Dat zegt heel wat over jou als persoon.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat ik het afkeur en niet jan en alleman veel succes en liefde toewens.
Ring ring.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:16 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dat zegt heel wat over jou als persoon..
Dát zei ik niet.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ring ring.
Andere mening dus ben ik een slecht persoon.
Maar het is wel negatief beladen en aan iemand gericht die gewoon een relatie heeft waar ze gelukkig mee is.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:17 schreef spelletjesman het volgende:
Je mag gewoon zeggen dat je iets vies vindt zonder te beargumenteren waarom lijkt me. Iets vies vinden is vaak sowieso vanuit emoties geredeneerd en net als 'smaak' niet zo goed te beargumenteren (of eigenlijk is het dus smaak maar je snapt het wel)
Maar hoeft niet.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar het is wel negatief beladen en aan iemand gericht die gewoon een relatie heeft waar ze gelukkig mee is.
Kan je ook anders verwoorden.
De maatschappij, omdat ik niet in kan zien hoe dit ooit succesvol wordt.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat het jouw ding niet is
Maar wie doen ze er kwaad mee dan?
Klopt. En daar mag iemand anders weer wat van vinden. Je gaat alleen een grens over wanneer je zaken wilt verbieden simpelweg en alleen omdat je ze vies vindt. En niet wegens steekhoudende argumenten.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:17 schreef spelletjesman het volgende:
Je mag gewoon zeggen dat je iets vies vindt zonder te beargumenteren waarom lijkt me.
Er is een groot verschil tussen iets vies vinden of anderen opdringen dat het vies zou zijn...quote:Op maandag 28 juli 2014 13:17 schreef spelletjesman het volgende:
Je mag gewoon zeggen dat je iets vies vindt zonder te beargumenteren waarom lijkt me. Iets vies vinden is vaak sowieso vanuit emoties geredeneerd en net als 'smaak' niet zo goed te beargumenteren (of eigenlijk is het dus smaak maar je snapt het wel)
Nou ja ik heb gezien de topichistory nogal reden om de OP helemaal niet te geloven maar afgezien daarvan heb ik het niet zo gevolgd op die manier dus kan zo zijn ja. Wou gewoon me ook even mengen in de discussiequote:Op maandag 28 juli 2014 13:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar het is wel negatief beladen en aan iemand gericht die gewoon een relatie heeft waar ze gelukkig mee is.
Kan je ook anders verwoorden.
Ook dát zegt weer heel wat over jou als persoon.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De maatschappij, omdat ik niet in kan zien hoe dit ooit succesvol wordt.
Waarom vindt je het vies?quote:
Maar goed, na dit uitstapje richting iemand die kennelijk aandacht tekort komt, ben ik hier ook wel benieuwd naar.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:10 schreef Five_Horizons het volgende:
Hoewel ik zelf wel iets zou zien in een woongemeenschap, ben ik benieuwd of TS nagedacht heeft over de praktische kant (financieel) van dit soort zaken. Wanneer je met iemand gaat samenwonen, wil je natuurlijk ook dat alles okay geregeld is....
TS wou een jaar geleden nog kindjes adopteren uit een ver land en heeft volgens hem zelf een salaris waar mensen hier alleen van kunnen dromen dus dat zal geen probleem zijn.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:25 schreef Luigi het volgende:
[..]
Maar goed, na dit uitstapje richting iemand die kennelijk aandacht tekort komt, ben ik hier ook wel benieuwd naar..
Kun je met z'n 3en hypotheekhouder zijn trouwens? Mocht je dat willen dus?quote:Op maandag 28 juli 2014 13:26 schreef spelletjesman het volgende:
[..]
TS wou een jaar geleden nog kindjes adopteren uit een ver land en heeft volgens hem zelf een salaris waar mensen hier alleen van kunnen dromen dus dat zal geen probleem zijn.
Mijn papieren geven aan dat ik voor 1/2 eigenaar ben van onze woning. Dat impliceert dat ook 1/3 of misschien wel 1/10 een optie zou kunnen zijn.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:27 schreef Luigi het volgende:
[..]
Kun je met z'n 3en hypotheekhouder zijn trouwens? Mocht je dat willen dus?
Nee, laat ie lekker zelf een topic openen zegquote:Op maandag 28 juli 2014 13:27 schreef spelletjesman het volgende:
Maar Insomnia wat bedoel je precies met 'dat het de maatschappij schaadt als het niet lukt?
Dan raakt er weer een dakloos, wordt er weer een overspannen. Brengt een hoop kosten met zich mee voor de maatschappij en de belastingbetaler mag weer opdraaien voor zulke experimenten van TS.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:27 schreef spelletjesman het volgende:
Maar Insomnia wat bedoel je precies met 'dat het de maatschappij schaadt als het niet lukt?
Geen idee.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:27 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dat kan in theorie. Alleen banken kunnen dat qua software over het algemeen niet aan, dus dan wordt er geroepen dat het niet kan. Zakelijk kan het over het algemeen wél, maar dat krijg je veel geldverstrekkers dan weer niet aan hun verstand gepeuterd.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:27 schreef Luigi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |