering? Plan? Weetikveelwat?
Of zijn de redenen praktisch? Is hij uitgenodigd zodat de doelgroepen 'jong', allochtoon (of hoe heet dat tegenwoordig?) en 'kunst' tegelijk worden bediend?
Aan de reacties te zien was het niet interessant. (Ik ben ook pas net ingeschakeld)quote:Op zondag 27 juli 2014 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
Helaas te laat ingeschakeld. Twijfel of ik nog het begin terug ga kijken..
Knappe jongen wel.
Deels aanname hoor... maar hij stond daar met kempi en ze zitten nu beide vast dus... Kempi vanwege vrouwen handel en mishandeling.quote:
Ik lees wat over de Energiehal en rap, ik ga wel terugkiekenquote:Op zondag 27 juli 2014 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Aan de reacties te zien was het niet interessant. (Ik ben ook pas net ingeschakeld)
Ik verwacht alleen wat van komende week en 17 augustus eigenlijk.
24 augustus met Van Reybrouck verwacht ik het meest van.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Aan de reacties te zien was het niet interessant. (Ik ben ook pas net ingeschakeld)
Ik verwacht alleen wat van komende week en 17 augustus eigenlijk.
Kempi zit vast ja en daar ga die vrolijke jongen net een optreden mee weg. En hij zij dat die Mocro vast zat maar een hele lieve jongen is....(lovereboy)quote:
Ik moet die van vorige week ook nog zien. Al vind ik Freek als persoon een vreselijke man.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik lees wat over de Energiehal en rap, ik ga wel terugkieken
Dat was een interessant fragment, de hele documentaire lijkt me de moeite wel waard.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik lees wat over de Energiehal en rap, ik ga wel terugkieken
van Reybrouck kan ook nog wel prima worden ja.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
24 augustus met Van Reybrouck verwacht ik het meest van.
Ik grinnikte hardopquote:Op zondag 27 juli 2014 22:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
2 Natuur films. 1 over een rat en ander een wolf...
Zelfs Dries Roelvink zou meer te melden hebben.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:36 schreef KWAKje het volgende:
[..]
Ik grinnikte hardop
Dan hoeft Freek Vonk ook niet meer te komen...
Is dit dan het moment waarop we concluderen dat mensen zonder relevantie Zomergast kunnen worden? Dan stel ik voor om volgend jaar Onbekenden mensen uit te nodigen.
Jij vindt dat hij niet relevant is, ik vind dat wel. Die jongen is de hele wereld aan het veroveren met zijn films en muziek.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:36 schreef KWAKje het volgende:
[..]
Ik grinnikte hardop
Dan hoeft Freek Vonk ook niet meer te komen...
Is dit dan het moment waarop we concluderen dat mensen zonder relevantie Zomergast kunnen worden? Dan stel ik voor om volgend jaar Onbekenden mensen uit te nodigen.
Ik zie ook wel een veelbelovende toekomst voor hem.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij vindt dat hij niet relevant is, ik vind dat wel. Die jongen is de hele wereld aan het veroveren met zijn films en muziek.
Dat klopt, maar misschien is het te vroeg om hem uit te nodigen?quote:Op zondag 27 juli 2014 22:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij vindt dat hij niet relevant is, ik vind dat wel. Die jongen is de hele wereld aan het veroveren met zijn films en muziek.
Hele wereld? Nederland is een klein land en het filmwereldje nog kleiner.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat er gewoon echt niet veel in zijn hoofd zit. Wilfried de Jong geeft perfecte voorzetten, zoals nu weer wanneer hij tot een rode draad in het werk van Taihuttu probeert te komen, maar hij slaat die poging meteen dood met: 'ik denk het'quote:Op zondag 27 juli 2014 22:40 schreef truthortruth het volgende:
Ik denk dat zijn probleem voornamelijk is dat wat in z'n hoofd zit, hij niet gemakkelijk onder woorden kan brengen, zeg maar.
Nu zeker ja, te weinig ervaring en een uniek toekomst had hem kunnen redden, maar hij kan goed alsof hij slim is, maar is dat niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat klopt, maar misschien is het te vroeg om hem uit te nodigen?
Ik vind het wel fijn als ze ook wat jongere mensen erbij hebben. Nee, geen 6, maar 2 is prima. Ik hoef geen 6 Freeks over hoe vroeger alles beter was.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat klopt, maar misschien is het te vroeg om hem uit te nodigen?
Ja dit wel denk ik.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nah, je hoort dat die best wel wat dingen weet en voelt en kent zeg maar. Alleen het komt er niet uit.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik denk dat er gewoon echt niet veel in zijn hoofd zit. Wilfried de Jong geeft perfecte voorzetten, zoals nu weer wanneer hij tot een rode draad in het werk van Taihuttu probeert te komen, maar hij slaat die poging meteen dood met: 'ik denk het'
Ik schakel net in dus ik kan het je niet vertellen, maar die jongen heeft 2 hele succesvolle films gemaakt en draait als dj op de grootste feesten ter wereld. Dat vind ik al best wat.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:40 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nederland is een klein land en het filmwereldje nog kleiner.
Kan je inhoudelijk zijn en zeggen wat interessant is aan wat hij vertelt? zegmaar
Was dat ook niet met die puisten uitknijpenquote:Op zondag 27 juli 2014 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dit wel denk ik.
Ik vind het wel tof, zo een ander 'type' gast.
En we kunnen onmogelijk alle gasten leuk vinden.
Die bolle van Gooische vrouwen vond ik een paar jaar terug ook niks. Urenlang gelul over eten
Jullie nu een nat broekje... mogen wij dan een naakte Doutzen 3 uurlang zonder wat te zeggen?quote:Op zondag 27 juli 2014 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dit wel denk ik.
Die bolle van Gooische vrouwen vond ik een paar jaar terug ook niks. Urenlang gelul over eten
Aha, in dit stukje staan interessante gespreksonderwerpen die al wel zijn aangestipt maar die bij mij niet op die manier zijn aangekomen.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ergast-jim-taihuttu/
Oei, dan moet ik echt even goed terugdenkenquote:Op zondag 27 juli 2014 22:43 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Was dat ook niet met die puisten uitknijpen?
Sowieso vindt iedereen andere gasten leuk. Ik vind het altijd leuk als het over concept art gaat en een gast er goed bij kan vertellen hoe hij zoiets ziet, maar iedereen heeft daar een andere beleving bij.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dit wel denk ik.
Ik word niet warm of koud van hem. Ik kijk liever 3 uur naar Tom Dumoulin dan.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jullie nu een nat broekje... mogen wij dan een naakte Doutzen 3 uurlang zonder wat te zeggen?
Sowieso hoef ik geen Freek, maar ik snap je punt.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:41 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn als ze ook wat jongere mensen erbij hebben. Nee, geen 6, maar 2 is prima. Ik hoef geen 6 Freeks over hoe vroeger alles beter was.
quote:Op zondag 27 juli 2014 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik word niet warm of koud van hem. Ik kijk liever 3 uur naar Tom Dumoulin dan.
Van mij wel hoorquote:Op zondag 27 juli 2014 22:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jullie nu een nat broekje... mogen wij dan een naakte Doutzen 3 uurlang zonder wat te zeggen?
Zeg nou zelf alors, wie heb je liever, Jim of Tom?quote:
Moet ik echt kiezen? Ik vind ze wel gelijk.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeg nou zelf alors, wie heb je liever, Jim of Tom?
Zo oppervlakkig en nietszeggendquote:
Hij heeft daar wel een hand in jaquote:Op zondag 27 juli 2014 22:45 schreef Cracka-ass het volgende:
Draait en produceert hij überhaupt wel? Dat doet Boaz toch?
vond het juist wel meevallen met Carice, alleen die Margriet van der Linden....quote:Op zondag 27 juli 2014 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo oppervlakkig en nietszeggend
Lidewij Edelkoort.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:47 schreef alors het volgende:
Ik vond dat wijf dat zogenaamd trendwatcher was de verschrikkelijkste van de afgelopen tijd. Paar jaar terug meen ik.
Die uitzending over migraine was wel leuk....quote:Op zondag 27 juli 2014 22:47 schreef alors het volgende:
Ik vond dat wijf dat zogenaamd trendwatcher was de verschrikkelijkste van de afgelopen tijd. Paar jaar terug meen ik.
Produceren zal inderdaad wel veel ghostwriting bij zitten gezien zijn schema, maar draaien doet hij sowieso.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:45 schreef Cracka-ass het volgende:
Draait en produceert hij überhaupt wel? Dat doet Boaz toch?
Mijn stukje van de wereld heeft hij dus (nog?) niet veroverd.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het lijkt imo juist realistisch.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Smeriger konden ze het niet uitbeelden.
Horrorfilms zijn genot, maar... naaldenquote:Op zondag 27 juli 2014 22:51 schreef Mani89 het volgende:
Oehh ik krijg nu heel veel zin om iemand heel bloederig te vermoorden..
Hij zegt nog vaker ofzo dan Wim Kieft. Ofzo.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:52 schreef Apostrof het volgende:
Wilfried stelt goede vraag en Jim kan het niet echt antwoorden.
Ik vind alles prima als er maar geen dieren bij betrokken worden.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Horrorfilms zijn genot, maar... naalden![]()
![]()
Aversie, verbijten, alles.
Dat vind ik ook, Wilfried doet zijn best om het er echt uit te trekken. Hij probeert hem ook niet in een valkuil te laten lopen.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:52 schreef Apostrof het volgende:
Wilfried stelt goede vraag en Jim kan het niet echt antwoorden.
Daar kan ik wel weer tegen, hoe hard ik dat ook kan vinden.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind alles prima als er maar geen dieren bij betrokken worden.
Raak je misschien ook een beetje opgewonden van geweld tegen dieren?quote:Op zondag 27 juli 2014 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar kan ik wel weer tegen, hoe hard ik dat ook kan vinden.
Nee. Ik kan er tegen, dat betekent niet dat ik er zelf een moordlustige psycho van word.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Raak je misschien ook een beetje opgewonden van geweld tegen dieren?
Je bent jaloers omdat deze jongen het helemaal gemaakt heeft, geef het maar toe.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |