SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe gezellig mee...?
Must see!! 'Foil' door Weird Al. Parodie op 'Royals'.
HET BNW FEEST NUMMER!!!!!!!!!!! alu hoedje er bij en gaan
En hier weer verder
Slaap lekker!quote:Op zondag 27 juli 2014 23:02 schreef Lavenderr het volgende:
Vroeg naar bed vanavond.
Scrum, geniet van het uitslapen morgenochtend . Als je buren naar hun werk gaan draai jij je lekker nog een keertje om . Het ultieme vakantiegevoel
Komt goed, zin inquote:Op zondag 27 juli 2014 23:02 schreef Lavenderr het volgende:
Vroeg naar bed vanavond.
Scrum, geniet van het uitslapen morgenochtend . Als je buren naar hun werk gaan draai jij je lekker nog een keertje om . Het ultieme vakantiegevoel
mijn vader is tegen een drijvende put aangeredenquote:Op maandag 28 juli 2014 13:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
tropische stortbui(en), in mijn straat is de afwatering gelukkig goed
en schade?quote:Op maandag 28 juli 2014 14:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mijn vader is tegen een drijvende put aangereden
best apart
waar woont je zusquote:Op maandag 28 juli 2014 14:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tjezus.
Bij mijn zus staat het blank onder de serre.
nou nou nouquote:Op maandag 28 juli 2014 14:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sorry, iets met lav die zei wat er allemaal bleef haken in zo'n loom jurkje
Wat denk je? Fokken natuurlijk op zolderquote:Op maandag 28 juli 2014 14:07 schreef Tjacka het volgende:
wat ga je nu met je vrije middag doen lav?
gezelligquote:Op maandag 28 juli 2014 14:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat denk je? Fokken natuurlijk op zolder
Ja, laat ik mijn vrije tijd eens nuttig bestedenquote:Op maandag 28 juli 2014 14:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gezellig
genoeg tijd om voor mij te lobbyen voor het modschap dus
eindbaasquote:Op maandag 28 juli 2014 14:16 schreef Divje het volgende:
Kan niet achterblijven natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
keurigquote:Op maandag 28 juli 2014 14:16 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
bedanktquote:Op maandag 28 juli 2014 14:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, laat ik mijn vrije tijd eens nuttig besteden
Ook mooi!quote:Op maandag 28 juli 2014 14:16 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
duidelijk wit rood witquote:Op maandag 28 juli 2014 14:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
nee, rood wit groen zwart, prima van divje dus.
Ja, een wit-rode is in de maak. Maar vond het zo sneu om tegen dat chineesje te zeggen dat het niet klopt met mijn bestelling!quote:
Zo zie ik het ookquote:Op maandag 28 juli 2014 14:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
nee, rood wit groen zwart, prima van divje dus.
Ik vin helemaal mooiquote:
ja goedquote:Op maandag 28 juli 2014 14:29 schreef Divje het volgende:
[..]
GAAT GOED TJACK!
Met jou?Weer mod-ambities lees ik?
makkie toch.quote:
Oh, ww is iets minder denk ik.. Maar hoe was de vakantie?quote:Op maandag 28 juli 2014 14:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja goed
net terug van vakantie en zit nu in de ww
Moet?quote:
goed goed goedquote:Op maandag 28 juli 2014 14:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh, ww is iets minder denk ik.. Maar hoe was de vakantie?
[..]
Moet?
Ja tochquote:
quote:Op maandag 28 juli 2014 15:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Penne met kip, groene pesto en kookroom en wat ui. Makkelijk, zo klaar en smullen maar
kan het ook zonder ui?quote:Op maandag 28 juli 2014 15:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Penne met kip, groene pesto en kookroom en wat ui. Makkelijk, zo klaar en smullen maar
Oh dus het slechte weer is nu bij jou aangeland. Sterktequote:Op maandag 28 juli 2014 18:05 schreef Scrummie het volgende:
Tijd voor verlichting, voor het eerst vandaag regen en donkere lucht.
Zonder calorieën en het kost ook niks. Prima idee!quote:Op maandag 28 juli 2014 17:34 schreef Blaadjes het volgende:
Kan ook zonder pesto, kip en kookroom.
Dan is het helemaal makkelijk :p
Thanks! Regen is weer weg. Donkere wolken blijven. Ik zeg; film avondje!quote:Op maandag 28 juli 2014 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh dus het slechte weer is nu bij jou aangeland. Sterkte
ik heb mn momentenquote:Op maandag 28 juli 2014 18:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zonder calorieën en het kost ook niks. Prima idee!
Insgelijksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
Ja, jammer datquote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:54 schreef theguyver het volgende:
zo dreumes leren fietsen vandaag
niet zoo...HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ah toma toma vem vem vem vem
Het is je zó gegundquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:37 schreef Scrummie het volgende:
Voor de arbeiders:
[ afbeelding ]
Zo kan het ook
Ja, was zo'n ouwe. Geen origineel helaas, maar wel tof. Schijnt dat die pendelt tussen dat plein daar en het station. Leuke actie van de gemeente.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:41 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een leuke bus kwam daar voorbij rijden Scrum
Zeker leuke actie. Het is meteen een bijzondere foto zoquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, was zo'n ouwe. Geen origineel helaas, maar wel tof. Schijnt dat die pendelt tussen dat plein daar en het station. Leuke actie van de gemeente.
Hehe ja. Maar je bent het toch wel met mijn eens, lav, dat elke foto van mij bijzonder is?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeker leuke actie. Het is meteen een bijzondere foto zo
Ja dat ben ik met je eens. Mis die vorige UI wel eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hehe ja. Maar je bent het toch wel met mijn eens, lav, dat elke foto van mij bijzonder is?(slechte gijp imitatie, sorry, afgelopen nachten elke keer jaarcompilaties gekeken
)
Hahaha..quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja dat ben ik met je eens. Mis die vorige UI wel eerlijk gezegd
Het is niet dezelfde, maar UI changequote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja dat ben ik met je eens. Mis die vorige UI wel eerlijk gezegd
Wow, goeie bril ookquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is niet dezelfde, maar UI change
Ze is snel he? Leuk he, als dat voor de eerste keer goed gaat zonder wieltjes . Trots zeker?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:52 schreef theguyver het volgende:
leuke nieuwe UI scrum je hebt je weer geschoren, dat vond lavje nou net zo sexy he...![]()
ow en fietsen gaat/ging goed.. handig zo'n stang aan de fiets en zonder zijwieltjes al
ze heeft wel vaker gefietst met wieltjes maar nog niet zo vaak als ze nog even door zet kan ze morgen mooi achter me aan fietsen naar opa is woonwijk eindje verderop dus komt goed.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze is snel he? Leuk he, als dat voor de eerste keer goed gaat zonder wieltjes . Trots zeker?
Nog steeds een halve baard hoor, de ongeschoren lookquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:52 schreef theguyver het volgende:
leuke nieuwe UI scrum je hebt je weer geschoren, dat vond lavje nou net zo sexy he...![]()
moet mijn bril ook maar weer opzetten plaatje is ook zo kleinquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nog steeds een halve baard hoor, de ongeschoren look
eendjes?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:50 schreef Blaadjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk he L
Hele slechte foto zal morgen een betere maken.
Zo klein maar wel gelijk lopen
Middag trouwens allemaal.
Ohhh wat schattig. Wat vind ik kwartels toch leukquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:50 schreef Blaadjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk he L
Awwwwww! hoe cutequote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:50 schreef Blaadjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk he L
Ja he! Maar als ze allemaal uitkomen hebik er wel teveel.quote:
Zou best een paar kwartels willen hebben. Fijn naar dat gescharrel kijken. Volgens mij kom je helemaal tot rust door naar die vogels te kijken en je kan tegen ze praten tot je een ons weegt en alles aan ze kwijt, ze horen het toch niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja he! Maar als ze allemaal uitkomen hebik er wel teveel.
Liefhebbers?
L?
Ondanks dat ze zo cute zijn, pas ikquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Liefhebbers?
L?
Hoog hoeft hij niet te zijn. Maar een plek om naar binnen te gaan is ook wel fijnquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou best een paar kwartels willen hebben. Fijn naar dat gescharrel kijken. Volgens mij kom je helemaal tot rust door naar die vogels te kijken en je kan tegen ze praten tot je een ons weegt en alles aan ze kwijt, ze horen het toch niet.
Dus ja, zodra ik een volière heb vraag ik er een paar aan je B.
Nee ook zo'n voordeel. Ze lopen toch alleen maar over de grond.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoog hoeft hij niet te zijn. Maar een plek om naar binnen te gaan is ook wel fijn
Is leuk hoor.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee ook zo'n voordeel. Ze lopen toch alleen maar over de grond.
Het zijn eigenlijk heel voordelige vogels he?
Ik ga serieus eens denken aan iets om vogeltjes te houden B. Vind het zo leuk.
Ja logisch dat je je zorgen maakt om je vader. Misschien kunnen je moeder en jij hem zover krijgen dat hij naar de dokter gaat. Sterkte en slaap lekker en probeer niet te piekerenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:37 schreef sararaats het volgende:
Mensen, het was een zware dag dus![]()
Slaapwel en voor de nachtbrakers: braaf zijn hé
![]()
Toevoeging: m'n vader is ziek geworden (flauwgevallen) en ik maak me zorgen.
Het is een koppige ezel maar ooit zal hij moeten inzien dat een cardiogram nodig is.
Ja dat kan. Druk je precies op het verkeerde kruisje.quote:
Heb al te veel dieren, als ik mevr jou foto's laat zien dan hoor ik waarschijnlijk... ooooowww wat cute.. En voor je het weet moet ik hier entree gaan vragen bij deze dierentuin.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Liefhebbers?
L?
OKquote:
moeilijke pot.quote:
Zal idd wel moeilijk worden, maar heb goede hoop.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, sorry niet aan gedacht, wordt een moeilijke avond voor je denk ik, tenzij je voor Besiktas bent.
Is dat een oefenpot?quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
moeilijke pot.
zaterdag Fc Twente vs Borussia Mönchengladbach
word ook geen eitje ..
Dank, het komt wel goedquote:
als je in sprookjes gelooft misschienquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Zal idd wel moeilijk worden, maar heb goede hoop.
[..]
Is dat een oefenpot?
[..]
Dank, het komt wel goed
Geloof alleen in My Little Pony. Heb goede hoop dat Feyenoord wintquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als je in sprookjes gelooft misschien
hahahahaquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Geloof alleen in My Little Pony. Heb goede hoop dat Feyenoord wintmager, maar het kan.
Als je het niet erg vind blijf ik zittenquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[..]
stond er bij en ik keek er naar
Zitte doe je thuis ole olequote:Op woensdag 30 juli 2014 13:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Als je het niet erg vind blijf ik zitten
Zolang iemand anders dan Leo Driessen becommentarieerd vind ik het wel goed eigenlijk.. Lekker jointje + biertje erbij, zak chips op schoot en JUICHENquote:
Idd, helemaal prima. Hier eerst BBQ en dan naar huis voor de wedstrijd. ZIN IN!quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Zolang iemand anders dan Leo Driessen becommentarieerd vind ik het wel goed eigenlijk.. Lekker jointje + biertje erbij, zak chips op schoot en JUICHEN
Ohh lekker BBQquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Idd, helemaal prima. Hier eerst BBQ en dan naar huis voor de wedstrijd. ZIN IN!
Veel hamburgersquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohh lekker BBQ![]()
Wat gaat er allemaal op?
Straks even terras pakken, en ook op tijd thuis zijn voor de wedstrijd
John Oliver is... Carlos Danger(cue "Danger[been so long]" van Mystikal).quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:37 schreef Lavenderr het volgende:
Oh jee, zoek dekking allemaal! Guyvie heeft weer een feestje vanavond.
Ja, in zijn woning![]()
HOU DE BOEL HEEL DIT KEER!!!
Nog kleiner dan ik dacht!quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:50 schreef Blaadjes het volgende:
bah bah go$%^&*^%
dit koste dus veel moeite. Ze willen niet op de foto
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:50 schreef Blaadjes het volgende:
bah bah go$%^&*^%
dit koste dus veel moeite. Ze willen niet op de foto
[ afbeelding ]
Ik voel dat het weer een top-avond gaat wordenquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:55 schreef theguyver het volgende:
[..]ow wat cute.
En nee niet echt lav ik zal vanaaf even foto maken van die 2
zo grappigmaar die ga ik hier niet posten stuur wel via PM.
Zn familie was naar buiten maar hij/zij kon die sprong nog niet makenquote:
Haha we zullen zien.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik voel dat het weer een top-avond gaat worden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet je dan een handje helpen of is het gewoon afwachten?quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zn familie was naar buiten maar hij/zij kon die sprong nog niet maken
Jij ook heel veel plezier!quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Haha we zullen zien.
Ik ga er van tussen fijne avond peeps
Gewoon afwachten.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moet je dan een handje helpen of is het gewoon afwachten?
De verleiding is er idd. Maar mijn hand bij hem is vele malen enger dan een sprongetje wagenquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach gossie. Zo'n klein hoopie vogel. Die wil je toch helpen lijkt mij.
Dat is ook weer zo. Dan schrikt ze zich naar. Ze is maar de helft van een theezakjequote:Op woensdag 30 juli 2014 20:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
De verleiding is er idd. Maar mijn hand bij hem is vele malen enger dan een sprongetje wagen
Ja zo lief. Ook mooi om te zien dat ze onders vaders vleugels klimmen. Ff schudden en hop daar zijn ze.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Dan schrikt ze zich naar. Ze is maar de helft van een theezakjezo schattig.
Valt tegen he Scrumquote:
Mja, had het ook wel verwacht, maar pffff. Die van Geel had gewoon een spits moeten halen met al die euro's die ie heeft gekregen deze zomer. En niet nu pas.. Totaal machteloos voorin, terwijl je daar Pelle had staan.. beetje pijnlijkquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Valt tegen he Scrum![]()
Nou ja, Feyenoord moet eigenlijk een heel nieuw elftal samenstellen. Iedereen is weggelopen. Dus hoe moeten ze in vredesnaam goed spelen?
Jammer hoor, had nog op een wonder gehoopt. Voor jou en Divje.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mja, had het ook wel verwacht, maar pffff. Die van Geel had gewoon een spits moeten halen met al die euro's die ie heeft gekregen deze zomer. En niet nu pas.. Totaal machteloos voorin, terwijl je daar Pelle had staan.. beetje pijnlijk. Maar ja, het was te verwachten zoals je zegt.
Volgende week nog alle kansenquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jammer hoor, had nog op een wonder gehoopt. Voor jou en Divje.
Kan ik me iets bij voorstellen, ik verwachte er niet veel van maar het was nog een slag minderquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:15 schreef Divje het volgende:
Ik ben een beetje dood gegaan van binnen vanavond.
Kan kusje op helpen Div?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:15 schreef Divje het volgende:
Ik ben een beetje dood gegaan van binnen vanavond.
Die 2 bejaarden achterin maken allebei fouten bij die 2 doelpunten. Juist de mensen die ervaring hebbenquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen, ik verwachte er niet veel van maar het was nog een slag minder
Van jou altijdquote:
Krijg je er tweequote:Op woensdag 30 juli 2014 23:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Die 2 bejaarden achterin maken allebei fouten bij die 2 doelpunten. Juist de mensen die ervaring hebbenen laat ik over Schaken maar niet beginnen want dan hang ik tegen het racistische aan
[..]
Van jou altijd
quote:
Scrum krijgt er ook twee, beloofdquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:28 schreef Divje het volgende:
[..]Mag die tweede ook naar Scrum?
Die verdient ook een kusjekroel
Dan weet ik zeker dat Feyenoord volgende week gaat winnen.
Oke Lavgodinquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee jullie zijn schatten![]()
En nu naar bed. Truste liefies
Weer een beetje over gisteren heen Scrum?quote:
Mjaaaaa, nee niet echt haha..quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Weer een beetje over gisteren heen Scrum?
Volgende week moeten ze toch weer he? Dus nieuwe kans.
Daarom, je weet maar nooit. Wellicht verrassen ze jou en alle andere Feyenoordfans.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mjaaaaa, nee niet echt haha..
Volgende week idd, naar Turkije. Kansje van 0,1%. Blijft een kans.
nee.quote:
dit team is op elk vlak 30% minder dan vorig jaarquote:Op donderdag 31 juli 2014 10:19 schreef theguyver het volgende:
kop op een beroerde wedstrijd betekend nog geen slecht seizoen, zie vorig jaar eerste 7 was kut en daarna alsnog 2e worden. petje af![]()
misschien geen championns league maar hopelijk gaan ze wel flammen in europa
Tuurlijk op internationaal gebied ben ik altijd voor Nederlandse Clubs.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dit team is op elk vlak 30% minder dan vorig jaar
daar veranderen een of twee aankopen echt niks aan
maar wel lief dat je die jongens nog wat hoop durf te geven
daar stond nog een trainer die er iets van snaptequote:Op donderdag 31 juli 2014 14:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
Tuurlijk op internationaal gebied ben ik altijd voor Nederlandse Clubs.![]()
Op nationaal gebied voor FC Twente natuurlijk![]()
Het ligt er natuurlijk aan hoe goed het team is, dat hebben we gemerkt tijdens WK, we hadden geen super verdeiging, maar weinig tegendoelpunten alsnog en we werden 3e![]()
We zullen zien
Meen dat Rutte zijn trainers diploma gehaald hadquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
daar stond nog een trainer die er iets van snapte
waarom is hij dan minister president gewordenquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Meen dat Rutte zijn trainers diploma gehaald had
quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
waarom is hij dan minister president geworden
illuminatie dit
Hele goeie vraag ditquote:Op donderdag 31 juli 2014 17:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
waarom is hij dan minister president geworden
illuminatie dit
inderdaadquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hele goeie vraag ditHij had zoveel voor Feyenoord kunnen bereiken
![]()
In dit geval zou het zomaar zo kunnen zijn dat de Illuminati hier de hand in heeft gehad
Ook verloren dan?quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:38 schreef Tarado het volgende:
ook goedenavond dan maar![]()
Net nog een stukje PSV gekeken, echt vrolijk wordt je niet van het NL clubvoetbal.
Je slaapt vast al, maar héél veel plezier morgen en top dat je zo'n leuke vakantie hebt. Enjoy de dolfijnen en tot morgenquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:55 schreef Scrummie het volgende:
Mensjes, ik ga plat (over een tijdje, filmpje). Morgen naar de visjes in Dolfinarium
Slaap lekker alvast en spreek jullie morgen avond vast wel!
Niet dat ik weet, dus hier is je kans!quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
inderdaad
is dit wel eens op niburu geweest?
Oh oh, dat is niet echt hoopgevend hequote:Op donderdag 31 juli 2014 22:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat niet maar krap met 1-0 gewonnen van een Oostenrijkse 2e divisie club
Niet echt, het positieve is dat de kampioen van NL waarschijnlijk weer uit Amsterdam komtquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh oh, dat is niet echt hoopgevend he
quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat niet maar krap met 1-0 gewonnen van een Oostenrijkse 2e divisie club
Ja kun je dat zo vroeg al voorspellen?quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet echt, het positieve is dat de kampioen van NL waarschijnlijk weer uit Amsterdam komt
Ja, dat moet welquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:48 schreef theguyver het volgende:
[..]gewonnen ok, nou jah misschien hadden ze een super dagje.
Heb ooit mee gemaakt dat Feyenoord niet verder kwam dan 2-0 tegen Sp Neede, natuurlijk kwam dat omdat ik toen in de basis stond
dit is hetzelfde niveauquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:48 schreef theguyver het volgende:
[..]gewonnen ok, nou jah misschien hadden ze een super dagje.
Heb ooit mee gemaakt dat Feyenoord niet verder kwam dan 2-0 tegen Sp Neede, natuurlijk kwam dat omdat ik toen in de basis stond
ajax steekt er nou eenmaal met kop en schouder bovenuitquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja kun je dat zo vroeg al voorspellen?
Dan hoop ik dat SP neede snel promoveert kunnen ze eindelijk europa inquote:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat SP neede snel promoveert kunnen ze eindelijk europa in
Groepsstalking. LordoftheStrings had daar ooit een topic over.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:22 schreef Chewie het volgende:
Nu op RTL 8 dr phil met iemand die slachtoffer beweert te zijn van (cyber) gangstalking.
Best een interessant fenomeen, bedoel hoe deze "slachtoffers" denken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Groepsstalking. LordoftheStrings had daar ooit een topic over.
Ja dat is best wel een probleempje. Iets wat zijn waarneming behoorlijk heeft kunnen vertroebelen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:45 schreef Chewie het volgende:
[..]
Best een interessant fenomeen, bedoel hoe deze "slachtoffers" denken.
Probleem met dr Phil's gast is dat die nogal verslaafd was aan crystal meth en nu een half jaar clean zegt te zijn
weekend at bernies 2?quote:
Ja, wel proeven van alles hoorquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:43 schreef Tarado het volgende:
Goeiemorgen, eind van de middag naar Haarlem Culinair, vorig jaar helemaal niets gegeten, alleen veel (te veel) gedronken, hoop ik dit keer wat beter te doen.
Dank je, het is wel erg commercieel geworden, voorheen was het inderdaad proeven, meer restaurant promotie, tegenwoordig is het gewoon veel betalen voor weinig.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, wel proeven van alles hoor, ander kun je net zo goed met een biertje in de tuin zitten.
Veel plezier Tarado
Maar nog genoeg lekkere hapjes en een leuke sfeer en de ambiance van Haarlemquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dank je, het is wel erg commercieel geworden, voorheen was het inderdaad proeven, meer restaurant promotie, tegenwoordig is het gewoon veel betalen voor weinig.
Ben je nu helemaal van de ratten besnuffeld?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:01 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
vanmiddag 2 nieuwe huisdiertjes ophalen
Ja maat van me heeft een paar mannetjes en vrouwtjes, dus die hokken als malloten, straks ook even kooitje op halen en neem gelijk 2 mee, of 2 vrouwtjes of 2 mannetjes.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je nu helemaal van de ratten besnuffeld?
Nee hoor, grappige beestjes
Goeie bril opzetten dan he? Een klein piemeltje doet het ook gewoon.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja maat van me heeft een paar mannetjes en vrouwtjes, dus die hokken als malloten, straks ook even kooitje op halen en neem gelijk 2 mee, of 2 vrouwtjes of 2 mannetjes.
Ik heb liever niet dat ik straks met zelfde probleem zit
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goeie bril opzetten dan he? Een klein piemeltje doet het ook gewoon.
Zeg je gewoon: kijk eens wat hier rondloopt? Ik wil huurverlaging!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:22 schreef theguyver het volgende:
[..]hahah doen we.
mag eigenlijk niet in deze woning maar fuck it!
hoop dat de huurbaas er gewoon bang voor is druk ik hem zo'n ratje onder de neus asl hij weer gaat drammen
jup meld gewoon dat ik ze uit de kelder heb gehaaldquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeg je gewoon: kijk eens wat hier rondloopt? Ik wil huurverlaging!
Zeker, een leuke stadquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar nog genoeg lekkere hapjes en een leuke sfeer en de ambiance van Haarlem
A, wat lief.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:01 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
vanmiddag 2 nieuwe huisdiertjes ophalen
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goeie bril opzetten dan he? Een klein piemeltje doet het ook gewoon.
Hey Lavenderr, thnx, ja ben het een beetje zat, maar nog twee dagen en dan een paar dagen weg.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Dotje! Hoe is het?
Druk met de SV's he? Doe je goed
Hey Guyver, alles goedquote:
Ja, ben druk elders op dit forumquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zeker met jou ook, is al weer tijdje geleden
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ben druk elders op dit forum![]()
Kijk af en toe wel ff hier, maar meestal is er niemand aan het kletsen.
Ja, ik schrijf streamverslagen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:41 schreef theguyver het volgende:
[..]ik ben er
![]()
Ligt beetje aan tijdstip he, Utopia zeker
Je hebt er idd je handen vol aan. Wat een werk. Kan me voorstellen dat het je af en toe de neus uitkomt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Lavenderr, thnx, ja ben het een beetje zat, maar nog twee dagen en dan een paar dagen weg.
Gelukkig zijn er een paar bij gekomen die ook willen schrijven alleen of met zijn tweeen is te weinig/
Hier alles het zelfde, en met jou?
ahaaa nice , leuk werk ook, Fok is groot geworden daardoor... bigbrother.quote:
Ja, ik begin vol goede moed, maar ik ben zo iemand doe je iets dan moet je het goed doen. Is er dan niemand die het overneemt dan blijf ik doorgaan en dan heb ik s 'avonds een houtenreet en ben ik helemaal zat van Utopiaquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je hebt er idd je handen vol aan. Wat een werk. Kan me voorstellen dat het je af en toe de neus uitkomt.
Ja, hier goed. Zit na te denken of ik een lage voliere in de tuin kan bouwen voor een paar kwartels. Die krijg ik van Blaadjes
O is dat zo, geen idee, met BB streamde ik nog niet, de eerste stream ervaring was bij mij DGKquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
ahaaa nice , leuk werk ook, Fok is groot geworden daardoor... bigbrother.
Nou ja ik kijk dan wel geen tv meer, maar omfb dat programma toen wel..
dat riekt naar een BNW topicquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O is dat zo, geen idee, met BB streamde ik nog niet, de eerste stream ervaring was bij mij DGK
Ik kijk het ook niet op tv, merk nu dat het een vertekend beeld is wat je op tv ziet
quote:
quote:
Hahahaquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:30 schreef theguyver het volgende:
[..]sup scrummie
btw.. lolzzz
vanmiddag beetje aan het ouwehoeren geweest.. check
ja haar idee, daarna met beestje naar park gelijk de plomp in hond pikzwart van de drek..quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
HahahaGeweldig
. Mooie hond ook!
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:30 schreef theguyver het volgende:
[..]sup scrummie
btw.. lolzzz
vanmiddag beetje aan het ouwehoeren geweest.. check
Hahaha, heerlijk zo'n onbenullige hond. Hier ook 1, Labrador. Prachtbeest, heb 'm een keer mijn vader ondersteboven zien lopen omdat ik iets verder stond en hij naar mij toe wou, mijn vader vloog hoog door de lucht en maakt een salto, heb me kapot gelachenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja haar idee, daarna met beestje naar park gelijk de plomp in hond pikzwart van de drek..
Boeit hem niks wandelt gewoon vrolijk door![]()
Ik heb geen flauw benul wat voor ras het is
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:40 schreef Scrummie het volgende:
Ff tussendoor; dit vind ik nou echt mega interessant: http://www.wired.co.uk/ne(...)possible-space-drive
Iets wat volgens de wetenschap 'onmogelijk' zou zijn, wordt vervolgens getest door NASA en blijkt tóch mogelijk te zijn. Toont maar weer aan dat we van zoveel nog geen kaas hebben gegeten.
Ja nou onze oppashond heeft omdat ie gebroken poot heeft nu een kap op zijn hoofd, de inboedel van mijn vriendin ligt al vrijwel compleet aan gruzelementen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha, heerlijk zo'n onbenullige hond. Hier ook 1, Labrador. Prachtbeest, heb 'm een keer mijn vader ondersteboven zien lopen omdat ik iets verder stond en hij naar mij toe wou, mijn vader vloog hoog door de lucht en maakt een salto, heb me kapot gelachen
Ja echtquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:43 schreef theguyver het volgende:
[..]gaaf he, nu nog in de praktijk brengen.
mja makkelijker gezegd dan gedaan.
Oh god ja, dat is waar ook hahaha. Eigenlijk niet grappig, maar ja, tochquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja nou onze oppashond heeft omdat ie gebroken poot heeft nu een kap op zijn hoofd, de inboedel van mijn vriendin ligt al vrijwel compleet aan gruzelementen.
dus die loggert even ergens anders, tot zij weer een beetje zen is.
weet hekje welquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja echt. Maar idd, maar alleen al de manier waarop, "quantum vacuum virtual plasma". Dan ben ik echt zo'n nerd maar pff, haha, gaaf
. Dat gebied is nog altijd zo 'niet verkend' zeg maar, maar wat ze nu al soms ermee kunnen, en de ontwikkelingen gaan heel snel op dat gebied geloof ik.
Ja ik moest lachen toen we vorige week terug kwamen van park en staande lamp was kaduk en tuinmeubels lagen op de kop, hond zat in zijn ren en keek heeeeeeel onschuldig.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh god ja, dat is waar ook hahaha. Eigenlijk niet grappig, maar ja, toch
Haha, ik ken het gevoel, soms ...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja ik moest lachen toen we vorige week terug kwamen van park en staande lamp was kaduk en tuinmeubels lagen op de kop, hond zat in zijn ren en keek heeeeeeel onschuldig.
tuurlijk kreeg ik zo'n blik
harderwijk?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:26 schreef Scrummie het volgende:
Twee fotootjes van vanmiddag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.iflscience.com(...)-could-actually-workquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:40 schreef Scrummie het volgende:
Ff tussendoor; dit vind ik nou echt mega interessant: http://www.wired.co.uk/ne(...)possible-space-drive
Iets wat volgens de wetenschap 'onmogelijk' zou zijn, wordt vervolgens getest door NASA en blijkt tóch mogelijk te zijn. Toont maar weer aan dat we van zoveel nog geen kaas hebben gegeten.
Ja prima. Ben een beetje aan het ruimen en schoonmaken en probeer ook nog wat in de tuin te doen.quote:
Hey Scrum! Ben je niet even gaan wandelen bij Het Ronde Huis? Mooi daar hoorquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:27 schreef Scrummie het volgende:
Goeiemiddag!
Moest gister nog aan je denken lav, we reden langs Nunspeet
Nee, dat zat er niet in. Moet wel zeggen, laatste paar keer dat het over het paranormale ging in het RH topic had ik wel zoiets 'zal ik ff heen rijdenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Scrum! Ben je niet even gaan wandelen bij Het Ronde Huis? Mooi daar hoor![]()
Ik ga er binnenkort weer een keer naartoe, ga ik het boek van WRH2 halen. Dat komt a.s. woensdag uit.
Ja, 6 aug. Zou eigenlijk iets eerder maar er moesten nog wat dingetjes gebeuren.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat zat er niet in. Moet wel zeggen, laatste paar keer dat het over het paranormale ging in het RH topic had ik wel zoiets 'zal ik ff heen rijden'. Ik las idd van het boek, 6 augustus toch?
TRU / Sneller dan het lichtquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:27 schreef Scrummie het volgende:
Goeiemiddag!
Hey idd, ff kijken! Thanksquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
TRU / Sneller dan het licht
scrum, mooi topic voor je FTL !!!!
werd toch weer bierhappen, 1 mini hamburger gegeten, was heel druk maar wel gezelligquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe was het gisteren in Haarlem? Lekker zitten happen?
Dat is ook dicht bij mijquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:27 schreef Scrummie het volgende:
Goeiemiddag!
Ja, heerlijk, weekend! Heel jammer dat de regen niet doorgezet heeft.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:17 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hey L!
Alles goed? Lekker weekend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |