dus je raakte bevriend met je vriendin's vriendin? Met een avondje stappen (drugs of alcohol denk ik dan) belanden jullie met 3e in bed. Voelde zo goed dat vaker? Heb ik zo verhaal beetje oke?(ben heel nieuwsgierig)quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:06 schreef PalmRoyale het volgende:
In ons geval is het heel simpel. We kwamen haar tegen toen we op een avond uitgingen en raakten bevriend. De vriendschap werd steeds sterker, en op een avond hadden we wat te veel op en belanden we met z'n 3en in bed. Dat was voor herhaling vatbaar en we zijn er dus mee door gegaan. Door de jaren heen werden we steeds hechter, en het laatste half jaar is het veel meer geworden. We zijn verliefd op elkaar geworden en we zijn al sinds een paar weken echt een stel. Nu wonen we dus samen. Heel simpel allemaal.
Ik heb weleens tegen me bf gezegd (dronken melige bui)als mijn gf een trio wilt met 2 meiden kies ik jouw. Want wij zijn zo goed bevriend geeft minste problemen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik kan niet voor TS spreken, maar in mijn situatie is het sowieso dat we alles bespreken wat er te bespreken valt. Dus ook wat we willen, denken en dromen qua seks. En als ik een leuk meisje zie dan zeg ik dat ook, is ze het met me eens dan kan dat ook een aanleiding zijn.
Ik kan me niet voorstellen dat het zo bot is als "ik wil seks met je vriendin". Daarnaast is een trio geen vreemde fantasie, heb je die beiden dan kun je daar samen wat mee doen. En vergeet niet dat het om drie personen gaat, dus het moet dan maar net zo zijn dat alle drie er iets mee willen doen
Sorry als ik voor mijn beurt spreek TS, wellicht heb jij een heel andere invalshoek
Lees nou eens goed. Vriendin 1 en ik (met wie ik dus al samenwoonde) gingen stappen en toen kwamen we vriendin 2 tegen (die nu dus bij ons is ingetrokken). Zij kenden elkaar daarvoor ook nog niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:09 schreef tailfox het volgende:
dus je raakte bevriend met je vriendin's vriendin?
Oww zo. Klinkt echt als een super kleine kans dat zo iets gebeurt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:53 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Lees nou eens goed. Vriendin 1 en ik (met wie ik dus al samenwoonde) gingen stappen en toen kwamen we vriendin 2 tegen (die nu dus bij ons is ingetrokken). Zij kenden elkaar daarvoor ook nog niet.
En ik zeg nu alleen maar vriendin 1 en 2 om het wat makkelijker te maken. Ze zijn beide even belangrijk voor me.
Wij hadden in het begin ook nooit kunnen dromen dat dit zou gebeuren. Het voelt wel ontzettend goed om nu echt met z'n 3en te zijn. Het voelt allemaal zo natuurlijk. Het klopt gewoon.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:54 schreef tailfox het volgende:
[..]
Oww zo. Klinkt echt als een super kleine kans dat zo iets gebeurt.
doet vriendin 1 het ook met vriendin 2 eigenlijk?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:57 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Wij hadden in het begin ook nooit kunnen dromen dat dit zou gebeuren. Het voelt wel ontzettend goed om nu echt met z'n 3en te zijn. Het voelt allemaal zo natuurlijk. Het klopt gewoon.
quote:Op maandag 28 juli 2014 15:24 schreef Five_Horizons het volgende:
En wie slaapt er in het midden? (moet daar persoonlijk niet aan denken....ben heel blij met m'n 2x 90cm matrassen, zo heb ik een beetje de ruimte)
En wanneer je geen zin heb en de anderen wel? Dan kunnen de anderen wel hun gang gaan, maar als jij lekker zou willen slapen, dan wordt dat toch lastig. #poly-world-problems
Ik kende vroeger wel een huishoudster bij twee vrijgezelle broers.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:27 schreef Ole het volgende:
Zijn er ook vrouwen die met meerdere mannen wonen?
Een collega van mij heeft al jaren lang 2 vriendinnen, en blijft om de week bij de ander logeren. Het zijn ook nog eens goeie vriendinnen van elkaar.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:12 schreef PalmRoyale het volgende:
Mijn vriendin en ik hebben al een aantal jaren triootjes met onze beste vriendin. In het begin was het gewoon lekker met z'n 3en rotzooien, maar het laatste half jaar is het steeds meer geworden. Er zijn echt gevoelens van liefde bij komen kijken, en ze is al een aantal weken meer bij ons dan in haar eigen huis. We zijn met z'n 3en echt een stel geworden de laatste tijd
We hebben haar daarom vandaag gevraagd om bij ons in te trekken, waarop ze direct ja zei
We kijken er alle drie enorm naar uit om samen aan dit nieuwe hoofdstuk te beginnen. Er zal natuurlijk een hoop afkeuring van onze families zijn omdat we niet voldoen aan het ideaal beeld van een relatie, maar fuck it, het is ons leven
Ik vind dat ze lekker zijn. In mijn ogen zijn het twee uberbabesquote:
We vinden het tot nu toe heerlijk om met z'n 3en in 1 bed te slapen en dat doen we al een aantal weken. Mocht één van ons een keer alleen willen slapen dan hebben we nog twee kamers met op elk een tweepersoonsbed.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 06:32 schreef seasushi het volgende:
Dat is eigenlijk ook het enige waar ik aan moet denken als ik dit topic lees. Ik zou geloof ik prima in een poly relatie passen,( Met 2 mannen) maar alsjeblieft graag mijn eigen bed/slaapkamer.
Soms wel, soms niet. We hebben niet altijd de behoefte om hand in hand te lopen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:35 schreef mr-green het volgende:
Even praktische vraag: stel je loopt met zijn drieën in de stad. Lopen jullie dan met zijn drieën hand in hand?
Lekker belangrijk. Dat we nu samenwonen geeft denk ik wel aan dat dat ons niks boeit.quote:En hoe reageert de omgeving daarop?
Dat ligt meer aan de 'verwende' mentaliteit van tegenwoordig die er vroeger niet was.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:47 schreef LuieDonder het volgende:
bovendien gaan die relaties tegenwoordig net zo hard op de klippen, met een beetje pech als er jonge kinderen in het spel
Ze zit op het idee alleen al keihard te vingeren!quote:Op zondag 27 juli 2014 23:39 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik kreeg net nog een leuke whatsapp van mijn moeder'. "Ik vind het zo leuk voor jullie!"
Wat is dat een ontzettend debiele opmerking. Ben je wel goed in die achterlijke kop van je?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:26 schreef Oognip het volgende:
Ze zit op het idee alleen al keihard te vingeren!
Dat dacht ik dus over jouw topic.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:05 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Wat is dat een ontzettend debiele opmerking. Ben je wel goed in die achterlijke kop van je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |