De 3-0 kwam wel als geroepen. Toen zakte Emmen helemaal in.quote:Op zondag 21 september 2014 00:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs met tien man nul moeite.
Was het zo geflatteerd ja?quote:Op zondag 21 september 2014 13:27 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
De 3-0 kwam wel als geroepen. Toen zakte Emmen helemaal in.
Roda JC doet het ook niet onaardig. Daarnaast ben ik benieuwd hoe lang Volendam mee kan komen.quote:Op zondag 21 september 2014 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was het zo geflatteerd ja?
Maar NEC moet gewoon kampioen worden, al het andere zou wat mij betreft een deceptie zijn
NEC is wel wat overtuigender dan Roda momenteel, maar het seizoen is nog lang.quote:Op zondag 21 september 2014 13:33 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Roda JC doet het ook niet onaardig. Daarnaast ben ik benieuwd hoe lang Volendam mee kan komen.
Maar persoonlijk valt NEC niet tegen en groeit mijn geloof en hoop met de week.
Peersman bij Dord spande wel de kroon.quote:Op zondag 21 september 2014 23:26 schreef Mark het volgende:
Het was dit weekend wel weer raak met het proberen iemand een rode kaart aan te smeren, zeg
Ik neem idd aan dat NEC in beroep gaat.quote:Op zondag 21 september 2014 23:26 schreef Mark het volgende:
Het was dit weekend wel weer raak met het proberen iemand een rode kaart aan te smeren, zeg
twitter:VictorPalsson twitterde op zaterdag 20-09-2014 om 11:12:16Most memorable derby has to be when we beat the money team from Arnhem at home. Edinburgh derbys were class as well. reageer retweet
Rode kaart is geseponeerd.quote:Op zondag 21 september 2014 22:12 schreef BasNijmegen het volgende:
Op Vine zijn er beelden van de 'overtreding' van Ars.
https://t.co/do7JTttw61
quote:
Donequote:Op donderdag 25 september 2014 11:50 schreef led_lamp het volgende:
Kan iemand mij toevoegen aan de OP: Ik zit in vak L.
Tssss....quote:Op zondag 21 september 2014 23:38 schreef Mark het volgende:
Roda wint alles met 1 goal verschil, dat zou vroeg of laat toch een keer fout moeten gaan....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |