Ok.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:36 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor, we zijn 37, 37 en 42. De reden dat ons huis al is afbetaald is omdat mijn vriendin met wie ik al samenwoonde anesthesioloog is en heel goed verdient. Ik heb zelf ook altijd goed verdient en we hebben daardoor de hypotheek versnelt kunnen aflossenWe vonden het een heel fijn gevoel om te weten dat ons huis helemaal van ons is.
Reden te meer om eea in een samenlevingscontract goed te regelen, jullie hebben immers een investering gedaan die degene die bij jullie intrekt niet heeft gedaan.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:36 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor, we zijn 37, 37 en 42. De reden dat ons huis al is afbetaald is omdat mijn vriendin met wie ik al samenwoonde anesthesioloog is en heel goed verdient. Ik heb zelf ook altijd goed verdient en we hebben daardoor de hypotheek versnelt kunnen aflossenWe vonden het een heel fijn gevoel om te weten dat ons huis helemaal van ons is.
Klopt wel, ik denk dat dit vooral is omdat er toch een drempel is om actief iets met deze gevoelens te doen. Daarvoor moet je toch sterk in je schoenen staan en dan helpt een stukje levenservaring en weten wat belangrijk voor je is natuurlijk wel.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ok.![]()
Want meestal zie je dat idd bij oudere mensen.
Die opmerking ging over de afbetaalde hypotheek.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Klopt wel, ik denk dat dit vooral is omdat er toch een drempel is om actief iets met deze gevoelens te doen. Daarvoor moet je toch sterk in je schoenen staan en dan helpt een stukje levenservaring en weten wat belangrijk voor je is natuurlijk wel.
Oh sorryquote:Op maandag 28 juli 2014 14:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die opmerking ging over de afbetaalde hypotheek.
Waarom zou dit vies zijn ?quote:Op maandag 28 juli 2014 12:38 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben niet bevooroordeeld. Vind het alleen vies.
Ik ja. Heb je daar last van?
Beste PalmRoyale, ik wens je het beste toe. In je trio samenleving. Dit geeft je echter niet het recht Stimorol zo te behandelen. Waarom zou zij moeten oprotten ?quote:Op maandag 28 juli 2014 12:40 schreef PalmRoyale het volgende:
Je hebt je mening duidelijk gemaakt dus flikker nu maar gewoon een eind op.
Ik moest er wel om lachen.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Oh sorryIn een andere groep werd er net weer opgemerkt dat de meeste poly mensen wel wat ouder zijn dus ik sprong even te snel naar een conclusie.
Ik vind jou lief.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:54 schreef JustTalkLove het volgende:
[..]
Waarom zou dit vies zijn ?
Het is vies voor jou.
En nee, dat is geen probleem.
Ieder heeft zijn voorkeur en mening.
Waarom zou iemand anders daar last moeten van hebben ?
Ik eet graag zout (lust geen suiker)
Jij graag suiker (geen zout).
Is toch geen probleem.
Zolang ik geen suiker moet eten.
En jij geen vies zout te slikken krijgt.
[..]
Beste PalmRoyale, ik wens je het beste toe. In je trio samenleving. Dit geeft je echter niet het recht Stimorol zo te behandelen. Waarom zou zij moeten oprotten ?
JTL
quote:Op maandag 28 juli 2014 15:24 schreef Five_Horizons het volgende:
En wie slaapt er in het midden? (moet daar persoonlijk niet aan denken....ben heel blij met m'n 2x 90cm matrassen, zo heb ik een beetje de ruimte)
En wanneer je geen zin heb en de anderen wel? Dan kunnen de anderen wel hun gang gaan, maar als jij lekker zou willen slapen, dan wordt dat toch lastig. #poly-world-problems
Degene die ik ken die met 3 of meer samenwonen hebben meestal ook gewoon eigen slaapkamers. Dan kunnen ze zich terugtrekken als ze daar behoefte aan hebben, maar heel vaak gebeurd dat niet in de praktijk bij hen.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:24 schreef Five_Horizons het volgende:
En wie slaapt er in het midden? (moet daar persoonlijk niet aan denken....ben heel blij met m'n 2x 90cm matrassen, zo heb ik een beetje de ruimte)
En wanneer je geen zin heb en de anderen wel? Dan kunnen de anderen wel hun gang gaan, maar als jij lekker zou willen slapen, dan wordt dat toch lastig. #poly-world-problems
Probeer maar eens een passend dekbedovertrek te vinden, als je niet graag onder een enkele ligt.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]in het midden slapen in de zomer lijkt mij echt heel erg warm
Of je moet een héél groot bed maken.
Aangezien het vooral de mannen zijn die zo reageren denk ik dat ze stiekem gewoon jaloers zijn.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het wel interessant dat dit zulke heftige reacties los maakt bij blijkbaar veel mensen. Zo heftig dat ze vinden dat ze mensen verrot kunnen schelden en dergelijke. Wat ik me dan steeds weer afvraag is wat voor last je er zelf van hebt als mensen op deze manier gelukkig zijn? Ik kan daar gewoon niet zo goed bij. Je kan het ongeschikt voor jezelf vinden: helemaal goed. Maar omdat het dan in jouw ogen iets vreselijks is, zou een ander het ook niet mogen doen? Terwijl ze verder niemand schaden of lastig vallen?
Ik lees dat hier al tig keren, ik mis iets, waar zit het probleemquote:Op maandag 28 juli 2014 00:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Plus, wat al is gezegd: het tegelijk ongesteld worden.![]()
Wij hebben airco op de slaapkamerquote:Op maandag 28 juli 2014 15:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]in het midden slapen in de zomer lijkt mij echt heel erg warm
Of je moet een héél groot bed maken.
Dubbel PMS, twee vrouwen tegelijk onredelijkquote:Op maandag 28 juli 2014 15:29 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Ik lees dat hier al tig keren, ik mis iets, waar zit het probleem
Wat is het verschil met wanneer je met 1 vrouw samenwoont die ongesteld is?
De vrouw die zo reageerde, deed dat ook vanuit jaloeziequote:Op maandag 28 juli 2014 15:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Aangezien het vooral de mannen zijn die zo reageren denk ik dat ze stiekem gewoon jaloers zijn.
Of ze zijn bang dat als meer mannen dit doen er niet genoeg vrouwen over blijven voor hunquote:Op maandag 28 juli 2014 15:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
Aangezien het vooral de mannen zijn die zo reageren denk ik dat ze stiekem gewoon jaloers zijn.
Eén emmer zoutzuur over je gezicht of twee. Het is allebei vreselijk.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dubbel PMS, twee vrouwen tegelijk onredelijk
kunnen ze lekker elkaar opjutten, klaarquote:Op maandag 28 juli 2014 15:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dubbel PMS, twee vrouwen tegelijk onredelijk
Pfft ja, dat vroeg ik me ook af. Ik zou denk ik opteren voor 1 Heel Groot Bed en een paar losse bedden, als je daar de ruimte voor hebt, that is. Ik vind met z'n 2-en slapen soms al zo'n benauwde bedoening. Laat staan met z'n 3enquote:Op maandag 28 juli 2014 15:24 schreef Five_Horizons het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |