De 3 dates die ik in mijn leven heb gehad hadden allemaal geen autoquote:Op maandag 28 juli 2014 13:24 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Pijnlijk deze.
Weet je wat pas ijskoud is, mannen met de auto laten komen zodat je ze er elk moment uit kan trappen.
Gelukkig zou ik dat nooit doenKaneel vind dat ik goed voor mijn scharrels zorg
Ok, als Kaneel het zegt geloof ik je.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:24 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Pijnlijk deze.
Weet je wat pas ijskoud is, mannen met de auto laten komen zodat je ze er elk moment uit kan trappen.
quote:Op maandag 28 juli 2014 13:24 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Pijnlijk deze.
Dan doe je gewoon alsof je auto niet wil startenquote:Op maandag 28 juli 2014 13:24 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Pijnlijk deze.
Of je bent gewoon eerlijk tegenover elkaar ^_^.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:49 schreef spelletjesman het volgende:
[..]
Dan doe je gewoon alsof je auto niet wil starten
Dan hebben we nog de trein die om 00.48 gaat.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:49 schreef spelletjesman het volgende:
[..]
Dan doe je gewoon alsof je auto niet wil starten
Ow ja dat kan ook nog ^^quote:Op maandag 28 juli 2014 13:51 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Of je bent gewoon eerlijk tegenover elkaar ^_^.
Nou ja dan kies je ze ook wel uitquote:Op maandag 28 juli 2014 13:56 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dan hebben we nog de trein die om 00.48 gaat.
Mannen worden wel creatief met dit weer. Nu al 2x de opening gehad "Was je ook zo nat vanochtend?"
Dat is wel echt een van de meest trieste openingszinnen ooit.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:56 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dan hebben we nog de trein die om 00.48 gaat.
Mannen worden wel creatief met dit weer. Nu al 2x de opening gehad "Was je ook zo nat vanochtend?"
Standaard:quote:Op maandag 28 juli 2014 13:59 schreef spelletjesman het volgende:
[..]
Ow ja dat kan ook nog ^^
[..]
Nou ja dan kies je ze ook wel uitGenoeg vragen gewoon of je lekker hebt geslapen ofzo, of nou ja normaal gesproken, weet niet of dat standaard is met tinder
Ik moest wel een beetje lachenquote:Op maandag 28 juli 2014 14:00 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Dat is wel echt een van de meest trieste openingszinnen ooit.
Heb jij met je 480 matches niet een keer alle openingszinnen wel een keertje gezien?quote:
Doeltreffend.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:00 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Standaard:
Maandag: Hé fijn weekend gehad?
Vrijdag: Wat ga je doen dit weekend?
Zaterdag/zondag: Lekker weekend aan het houden?
Doordeweeks na 18.00: Lekker gewerkt?
Maar was je ook nat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, wel heel veel variatie gehad. Ik heb er een aantal hier wel gepost. Ik spaar nog ff door en maak dan een top 25quote:Op maandag 28 juli 2014 14:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb jij met je 480 matches niet een keer alle openingszinnen wel een keertje gezien?
quote:Op maandag 28 juli 2014 14:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar was je ook nat?Niet doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt me niet bekend voorquote:Op maandag 28 juli 2014 13:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, uit je woning schoppen.
"Oh, ik zie dat je trein ook al om 7:46 gaat..."
Right...quote:Op maandag 28 juli 2014 13:24 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Pijnlijk deze.
Begin zelf een gesprek danquote:Op maandag 28 juli 2014 14:00 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Standaard:
Maandag: Hé fijn weekend gehad?
Vrijdag: Wat ga je doen dit weekend?
Zaterdag/zondag: Lekker weekend aan het houden?
Doordeweeks na 18.00: Lekker gewerkt?
Aan de ene kant een pluspunt dat ze naar een Middeleeuws Festival gaat, aan de andere kant 28 minpunten voor haar eisen.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:23 schreef Jhovall het volgende:
Weekje oid niets meer op tinder gedaan, vannochtend weer mijn gesprekken bekeken. Ik had dus vorige week een voorstel gedaan aan "De Juf" om bij een festival aanstaand weekend te meeten en wat te dansen/praten. (Eigenlijk niet veel meer op tinder gedaan daarna dus)
Gaat ze allemaal eisen stellen, van like: 3 alinea's lang.![]()
Ik mag niet gezien worden door haar vrienden. Want dan denken ze dat ze kansloos is om af te spreken op een middeleeuws festival en met iemand van tinder. Ze wil ook alleen in een specifiek timeframe afspreken, omdat ze liever mij niet bij haar favoriete band mij erbij heeft. Daar wil ze op haar manier van genieten.
Als er toch iemand was die haar herkende moest ik zeggen dat ik van haar stage was en leraar ben op school X.
Verder, als we gingen dansen (soort middeleeuwse dans), wilde ze alleen dansen op bepaalde dansen en niet te dicht bij het podium, omdat ze bang is dat dan band ziet dat ze niet zo goed is on dansen.
Dafuq. Dafuq.
....
/kthxbye.
Watquote:Op maandag 28 juli 2014 16:23 schreef Jhovall het volgende:
Weekje oid niets meer op tinder gedaan, vannochtend weer mijn gesprekken bekeken. Ik had dus vorige week een voorstel gedaan aan "De Juf" om bij een festival aanstaand weekend te meeten en wat te dansen/praten. (Eigenlijk niet veel meer op tinder gedaan daarna dus)
Ik mag niet gezien worden door haar vrienden. Want dan denken ze dat ze kansloos is om af te spreken op een middeleeuws festival en met iemand van tinder. Ze wil ook alleen in een specifiek timeframe afspreken, omdat ze liever mij niet bij haar favoriete band mij erbij heeft. Daar wil ze op haar manier van genieten.
Als er toch iemand was die haar herkende moest ik zeggen dat ik van haar stage was en leraar ben op school X.
Verder, als we gingen dansen (soort middeleeuwse dans), wilde ze alleen dansen op bepaalde dansen en niet te dicht bij het podium, omdat ze bang is dat dan band ziet dat ze niet zo goed is on dansen.
Dafuq. Dafuq.
....
/kthxbye.
Doe ik ook. Ik noemde gewoon alleen de standaard vragen, doe niet zo PMSquote:
Beetje eng wel.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:23 schreef Jhovall het volgende:
Dafuq. Dafuq.
....
/kthxbye.
Wot?quote:Op maandag 28 juli 2014 16:43 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Doe ik ook. Ik noemde gewoon alleen de standaard vragen, doe niet zo PMS
[..]
Beetje eng wel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |