abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 juli 2014 @ 14:38:18 #226
37769 erodome
Zweefteef
pi_142812713
Ooit nog eens gedacht aan met een ander stel samen een groot huis kopen. Hebben we niet meer echt heel serieus bekeken, maar nooit bij stilgestaan dat je niet zomaar een hypotheek op meerdere mensen zou kunnen krijgen, meer dan 2 iig.

Weet dat in duitsland bv er best wel veel 2 familie-woningen zijn, lijkt me dat je dat toch ook wel met meerdere mensen moet kunnen kopen, is zelfs bedoeld voor meerdere familie's.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_142812783
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:36 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

Dat valt wel mee hoor, we zijn 37, 37 en 42. De reden dat ons huis al is afbetaald is omdat mijn vriendin met wie ik al samenwoonde anesthesioloog is en heel goed verdient. Ik heb zelf ook altijd goed verdient en we hebben daardoor de hypotheek versnelt kunnen aflossen :) We vonden het een heel fijn gevoel om te weten dat ons huis helemaal van ons is.
Ok. ^O^

Want meestal zie je dat idd bij oudere mensen.
  maandag 28 juli 2014 @ 14:42:51 #228
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_142812885
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:36 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

Dat valt wel mee hoor, we zijn 37, 37 en 42. De reden dat ons huis al is afbetaald is omdat mijn vriendin met wie ik al samenwoonde anesthesioloog is en heel goed verdient. Ik heb zelf ook altijd goed verdient en we hebben daardoor de hypotheek versnelt kunnen aflossen :) We vonden het een heel fijn gevoel om te weten dat ons huis helemaal van ons is.
Reden te meer om eea in een samenlevingscontract goed te regelen, jullie hebben immers een investering gedaan die degene die bij jullie intrekt niet heeft gedaan.

Ik neem aan dat jullie met z'n drieën ook op één lijn zitten qua kinderen krijgen en dergelijke, want ik kan me zo voorstellen dat dat de situatie behoorlijk zou veranderen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_142812896
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:40 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ok. ^O^

Want meestal zie je dat idd bij oudere mensen.
Klopt wel, ik denk dat dit vooral is omdat er toch een drempel is om actief iets met deze gevoelens te doen. Daarvoor moet je toch sterk in je schoenen staan en dan helpt een stukje levenservaring en weten wat belangrijk voor je is natuurlijk wel.
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
  maandag 28 juli 2014 @ 14:44:45 #230
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_142812939
quote:
17s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:

[..]

Klopt wel, ik denk dat dit vooral is omdat er toch een drempel is om actief iets met deze gevoelens te doen. Daarvoor moet je toch sterk in je schoenen staan en dan helpt een stukje levenservaring en weten wat belangrijk voor je is natuurlijk wel.
Die opmerking ging over de afbetaalde hypotheek.
The love you take is equal to the love you make.
pi_142813112
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:44 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Die opmerking ging over de afbetaalde hypotheek.
Oh sorry :@ In een andere groep werd er net weer opgemerkt dat de meeste poly mensen wel wat ouder zijn dus ik sprong even te snel naar een conclusie.
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
pi_142813290
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:38 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben niet bevooroordeeld. Vind het alleen vies.
Ik ja. Heb je daar last van?
Waarom zou dit vies zijn ?
Het is vies voor jou.

En nee, dat is geen probleem.
Ieder heeft zijn voorkeur en mening.

Waarom zou iemand anders daar last moeten van hebben ?

Ik eet graag zout (lust geen suiker)
Jij graag suiker (geen zout).

Is toch geen probleem.

Zolang ik geen suiker moet eten.
En jij geen vies zout te slikken krijgt.

quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:40 schreef PalmRoyale het volgende:
Je hebt je mening duidelijk gemaakt dus flikker nu maar gewoon een eind op.
Beste PalmRoyale, ik wens je het beste toe. In je trio samenleving. Dit geeft je echter niet het recht Stimorol zo te behandelen. Waarom zou zij moeten oprotten ?

JTL
pi_142813412
quote:
10s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:

[..]

Oh sorry :@ In een andere groep werd er net weer opgemerkt dat de meeste poly mensen wel wat ouder zijn dus ik sprong even te snel naar een conclusie.
Ik moest er wel om lachen. ;)
pi_142813986
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:54 schreef JustTalkLove het volgende:

[..]

Waarom zou dit vies zijn ?
Het is vies voor jou.

En nee, dat is geen probleem.
Ieder heeft zijn voorkeur en mening.

Waarom zou iemand anders daar last moeten van hebben ?

Ik eet graag zout (lust geen suiker)
Jij graag suiker (geen zout).

Is toch geen probleem.

Zolang ik geen suiker moet eten.
En jij geen vies zout te slikken krijgt.

[..]

Beste PalmRoyale, ik wens je het beste toe. In je trio samenleving. Dit geeft je echter niet het recht Stimorol zo te behandelen. Waarom zou zij moeten oprotten ?

JTL
Ik vind jou lief. :*
pi_142814448
Ik ben trouwens wel erg benieuwd naar de constructie die je voor het bed gaat maken :D Wij willen ook een driepersoonsbed maken, zitten nu in een verhuizing en hebben straks een grotere slaapkamer *O*
pi_142814563
En wie slaapt er in het midden? (moet daar persoonlijk niet aan denken....ben heel blij met m'n 2x 90cm matrassen, zo heb ik een beetje de ruimte)
En wanneer je geen zin heb en de anderen wel? Dan kunnen de anderen wel hun gang gaan, maar als jij lekker zou willen slapen, dan wordt dat toch lastig. #poly-world-problems
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_142814619
Ik vind het wel interessant dat dit zulke heftige reacties los maakt bij blijkbaar veel mensen. Zo heftig dat ze vinden dat ze mensen verrot kunnen schelden en dergelijke. Wat ik me dan steeds weer afvraag is wat voor last je er zelf van hebt als mensen op deze manier gelukkig zijn? Ik kan daar gewoon niet zo goed bij. Je kan het ongeschikt voor jezelf vinden: helemaal goed. Maar omdat het dan in jouw ogen iets vreselijks is, zou een ander het ook niet mogen doen? Terwijl ze verder niemand schaden of lastig vallen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_142814645
quote:
11s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:24 schreef Five_Horizons het volgende:
En wie slaapt er in het midden? (moet daar persoonlijk niet aan denken....ben heel blij met m'n 2x 90cm matrassen, zo heb ik een beetje de ruimte)
En wanneer je geen zin heb en de anderen wel? Dan kunnen de anderen wel hun gang gaan, maar als jij lekker zou willen slapen, dan wordt dat toch lastig. #poly-world-problems
:D in het midden slapen in de zomer lijkt mij echt heel erg warm :D Of je moet een héél groot bed maken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 28 juli 2014 @ 15:26:36 #239
37769 erodome
Zweefteef
pi_142814670
quote:
Degene die ik ken die met 3 of meer samenwonen hebben meestal ook gewoon eigen slaapkamers. Dan kunnen ze zich terugtrekken als ze daar behoefte aan hebben, maar heel vaak gebeurd dat niet in de praktijk bij hen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_142814687
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D in het midden slapen in de zomer lijkt mij echt heel erg warm :D Of je moet een héél groot bed maken.
Probeer maar eens een passend dekbedovertrek te vinden, als je niet graag onder een enkele ligt.
pi_142814709
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het wel interessant dat dit zulke heftige reacties los maakt bij blijkbaar veel mensen. Zo heftig dat ze vinden dat ze mensen verrot kunnen schelden en dergelijke. Wat ik me dan steeds weer afvraag is wat voor last je er zelf van hebt als mensen op deze manier gelukkig zijn? Ik kan daar gewoon niet zo goed bij. Je kan het ongeschikt voor jezelf vinden: helemaal goed. Maar omdat het dan in jouw ogen iets vreselijks is, zou een ander het ook niet mogen doen? Terwijl ze verder niemand schaden of lastig vallen?
Aangezien het vooral de mannen zijn die zo reageren denk ik dat ze stiekem gewoon jaloers zijn.
  maandag 28 juli 2014 @ 15:29:25 #242
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_142814782
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 00:02 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Plus, wat al is gezegd: het tegelijk ongesteld worden. :')

Ik lees dat hier al tig keren, ik mis iets, waar zit het probleem
Wat is het verschil met wanneer je met 1 vrouw samenwoont die ongesteld is?
  maandag 28 juli 2014 @ 15:30:31 #243
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_142814822
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wij hebben airco op de slaapkamer :D We hebben ook nog 2 logeerkamers met beide een tweepersoonsbed dus mocht één van ons een keer alleen willen slapen dan is dat geen enkel probleem :)
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_142814823
Ik vind het hartstikke leuk dat ze elkaat zo gevonden hebben, en wens ze dan ook het allerbeste. :)
  maandag 28 juli 2014 @ 15:30:49 #245
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_142814831
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:29 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

Ik lees dat hier al tig keren, ik mis iets, waar zit het probleem
Wat is het verschil met wanneer je met 1 vrouw samenwoont die ongesteld is?
Dubbel PMS, twee vrouwen tegelijk onredelijk :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_142814847
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:27 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Aangezien het vooral de mannen zijn die zo reageren denk ik dat ze stiekem gewoon jaloers zijn.
De vrouw die zo reageerde, deed dat ook vanuit jaloezie ;)

Ik kan m'n vriendin best delen met een derde, maar ik weet niet of ik dat in een relatie wil (als in: samenwonen). Dat vergt wat aanpassingsvermogen en ik denk dat ik dat mis om dit goed te kunnen. Maar stiekem weet ik het gewoon niet. :)
pi_142814872
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:27 schreef nummer_zoveel het volgende:

Of ze zijn bang dat als meer mannen dit doen er niet genoeg vrouwen over blijven voor hun :o
pi_142814873
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Eén emmer zoutzuur over je gezicht of twee. Het is allebei vreselijk.
  maandag 28 juli 2014 @ 15:32:45 #249
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_142814897
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

kunnen ze lekker elkaar opjutten, klaar
  maandag 28 juli 2014 @ 15:33:08 #250
37295 Luigi
mario pls
pi_142814917
quote:
Pfft ja, dat vroeg ik me ook af. Ik zou denk ik opteren voor 1 Heel Groot Bed en een paar losse bedden, als je daar de ruimte voor hebt, that is. Ik vind met z'n 2-en slapen soms al zo'n benauwde bedoening. Laat staan met z'n 3en :D.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')