abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 juli 2014 @ 15:33:19 #251
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_142814919
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Of ze zijn bang dat als meer mannen dit doen er niet genoeg vrouwen over blijven voor hun :o
Wat extra confronterend is als ze 50 zijn en nog steeds vrijgezel.... en overwegen een bruid in te vliegen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_142814929
Mijn meisjes zijn als ze ongesteld zijn seksueel nog actiever :P Van mij mag de uitvinder van de Beppy een standbeeld krijgen hoor :P
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
  maandag 28 juli 2014 @ 15:34:22 #253
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_142814962
quote:
11s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:33 schreef Luigi het volgende:

[..]

Pfft ja, dat vroeg ik me ook af. Ik zou denk ik opteren voor 1 Heel Groot Bed en een paar losse bedden, als je daar de ruimte voor hebt, that is. Ik vind met z'n 2-en slapen soms al zo'n benauwde bedoening. Laat staan met z'n 3en :D.
Dit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 28 juli 2014 @ 15:37:39 #254
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_142815086
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:20 schreef 2NutZ het volgende:
3e wiel... anyone? :o

Zie het probleem niet :P

Wel leuk om te lezen TS, lijkt me tof om zoiets te zien gebeuren.
pi_142815842
quote:
17s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mijn meisjes zijn als ze ongesteld zijn seksueel nog actiever :P Van mij mag de uitvinder van de Beppy een standbeeld krijgen hoor :P
De Beppy???
pi_142816033
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:56 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

De Beppy???
Oneerbiedig is dat een spons voor in je doos, wanneer je ongesteld bent....
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_142816268
quote:
14s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:01 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Dat dus.. http://www.beppy.com/nl/

Je kan er dan iets minder diep in als man maar geen rommel of bloederige lakens ;)
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
pi_142816822
quote:
14s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:01 schreef Five_Horizons het volgende:

* Isabeau gaat nog verder offtopic

Geweldig als je toch naar de sauna wilt _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 28 juli 2014 @ 16:25:12 #259
37295 Luigi
mario pls
pi_142816859
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

* Isabeau gaat nog verder offtopic

Geweldig als je toch naar de sauna wilt _O_
Sauna's vinden sommigen hier vast ook enorm vies ;).
pi_142816903
Apart dit, zou niks voor mij zijn, maar als jullie er gelukkig mee zijn, waarom niet. Ben best benieuwd hoe zoiets in de praktijk werkt. Stel jij hebt zin, maar 1tje niet. Gaat er dan wel wat gebeuren, of komen er alleen trio's.. En komt er misschien ooit nog een derde vrouw bij? Of juist een tweede man. :D
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_142816975
Dat laatste is inderdaad interessant. Ik denk ook dat je op meerdere mensen tegelijkertijd verliefd kunt zijn. In dit geval is het zo dat de drie liefde voor elkaar voelen, maar wat als er een vierde bijkomt?
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  Official ESF Kreviewer maandag 28 juli 2014 @ 16:56:26 #262
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_142817987
quote:
6s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:25 schreef Luigi het volgende:

[..]

Sauna's vinden sommigen hier vast ook enorm vies ;).
Echt onvies is het niet om in de sauna naar uitgerangeerde 60+ mensen te moeten kijken. :{.
pi_142818079
quote:
14s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:28 schreef Five_Horizons het volgende:
Dat laatste is inderdaad interessant. Ik denk ook dat je op meerdere mensen tegelijkertijd verliefd kunt zijn. In dit geval is het zo dat de drie liefde voor elkaar voelen, maar wat als er een vierde bijkomt?
Ik neem aan dat ze het er wel over hebben gehad of de relatie open of gesloten is. En anders is dat een mooi onderwerp voor deze nieuwe periode :D
pi_142818235
Doet me denken aan

"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_142833979
Nog een keer mijn vraag hoe begin je zoiets?
pi_142835159
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 23:34 schreef tailfox het volgende:
Nog een keer mijn vraag hoe begin je zoiets?
Misschien moet je iets specifieker zijn. Bedoel je dat hij en zijn vriendin er een andere vriendin bij hadden met wie ze seks hadden? Of is je vraag hoe ze zover zijn gekomen dat ze voor samenwonen hebben gekozen? Of bedoel je iets anders?
pi_142835228
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 23:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:

[..]

Misschien moet je iets specifieker zijn. Bedoel je dat hij en zijn vriendin er een andere vriendin bij hadden met wie ze seks hadden? Of is je vraag hoe ze zover zijn gekomen dat ze voor samenwonen hebben gekozen? Of bedoel je iets anders?
hoe je er mee komt om die vriendin er bij in te gooien. Lijkt me niet een zeer normale vraag "he ik wil seks met je vriendin "
  dinsdag 29 juli 2014 @ 00:06:33 #268
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_142835484
In ons geval is het heel simpel. We kwamen haar tegen toen we op een avond uitgingen en raakten bevriend. De vriendschap werd steeds sterker, en op een avond hadden we wat te veel op en belanden we met z'n 3en in bed. Dat was voor herhaling vatbaar en we zijn er dus mee door gegaan. Door de jaren heen werden we steeds hechter, en het laatste half jaar is het veel meer geworden. We zijn verliefd op elkaar geworden en we zijn al sinds een paar weken echt een stel. Nu wonen we dus samen. Heel simpel allemaal.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_142835507
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 00:01 schreef tailfox het volgende:

[..]

hoe je er mee komt om die vriendin er bij in te gooien. Lijkt me niet een zeer normale vraag "he ik wil seks met je vriendin "
Ik kan niet voor TS spreken, maar in mijn situatie is het sowieso dat we alles bespreken wat er te bespreken valt. Dus ook wat we willen, denken en dromen qua seks. En als ik een leuk meisje zie dan zeg ik dat ook, is ze het met me eens dan kan dat ook een aanleiding zijn.

Ik kan me niet voorstellen dat het zo bot is als "ik wil seks met je vriendin". Daarnaast is een trio geen vreemde fantasie, heb je die beiden dan kun je daar samen wat mee doen. En vergeet niet dat het om drie personen gaat, dus het moet dan maar net zo zijn dat alle drie er iets mee willen doen :)

Sorry als ik voor mijn beurt spreek TS, wellicht heb jij een heel andere invalshoek ;)
pi_142835607
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 00:06 schreef PalmRoyale het volgende:
In ons geval is het heel simpel. We kwamen haar tegen toen we op een avond uitgingen en raakten bevriend. De vriendschap werd steeds sterker, en op een avond hadden we wat te veel op en belanden we met z'n 3en in bed. Dat was voor herhaling vatbaar en we zijn er dus mee door gegaan. Door de jaren heen werden we steeds hechter, en het laatste half jaar is het veel meer geworden. We zijn verliefd op elkaar geworden en we zijn al sinds een paar weken echt een stel. Nu wonen we dus samen. Heel simpel allemaal.
Dat iets als een drankje "te veel" tot zoiets moois kan leiden :D
pi_142835630
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 00:06 schreef PalmRoyale het volgende:
dus je raakte bevriend met je vriendin's vriendin? Met een avondje stappen (drugs of alcohol denk ik dan) belanden jullie met 3e in bed. Voelde zo goed dat vaker? Heb ik zo verhaal beetje oke?(ben heel nieuwsgierig)
pi_142835706
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 00:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:

[..]

Ik kan niet voor TS spreken, maar in mijn situatie is het sowieso dat we alles bespreken wat er te bespreken valt. Dus ook wat we willen, denken en dromen qua seks. En als ik een leuk meisje zie dan zeg ik dat ook, is ze het met me eens dan kan dat ook een aanleiding zijn.

Ik kan me niet voorstellen dat het zo bot is als "ik wil seks met je vriendin". Daarnaast is een trio geen vreemde fantasie, heb je die beiden dan kun je daar samen wat mee doen. En vergeet niet dat het om drie personen gaat, dus het moet dan maar net zo zijn dat alle drie er iets mee willen doen :)

Sorry als ik voor mijn beurt spreek TS, wellicht heb jij een heel andere invalshoek ;)
Ik heb weleens tegen me bf gezegd (dronken melige bui)als mijn gf een trio wilt met 2 meiden kies ik jouw. Want wij zijn zo goed bevriend geeft minste problemen.
pi_142835796
Die opmerking was natuurlijk een grapje naar me bf toe.
pi_142835856
Hoe vet dan 2 lekkere vrouwtjes voor meneer alleen.....let the night train roll on......:)
pi_142836060
Sex met meerdere vrouwen is normaal...
Maar een relatie met meerdere :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')