SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierI just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Kom toch bijna nooit op fok, waarom denk je dat ik "hap" op je trollsquote:Op zondag 27 juli 2014 15:51 schreef ChesterPerry het volgende:
wacht ff die drinky aangeven dan kan ie een paar uur niet posten en krijgt ie cold turkey verschijnselen
nee man ik pak nu motor ff ritje zetten na training had even afleiding nodig tijdens post-workout meal snapje.quote:
Baas.quote:
Lol, strong tren symptoms. Huilen is wel extreem.quote:Op zondag 27 juli 2014 10:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja heel heel erg zelfs...
Trillerig, enorm maar dan ook enorm sacherijnig, slap, kooudzweet, bijna blackouts, neiging om in een hoekje te gaan zitten huilen, alles lol.
No joke...
Mja, eerlijk is eerlijk; elke dag naar de Mac is nou ook weer het andere extreem en ook al is het macro's macro's macro's. Zo vaak die shizzle eten is gewoon niet 'gezond'.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Voedingswaarden van een quarter pounder:
[ afbeelding ]
530kcal, 32 gram eiwit, 28 gram vet, 36 gram carbs.
Leg mij nu eens uit waarom je daarmee geen spieren op zou bouwen..
LOLquote:Op zondag 27 juli 2014 15:26 schreef ChesterPerry het volgende:
die raymond is van die filmpjes toch steeds dan vind ik clean eten geeneens het rullevants zou eerder zijn benen met name kuiten harder gaan trainen.
itt die andere gap in dat witte shirt mag anders wel wat meer gaan eten
Hahah!quote:Op zondag 27 juli 2014 16:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Baas.Heb je gemist man.
[..]
Lol, strong tren symptoms. Huilen is wel extreem.Ik bekijk mensen soms vanuit het survival of the fittest aspect, en ik denk dat jij gewoon full cannibal mode gaat wanneer er een wereldramp uitbreekt in plaats van op dieren te jagen.
[..]
Mja, eerlijk is eerlijk; elke dag naar de Mac is nou ook weer het andere extreem en ook al is het macro's macro's macro's. Zo vaak die shizzle eten is gewoon niet 'gezond'.
Hehehh.quote:
Hehe ja, ik kan me er ook wel wat bij voorstellen. Als je echt die zieke honger hebt dat je maag voelt alsof het aan het krimpen en langzaam afsterven is waar je mood erachteraan gaat en als eindresultaat rages van hier tot Tokio.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:20 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hahah!![]()
Huilen was ook maar om de boel een beetje kracht bij te zetten, maar je voelt je alles behalve oke.
Wereld ramp zou echt destrastreus zijn voor vele hier.
Of een legeroproep bijv.
Gdvr daar gaan al je gains dan echt lol
8k kcalquote:Op zondag 27 juli 2014 16:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hehehh.
Ik ga ook wel opletten dat ik niet meer van die losgeslagen dagen van 8000kcals + ga doen of iets in die trand. Dat is gewoon niet nodig idd. Maar dat ik gewoon een superhoge verbranding heb kan ik ook wienig aan doen. En als iemand dan moet schrijven dat ik eet train als een bodybuilder en als een powerlifter omdat ik op 5500 zit en niet ultra ripped rond loop so be it, die snappen het gewoon niet
Maargoed, vandaag zei iemand dat ik leaner was weer?![]()
![]()
Misschien toch wat matigen met melk....
Ijstheeijsjesquote:Op zondag 27 juli 2014 16:27 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ben trouwens moeilijk hard aant genieten van (mn tweede) ijstheeijsje van de lidl
Nee ik lift dat als ik op straat loop en er een groepje opgeschoten mocro's op me afkomen dat ze op 100meter voor me opeen stil worden en aan de andere kant vd weg gaan lopenquote:Op zondag 27 juli 2014 16:26 schreef Awesome_ het volgende:
Mja, aan de andere kant lift je wel voor de vrouwen en die vinden laag bf gwn mooier snapje
Dat is wel eens meer dan eens gebeurt ja 8000. 8500 ook,maar die backfirede heel hard. Kwartier boven gootsteen lolquote:
Ben nog niet klaar. Zo ff barbeknoeien (haha heel geestig) en dan paar magnums erin.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:30 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ijstheeijsjes. Gewoon magnum dubbel chocola toch.
quote:Op zondag 27 juli 2014 16:35 schreef Awesome_ het volgende:
Allemaal maar gekkigheid, Ray. We houden van je, gekke knuffelpool
Ja G. Vandaag zitje van mn bench gesloopt trouwens, kkdingquote:Op zondag 27 juli 2014 16:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Awesome, heb je nog steeds dat rack van Powercage?
Over pindakaas gesproken: ik heb me zojuist schuldig gemaakt aan een ernstig endo-vergrijp. Ik ga het niet vertellen maar het heeft te maken met een eetlepel en een pot Calvé.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Panzer heeft standaard chocolademelk, noten en pindakaas in zijn tas zitten om niet meer katabool te raken vertelde 'ie.![]()
Je hebt de pot in 1x opgegeten?quote:Op zondag 27 juli 2014 16:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Over pindakaas gesproken: ik heb me zojuist schuldig gemaakt aan een ernstig endo-vergrijp. Ik ga het niet vertellen maar het heeft te maken met een eetlepel en een pot Calvé.
Minder man.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:42 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja G. Vandaag zitje van mn bench gesloopt trouwens, kkding
Ach, het kon erger. Pindakaas heeft op z'n minst nog nuttige macro's, Nutella daarentegen.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Over pindakaas gesproken: ik heb me zojuist schuldig gemaakt aan een ernstig endo-vergrijp. Ik ga het niet vertellen maar het heeft te maken met een eetlepel en een pot Calvé.
Ja, maar ook alsof er stroop door je aderen stroomt dan.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hehe ja, ik kan me er ook wel wat bij voorstellen. Als je echt die zieke honger hebt dat je maag voelt alsof het aan het krimpen en langzaam afsterven is waar je mood erachteraan gaat en als eindresultaat rages van hier tot Tokio.
quote:Op zondag 27 juli 2014 16:50 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ga zoveel vlees eten zo meteen, daar zingen ze over honderd jaar nog liederen over.
Al vaker gehoord dezequote:Op zondag 27 juli 2014 16:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Panzer heeft standaard chocolademelk, noten en pindakaas in zijn tas zitten om niet meer katabool te raken vertelde 'ie.![]()
U wot m8? Ik zit al op 20%quote:die raymond is van die filmpjes toch steeds dan vind ik clean eten geeneens het rullevants zou eerder zijn benen met name kuiten harder gaan trainen.
itt die andere gap in dat witte shirt mag anders wel wat meer gaan eten
quote:
Hoe moet ik mij dat gevoel voorstellen?quote:Op zondag 27 juli 2014 16:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja, maar ook alsof er stroop door je aderen stroomt dan.
Overigens mensen die dus echt diabetes zijn, en een enorm telaag bloedsuiker krijgen raken in een soort delerium waarin ze mega agrresief kunnen worden en compleet niet meer weten wat ze doen
I know. Ik dacht dat hij weer een beetje ecto-mode was, maar hij is een buffe maus.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:59 schreef Push. het volgende:
[..]
Al vaker gehoord dezeBenieuwd hoe lang ie t dit keer volhoudt
Van wat ik heb begrepen doet hij dit een aantal maanden per jaar om de stressvolle maatschappij te 'ontvluchten'quote:Op zondag 27 juli 2014 17:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
![]()
Aan de ene kant is dat heerlijk zo leven lijkt me. Aan de andere kant word je zo een kluizenaar en contactgestoord denk ik...
Neem er ook Ff een lekker glaasje pils bijquote:Op zondag 27 juli 2014 16:50 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ga zoveel vlees eten zo meteen, daar zingen ze over honderd jaar nog liederen over.
8k is eerder 5~6x burger binkquote:
Ben bezig vriend.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Neem er ook Ff een lekker glaasje pils bij
Netjes, gratz.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:02 schreef no1uknow het volgende:
Toelatingsexamen voor master Sociologie gehaald, in september beginnen aan de VU. USC here ik kom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das it mane, das it. Wanneer ga je je inschrijven bij USC?quote:Op zondag 27 juli 2014 18:02 schreef no1uknow het volgende:
Toelatingsexamen voor master Sociologie gehaald, in september beginnen aan de VU. USC here ik kom.
quote:Op zondag 27 juli 2014 18:08 schreef G.R.S. het volgende:
Ik heb Nutella gehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
Alleen mits grote traps.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:32 schreef Dimachaerus het volgende:
http://m.asos.com/mt/www.(...)&un_jtt_v_frompage=1
heeft iemand ervaring met bound scoopneck shirts?
Is dit te diep of kan dit nog net?
Dit is normale scoopneck
http://m.asos.com/mt/www.(...)&un_jtt_v_frompage=0
quote:Op zondag 27 juli 2014 19:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zat te twijfelen of ik roti of ribs zou bestellen, maar ik ga toch maar voor de ribs. Alleen even kijken hoe ik die macro's van de ribs ga berekenen.
Etha?
Zeker voor ribs gaan, al is het maar omdat je altijd eekhoornporties krijgt bij de rotiboys. Al n paar keer afgezet door die gasten.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zat te twijfelen of ik roti of ribs zou bestellen, maar ik ga toch maar voor de ribs. Alleen even kijken hoe ik die macro's van de ribs ga berekenen.
Etha?
D-d-d-d-das it maaaaane.quote:
Zojuist 2 porties bestelt man. Hnnng. Laatste en tevens eerste keer dat ik roti had besteld was het roti kip speciaal en kreeg ik een fucking kippenbout (moest dus kipfilet bestellen), vond ik het niet heel erg speciaal, en was het erg weinig ja.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:27 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Zeker voor ribs gaan, al is het maar omdat je altijd eekhoornporties krijgt bij de rotiboys. Al n paar keer afgezet door die gasten.
Ik ben het met je eens hoor. Er is hier tegenwoordig niet eens meer ruimte voor een kritische noot. Ik mis ook de roid rages dus ik ga ervanuit dat het merendeel hier niet lift.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:30 schreef Zuccitura het volgende:
Liften jullie gasten uberhaupt wel? Zielige moraalriddertjes allemaal joh. De hele dag in elkaars reet kruipen.
quote:Op zondag 27 juli 2014 19:31 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor. Er is hier tegenwoordig niet eens meer ruimte voor een kritische noot.
Ik als buitenstaander kan het natuurlijk niet maken om op een van de "goden" uit dit topic kritiek te leveren. Raymond, zo bijzonder ben je echt niet gozer.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:31 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor. Er is hier tegenwoordig niet eens meer ruimte voor een kritische noot. Ik mis ook de roid rages dus ik ga ervanuit dat het merendeel hier niet lift.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.that face, that body![]()
Naja, ik denk dat de meesten Raymond niet als god zien, neem ik aan, maar misschien is het meer het feit dat je zomaar komt binnenvallen en gelijk iemand loopt te bekritiseren op wat die volgens jou niet zou moeten doen?quote:Op zondag 27 juli 2014 19:35 schreef Zuccitura het volgende:
[..]
Ik als buitenstaander kan het natuurlijk niet maken om op een van de "goden" uit dit topic kritiek te leveren. Raymond, zo bijzonder ben je echt niet gozer.
Vriend je bent 20, wat weet jij nou van de wereld.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:35 schreef Zuccitura het volgende:
[..]
Ik als buitenstaander kan het natuurlijk niet maken om op een van de "goden" uit dit topic kritiek te leveren. Raymond, zo bijzonder ben je echt niet gozer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op zondag 27 juli 2014 19:39 schreef Klokov het volgende:
Hey G.R.S. hoe gaat het met je kettlebells?
quote:Op zondag 27 juli 2014 19:38 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vriend je bent 20, wat weet jij nou van de wereld.Vrij weinig nog denk ik. Maar weet zeker het een en ander van het menselijk lichaam i.c.m krachttraining.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed goed, heb vandaag niets gedaanquote:Op zondag 27 juli 2014 19:39 schreef Klokov het volgende:
Hey G.R.S. hoe gaat het met je kettlebells?
Montelly, hoe was Brazilië?quote:
Heb je dirty gegeten vriend?quote:
Zelfs Cake-Man reageert slimmer dan ditquote:Op zondag 27 juli 2014 19:35 schreef Zuccitura het volgende:
[..]
Mogen we je nu aanraken?quote:Op zondag 27 juli 2014 19:41 schreef Zuccitura het volgende:
[..]
Vrij weinig nog denk ik. Maar weet zeker het een en ander van het menselijk lichaam i.c.m krachttraining.
Net als Dima die regelmatig bijna seks heeft.quote:
Voor pussies! Mwhehehe. Leuk voor cardio misschien.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:46 schreef Klokov het volgende:
Hey Zuccitura, wat vind je van kettlebelltraining?
Dima neukt gew legit chicks hoorquote:Op zondag 27 juli 2014 19:48 schreef Klokov het volgende:
[..]
Net als Dima die regelmatig bijna seks heeft.
jij hebt ervaring, zo te horenquote:Op zondag 27 juli 2014 19:30 schreef Zuccitura het volgende:
Liften jullie gasten uberhaupt wel? Zielige moraalriddertjes allemaal joh. De hele dag in elkaars reet kruipen.
Je bent vrij om een keer langs te komen, srs. (6"4, 213 lbs masterrace)quote:Op zondag 27 juli 2014 19:49 schreef Zuccitura het volgende:
[..]
Voor pussies! Mwhehehe. Leuk voor cardio misschien.
En wat gaan we dan allemaal voor leuks doen? Wat is je vetpercentage? Om een iets beter beeld te kunnen krijgen van je fysiek.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:51 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je bent vrij om een keer langs te komen, srs. (6"4, 213 lbs masterrace)
Dat denk ik ook alles behalve. En eerlijk gezegd weet ik ook niet waar je dat uit opmaakt.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:35 schreef Zuccitura het volgende:
[..]
Raymond, zo bijzonder ben je echt niet gozer.
Beide lekker man, je moet echt naar die toko gaan bij de Dappermarkt die ik laatst zeiquote:Op zondag 27 juli 2014 19:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Etha?
Ja, ga ik sowieso nog doen, maar hoe bereken je de kcals, welke macro's gebruik je?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Beide lekker man, je moet echt naar die toko gaan bij de Dappermarkt die ik laatst zeimaar ribs zijn altijd goed.
Die ik altijd bestel bij American Spare Ribs lijn zijn echt de meest goddelijke ooit, en dan nog BBQ saus eroverheen met versgebakken aardappel schijfjes. HNNNNGquote:Op zondag 27 juli 2014 20:11 schreef VMSDKR het volgende:
De laatste keer dat ik ribs heb gehad die zo mals waren dat ze bijna van het bot afgleden is al lang geleden.
I feel rage comming up.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Normaal bezorgen ze snel, maar wacht nu nog steeds.
Hahaha, ja was net al even aan het ragen, man man man. Komt er zo aan volgens de meneer aan de andere kant van de lijn.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:22 schreef RaymondK het volgende:
[..]
I feel rage comming up.![]()
Arme bezorger straks
Ik ben dy op deze plaatjequote:Op zondag 27 juli 2014 19:53 schreef Zuccitura het volgende:
[..]
En wat gaan we dan allemaal voor leuks doen? Wat is je vetpercentage? Om een iets beter beeld te kunnen krijgen van je fysiek.
Thanks bro.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:26 schreef Ethanolic het volgende:
Als je ribs neemt, neem gewoon random gemarineerde ribs kiezen op MFP. Weeg ze voor je de ribs gaat eten, daarna de botten wegen. De rest spreekt voor zich
Je zal nooit precies uitkomen, maar meer dan 200 kcal zal je er absoluut niet naast zitten.
Zo doe ik het tegenwoordig in mijn bulking lyfe
Kutartikel. Dodelijke dosis mdma ligt tussen de 6en 7 gram. Miet je heel wat smarties wegtikken.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:23 schreef VMSDKR het volgende:
jongens alles oke??? iedereen er nog????? fathank!?!?
http://nos.nl/artikel/679(...)-festivalganger.html
Weet jy wel wat je doet vriend? Dit is niet goed voor je bf, hoe wil je nu smatjes hosselen?quote:
Gewoon af en toe een oostblikker of Filipijn importeren en na 2 jaar weer terugsturenquote:Op zondag 27 juli 2014 21:05 schreef Klokov het volgende:
[..]
Weet jy wel wat je doet vriend? Dit is niet goed voor je bf, hoe wil je nu smatjes hosselen?
Goed lichaam maar matige facial aestheticsquote:
zou 27/4 haar poepjes opsnuiven.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:22 schreef Klokov het volgende:
[..]
Goed lichaam maar matige facial aesthetics
zou haar wel gebruiken hoorquote:Op zondag 27 juli 2014 21:22 schreef Klokov het volgende:
[..]
Goed lichaam maar matige facial aesthetics
Geat bod, so.. so.. face.quote:
quote:
Wat is je masterplan om dr te schaken?quote:
Wat het beste werkt is volgen op Instagram en een paar foto's liken. Daarna een paar keer een thirsty comment plaatsen en vervolgens via Instagram IM een foto van je piemel sturen.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat is je masterplan om dr te schaken?
#TeamEbonyChaserquote:Op zondag 27 juli 2014 22:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat het beste werkt is volgen op Instagram en een paar foto's liken. Daarna een paar keer een thirsty comment plaatsen en vervolgens via Instagram IM een foto van je piemel sturen.
Nee, man. Montelly moet ook IG maken en duizenden fake followers kopen. Doen alsof hij de shit is. Dan denkt ze zo van: hey dese boi is de man hier op IG. Gelijk status in haar ogen en shit. En dan een gesprekje beginnen. Niet flirten en niet zeggen van hey ik wil een ruft uit je kont zuigen, maar gewoon casual gespek beginnen en gaande weg gaan flirten. Dan zeggen hey waar woon je? "Oh daar. Toevallig moet ik daar ook zijn voor mijn businesstrip. Zullen we wat drinken?" Abz showen, zij wordt nat, naar je hotelkamer verder flirten en dan queefs en farts uit haar zuigen.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat het beste werkt is volgen op Instagram en een paar foto's liken. Daarna een paar keer een thirsty comment plaatsen en vervolgens via Instagram IM een foto van je piemel sturen.
Jimmies were rustledquote:Op zondag 27 juli 2014 19:30 schreef Zuccitura het volgende:
quote:Op zondag 27 juli 2014 16:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hehe ja, ik kan me er ook wel wat bij voorstellen. Als je echt die zieke honger hebt dat je maag voelt alsof het aan het krimpen en langzaam afsterven is waar je mood erachteraan gaat en als eindresultaat rages van hier tot Tokio.
Hahaha, echt hé. Ik ga dan full Dick Proenneke mode; naar de USA verkassen en daar in de woods leven met mijn hond.
Die man is zo'n baas.
quote:Op zondag 27 juli 2014 23:44 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Zou wel behoorlijk wat literatuur meenemen. Oh en mn kettlebells.
Tevens: Log press erry day.
Whahaha, die man blijft zo geniaal. Deze ook:quote:
Zeker man, zeker.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:44 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Zou wel behoorlijk wat literatuur meenemen. Oh en mn kettlebells.
Tevens: Log press erry day.
quote:
quote:Op maandag 28 juli 2014 01:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nu wel
je kunt blijkbaar niet hotlinken van imagefap
quote:Op maandag 28 juli 2014 02:05 schreef Sapstengel het volgende:
Whaha idd
Laatst iemand op misc die zei dat hij op de basisschool een stone cold stunner op iemand deed en toen een week moest nablijven
Gewoon een keertje naar een solide kapper gaan.quote:Op maandag 28 juli 2014 02:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nice.
Heb alleen niet van die zieke hair aesthetics.
Het menselijk lichaam?quote:Op zondag 27 juli 2014 19:41 schreef Zuccitura het volgende:
[..]
Vrij weinig nog denk ik. Maar weet zeker het een en ander van het menselijk lichaam i.c.m krachttraining.
Geen koolhydraten+ kwark eten = Impossibléquote:
cewlquote:Op maandag 28 juli 2014 07:03 schreef Drinky het volgende:
sick storm, zieke donder harder dan een vuurwerkshow. Zomer in Nederland
Hoeveel wil je ervoor? Ik knal kankerhard op die shit.quote:Op maandag 28 juli 2014 08:11 schreef mtchel112 het volgende:
Nog een half potje dexa met dmaa gevonden
Als je diabetes hebt en niet spuit gaat je bloedsuiker door 't dak ipv dat het inkakt. wat trouwens ook niet bepaald fijne symptomen geeft. Tot zover je 'kennis' over t menselijk lichaam.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:20 schreef Zuccitura het volgende:
Haha wat een aanstellerij, 3 uurtjes niet eten en dan denken dat je bloedsuikerspiegel drastisch gedaald is. Als jullie echt zulke symptomen ervaren zal ik mezelf eens laten testen op diabetes.
Jullie zouden doodgaan tijdens intermittent fasting denk ik zo.
Beter dan halt halt judenkontrol roepen tegen die joodse knul uit je klas en dan voor straf boeken lezen over joden en dan elke avond en dag overhoord worden door je ouders en leraar. Voor twee maanden. Groep 8 strugglesquote:Op maandag 28 juli 2014 02:05 schreef Sapstengel het volgende:
Whaha idd
Laatst iemand op misc die zei dat hij op de basisschool een stone cold stunner op iemand deed en toen een week moest nablijven
Tijden veranderen. Tegenwoordig mag je dat soort dingen gewoon weer roepen op straat bij een demonstratie.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:44 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Beter dan halt halt judenkontrol roepen tegen die joodse knul uit je klas en dan voor straf boeken lezen over joden en dan elke avond en dag overhoord worden door je ouders en leraar. Voor twee maanden. Groep 8 struggles
Ik heb in groep 7 op schoolkamp van worteltjes een hakenkruis gemaakt, heel onschuldig. Directeur betrapte me, week buiten/alleen moeten etenquote:Op maandag 28 juli 2014 09:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Tijden veranderen. Tegenwoordig mag je dat soort dingen gewoon weer roepen op straat bij een demonstratie.
Trek al je huidige kennus in twijfel en ee gaat een nieuwe wereld voor je open. Welk boek heb je gekocht?quote:Op maandag 28 juli 2014 09:20 schreef Questular het volgende:
Van het weekend een boek op de kop getikt over de menselijke anatomie en krachttraining, voor je het weet knal ik allemaal lastige latijnse benamingen eruit in mn posts.
Ik denk dat het kennen van latijnse benamingen ook in andere aspecten van het leven van pas kan komen, een soort van cross-over om het beestje maar een naam te geven.
Nothing is true, everything is permitted ehhquote:Op maandag 28 juli 2014 10:28 schreef Klokov het volgende:
[..]
Trek al je huidige kennus in twijfel en ee gaat een nieuwe wereld voor je open. Welk boek heb je gekocht?
Hey Jacky, ben jij ook single?quote:
Eerst maar eens een huis zien te vinden in A'dam. Iemand nog tips of telnummers van huisbazen oid?quote:Op zondag 27 juli 2014 18:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Das it mane, das it. Wanneer ga je je inschrijven bij USC?
Dat zijn ze al een tijdjequote:Op maandag 28 juli 2014 11:03 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Nothing is true, everything is permitted ehh![]()
Tevens zijn ze bij Duolingo bezig met een course Russisch
Oh ja ik zie het. Estimated Completion Date: 5 april 2015quote:
Keer kop koffie doen in Turks koffiehuis? Boks.quote:
datum, tijd en locatie svpquote:Op maandag 28 juli 2014 18:02 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Keer kop koffie doen in Turks koffiehuis? Boks.
Zoveel quotables in zijn viddy's.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Whahaha, die man blijft zo geniaal. Deze ook:
[..]
Zeker man, zeker.
[..]
quote:Op maandag 28 juli 2014 18:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
ah chill, trek ik me feyenoord shirt aan!
U wot m8?quote:Op zondag 27 juli 2014 23:02 schreef McNulty het volgende:
[..]
Nee, man. Montelly moet ook IG maken en duizenden fake followers kopen. Doen alsof hij de shit is. Dan denkt ze zo van: hey dese boi is de man hier op IG. Gelijk status in haar ogen en shit. En dan een gesprekje beginnen. Niet flirten en niet zeggen van hey ik wil een ruft uit je kont zuigen, maar gewoon casual gespek beginnen en gaande weg gaan flirten. Dan zeggen hey waar woon je? "Oh daar. Toevallig moet ik daar ook zijn voor mijn businesstrip. Zullen we wat drinken?" Abz showen, zij wordt nat, naar je hotelkamer verder flirten en dan queefs en farts uit haar zuigen.
okbai peece.
hnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnng Majesticcasual.quote:
http://buzzoid.com/buy-instagram-followers/quote:
Pardon? Ik zag op fb dat het Zwarte Cross weekend was en herinner me net dat jij er ook naartoe wou gaan.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Stalker.
Ja was wel ff awesome, goede vriend draaide dus vooral in de danstent en reggaeweide.
Je hebt mijn fb nu toch?quote:Op maandag 28 juli 2014 22:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Pardon? Ik zag op fb dat het Zwarte Cross weekend was en herinner me net dat jij er ook naartoe wou gaan.
Yeah, strong Olivier admiration.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je hebt mijn fb nu toch?
Dus ging daar vanuit.
Dat boek heeft een goede carry-over; sinds ik Art of War gelezen heb maak ik iedereen kapot in LoL en Dota 2.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb hem uit
ik ga nu beginnen aan suntzu art of war
Netjes netjes.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, strong Olivier admiration.
[..]
Dat boek heeft een goede carry-over; sinds ik Art of War gelezen heb maak ik iedereen kapot in LoL en Dota 2.
Ik heb hem even voor je ge-editquote:Op maandag 28 juli 2014 22:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb hem uit
ik ga nu beginnen aan suntzu art of war contact leggen met het vrouwelijke geslacht
Kan beter aan social cirkle werken.quote:
Cammen telt niet klokovquote:
Omdat een gozer op een filmpje dat zegt is het zo?quote:Op maandag 28 juli 2014 22:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Kan beter aan social cirkle werken.
Tyler's Secrets To Social Circles, Parties & Get Togethers @ Tai Lopez Party In The Hollywood Hills!
Kan je betere kwaliteit chimeids scoren.
Zie edit.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Omdat een gozer op een filmpje dat zegt is het zo?
als je echt serieus wijven wil pullen moet je eens alleen gaan stappen manquote:Op maandag 28 juli 2014 22:37 schreef Klokov het volgende:
Ben het deels met je eens, alleen uitgaan is kut maar ik ben vaak genoeg met zijn 2en uitgegaan. Werkt altijd prima, nooit geen gezeur en altijd een wingman paraat. 1 vriend is zo gemaakt, grijp je kansen Dima.
Wat hoor ik nu stalk jij de vrouwelijke users hier?quote:Op maandag 28 juli 2014 22:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, strong Olivier admiration.
[..]
Dat boek heeft een goede carry-over; sinds ik Art of War gelezen heb maak ik iedereen kapot in LoL en Dota 2.
Ik zou het niet durven man.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:50 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Wat hoor ik nu stalk jij de vrouwelijke users hier?
I'm watching you bigbearquote:Op maandag 28 juli 2014 22:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Altijd mooi zulke gasten: http://www.digitaltrends.(...)ed-next-day/#!boLHFV
[..]
Ik zou het niet durven man.
Doe eens niet. Mongool was nog nooit op een vrouw afgestapt, maar vond wel dat meisjes hem moesten komen aanwaaien. Nou, dan gaat zelfs je bimmer die je van papa's geld heb gekocht je niet helpen.quote:
Kom eens met een tering harde rap banger. Geen boom bap shit aub.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wanneer kom jij mij stalken met je rode Adipowers? :$ :$
quote:Op maandag 28 juli 2014 23:03 schreef McNulty het volgende:
[..]
Kom eens met een tering harde rap banger. Geen boom bap shit aub.
quote:
Waarom maak jij geen tering harde rap banger?quote:Op maandag 28 juli 2014 23:03 schreef McNulty het volgende:
[..]
Kom eens met een tering harde rap banger. Geen boom bap shit aub.
quote:Op maandag 28 juli 2014 23:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waarom maak jij geen tering harde rap banger?
Jij hebt die rapgenetics toch??
Lekkah lekkahquote:
Ik ga een banger maken als jij een lekkere lahmacun voor mij maakt.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waarom maak jij geen tering harde rap banger?
Jij hebt die rapgenetics toch??
Zodra ik level over 650 ben!quote:Op maandag 28 juli 2014 23:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wanneer kom jij mij stalken met je rode Adipowers? :$ :$
Naar de KvK.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:20 schreef McNulty het volgende:
Weet iemand hier hoe je een eigen platenlabel begint? srs.
Waarom ga je niet op chaturbate steamen?quote:Op maandag 28 juli 2014 23:43 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zt met laptop boven en ik opende omegle camsite en richttr die op mn montor om borderlands 2 te streamen
eerste persoon die ik tegenkom gruwelijk mooie echt mijn type 10/10 nederlandse chick.... zit ik daar een spelletje te streamen
en toen? coop?quote:Op maandag 28 juli 2014 23:43 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zt met laptop boven en ik opende omegle camsite en richttr die op mn montor om borderlands 2 te streamen
eerste persoon die ik tegenkom gruwelijk mooie echt mijn type 10/10 nederlandse chick.... zit ik daar een spelletje te streamen
Als ze een 10/10 was dan zou ze zeker Borderlands 2 miren'. Dit is dus slechts een 9/10 en het niet waard.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:43 schreef Dimachaerus het volgende:
Wel lekker, ben zelf beetje into Flume atm. Goede shit ditquote:
Wat? Halen ze Mel Gibson weer uit z'n rolstoel/dwangbuis?quote:Op maandag 28 juli 2014 23:22 schreef McNulty het volgende:
Mad Max: Fury Road trailer ziet er hard uit. Maar dat wisten jullie natuurlijk al.
Nope. Tom Hardy.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 05:22 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Wat? Halen ze Mel Gibson weer uit z'n rolstoel/dwangbuis?
sickeningquote:
nicequote:
Een heerlijke post-apocalyptische dessertsfeer ademen die films. Precies om die reden wil ik naar Burningman gaan. Dezelfde sfeer als in de Mad Max films vind je daar terug. Woestijn, kleding, bouwwerken alles.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 07:54 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nice
ik vond die eerste mad max films altijd wel gaaf.
ff klein jaartje wachten tot deze op netflix amerika komt
Ziekmakend.quote:
Banequote:Op dinsdag 29 juli 2014 08:37 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ziekmakend.
Nobody cared who I was until I put on the mask. Cannot unsee in de trailer, maar deze ga ik zeker checken.
LOL langs de leuning met 1 handquote:
Damn ik voel je pijn. ik heb een poosje GRIT gedaan. Bootcamp met stang. Aan het begin dacht ik nog: wat een homos met 20 kg er op, dus deed ik het dubbele. Dat heb ik geweten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:36 schreef RaymondK het volgende:
gisteren weer walking lunges gedaan @ 110kg rondje zaal gewandeldknee touching floor
maximale load wat je op zo'n lullig dun stangetje krijgt![]()
En als laatste setje race tegen de klok want insanity mensen stonden al mirrend klaar LOL![]()
ik was helemaal kapot gek. eerst ff gezeten naderhand om op adem te komen (tussen de graf herrie van die les) LOL![]()
kan ze nu wel waarderen overigens de lunges. Loop niet meer als een bezopen tor door die zaal heen
Goed om te weten, ik ga morgen met m'n vriendin mee bootcamp doen. Nog meer tips?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:02 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Damn ik voel je pijn. ik heb een poosje GRIT gedaan. Bootcamp met stang. Aan het begin dacht ik nog: wat een homos met 20 kg er op, dus deed ik het dubbele. Dat heb ik geweten.
Half uur lang jumping lunges, squats, overhead presses, push ups en burpees. 2 Minuten mal doen, 30 sec rust. Bijna nokkie gegaan en een week lang mn benen kapot
Dit. Van die onzekere fitnessers die alleen trainen voor de vrouwtjes:quote:Op zondag 27 juli 2014 16:31 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nee ik lift dat als ik op straat loop en er een groepje opgeschoten mocro's op me afkomen dat ze op 100meter voor me opeen stil worden en aan de andere kant vd weg gaan lopen![]()
En dat 2 ectomannetjes al mirrend aan de andere kant vh fietspad op een paaltje fietsen met zn tweeen![]()
En dat een collega in een volle lift tegen de wachtende buiten zegt " jah sorry maar er staat er hier achterin een plek voor 3 in te nemen
![]()
Okay. Nuff.
KUT. Mn kip is overgekookt door die gekkigheid hiero
Dat krijg je dr van Ray, vuile vieze narcist dat je dr bent![]()
![]()
![]()
Meisjes willen toch juist houvast?
Nice.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:36 schreef RaymondK het volgende:
gisteren weer walking lunges gedaan @ 110kg rondje zaal gewandeldknee touching floor
maximale load wat je op zo'n lullig dun stangetje krijgt![]()
En als laatste setje race tegen de klok want insanity mensen stonden al mirrend klaar LOL![]()
ik was helemaal kapot gek. eerst ff gezeten naderhand om op adem te komen (tussen de graf herrie van die les) LOL![]()
kan ze nu wel waarderen overigens de lunges. Loop niet meer als een bezopen tor door die zaal heen
Hij is er weer....quote:
Blijf ademenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:26 schreef Champy het volgende:
[..]
Goed om te weten, ik ga morgen met m'n vriendin mee bootcamp doen. Nog meer tips?
JMF in welke gym train jij?quote:Op maandag 28 juli 2014 18:02 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Keer kop koffie doen in Turks koffiehuis? Boks.
Vakantie was ok, had nauwelijk internet (Frankrijkquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:22 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hij is er weer....![]()
![]()
![]()
Hoe was je vakantie chef?
we dachten eerst al dat je in dat ene vliegtuig zat.![]()
![]()
koop ff zo'n helmd cam. Dit vraagt om een vid!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:24 schreef Eleiko het volgende:
Ik wil trouwens volgend jaar zo'n racefietstoertocht in Limburg doen (Amstel Gold Race / Limburgs Mooiste) en dan in een XXL nutrition shirt de berg op sprinten, tussentijds "aan de kant ecto's, ecto's aan de kant!" roepend.
euhm... een paar relletjes. mede dankzij mijquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:27 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Vakantie was ok, had nauwelijk internet (Frankrijk)
En tx. Heb ik nog wat gemist? Gymchick is nog dezelfde als 3 weken geleden zie ik.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:39 schreef Awesome_ het volgende:
Vergeet je balletjes niet terug te vragen als je klaar bent ahahah
Hommotjes
Kan ik me niet voorstellen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
euhm... een paar relletjes. mede dankzij mij![]()
![]()
haha
Genoeg zaad opsparen om na afloop die mokkels te doen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:26 schreef Champy het volgende:
[..]
Goed om te weten, ik ga morgen met m'n vriendin mee bootcamp doen. Nog meer tips?
Ik woon daar in de buurt, ik film het welquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
koop ff zo'n helmd cam. Dit vraagt om een vid!
Whehehe jogapants galore.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:30 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Genoeg zaad opsparen om na afloop die mokkels te doen.
deal.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:30 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik woon daar in de buurt, ik film het wel
hey Rayquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
deal.
je kan hem herkennen aan een 3 versnellingen voor, en riod road rage dus
quote:
ken njet deze.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:46 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Dit is veel te nieuw voor Ray. Beter kom je met Yazoo of Desireless. 80s pumping music.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:54 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
ken njet deze.![]()
![]()
zit lekker mee te shaken hier. lekker kip met boemboe met lijst en spinazie en melk
zing haleloeja zing haleloeeja
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:54 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
ken njet deze.![]()
![]()
zit lekker mee te shaken hier. lekker kip met boemboe met lijst en spinazie en melk
zing haleloeja zing haleloeeja
hahaquote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iemand hier een goeie dag.
the box crossfitquote:
Doet je goed hé, eten. Heerlijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
ja shit. geloof wel iets beter humeur nu weer met dat (slow and controlled) bulk
Ziet er vet uit.quote:
Dima's twinbroquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is dit de Nederlandse Elliot Rodger of zo? Wel een beetje dezelfde lippen enz. Man, man, man.
R&P / Te knap zijn is een hel.
brb shooting @ fok meet
gvdquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is dit de Nederlandse Elliot Rodger of zo? Wel een beetje dezelfde lippen enz. Man, man, man.
R&P / Te knap zijn is een hel.
brb shooting @ fok meet
Pot verwijt ketelquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:15 schreef Dimachaerus het volgende:
Die gozer heeft echt wat steekjes los zitten, shit hey.
Shots firedquote:
Toen ik 7 was heb ik op pottenbakken gezeten; was best wel leuk.quote:
Is dat net zoiets als potenrammen?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Toen ik 7 was heb ik op pottenbakken gezeten; was best wel leuk.
Wou ik gewoon even kwijt.
inb4quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Toen ik 7 was heb ik op pottenbakken gezeten; was best wel leuk.
Wou ik gewoon even kwijt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Potenrammenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Potenrammen ken ik niet, wat is het?
Dafuq.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:26 schreef fathank het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Potenrammen
Ja ik weet wel wat pottenbakken is, maar ik maakte een behoorlijk slecht grapje die nog slechter gaat worden als ik em van voor tot achter ga uitleggenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dafuq.Vreemde benaming ook.
Maar nee, dit is pottenbakken:
Oh, oké.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja ik weet wel wat pottenbakken is, maar ik maakte een behoorlijk slecht grapje die nog slechter gaat worden als ik em van voor tot achter ga uitleggen
Lol nee man ga zaterdag naar castlefestquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:25 schreef Jahr00n het volgende:
gaan jullie nog gaypride dan zaterdag
kga heen om te vechte
Gwn met Russische vlag zwaaien tochquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:25 schreef Jahr00n het volgende:
gaan jullie nog gaypride dan zaterdag
kga heen om te vechte
FROST SHOCK!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lol nee man ga zaterdag naar castlefest
ook om te vechte, met zwaarden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ISIS vlagquote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:18 schreef Sapstengel het volgende:
SPELL REFLECT, FROST SHOCK WEERKAATST.
en dan
LIGHTNING BOLT, LIGHTNING BOLT, LIGHTNING BOLTZou niet rakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Kijkt je verloofde meequote:
Nee, zou ook als vrijgezel niet raken. Matige facial aesthetics, rood haar wat duidt op borderline o.i.d. en het figuur maakt dit niet allemaal goed dus: zou niet raken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |