SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe gezellig mee...?
Must see!! 'Foil' door Weird Al. Parodie op 'Royals'.
HET BNW FEEST NUMMER!!!!!!!!!!! alu hoedje er bij en gaan
En hier weer verder
Slaap lekker!quote:Op zondag 27 juli 2014 23:02 schreef Lavenderr het volgende:
Vroeg naar bed vanavond.
Scrum, geniet van het uitslapen morgenochtend . Als je buren naar hun werk gaan draai jij je lekker nog een keertje om . Het ultieme vakantiegevoel
Komt goed, zin inquote:Op zondag 27 juli 2014 23:02 schreef Lavenderr het volgende:
Vroeg naar bed vanavond.
Scrum, geniet van het uitslapen morgenochtend . Als je buren naar hun werk gaan draai jij je lekker nog een keertje om . Het ultieme vakantiegevoel
mijn vader is tegen een drijvende put aangeredenquote:Op maandag 28 juli 2014 13:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
tropische stortbui(en), in mijn straat is de afwatering gelukkig goed
en schade?quote:Op maandag 28 juli 2014 14:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mijn vader is tegen een drijvende put aangereden
best apart
waar woont je zusquote:Op maandag 28 juli 2014 14:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tjezus.
Bij mijn zus staat het blank onder de serre.
nou nou nouquote:Op maandag 28 juli 2014 14:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sorry, iets met lav die zei wat er allemaal bleef haken in zo'n loom jurkje
Wat denk je? Fokken natuurlijk op zolderquote:Op maandag 28 juli 2014 14:07 schreef Tjacka het volgende:
wat ga je nu met je vrije middag doen lav?
gezelligquote:Op maandag 28 juli 2014 14:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat denk je? Fokken natuurlijk op zolder
Ja, laat ik mijn vrije tijd eens nuttig bestedenquote:Op maandag 28 juli 2014 14:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gezellig
genoeg tijd om voor mij te lobbyen voor het modschap dus
eindbaasquote:Op maandag 28 juli 2014 14:16 schreef Divje het volgende:
Kan niet achterblijven natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
keurigquote:Op maandag 28 juli 2014 14:16 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
bedanktquote:Op maandag 28 juli 2014 14:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, laat ik mijn vrije tijd eens nuttig besteden
Ook mooi!quote:Op maandag 28 juli 2014 14:16 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
duidelijk wit rood witquote:Op maandag 28 juli 2014 14:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
nee, rood wit groen zwart, prima van divje dus.
Ja, een wit-rode is in de maak. Maar vond het zo sneu om tegen dat chineesje te zeggen dat het niet klopt met mijn bestelling!quote:
Zo zie ik het ookquote:Op maandag 28 juli 2014 14:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
nee, rood wit groen zwart, prima van divje dus.
Ik vin helemaal mooiquote:
ja goedquote:Op maandag 28 juli 2014 14:29 schreef Divje het volgende:
[..]
GAAT GOED TJACK!
Met jou?Weer mod-ambities lees ik?
makkie toch.quote:
Oh, ww is iets minder denk ik.. Maar hoe was de vakantie?quote:Op maandag 28 juli 2014 14:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja goed
net terug van vakantie en zit nu in de ww
Moet?quote:
goed goed goedquote:Op maandag 28 juli 2014 14:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh, ww is iets minder denk ik.. Maar hoe was de vakantie?
[..]
Moet?
Ja tochquote:
quote:Op maandag 28 juli 2014 15:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Penne met kip, groene pesto en kookroom en wat ui. Makkelijk, zo klaar en smullen maar
kan het ook zonder ui?quote:Op maandag 28 juli 2014 15:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Penne met kip, groene pesto en kookroom en wat ui. Makkelijk, zo klaar en smullen maar
Oh dus het slechte weer is nu bij jou aangeland. Sterktequote:Op maandag 28 juli 2014 18:05 schreef Scrummie het volgende:
Tijd voor verlichting, voor het eerst vandaag regen en donkere lucht.
Zonder calorieën en het kost ook niks. Prima idee!quote:Op maandag 28 juli 2014 17:34 schreef Blaadjes het volgende:
Kan ook zonder pesto, kip en kookroom.
Dan is het helemaal makkelijk :p
Thanks! Regen is weer weg. Donkere wolken blijven. Ik zeg; film avondje!quote:Op maandag 28 juli 2014 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh dus het slechte weer is nu bij jou aangeland. Sterkte
ik heb mn momentenquote:Op maandag 28 juli 2014 18:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zonder calorieën en het kost ook niks. Prima idee!
Insgelijksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
Ja, jammer datquote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:54 schreef theguyver het volgende:
zo dreumes leren fietsen vandaag
niet zoo...HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ah toma toma vem vem vem vem
Het is je zó gegundquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:37 schreef Scrummie het volgende:
Voor de arbeiders:
[ afbeelding ]
Zo kan het ook
Ja, was zo'n ouwe. Geen origineel helaas, maar wel tof. Schijnt dat die pendelt tussen dat plein daar en het station. Leuke actie van de gemeente.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:41 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een leuke bus kwam daar voorbij rijden Scrum
Zeker leuke actie. Het is meteen een bijzondere foto zoquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, was zo'n ouwe. Geen origineel helaas, maar wel tof. Schijnt dat die pendelt tussen dat plein daar en het station. Leuke actie van de gemeente.
Hehe ja. Maar je bent het toch wel met mijn eens, lav, dat elke foto van mij bijzonder is?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeker leuke actie. Het is meteen een bijzondere foto zo
Ja dat ben ik met je eens. Mis die vorige UI wel eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hehe ja. Maar je bent het toch wel met mijn eens, lav, dat elke foto van mij bijzonder is?(slechte gijp imitatie, sorry, afgelopen nachten elke keer jaarcompilaties gekeken
)
Hahaha..quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja dat ben ik met je eens. Mis die vorige UI wel eerlijk gezegd
Het is niet dezelfde, maar UI changequote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja dat ben ik met je eens. Mis die vorige UI wel eerlijk gezegd
Wow, goeie bril ookquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is niet dezelfde, maar UI change
Ze is snel he? Leuk he, als dat voor de eerste keer goed gaat zonder wieltjes . Trots zeker?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:52 schreef theguyver het volgende:
leuke nieuwe UI scrum je hebt je weer geschoren, dat vond lavje nou net zo sexy he...![]()
ow en fietsen gaat/ging goed.. handig zo'n stang aan de fiets en zonder zijwieltjes al
ze heeft wel vaker gefietst met wieltjes maar nog niet zo vaak als ze nog even door zet kan ze morgen mooi achter me aan fietsen naar opa is woonwijk eindje verderop dus komt goed.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze is snel he? Leuk he, als dat voor de eerste keer goed gaat zonder wieltjes . Trots zeker?
Nog steeds een halve baard hoor, de ongeschoren lookquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:52 schreef theguyver het volgende:
leuke nieuwe UI scrum je hebt je weer geschoren, dat vond lavje nou net zo sexy he...![]()
moet mijn bril ook maar weer opzetten plaatje is ook zo kleinquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nog steeds een halve baard hoor, de ongeschoren look
eendjes?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:50 schreef Blaadjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk he L
Hele slechte foto zal morgen een betere maken.
Zo klein maar wel gelijk lopen
Middag trouwens allemaal.
Ohhh wat schattig. Wat vind ik kwartels toch leukquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:50 schreef Blaadjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk he L
Hele slechte foto zal morgen een betere maken.
Zo klein maar wel gelijk lopen
Middag trouwens allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |